Boy kaç bilmiyorum ama 179 boy 83 iç paça boyu olan bir vatandaş olarak(180 sanıyordum, geçen ölçüldüm 179 çıktım) Crf 250 Rally'e ayaklarımın uç yastıkları yere değecek kadar rahat binebiliyorum, geçenlerde motor alırken epey haşır neşir oldum. Amortisörleri çok basıyor üstüne ağırlık binince, en sert ayarda binmeme rağmen çöktü.
Evirip çevirmesi kolay bir motor, muadillerine göre ağır dediler ama ben genelde 200 kg motorlar ile haşır neşir olunca bir süredir, bana evirip çevrilebilir geldi.
Motor karakteristiği olarak da çok farklılar. Dominar 400 çok torklu bir makine, Cb250R sahibi oldum bir süre, o da keyifli ama ikisi de naked olmasına rağmen Dominar daha tur motoru tadında. Artçılı çok rahat oluyor. Aklımda olan bir motordu ama artık Bajaj görürsem midem bulanacak diye başka yöne yöneldim. Gerçi yöneldiğim motor 1 hafta kaldı elimde sattım.
Zihni bey yazmış ama ben de kendimce yazayım:
-Bol bol gravel yola girerim, hafif zorlu arazide yükümle gezerim diyorsanız CRF. Yolda hiç keyifli bir motor değil bu arada, trafikte keyifli ama yol yaparken CB250R ile daha keyif alıyordum ben.
-Değişik dursun, güzel olsun, fıtı fıtı şehrin altına üstüne getireceğim derseniz Cb250R. Yalnız rüzgarlık takınca çirkin oluyor, rüzgarlıksız uzun sayılabilecek yollarda iğrenç bir motora dönüşüyor, gram keyif vermiyor trafiğe dikkat etmeye çalışırken zaten bir de rüzgarlıksız sürerken gram keyif alamıyorsunuz. Şehir içi çok iyi ama.
-Uzun uzun tur yaparım, güçlü olsun, az yaksın, çok kaçabilsin, servis ve parça sorunu olmasın diyorsanız Dominar. Bunlara aksesuar takınca çok şık oluyorlar, güzel bir saptırıcı ile uzun yol keyifli oluyor(Bursa, Çanakkale arası sürdüm).