Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

850k Motosiklet Öneriniz? SS

    REKLAM ALANI
  1. #1
    murattatoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2018
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Aprilla RSV4 Factory
    Merhabalar dostlar ,

    850k civarında SS motor düşünüyorum. Açıkçası bu 3 motoru da kullanmadığım için sizden görüş rica ediyorum ( kullanıcılardan )

    2018/19 - cbr 1000rr sp
    2020 Yamaha r1
    Kawasaki zx-10r

    Amacım en yüksek top speed olan değil kullanım olarak rahatsız etmeyecek , virajı ve roll üçünde mantıklı olan aracı bulmak.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Merhaba,

    Önceliklerinizi belirlemelisiniz. Üc motosikletin de farklı artıları eksileri var.

    Eger iri yapıda iseniz, kesinlikle Cbr 1000rr önermiyorum. Bunun dısında oturus pozisyonu rahat, selesi orta ayarda konforlu, belli ki artçı da istemiyorsunuz TCS bazen fazla müdahele edebiliyor , orta vadede gergi değişimi garanti. 1000 cc SS giriş motosikleti diyebiliriz. Stock egzoza üst devirde aşık olursunuz.

    R1 bana bariz sekilde daha agresif gelmişti oturus pozisyonu anlamında. Ben CP sesinden hoşlanmadıgım icin almamıştım. Viraj kabiliyetini tartısmaya gerek yok.

    ZX10R a gelirsek, kafa tasarımı dısında eksi tarafı yok bence. Ama diğer 2 motordan da daha rahat bir selesi var, depo nispeten daha büyük, kavramak inanılmaz kolay.
    doberman ve killingroad bunu beğendiler.

  3. #3
    murattatoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2018
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Aprilla RSV4 Factory
    Şahane yorumunuz için teşekkürler . 175 cm boy , 90kiloyum hocam . Açıkçası Şuan var olan motorum aprilia rs660 bu motorda oturuşum ve rahatlık olarak rahatsızlık hiç hissetmedim .

    CC büyütmek istiyorum ve evet , Kawasaki tasarımı çok iyi değil ancak 1000rr sp kullanan bir arkadaşım da bana zx10r tavsiye etti. Açıkçası istediğim 1000rr sp modeliydi ve bu arkadaşımda 2019 sp sahibi olmasına rağmen kawayı tavsiye edince onu da seçeneklere eklemiştim. ( Açıkçası tercihlerim arasında yoktu ) r1 de herkes sesinde çok rahatsız bunun dışında tasarımını beğeniyorlar.
    TATOĞLUBİLİŞİM

  4. #4

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    1000RR Slimfit bir motosiklet Barkın'ın da söylediği gibi.. Tasarım olarak üclü arasında en göze hoş geleni bence. Ama konu otobanda roll yapmaksa yanlış seçim olur(189 HP) . SP kullanmadım ama binenler bariz fark oldugunu söylemişti, ben gri şaseden tiksindigim icin tercih etmemiştim

  5. #5
    yarım akıllı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2024
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Voge 125R
    3 motoru kıyaslayacak bilgim yok ben tamamen görüntü üzerine yorum yapıyorum valla. Başka bir konuya önerdiğim gibi yine Suzuki önereceğim ama bence Suzuki GSX-S 1000 GT. Şu mavi renk ne kadar yakışıyor Suzuki motorlara ya.

  6. #6

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Alıntı yarım akıllı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 motoru kıyaslayacak bilgim yok ben tamamen görüntü üzerine yorum yapıyorum valla. Başka bir konuya önerdiğim gibi yine Suzuki önereceğim ama bence Suzuki GSX-S 1000 GT. Şu mavi renk ne kadar yakışıyor Suzuki motorlara ya.
    Patron o motor agır sport touring Adam 3 model sormus, manipüle etmeyelim
    yarım akıllı bunu beğendi.

  7. #7
    yarım akıllı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2024
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Voge 125R
    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Patron o motor agır sport touring Adam 3 model sormus, manipüle etmeyelim
    Pardon, daha camiaya yeniyim görüntüsü SS gibi duruyordu o yüzden yazdım :D Öğreneceğiz ağabey...

  8. #8

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    kullanıcısını öyle her yerde bulamazsın ama 800 900 lira olcak virajı ve devirlenmesi olacak o zaman tabiki r1 olacak.teknolojik olarakta sürüş kalitesi olarakta r1 baya baya iyi bir cihaz.tabi 1000lik motorun hakkını verecek yol ve sürücü bulunması 1000 de 1 gibi bir oran.yani iyi kötü diyebilicek biri pek yok.ben r1 ile zx10r derim ama yeni kasasını tabiki zx10r ın bulamicağına göre o paralara r1 tek geçiyor bu listede.tek sıkıntı crosplane sesini sevip sevmemen.ben şahsen seviyorum v4 ile v2 ve sıralı 4 karışımı bir şey.v4 den bariz daha güzel bence.baya baya kükrüyor tabi full sistem akrep lazım onuda fiyatına ekle.dün izledim bi tane youtuber var motorcu r1 almış anlatıyor istersen bir göz at yazınca çıkar heralde baya takipçisi var.sesini seversen herşeyini seversin.bütçe yetse r1m mükemmel olurdu tabide o sanırım bütçeyi aşar.bide r1 üretimi bitiyor olası koleksiyon değeri taşıcak bir süre aranan bir motor olucaktır.tavsiyedir 900 leri zorlayabildiğne göre bence 0km bir r1 alman mükemmel olurdu.bayilerde 2023 2024 modelleri var bide gp modelide var.az daha sıkıp 0km almak cidden aşırı derecede heyecan verici olurdu

