---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Soru basit. "Param var motordan anlamıyorum motoru" nedir.
Parasını hak etmekle ilgili bir şey yazmıyor, parası olup motordan anlamayan insanlar ne alır diyor, cevap senin de söylediğin üzere R1xxx GS.
Parasını hak etmek konusu hepten kimsenin bir şey diyemeyeceği bir konu. Bana göre R1300GS 1,3mio TL parayı hak etmiyor derim, sen de bana göre sundukları için ucuz bile dersin, kimse de ikimize de bir şey diyemez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Soru basit. "Param var motordan anlamıyorum motoru" nedir.
Parasını hak etmekle ilgili bir şey yazmıyor, parası olup motordan anlamayan insanlar ne alır diyor, cevap senin de söylediğin üzere R1xxx GS.
Parasını hak etmek konusu hepten kimsenin bir şey diyemeyeceği bir konu. Bana göre R1300GS 1,3mio TL parayı hak etmiyor derim, sen de bana göre sundukları için ucuz bile dersin, kimse de ikimize de bir şey diyemez.
Soru basit ama sen ısrarla anlamak istemiyorsun. Param var motordan anlamıyorum motoru diye sorulunca, normal olarak parası olup motordan anlamayanların aslında o parayı hak etmeyen motoru başka nedenlerle ( muhtemelen gösteriş için ) alması sorulur. Senin bahsettiğin şekilde sormuş ise zaten soru kendi içinde anlamsız olur. Başlığı açan arkadaş bizi aydınlatsın en iyisi. Verilen cevaplara bakınca birçok kişi benim anladığım gibi anlamış zaten...
Soru basit ama sen ısrarla anlamak istemiyorsun. Param var motordan anlamıyorum motoru diye sorulunca, normal olarak parası olup motordan anlamayanların aslında o parayı hak etmeyen motoru başka nedenlerle ( muhtemelen gösteriş için ) alması sorulur. Senin bahsettiğin şekilde sormuş ise zaten soru kendi içinde anlamsız olur. Başlığı açan arkadaş bizi aydınlatsın en iyisi. Verilen cevaplara bakınca birçok kişi benim anladığım gibi anlamış zaten...
Sosyoloji öğrencilerine malzeme olacak nitelikte bir cevap, eline sağlık.
Abicim bir şeyin parasını hak edip etmediğini o parayı veren dışında kimse söyleyemez. Asıl böyle anlamsız olur. R1300GS satın alanlar dışında kim o parayı hak edip etmediğini söyleyebilir, kime ne el alemin parasından? Bence dönerin porsiyonu 350TL etmez. Ee? Zaten o motoru almayan kişiler için o parayı etmiyordur ki almamışlardır değil mi?
Senin dediğinden yola çıksak, e ben GS'in parasını hak etmediğini söylüyorsam senin bunun üstüne söyleyecek ne sözün olabilir? Bana göre etmiyor? Bitti gitti?
GS'e laf etmişiz gibi (etsek ne olacak) savunma geliştirmeye hiç gerek yok. Takılmayın bu kadar.
Para verip mal aldığımız firmalar bunlar.
Görünen o ki motordan anlama kapasitem zamanla düşmeye başlamış: (Bedelini değerlendirme kriteri dışında bırakmak kaydıyla) R1300GS (şu kadar zamandan sonra) benim için ilk alınabilir GS modeli oldu. :D (Yani hayatımda ilk defa bir GS'e yükseldim...)
Ekleme: Bir daha düşününce, bu durumun sebebi motordan anlama kapasitemin düşmesi yerine dede modu kapasitemin artması da olabilir pek tabii. :D
Sosyoloji öğrencilerine malzeme olacak nitelikte bir cevap, eline sağlık.
Abicim bir şeyin parasını hak edip etmediğini o parayı veren dışında kimse söyleyemez. Asıl böyle anlamsız olur. R1300GS satın alanlar dışında kim o parayı hak edip etmediğini söyleyebilir, kime ne el alemin parasından? Bence dönerin porsiyonu 350TL etmez. Ee? Zaten o motoru almayan kişiler için o parayı etmiyordur ki almamışlardır değil mi?
