sana tamamen katılıyorum
sana tamamen katılıyorum
yav anlamadığım bişey 100 motordan 50'si süper sport'mu nasıl yaneee kim diyoo yaaa nerdeeee tamam düşünceler güzel doğruluk payıı yüksek ama orantı yanlışş ben kendi adıma konuşuyorum ben motoru hava atmak için aldımm kim zaten gezi amaçlı alıyoki race allah aşkına ( pistte yarışanları tenzih ediyorum )
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
pardon ama 100 motosikletten 50si racing mi? alla alla ben nerde yaşıyorum acaba. 100 motosikletten 80ı scooter 100-150cc arası. arkadasım önce cevrene iyi bak ondan sonra yaz. walla benim hava atmaya hiç mi hiç ihtiyacım yok. sadece ve sadece hızı seviyorum. 4 teker olsun 2 teker olsun hiç farketmez. boş buldugum her yolda alttımdaki makinanın hakkını veririm. sadece şehirçinde yapmam bunu. şehirlerarası yolda racing de olsa scooterda olsa super51 de olsa ibre kaçsa yüklenirim.çünkü ben hızı seviyorum....
[B]Facebook tan çıktım sakın bana sormayın neden diye booku cıktı çünkü[/B]
Millet artist olmuş ama yönetmen benim...İstediğime rol, istediğime yol veririm....
Benimki sadece bir tutku İstediğim her şeyi içinde bulunduran bir model...
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Bu iş sanki racing scooter rekabeti olmuş Arkadaşlar bu iş tercih meselesidir şu iyi bu kötü olmaz. Ama cahil sürücüye sahip otomobiller hakikaten motorcunun baş belalarıdır bu ortak sorundur. Otomobillerden kurtulmak için de güç gereklidir arkadaşın bahsettiği gibi bu da doğrudur.
Mesajlari biraz daha okursan konuyu acan arkadasin babasinin Goldwing'e binecek kadar, cocugunu parasiyla yurtdisinda okutacak ve ona 16binlik motor alacak kadar durumunun iyi oldugunu gorursun.
600RR'dan baska motora binmedim diyorsun ama Honda Twister ile basladim diyorsun???
Bizim Turk milletinde herkes Rossi, herkes M. Schumacher. Bence belgesiz yetenek ancak mahallemizde gecer, ben de kendimi futbolda cok yetenekli saniyordum, ta ki gercek bir futbolcuyla oynayana kadar...
Ben de 500-600 metre mesafede bazen takmiyorum, ama 50km ile dusmek bile insani oldurebilir, saka degil bu, aslinda en azindan onu takmak lazim.
Kac tane scooter kullananin ehliyeti var ki zaten, herhalde SScileri pizza dagiticilariyla kiyaslamamak lazim
Yollarda araba kullanan psikopat cok fazla gercekten, onlardan hizli gitmek gerektigi konusuna katiliyorum. Ben TEM'de 130 yaparken bile (gilera olsa da scooter icin cokkkk) cok tirsiyorum. Bir suru katil ruhlu insan var etrafta. Bunlari gecersek aslinda araba kullanan bircok insanin bizim cektiklerimizden hic haberi yok. Itiraf etmek gerekirse motor kullanmaya basladiktan sonra trafikte (araba kullanirken) motorlara karsi cok daha dikkatli olmaya basladigimi hissediyorum. Sadece aralardan zirt diye gecen, kendini gereksiz tehlikeye atan bilincsiz ve zeka seviyesi problemi olan racingciler icin pek fazla birsey yapilabilecegini dusunmuyorum. Onlar zaten bunlari yaparak her an olumle burun buruna gelebileceklerini kabul etmeliler.
race makineler çok güzel tabii.
kullanıcıları bilir..
bende kullandım...
sattım burgman aldım
ama şehir içinde binmek saçmalık tabii
race'leri şehiriçinde kullananlara ve bundan zevk aldığını söyleyen arkadaşlara soruyorum???
< motora kaç CC ile başladınız? (en önemli soru bu) !!!
< şehiriçinde en fazla nekadar hız yapabiliyorsunuz?
< bu maksimum hızla nekadar süre gidebiliyorsunuz?
< trafikte ikibüklüm rahatmısınız?
< 600'ün üstü bi makinayla düşük hızlarda uzun süre sürüşün makinaya etkilerini biliyormusunuz?
allah kaza beladan korusun işallah..
sonuçta herkez kendinden mesul...
ihtiyaca zevke göre motor almak en mantıklısı
iyi sürüşler...