  9. #9

    Üyelik
    15 Ekim 2020
    Motosikleti
    Ducati 848, Hero X-Pulse 200
    Otoban 200+ gazlaması ve pist dışında bence mevcut motorunuzun yapıp da verdiğiniz alternatiflerin yapamayacağı hiçbir şey yok. Şekil şemal desen RS660'ın eline anca RSV4 su döker muhtemelen. Ben olsam Aprilia'dan devam ederdim.
    BoraKara bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    29 Temmuz 2023
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    2022 Yamaha MT09-SP
    2018 Cbr 1000rr ım vardı 900 km de almıştım tokattan istanbula 299 yağdıra yağdıra 4-5 saatte gelmiştim üstünde two brothers egzoz vardı bak ben böyle bi ses duymadım çok güzel sesi vardı şehir içi rahat olmuyor diye sattım mt aldım hiç r1 de sürdüm sesi sinek gibi geldi şuan racing alcak olsam r1 alırım daha rahat geliyo bana zaten hepsi 300 basıyor benim için pek önemi yok

  11. #11

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    1000rr sp youtube test surusleri cok ovgu dolu.digerlerini bilmiyorum

  12. #12
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    1000rr sp için sık sık elektronik arıza verdiği söyleniyordu.

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı cemalesmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 Cbr 1000rr ım vardı 900 km de almıştım tokattan istanbula 299 yağdıra yağdıra 4-5 saatte gelmiştim......

    Racingci tayfaya hayranım vallahi , nerde denk gelsem aynı senaryoyu anlatıp duruyorlar ,4-5 saatte 800 km yolu ortalama 200 ile nasıl geliyorsunuz mübarek 300 le gitsen o motor 150 km de depoyu kurutur hiç mi benzin almadınız hiç mi mola vermediniz :D
    espresso bunu beğendi.

  14. #14
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    hocam 1000rr sp modelinde 2018 ile 2019 arasında tcs ya da abs ile ilgili bi fark vardı diye hatırlıyorum, ancak ne olduğunu şu an hatırlayamadım.
    2019 olan daha iyiydi diye aklımda kalmış.

  15. #15
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Bu motosikletleri alacak olan birisinin tavsiye istemesi garip geldi, zira artmis tecrube ile kullanilmasi gereken bu modellere gelene kadar, kararinizi vermis olmaniz gerekirdi diye dusunuyorum. Yani kisaca bu modellerden birisini kullanacak kivamda birisi pek tavsiye istemez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

    Alıntı JK5F adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otoban 200+ gazlaması ve pist dışında bence mevcut motorunuzun yapıp da verdiğiniz alternatiflerin yapamayacağı hiçbir şey yok. Şekil şemal desen RS660'ın eline anca RSV4 su döker muhtemelen. Ben olsam Aprilia'dan devam ederdim.
    Kısa ve bol virajlı pistlerde de RS660, litrelik sporcuların arkasından nal toplamaz, bazı yerlerde avantajlı bile olur. Onuda ekleyim.
    Old Style

  16. #16
    doberman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2010 Dyna Wide Glide
    ben şahsen seçimimi R1'den yana kullanırdım sesini ne kadar beğenmesem de.

  17. #17

    Üyelik
    09 Ağustos 2020
    ZX10R a basıyorum

  18. #18

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam 1000rr sp modelinde 2018 ile 2019 arasında tcs ya da abs ile ilgili bi fark vardı diye hatırlıyorum, ancak ne olduğunu şu an hatırlayamadım.
    2019 olan daha iyiydi diye aklımda kalmış.
    Sp ye has bir şey degil bahsettiğiniz.. 2019 da 2018 e ilave olarak wheelie control geldi TCS den bagımsız bir menü seklinde.. 2017-2018 de wheelie kontrolü tcs ye entegre etmişlerdi. SP ile düz model arasındaki tek fark ; elektronik arka amortisör. Bir de SP de fabrika cıkısı artcı selesi yok.

  19. #19
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Aprilia binen birisi olarak niye RSV4'ü değerlendirmediğinizi anlayamadım. Belirttiğiniz paraya 2023 model alınıyor nerdeyse... konudan saptıracak ama bence sizin ilacınız Tuono 1100...

  20. #20

    Üyelik
    29 Haziran 2014
    Evet RSV4 iyi bir seçenek olur. Balıkesir MotoAltan da inceledim önceki gün.

    RSV4 ü pasif edersek 3 seçenek arasında ZX10R Bana en hırçını geliyor. Yolda denk geldiklerim arasında en azından. 3 ünü de sürmedim teknik yorum yapamam.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)