Senin dediğinden yola çıksak, e ben GS'in parasını hak etmediğini söylüyorsam senin bunun üstüne söyleyecek ne sözün olabilir? Bana göre etmiyor? Bitti gitti?
GS'e laf etmişiz gibi (etsek ne olacak) savunma geliştirmeye hiç gerek yok. Takılmayın bu kadar.
Para verip mal aldığımız firmalar bunlar.
İngilizcen iyi ama türkçede sıkıntı var anlaşılan. Anlamak istemeyen insana da ne söylesen boş, konuyu açan arkadaş ne sorduğunu açıklarsa belki o zaman konu açıklığa kavuşur ki muhtemelen o zamanda kabul etmeyeceksin. Burası bir forum herkes fikrini söylüyor biz burda GS o parayı etmez dediğimizde kimse BMW motoradın fiyat politikasını değiştirmesini beklemiyor zaten. Konuyu bambaşka mecralara çekip polemik haline dönüştürüyorsun o yüzden daha fazla yazmayacağım konu sahibi yazarsa daha anlamlı olur....
O değil de, yaz yaklaştıkça iyice anlaşıldı ki, motosiklet dünyasının Bajaj Pulsar ve CF Moto NK ve SR serileri (özellikle 250 SR, otomotiv dünyasının yeni kuş serileri olma yolunda hızla ilerliyor...
Lütfen forumda bu araçlara sahip dostlar alınmasın ama yolda gördüklerimin istisnasız %80'i apaçi kıvamında...belki de Ankara böyledir...
V motor olmayan panigale serisi. Rolantideki motoru izlerken çişim geliyor, elim ayağım uyuşuyor titreşimden. Ondan az titreyen hilti var la memlekette.
Parası çok olup da motosikletten anlamayan birinin tercihi de olsa, bir motosiklete para veriliyorsa, muhtemelen onun o parayı hak etmediği düşünülerek verilmiyordur. Ha belki sonradan "ulan ben ne ettim" denilebilir ancak ilk satın alım aşamasında marka değeri, gösteriş, tasarım, ses, fanatizm, çevre baskısı, vb. kriterlerin yanında, o ürünün o parayı hak ettiği de düşünülüyordur.
Bazıları da sırf kulübü var, arkadaşlar almış, ben de bu sosyal sınıfa dahil olmak istiyorum, ben de bu grupla sürmek istiyorum, ben de bu muhabbette söz sahibi olmak istiyorum, vb. diyerek "hak etmediğini düşünse bile", ekonomik gücünün etkisiyle satın alma kararı veriyor olabilir. Bu tür insanlar tanıyorum. Hepimiz tanıyoruz. Çoğu, sahip olduğu ürünle kendini belli bir sosyal sınıfa dahil etme peşinde koşan, genellikle görgü yoksunu ama zengin, ama fakir tiplerdir.
Dolayısı ile bambaşka eğitim, görgü, kültürel, sosyolojik, toplumsal, vb. verilerle analiz edilecek bir konudur.
Makina fıstık gibi gözüküyor bence, bir albenisi var kesinlikle. Tabii ki şakayla karışık, kimsenin malını kötülemem ama 500 bin lira verdiğim motorun 120’yi geçememesi, sadece şehiriçi kullanıma izin vermesi bana bir garip geliyor yahu.
Tabii düşünürsek bu bir elektrikli araç, mantık şehirlerarası yol yapmak değil yakıttan ve çevre/gürültü kirliliğinden kurtulmak ama yine de 500 bine fıstık gibi motorlar var Zevkler ve renkler tartışılmaz tabii. Şehiriçi kısa mesafelere gidip gelmek, yakıttan tasarruf etmek için bir motora 500 vermek biraz garip. 100km’de hadi 200 lira yakıt tasarrufu yapsan, 300 bine alacağın 100km/5 litre yakan bir motola aradaki 200 bin lirayı çıkartmak için 100 bin kilometre yapması gerekiyor. 100 bin kilometre kullanmayacaksan 500 bin lira vermenin ne manası kaldı?
