Yüksek CC Naked Motosiklet Önerisi
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar, son günlerde (şeytana uyarak) CC yükseltme kararı aldım. Kendi çapımda biraz araştırma yaptım fakat sizlerin de fikirlerini, tecrübelerini duymak bana ekstra bilgi verecektir.
Benim kendi araştırmalarım sonucu şu anda aklımda olan modeller, Triumph Street Triple 765 RS ve Yamaha MT 09. Eğer başka model önermek istemezseniz, senin baktıkların zaten en mantıklıları derseniz, bu ikisi arasında da yorum yapabilirsiniz.
İlla sıfır olması gibi bir derdim yok fakat ikinci el olacaksa mümkünse düşük km(maksimum 10.000 km civarı) ve minimum 2020 model almak istiyorum. En az 600CC olmak üzere tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bütçem Max. 530.000TL.
Teşekkürler.
Reklamlar
-
-
Street Triple RS
Tuono 660 Factory
Duke 890
test motorlarını dener, arasında hoşuma en çok kaçanı seçer devam ederdim.
-
765RS cidden çok güzel bir makina. Kesinlikle tavsiye ederim.
-
Naked motorlarda yüksek hızlarda motorun üstünde kalabiliyor musunuz ya?
-
SUZUKI GSX-S1000
Yüksek CC nakedların kralı.. Üstüne yok bence..
-
pnongrata adlı üyeden alıntı
SUZUKI GSX-S1000
Yüksek CC nakedların kralı.. Üstüne yok bence..
Hocam bu motor biraz ağır gibi ben biraz daha kıvrak şehir içine yatkın bir model istiyorum açıkçası. Ayrıca 530k'ya temiz bulunabilir mi bilemedim.
-
açık ara 2.elde alabiliceğin en iyi motor 2021 23 arası mt09 olur.satışlar yerlerde takip ediyorum 3 4 aydır satılmayan onlarca motor var.temiz 0 gibi olanlarda var bütçede tutuyor hiç düşünme bile.satıp pişman olan biri olarak konuşuyorum buna benzer yine bulurum dedim yokmuş öyle bir dünya 2024 kasa sp bekliyorum hesap kitap tutarsa aralık ocak inşallah diyorum
-
mt9,triple s-r yada rs ve duke 790 veya 890 arasinda test ederek begendigini almalisin.bi tik geride ducati monster serileri var.
Tuono 660 mukemmel ancak sanirim racing gidin v seklinde surus.
ben sahsen mt serilerinin surus dinamiklerini ve fiyatlarini sevmiyorum ayrica donanimlarini.elektronijlerine guvenmiyorum.triumph ve ktm ducati yillardir launch kontrol ve traction contrellere yatirim yapiyor.lafimi yanlis anlama mt9 testlerde cok ovuluyor ve street triple ve duke 890 ile ayni seviyede goruluyor.sadece ben isinamadim onyargi gibi bisey.
listem 4 motor test edebilirsen mukemmel olur.
Street triple herhangi versiyonu,80 beygir istersen trident 660 var,mt9,duke 790 ve 890 ayrica tuono 600
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
açık ara 2.elde alabiliceğin en iyi motor 2021 23 arası mt09 olur.satışlar yerlerde takip ediyorum 3 4 aydır satılmayan onlarca motor var.temiz 0 gibi olanlarda var bütçede tutuyor hiç düşünme bile.satıp pişman olan biri olarak konuşuyorum buna benzer yine bulurum dedim yokmuş öyle bir dünya 2024 kasa sp bekliyorum hesap kitap tutarsa aralık ocak inşallah diyorum
Bende gerçekten güzel motor olduğunu düşünüyorum fakat bu MT serilerinin kullanıcıları afedersiniz genelde biraz apaçi oluyorlar, motorun canını alır gibi kullanıyorlar(sözüm meclisten dışarı). Bu yüzden birazcık çekiniyorum ama tabi cezbediyor yine de. İstanbul içi MT-09 ile test sürüşü yapmama izin verecek bir yer var mı bildiğiniz?
motomad adlı üyeden alıntı
mt9,triple s-r yada rs ve duke 790 veya 890 arasinda test ederek begendigini almalisin.bi tik geride ducati monster serileri var.
