Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Yüksek CC Naked Motosiklet Önerisi

    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    Konuyu dagitayim biraz.
    Cinli benda 4 silindir 90 beygir civari,130on ve 310 arka lastige sahip cruiser cikardi.
    Suan turkiyede satiliyor sari sitede ilani var.
    Ayrica 500cc bobber getirdi ayni firma

    On fari cok ilginc,deliklerden ram air olarak motora ve filtreye hava gidiyormus deniyor.
    4 delikli egzos tasarimi ve on fari spesifik dizayn kabul ediliyor takdir gordu.
    diger componentler inceleyenlere gore en ust duzeymis,lastik fren ve amortisorler.

    https://youtube.com/shorts/1vF3-YyWu...8-sR1jiPCBI8to


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu dagitayim biraz.
    Cinli benda 4 silindir 90 beygir civari,130on ve 310 arka lastige sahip cruiser cikardi.
    Suan turkiyede satiliyor sari sitede ilani var.
    Ayrica 500cc bobber getirdi ayni firma

    On fari cok ilginc,deliklerden ram air olarak motora ve filtreye hava gidiyormus deniyor.
    4 delikli egzos tasarimi ve on fari spesifik dizayn kabul ediliyor takdir gordu.
    diger componentler inceleyenlere gore en ust duzeymis,lastik fren ve amortisorler.

    https://youtube.com/shorts/1vF3-YyWu...8-sR1jiPCBI8to
    Hem ses hem tasarımla şarjlı süpürge olmuş bu

  3. #83
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu dagitayim biraz.
    Cinli benda 4 silindir 90 beygir civari,130on ve 310 arka lastige sahip cruiser cikardi.
    Suan turkiyede satiliyor sari sitede ilani var.
    Ayrica 500cc bobber getirdi ayni firma

    On fari cok ilginc,deliklerden ram air olarak motora ve filtreye hava gidiyormus deniyor.
    4 delikli egzos tasarimi ve on fari spesifik dizayn kabul ediliyor takdir gordu.
    diger componentler inceleyenlere gore en ust duzeymis,lastik fren ve amortisorler.

    https://youtube.com/shorts/1vF3-YyWu...8-sR1jiPCBI8to
    Motor çok şık görünüyor bana göre sesi muhteşem videolarını izledim. Fiyatı da 500 binin üzerindeydi yanlış hatırlamıyorsam bu fiyatla piyasaya yeni girmiş devamlılığı soru işareti olan bir marka ve modelin satması biraz zor gibi sanki....

  4. #84

    Üyelik
    31 Aralık 2023
    Şehir
    acıbadem
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu dagitayim biraz.
    Cinli benda 4 silindir 90 beygir civari,130on ve 310 arka lastige sahip cruiser cikardi.
    Suan turkiyede satiliyor sari sitede ilani var.
    Ayrica 500cc bobber getirdi ayni firma

    On fari cok ilginc,deliklerden ram air olarak motora ve filtreye hava gidiyormus deniyor.
    4 delikli egzos tasarimi ve on fari spesifik dizayn kabul ediliyor takdir gordu.
    diger componentler inceleyenlere gore en ust duzeymis,lastik fren ve amortisorler.

    https://youtube.com/shorts/1vF3-YyWu...8-sR1jiPCBI8to
    bahsettiğin motor lfc 700. motoru inceledim, cruiser sınıfında şekil on numara ama netten baktığım değerlere göre deli gibi yakıyor. Benda'nın 500lük başka bir motoru daha var şu an 450bin ama o parayı servis yedek parça durumları muallak olan bir motora bağlar mıyım bilmiyorum. Kawasaki Vulcan S'de bir güncelleme yapsa deli gibi satar ama hala on yıllık ekran, kendini salan arka sinyaller falan 10 yıl önceki modelden devam ediyor.

  5. #85

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Spekülasyonun kralını yapıyoruz zaten... Bu arada Hyperpro (ön maşası stanchion ve yay boyu hariç CB500F ile aynı olan - nasıl rezalet ama?) NC750X için de yay seti çıkarmıştı; Japonlarda yaylar çoğunlukla 1/2 - 2/3 porsiyon arkadaşlara göre seçildiği için belli bir ağırlığın üzerinde isen yayları değiştirmek Allah'ın emri. GSX 8S de bu durumdan muaf değil.