Doğru diyorsunuz, şu teknoloji bi ilerlesin de CE-04'ün daha yerine oturmuş hâli çıksın... O zaman alınır muhtemelen
Vespa diyenlerin bence dünyadan haberi yok. Xmax 250 ye 350 bin istenen şu zamanda vespalar yanında ucuz kaçıyor. Şu an özel seri hariç herhangi bir vespayı xmax 250 parasına alıyorsunuz. Bir de Vespa dediğiniz şey bir kültürdür, tarz ve zevk sahibi adam biner. Aynı paraya gts 300 mü xmax 250 mi deseler xmax 250 diyeceğiniz için anlayabileceğiniz bir olgu değil yani o yüzden fazla kasmayın siz
Vespa diyenlerin bence dünyadan haberi yok. Xmax 250 ye 350 bin istenen şu zamanda vespalar yanında ucuz kaçıyor. Şu an özel seri hariç herhangi bir vespayı xmax 250 parasına alıyorsunuz. Bir de Vespa dediğiniz şey bir kültürdür, tarz ve zevk sahibi adam biner. Aynı paraya gts 300 mü xmax 250 mi deseler xmax 250 diyeceğiniz için anlayabileceğiniz bir olgu değil yani o yüzden fazla kasmayın siz
bir de böyle sinirlenirler başkası beğenmeyince :D
instagirl motoru kardeşim, başka öne çıkan hiçbir özelliği yok. bir de dayanıklı ama dio da dayanıklı ona bakarsak.
bir de böyle sinirlenirler başkası beğenmeyince :D
instagirl motoru kardeşim, başka öne çıkan hiçbir özelliği yok. bir de dayanıklı ama dio da dayanıklı ona bakarsak.
hocam ruhu olan motor sürmek başka bir şey ulaşım aracı olarak düşünmez harley, vespa vs. marka sahipleri. ayrıca instagirl motoru dediğiniz motorun az daha kalıplısına 600 bin lira vermişsiniz kim motordan anlıyor kim anlamıyor bence biraz bariz kusura bakmayın.
Vespa aslında çapkın adamın motoru. Şöyle sarı bir Vespan olsun, yolda beğendiğin bir çok kadını kahve içmeye davet edebilirsin ve de reddedilme oranın düşük olur. Benim motorla bu sarı Vespa'yı yan yana koyalım, 10 kadından 11'i Vespa'ya artçı olmayı kabul eder, ben de el elde baş başta eve bir başıma geri dönerim.
Ben "amaca göre motor" fikrini savunuyorum, herkes virajda diz değdirecek, arazide hoplayıp zıplayacak, uzun yol yapacak ya da takıntı derecesinde az yaktıracak diye bir kural yok. Adam, ekmeğinin peşindeyse alsın Vespa'yı aksın alemlere.
Vespa aslında çapkın adamın motoru. Şöyle sarı bir Vespan olsun, yolda beğendiğin bir çok kadını kahve içmeye davet edebilirsin ve de reddedilme oranın düşük olur. Benim motorla bu sarı Vespa'yı yan yana koyalım, 10 kadından 11'i Vespa'ya artçı olmayı kabul eder, ben de el elde baş başta eve bir başıma geri dönerim.
Ben "amaca göre motor" fikrini savunuyorum, herkes virajda diz değdirecek, arazide hoplayıp zıplayacak, uzun yol yapacak ya da takıntı derecesinde az yaktıracak diye bir kural yok. Adam, ekmeğinin peşindeyse alsın Vespa'yı aksın alemlere.
Örnek: Benim birader. Sarı GTS 300'ü vardı, sattı şimdi en son seri en üst paket GTS 300'ü var. Kızlar Vespa'ya bayılıyor + motor da kendi çapında oldukça iyi aslında.