GS
10 karakter
ben de yaptım ama bu biraz ayıp.
GS
10 karakter
ben de yaptım ama bu biraz ayıp.
R25 MT25 MT 07 nasıl parası olan motoru oluyormuş ki? Bunlar gençler eğlensin, part time falan çalışıp kenara para koyan gençlere eğlence olsun diye motorlar.
Parası çok olan çok başka motorlar alır. Ülkece fakirleştiğimiz için bu motorlar pahalı gibi kalıyor ama değil.
Böyle bir motosiklet yoktur, isteyen istediğine biner. Motordan anlamak meselesi nedir? Önce buna açıklık meydana getirmek gerekmektedir. Burda tüm bence kriterler insanların ne istediğine bağlıdır, Mesela Harley Davidson veya başka bir marka, onu alan insanın karakteri o motosiklete yansıyor ve ondan dolayı onu tercih ediyorlar. Şimdi gidip Ducati, Harley Davidson veya MT 07 alınca motordan anlamayan züppenin tekimi oluyoruz? Yoksa diğer motosikletlerdeki olmayan önemsiz gibi duran ama önemli olan spesifik özellikleri veya işlerin arkasında önü açık olan mekanik özelliklerimi tercih ediyoruz. Bu tamamen kişiden kişiye değişen ve ne istenildiğine bağlı bir konudur, cebindeki anahtarla mutlu oluyorsa ve anladığınız halde onun kadar mutlu olamıyorsanız problem ordadır ...
Tabii ki Bmw Gs'ler.
Üstüne tanımam.
Bu gs diyen arkadaşlar ironi yapıyordur umarım 😀 yada kedi ciğer muhabbeti de olabilir tabi ki 😀
Lütfen linclemeyin ama vespa'nın tüm motorları. O kadar parayı nasıl veriyorlar şu motosikletlere anlamıyorum.
Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.
BMW CE04 olabilir belki, yine de hiçbir motoru kötülemek istemem isteyen istediğine biner tabii ki. CE04 demiş miydim bu arada?
Makina fıstık gibi gözüküyor bence, bir albenisi var kesinlikle. Tabii ki şakayla karışık, kimsenin malını kötülemem ama 500 bin lira verdiğim motorun 120’yi geçememesi, sadece şehiriçi kullanıma izin vermesi bana bir garip geliyor yahu.
Tabii düşünürsek bu bir elektrikli araç, mantık şehirlerarası yol yapmak değil yakıttan ve çevre/gürültü kirliliğinden kurtulmak ama yine de 500 bine fıstık gibi motorlar var Zevkler ve renkler tartışılmaz tabii. Şehiriçi kısa mesafelere gidip gelmek, yakıttan tasarruf etmek için bir motora 500 vermek biraz garip. 100km’de hadi 200 lira yakıt tasarrufu yapsan, 300 bine alacağın 100km/5 litre yakan bir motola aradaki 200 bin lirayı çıkartmak için 100 bin kilometre yapması gerekiyor. 100 bin kilometre kullanmayacaksan 500 bin lira vermenin ne manası kaldı?
gts ve gtv 300 modelleri harika, olağanüstü. ilk motorumu 1999 da aldım, 25 sene olmuş, pek çok motor aldım bindim sattım, hep japondu, Vespa içimde hep ukde kaldı. belki bu sene alırım, belki seneye, kısmet. Sac kasa; o kategoride x Max ve Forza gibi plastik değil, krom aynalar, krom çıtalar, yıka cilala parlat geç karşısına aç biranı, ya da kahve, tablo gibi seyret. harika gösterge paneli. kaya gibi sağlam, bozulmaz etmez. harika aksesuar seçenekleri. fan kulüpleri var, müthiş geziler etkinlikler yapıyorlar.