    CB750'nin sürüşte MT07'den iyi olduğuna adım gibi eminim. Belki 90hp bir motosikletten beklenecek kadar iyi değildir; çünkü Honda genelde daha ağırbaşlı / efendi / kullanıcı dostu bir paket sunmaya özen gösteriyor. Ama mutlaka ki MT07'den daha iyidir yani. Bununla birlikte bu öznel bir yorum: Ben daha iyi bulurum ama gazı kökleyince veya hapşırınca motorun teker yapmasını isteyen biri için daha iyi de olmayabilir.

    Neyse, ben TT lastikli, cruise control'lü bir Transalp bekleyeyim. (Gerçi o gelene kadar benim Tiger 900 GT alacak bütçem de çıkar mutlaka, bakmayız bile...)
    Tabii ki ama sürüşle ilgili tahmin spekülasyonlarımız son derece ayakları yere basan türden oluyor, aftermarket fork/shock/spring varlığına bakmakla kıyaslanınca. =)

    Ya daha iyi olabilir tabii ki,ama sanırım meramımı anlatabildim. MT07'den daha iyi hızlandığını düşünerek, bununla başa çıkamadığı için de yerilmiş olabilir, veya gerçekten MT07'yle aynı kafa dengesine de sahip olabilir. MT07 de yol tutmaz izan bilmez 3 tekerli 1 dönerli bir cihaz değil sonuçta motosiklet :D Ama bir önceki mesajda aktardığım pencereden bakarsan yenilenmiş, teknolojiyi ama keyif ama güvenlik için entegre etmiş bir MT07 bu motor.

    TransAlp'te cruise görür müyüz, pek sanmıyorum en azından major bir güncellemeye kadar. AT'ın önüne engel çıkartma riski var Honda'nın, o yüzden bazı konularda çok önünü kesmek zorunda kalıyorlar. TransAlp'in bir çok yerinde bu görülebiliyor.

    *

    Yalnız yayla ilgili söylediğin konu Japonlar veya fiziksel özellikleri ile alakalı değil. Bütün üreticilerin bütün motorları 70-75kg insanlara göre arka yay ile geliyor. Hornet de öyle, Duke 890 da öyle, ne bileyim aklına ne gelirse. Bunun ağır vatandaşlarda ne zaman yay değişikliğini zorunlu kılacağı başka bir çok parametreye göre değişiyor tabi orası hala baki, ama Japonların ölçüleri veya tercihleri ile ilgili değil. İlgili olan kısım ön amörtisörde yay ve yağ tercihleri genellikle. Son derece kolay kullanımlı, konforlu, yoldaki bozuklukları sönümleyen; işte Golf ya, Avrupa'da her evin kapısında vardır akarı yok kokarı yok işini yapar, gibi. Ön amortisörde hem kafayı tutabilen "firm" bir yapıya sahipken hem de bozuklukları bayağı bir emebilen amortisörler ile en çok farkı sağlıyor Avrupalılar. Ecnebinin "plush" dediği şey de bu. 8S'te etkileyici olan da bu zaten.

  6. #86

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Yalnız yayla ilgili söylediğin konu Japonlar veya fiziksel özellikleri ile alakalı değil. Bütün üreticilerin bütün motorları 70-75kg insanlara göre arka yay ile geliyor. Hornet de öyle, Duke 890 da öyle, ne bileyim aklına ne gelirse. Bunun ağır vatandaşlarda ne zaman yay değişikliğini zorunlu kılacağı başka bir çok parametreye göre değişiyor tabi orası hala baki, ama Japonların ölçüleri veya tercihleri ile ilgili değil. İlgili olan kısım ön amörtisörde yay ve yağ tercihleri genellikle. Son derece kolay kullanımlı, konforlu, yoldaki bozuklukları sönümleyen; işte Golf ya, Avrupa'da her evin kapısında vardır akarı yok kokarı yok işini yapar, gibi. Ön amortisörde hem kafayı tutabilen "firm" bir yapıya sahipken hem de bozuklukları bayağı bir emebilen amortisörler ile en çok farkı sağlıyor Avrupalılar. Ecnebinin "plush" dediği şey de bu. 8S'te etkileyici olan da bu zaten.
    Çok basit bazı müdahaleler ile çok fazla düzeltme yapabileceğin bir alan bu. Örneğin benim CB500F'in amortisör yağını 10'dan 15'e kalınlaştırıp air gap miktarı ile oynanması ve (zaten var olan) preload ayarlarını da düzgün yapılmasıyla o dediğin "kafanın yerinde durduğu buna rağmen ülkemizin muhteşem(!) yol kalitesinde insanı alttan dövmeyen ve tasarımcıya sövdürmeyen bir ayar" tutturabilmiştim. (Tabi CB500F + benim çapımda bir sürücü için...)