Tuono 660 mukemmel ancak sanirim racing gidin v seklinde surus.
ben sahsen mt serilerinin surus dinamiklerini ve fiyatlarini sevmiyorum ayrica donanimlarini.elektronijlerine guvenmiyorum.triumph ve ktm ducati yillardir launch kontrol ve traction contrellere yatirim yapiyor.lafimi yanlis anlama mt9 testlerde cok ovuluyor ve street triple ve duke 890 ile ayni seviyede goruluyor.sadece ben isinamadim onyargi gibi bisey.
listem 4 motor test edebilirsen mukemmel olur.
Street triple herhangi versiyonu,80 beygir istersen trident 660 var,mt9,duke 790 ve 890 ayrica tuono 600
Önerileriniz için teşekkür ederim, benim de ilk başta aklıma gelen motorlar arasında bunlar var. Fakat iki silindir olduğundan sanırım Duke'leri pas geçmeye karar verdim. Hem buradaki bayisi test sürüşü yapmama da izin vermemişti. Monster'a gelirsek sanki Street Triple RS ve MT-09'a göre biraz geride kalıyor. Ayrıca ne yalan söyleyeyim yeni model Monster'ların tipini hiç beğenmiyorum. Eski modelleri(2021 öncesi) favorilerimdendi fakat yeni modellerle listemden çıktılar.
İstanbul içi MT-09 test edebileceğim bir yer var mı bildiğiniz? Teşekkürler.
-
pnongrata adlı üyeden alıntı
SUZUKI GSX-S1000
Yüksek CC nakedların kralı.. Üstüne yok bence..
harbiden ya bu motorun değeri ilerde anlaşılacak efsane haline gelecek gibi hissediyorum ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------
dark200 adlı üyeden alıntı
Bende gerçekten güzel motor olduğunu düşünüyorum fakat bu MT serilerinin kullanıcıları afedersiniz genelde biraz apaçi oluyorlar, motorun canını alır gibi kullanıyorlar(sözüm meclisten dışarı
). Bu yüzden birazcık çekiniyorum ama tabi cezbediyor yine de. İstanbul içi MT-09 ile test sürüşü yapmama izin verecek bir yer var mı bildiğiniz?
Önerileriniz için teşekkür ederim, benim de ilk başta aklıma gelen motorlar arasında bunlar var. Fakat iki silindir olduğundan sanırım Duke'leri pas geçmeye karar verdim. Hem buradaki bayisi test sürüşü yapmama da izin vermemişti. Monster'a gelirsek sanki Street Triple RS ve MT-09'a göre biraz geride kalıyor. Ayrıca ne yalan söyleyeyim yeni model Monster'ların tipini hiç beğenmiyorum. Eski modelleri(2021 öncesi) favorilerimdendi fakat yeni modellerle listemden çıktılar.
İstanbul içi MT-09 test edebileceğim bir yer var mı bildiğiniz? Teşekkürler.
hocam mt09 hiç test etme ben sana anlatayım bir güç düşün 'hasss bu ne a... k...' diye tepki verdiğin bir güç, onun bir üstü acayip bir makine ama eşgali şöhreti çok kirli bizim bu taraflarda torbacı motoru diye mimlendiği için her gören polis çeviriyor.