öncellikle avrupada racing motosikletler.(örnek vermek gerekirse ingiltere öncüdür.satış rakamlarında racing motosikletlerin.tabii ki diğer ülkeler de türkiyeden çok öndeler.).ülkemizde racing motosiklet sayısı yakşalık yüzde 10 ile 15 civarındadır.diğer bir konu ise hava atma konusu...onların maaalesef bunu üzülerek yazıyorum.sonları ölümle bitiyor.çünkü racing kullanıcıları motosiklet dünyasının en tepesine ulaşmış çok professiyonel kullanıcılardır.(ki öyle de olmalılar.).şehir içi olayı ise kullanılırlar...ama racingte zaten konfor aranmaz.tabii ki siz 80 90 100le sürerseniz hararet göstergeleri 100-110 fırlarlar.herkez demesek te racing motosiklet dünyasının ortak tutkusudur....aslında herşeyidir benim gözümde.kısaca bu tarz dır...DURUŞTUR.RUHTUR...BURADA NE BEN BUNU SİZE NE BAŞKASI ANLATAMAZ.DEĞİŞTİREMEZ.RACİNG HAYATTIR....
ama son olarak dostum sen türkiyedeki yollara sokaklara bir daha dikkatlice bak derim.kaç tane 600cc.veya 1000cc makina görüyorsun...ben sana yazayım.e-5 ten yarım saate veya bir iki satte 1 adet ancak gecer.bence senin kafan karışmış gibi..kelebek etkisi yaniama keşkeeee dediğin gibi olsaaaaaa...keşkeeeeeeeeeee.
Demiryolu altyapısının yetersiz oldugu bir ülkede hızlı tren i getirip çalıştıdılar sonucunda olan faciayı herkes gördü.Raydan fırlayan tren kaza yaptı ve onlarca masum insan öldü...
Demiryollarının yetersiz oldugu bir ülkenin Karayollarının ne ölcüde yeterli oldugunu ve tarfik kültürünün ne kadar oturdugunu sanıyorsunuz ? Avrupada çogu ülke kazaların önüne geçebilmek için devir,son surat,beygir sınırlamalarına giderken bizim insanımız halen son sürat kaç yapacam peşinde.Ben ... yolunda 260 gördüm muhabbetinde.Bu da egitim eksikliginden kaynaklanıyor tek kelime ile...
Kimse yanlış anlamasın ben SS lere binilmez felan demiyorum fakat bu kadar kuvvetli bir makinanın ivmelemesi ve son surati fazla oldugu için frenleme ve kullanımda bazı sorunlar yaşanıo dolayısı ile kaza da kaçınılmaz oluyor.
Bir arkadaşımız her 100 motordan 50 si Race demiş.aslında dogru bir tespit.600 cc üstü motorlara dikkat edin yarıya yakını Racing tabir edilen motosiklet ve türevleridir.
Hız bir tutkudur onu kabul ederim,kiminin canı tatlıdır hız yapmaz pastahane önlerinde şekil atar motoru ile kimisi de otobanda istedigi gbi sürer.Motorunuzla ne yapacagınız size kalmış Race sürücüleri tek ricam lütfen kask ve korumalarınızı kullanın ve lütfen ama lütfen başkasının hayatını tehlikeye atacak şekilde bu motorları kullanmayınız,sizi tanımayan bir insanın hayatını elinden almak gbi bir lüksünüz yok...
Born To Be wild,Live to Ride...