    Yani demem o ki: Çok temel bazı parametrelerle oynayarak düzeltilebilecek veya kayda değer iyileştirilebilecek bir şey için incelemelerde iki paragraf yazı yeri harcamak biraz işin basın şov kısmı...

  7. #87
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu dagitayim biraz.
    Cinli benda 4 silindir 90 beygir civari,130on ve 310 arka lastige sahip cruiser cikardi.
    Suan turkiyede satiliyor sari sitede ilani var.
    Ayrica 500cc bobber getirdi ayni firma

    On fari cok ilginc,deliklerden ram air olarak motora ve filtreye hava gidiyormus deniyor.
    4 delikli egzos tasarimi ve on fari spesifik dizayn kabul ediliyor takdir gordu.
    diger componentler inceleyenlere gore en ust duzeymis,lastik fren ve amortisorler.

    https://youtube.com/shorts/1vF3-YyWu...8-sR1jiPCBI8to
    Dizayn süper... Lakin component'ların en üst düzey olması fiyat açısından mümkün değil. Bakın şaseyi yine bol bol plastikle örtmüşler. Gerçi arka maşa alaşım galiba

  8. #88

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok basit bazı müdahaleler ile çok fazla düzeltme yapabileceğin bir alan bu. Örneğin benim CB500F'in amortisör yağını 10'dan 15'e kalınlaştırıp air gap miktarı ile oynanması ve (zaten var olan) preload ayarlarını da düzgün yapılmasıyla o dediğin "kafanın yerinde durduğu buna rağmen ülkemizin muhteşem(!) yol kalitesinde insanı alttan dövmeyen ve tasarımcıya sövdürmeyen bir ayar" tutturabilmiştim. (Tabi CB500F + benim çapımda bir sürücü için...)

    Yani demem o ki: Çok temel bazı parametrelerle oynayarak düzeltilebilecek veya kayda değer iyileştirilebilecek bir şey için incelemelerde iki paragraf yazı yeri harcamak biraz işin basın şov kısmı...
    Üzdü son cümle.
    Azınlık diye yok mu bu insanlar?
    2 zamanlıları öldürdünüz.
    BMW gitti önden çekişli araba yaptı.
    Bizim de yaşam hakkımız vaaaar.

    =)
    Selamlar
    youtube.com/@bisuruyorum

  9. #89
    73845 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Triumph Street Triple RS
    Uzun araştırmalar ve üzerine oturduktan sonra street triple rs aldım. Ama biçok insan mt 9 ile arada kalmış. Strs tam nakedi değil, haifif racing oturma pozisyonu ama motor hakimiyeti oturuşu hissi çok farklı. Üzerine oturunca anlarsın hocam. Tabi sen daha duke e oturur gibi sürüş seviyorsan hoşuna da gitmez. Bu biraz sürücü karakteri ile ilgili

  10. #90

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı 73845 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun araştırmalar ve üzerine oturduktan sonra street triple rs aldım. Ama biçok insan mt 9 ile arada kalmış. Strs tam nakedi değil, haifif racing oturma pozisyonu ama motor hakimiyeti oturuşu hissi çok farklı. Üzerine oturunca anlarsın hocam. Tabi sen daha duke e oturur gibi sürüş seviyorsan hoşuna da gitmez. Bu biraz sürücü karakteri ile ilgili
    Hadi hayırlı olsun.
    Güzel keyifli sürüşlerde kullan.
    youtube.com/@bisuruyorum


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)