-
[QUOTE=dark200;4775197]Bende gerçekten güzel motor olduğunu düşünüyorum fakat bu MT serilerinin kullanıcıları afedersiniz genelde biraz apaçi oluyorlar, motorun canını alır gibi kullanıyorlar(sözüm meclisten dışarı). Bu yüzden birazcık çekiniyorum ama tabi cezbediyor yine de. İstanbul içi MT-09 ile test sürüşü yapmama izin verecek bir yer var mı bildiğiniz?
valla yamaha test etme gibi bir durum yok öyle bir dünya yok yeni kasalar daha bakire şu an 3 sene oldu daha yeni yeni sevilmeye tutulmaya başladı.daha da tutulmadan 1 tane edinirsen dua okursun bana.dediğim gibi çok düşük km lerde 4 5 8 bin falan civarında alabilir bulabilirsiniz şu an için.sevmeme ihtimaliniz yok bu kasa efsane oldu cidden allah herkese bi gün nasip eder inşallah.gidişi duruşu sesi kalitesi dönüşü virajı teknolojisi donanımı say say bitiremem viraj abs tek teker arka kayma kontrol aşa yukar qs modlar vs baya dolu dolu bir cihaz çok uzun zaman tatmin eder.bu segment güzel zaten hepsi keyifli ama ciddi kimlik farkları var aralarında.bana göre 765 ve mt09 bu segmentte lider çünkü 3 silindirliler.765 farklı ama bu segmentte yarış motorlu bir naked.bu r6 nın naked modelini yapmak gibi bir şey.o yüzden tam bir naked değil 765 çıplak süper sport diyebiliriz.hornet aldım 2 ay olacak sarı 765 alma ihtimalimde oldu ama korktum piyasası cidden yok yani alan sayısı belli seveni çok alanı yok.765 saymazsan duke 890 mt09 güzel cihazlar.ktm daha bir tutuluyor ülkede neyseki ama oda 2 silindirli tabi seviyorsan gayet güzel.monster 937 alma bu klasta değil,z900 çok güzel ama ağırça tarafta ve teknolojik olarak çok çok eksik parasına göre geride.alternatif duke 790 var.şu aralar yine kampanyada 450 ye falan 0km veriyorlar.105 hp 80 küsür tork güç olarak bu segment ayarında sayılır.bu segmentin en ucuzu desek yalan olmaz.daha uygun hornet 750 tavsiye edebilirim 2 ay oldu onuda alalı mt09 seviyesinde tabiki değil ama doyurucu heyecanlı sevdim
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
valla yamaha test etme gibi bir durum yok öyle bir dünya yok
yeni kasalar daha bakire şu an 3 sene oldu daha yeni yeni sevilmeye tutulmaya başladı.daha da tutulmadan 1 tane edinirsen dua okursun bana.dediğim gibi çok düşük km lerde 4 5 8 bin falan civarında alabilir bulabilirsiniz şu an için.sevmeme ihtimaliniz yok bu kasa efsane oldu cidden allah herkese bi gün nasip eder inşallah.gidişi duruşu sesi kalitesi dönüşü virajı teknolojisi donanımı say say bitiremem viraj abs tek teker arka kayma kontrol aşa yukar qs modlar vs baya dolu dolu bir cihaz çok uzun zaman tatmin eder.bu segment güzel zaten hepsi keyifli ama ciddi kimlik farkları var aralarında.bana göre 765 ve mt09 bu segmentte lider çünkü 3 silindirliler.765 farklı ama bu segmentte yarış motorlu bir naked.bu r6 nın naked modelini yapmak gibi bir şey.o yüzden tam bir naked değil 765 çıplak süper sport diyebiliriz.hornet aldım 2 ay olacak sarı 765 alma ihtimalimde oldu ama korktum piyasası cidden yok yani alan sayısı belli seveni çok alanı yok.765 saymazsan duke 890 mt09 güzel cihazlar.ktm daha bir tutuluyor ülkede neyseki ama oda 2 silindirli tabi seviyorsan gayet güzel.monster 937 alma bu klasta değil,z900 çok güzel ama ağırça tarafta ve teknolojik olarak çok çok eksik parasına göre geride.alternatif duke 790 var.şu aralar yine kampanyada 450 ye falan 0km veriyorlar.105 hp 80 küsür tork güç olarak bu segment ayarında sayılır.bu segmentin en ucuzu desek yalan olmaz.daha uygun hornet 750 tavsiye edebilirim 2 ay oldu onuda alalı mt09 seviyesinde tabiki değil ama doyurucu heyecanlı sevdim
çok emin olmadan söyleyim, Ktm Duke 790 bajaj ile ortak üretim, Duke 890 Ktmnin kendi üretimi ve arada ciddi kalite farklarının olduğunu duydum daha önce.