bi kere onun adı racing deil yarış motoru saten adam böle dedi mi yapcak bişi yok ki
hayatta ya tozu dumana katarsın yada tozunu dumanı yutarsın:cherry:
Tekrar ediyorum motor motordur ha racing ha mobilet dikkat edilmezse ikiside öldürür. bir arkadaş 50 km ile bile demiş 50 değil 10 km ile bile gider insan scooter da bu nedenle racingten güvenli sayılmaz insana ve kullanıcıya bakar herşey o nedenle en başta bilinç ve dikkat gelir. racing kullanıcılarının özellikle iyi ve tecrübeli kullanıcılar olduğu da doğru değildir birçok yeni kullanıcı doğrudan 600 cc racing ile başlamıştır racingten cruiser a hatta scooter a dönenler bile vardır bu nedenle o anda motorun üzerindeki sürücüye bakıp karar vermekte doğru değildir önemli olan sadece bilinçli olmaktır
şindi gördüm konuyu
gereksiz bi konu olmuş, taa geçen senenin konusu
ilgili arkadaşla şutlanmış zaten
cevap vermeye ne hacet
GKN MOTORS
ya parası olan alır arkadaslar her koyun kendi bacagından asılır anlayan anlamıştır
vay be 150-160 şehir içi trafiğinde ne denilebilirki. Trafik kurallarına göre şehir içinde azemi sürat ölçüleri bellidir. Zaten ne geliyorsa başımıza kural tınamamazlıktan geliyor. Denilecek pek bişey yok zannediyorum. Avrupalı arkadaşım çok güzel bir konuda bu konunun içinden kolay kolay çıkamayız. Sen bizim adımıza bir araştırma yapsan i çok memnun olurum hem madem bir ayağın oralardaymış avrupada motor kullanan insanlar bizim kadar ölüyorlarmı acaba yoksa bu oran aynımı yani onlardamı bizim gibi kuralsızlıktan ve dikkatsizlikten ölüyorlar
race tip motor bir hobi'dir. bunu nerden anlarız siz söylüyorsunuz zaten şehir içi kullanılmaz diye evet bunu biliyoruz,aptal değiliz, bizi bunu almaya sürükleyende bu zaten içimizdeki onun verdiği zevkleri hissetme isteği şehir içi kullanıma uygun olmasa bile yada sizin eleştirilerinize rağmen bizde bunu kullanma isteğini yaratan olay budur zevk, adrenalin, hobi, güç ,görünüm, ayrı bir dünya bu. bunu biliyoruz şehir içi pek uygun değil ama ne yapıcaksınız zevk meselesi ayrıca gazlayanları kask kolda gezenleri ayırt ediyorum biz adam gibi kask kafada gidiyoruz ayrıca yorgunluk olmuyor çünki,
''GÜLÜ SEVEN DİKENİNE KATLANIR''
CBR125 R'ım var seneye kısmetse 600 race alıcam Honda olur 125 yine duracak şehir içi genelde 125 kullanırım 600'lük'te hafta sonu şehir içi olur diğer ise uzun yol.ayrıca cbr 125 süper bir makina tekeri ince diyenler; neye göre ince makina 125'lik zaten. 140 görüyor granaj kalitesiz diyenler emin olun 2007 600rr kalitesinde işçilik kalitesi olan bir motor.
avrupalı arkadaş inan ben seni çok iyi anladım o yüzden sen kendini fazla yorma gördüğün gibi bizler henüz tartışmanın ne demek olduğunu bile kavrayamamışız herkes nedense alıngan herkes nedense üzerine almaya hazır ya kimse kimseye zaten neden race kullanıyorsun yasak kardeşim kullanma diyende yok öyle bir yasada yok zaten ama anladığım kadarıyla tartışılan konu race nedir ve racenin türkiyedeki koşullarıdır.sen ne diyorsun ya race motor kullanırım kullanmam o benim bileceğim bişey diyor insanlar türkiyede race kullanmanın koşulu bana göre yok race yarış motorudur. Bunu bilmek içinde çok usta motor kullanıcısı olmaya gerek yok sosyo ekonomik durumlar, yol durumları kültür vs bunların hepsi ortada zaten
tmamdır arkadaşlar 6 sayfa ve onlarca mesaj'dan sonra konunun gereksiz olduğunu anladık isterimki böyle konulara daha ilk açıldığında cevap vermemek fakat öyle olmuyor.
o zaman bunca yazılan nedir boşuna mı?
o zaman lütfen önce düşünelim hep böyle oluyor önce kızgın bir tartışma sonra ortada dişli kişiler ve gerçekçi yaklaşanlar oluncada eski konu felan
race motor deyince aklıma gelen şey, mukemmel tipi ve orta-yuksek devirlerdeki gucu, ben baslangıc olarak cbr125 dusunuyorum fakat ondan sonraki motorumun bi naked olacaını dusunuyorum fazer falan gibi gasa suzuki gsr600. cunku 600cc race makinalar sehir icinde cok hararet yapar, dusuk devirde guclari azalır, sehir icinde boyuttan ve oturus pozisyonundan dolayı raat diller vb gibi duydugum birsuru sey var.
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
+1000
ama yoruculuguna katılıyorum gercı motosıklet adı ustunde trafık dınlemez yınede sıkısıklık oluyo ama yınede otomobıllere gore cok cok cok daha az dur kalk yyapıyoruz racıng uzun yoldada yorucu bı motor cunku yatmakltan bellı bır yol sonra bel agrısı baslıyo sehır ıcı sehır dısı farketmez bence ulke olarak hızı seven bı mılletız
ι ωαѕ вσяη ωιтн ωяσηgℓу ωαу вυт ι мυѕт ℓινє
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)