motor işi his işidir, tutku işidir, her zaman mantık aranmaz. bir gün mutlaka bir Vespa alacağım. 370 binse 370 bin, çok para ama değer. kime göre değer? bana göre değer, daha ne geçen gün bir grup Vespa sürücüsü italya ya gittiler gts 300 lerle, hayran hayran takip ettim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
ben açıklamaya çalışayım; yaşım 40, orta yaşlı motorcuyum 2020 ya da 2021 t Max 560 için kredi çekip 550-570 bin vermeyi düşünüyorum, nakit param olsa dakika durmam alırım hemen. nesi güzel? aabi o gösterge paneline hastayım, tasarımına hastayım, ön farına, son kasa 2022-24 değil ama, 2020-21 kasa. ısıtmalı elcik standart, sele ısıtma standart, elcikler, gidon harika. 560 cc motorun o harika hırıltısı. yavru goldwing benim gözümde. goldwing e asla param yetmez, o çok zor, amaaa t Max 560? yaa mt 25 i satsam , üstüne para eklesem, azıcık kredi mredi, olabilir gibi sanki, yani düşüncem bu.
883 ile aynı para, demişsiniz, 883 ten daha mı iyi, bence değil, Harley bambaşka bir şey. daha mı mantıklı, değil, iyi de, mantık arasam motora binmem zaten. Motor işi his işi abi, şöyle yapsam olmaz mı, 20 bin km yi geçmemiş bir t Max alayım, bi 10 bin km süreyim, kaza bela olmazsa seneye satarım, Harley alırım, öbür sene Ducati Monster alırım, ya da Triumph falan. 3-5 sene sonra eski de olsa bir goldwing belki. belki sıfır Vespa gts 300.
street 750 asla almam kabul , nc 700-750 buzdolabına benziyor, hiç işim olmaz, kabul, Multi v2 ehe, aynı fikirdeyiz, ama t Max 560 çok acayip bir şey, ben veririm valla ona 500-600.
Konunun özeti : ben binemiyorsam o motoru üreten mühendisin taaa amk :D
ironilik bi durum yok be hocam dayılar arası statü göstergesidir GS sahibi olmak. statüsü biraz daha düşük olanlar 40 beygir maxi scooterlara 400-500 bin para verirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
valla bilemedim akrapovicli bi tmax 530 garajda durcak deseler ıkına sıkına evet diyebilirim ama sadece tmax. yine de bi harley dyna wide glide bulup üstüne şöyle bi oturup düşünmenizi öneririm o paralara belki fikriniz değişir.
Abi haklısın tabi "zevkler ve renkler". genelleme yapmak istememiştim sadece bana garip geliyor. Bunun bir çok sebebi var;
Belki yaşım nispeten küçük olduğu için(23), daha önce hiç kullanmadığım için ya da tarz olarak scooter sevmediğimden kaynaklanıyor olabilir. Gerçi genel olarak scooter sevmiyorum. Vespa dememin sebebi fiyatlarının uçuk olması. Saçma bir örnek olacak ama cbf150 mi vespanın herhangi bir motoru mu diye sorsalar cbf yi tercih ederim.
Ülkece fakirleştiğimiz ve Yamaha inanılmaz bir fanboy kitlesi geliştirdiği için gayet de pahalı motorlar artık bunlar =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
yoo ciddiyim.
GS alan herkesin parası olduğunda hemfikir miyiz?
E kullanıcı kitlesi içinde en çok motordan anlamayan barındıran kitlenin de yine GS kitlesi olduğu ortada olunca, böyle bir genelleme yapılabliyor.
Bu GS alan motordan anlamaz demek değil, parası olup motordan anlamayanların birinci tercihi GS oluyor demek. Buna BMW dahil kimsenin itirazı yok =)
youtube.com/@bisuruyorum
yoo ciddiyim.
GS alan herkesin parası olduğunda hemfikir miyiz?
E kullanıcı kitlesi içinde en çok motordan anlamayan barındıran kitlenin de yine GS kitlesi olduğu ortada olunca, böyle bir genelleme yapılabliyor.
Bu GS alan motordan anlamaz demek değil, parası olup motordan anlamayanların birinci tercihi GS oluyor demek. Buna BMW dahil kimsenin itirazı yok =)[/QUOTE]
GS sınıfında dünyada en çok satılan model o yüzden yeteri kadar parası olan herkesin ( motosikletten anlasın yada anlamasın ) tercihi olması normal. Burada sorulan konu GS in verilen paranın karşılığı olup olmadığı.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)