kawasaki z800 z900 lerde gerçekten çok ağır, o kadar ağırki, motorun ağırlığı herşeyin önüne geçiyor. kullanılmadan kesinlikle alınmaması gereken modeller.
-
Türkiye'de insanlar herhangi bir aracı kendisi için değil de, bir sonraki sahibi için aldığından, kararlar maalesef gönülle değil de, mantıkla veriliyor...
Bakalım bu sefer ne olacak?
-
maximusti, adlı üyeden alıntı
çok emin olmadan söyleyim, Ktm Duke 790 bajaj ile ortak üretim, Duke 890 Ktmnin kendi üretimi ve arada ciddi kalite farklarının olduğunu duydum daha önce.
kawasaki z800 z900 lerde gerçekten çok ağır, o kadar ağırki, motorun ağırlığı herşeyin önüne geçiyor. kullanılmadan kesinlikle alınmaması gereken modeller.
Motorcyclist'in bir incelemesinde Çin üretimi 790'ların Avusturya üretimi 890'dan daha sorunsuz çıktığıyla ilgili bir yorum izlemiştim. Rastgele biri değil de incelemelerde başı çeken 50 yaşlarında bir İngiliz vatandaş var ya, o dediydi.
-
790ların alt devirlerinin cansız olmasından sonra 890 çıkarmaya karar verdiler sanırım
-
"alıp kullanacam, binecem ben" diyorsan hangisini beğeniyorsan onu al.
2. el yamaha alacaksan 2 kere değil, 5 kere düşünmen lazım; 1 ustaya değil 3 ustaya göstermen lazım.
triumph da iyi diyorlar, iyidir, hoştur; ama tapagaz sürersen. 12-13 devirde mi ne veriyor 120 küsür beygiri; ama torku düşük. çok benzin içer bu.
kawasaki bu grupta hep en arkadan geliyor. ağır, pek bi donanım yok, tasarım çok eski.
890 ile monster daha sofistike kalıyor bu grupta.
890 sürüş, performans, denge gibi birçok konuda üst-orta hacim grubunun lideri, ben demiyorum bu sektörde sözü geçen herkes diyor. alanların kafasında hep bir "arıza olur, çözülmez" endişesi var.
monster alırsan, depoda DUCATI yazıyor. monster'la kafeye gelince kızlar teklif ediyormuş.
-
2022 nisan ayından beri xsr900 kullanıyorum. şu an 9700km'de. zaten çok memnundum ama akrapovic ile birlikte çok daha güzel oldu diyebilirim. ben de değiştirme düşüncesindeyim. istersen konuşalım.
not: herhangi bir çiziği çarığı bulunmuyor. km'nin tamamı şile'de yapıldı
-
KTM 890 da bana mantıklı geldi açıkçası. Güzel öneri, güzel alet; neşter.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Motorcyclist'in bir incelemesinde Çin üretimi 790'ların Avusturya üretimi 890'dan daha sorunsuz çıktığıyla ilgili bir yorum izlemiştim. Rastgele biri değil de incelemelerde başı çeken 50 yaşlarında bir İngiliz vatandaş var ya, o dediydi.
o kadarını bilmiyorum abi, benim duyduğum biraz facebook yada whatsapp gruplarından, biraz mahalle ağzı yani. ikisini de alamayacağım için detaylı araştırmadım açıkcası.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)