Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Pcx Sonrası Hangi Motor D400-Cb250R-Crf250 Rally

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Arkadaşlar ben genelde gezinti ve çok yönlülüğe önem veriyorum ve kronik sıkıntı veya parça sıkıntısı bunlarda yok diye biliyorum sadece belli başlı sorunlar vardır oda çözülür sadece aklıma takılan 2.elde uzun süre sonra sattığımda çöp fiyatına satarmıyım benim aklındaki maksimum km 10bin km yapmak istiyorum aldığımda uzun süre kullanacağım.Ama bazı soru işaretlerim var mesela crf 250 rally daha uzun boylu kullanıcılar için veya dominar daha ağır cb 250r ise zincir sorunu vardı ama onuda yeni nesilde sorunsuz sadece aralarında fiyat aralıkları var şöyle anlatmak isterim dominar 400 almak istediğimde daha rahat alma imkanım var cb250r ise biraz daha ekleyip alıyorum ama crf 250 rally de ise zorlanırım almakta ama crf ise biraz heybetli olduğundan polis motoru gibi duruyor ama zorlamak istemiyorum kendimi sizce hangisi alsam benim işime gelir ve bütcemi çok zorlamaz ama kafam cb ile d400 var ama yinede kararsızım sizler nedersiniz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Üçü de farklı tarz motor. Tam karşılamasa da CRF Rally enduro, CBR 250 racing ve Dominar da naked bir motor.
    Motor alırken önceliklerini belirlemen gerekir.
    - EN ÖNEMLİSİ TİPİNİ BEĞENMELİYİM,
    - Koruma ekipmanı hariç ne kadar bütçem var,
    - Motosikleti ne amaçla kullanacağım,
    - Motosikletten ne gibi bir beklentim var,
    - Servis ve yedek parçaya ulaşma imkanım nasıl (metropol/taşra)
    - Hemen yarın satar mıyım, uzun süre biner miyim?
    gibi uzar gider

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    "çok yönlülük" demişsin. Ne kadarını karşılar bilmiyorum ama burada onu karşılayan sadece Rally var

  3. #3
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 7
    Boy kaç bilmiyorum ama 179 boy 83 iç paça boyu olan bir vatandaş olarak(180 sanıyordum, geçen ölçüldüm 179 çıktım) Crf 250 Rally'e ayaklarımın uç yastıkları yere değecek kadar rahat binebiliyorum, geçenlerde motor alırken epey haşır neşir oldum. Amortisörleri çok basıyor üstüne ağırlık binince, en sert ayarda binmeme rağmen çöktü.

    Evirip çevirmesi kolay bir motor, muadillerine göre ağır dediler ama ben genelde 200 kg motorlar ile haşır neşir olunca bir süredir, bana evirip çevrilebilir geldi.

    Motor karakteristiği olarak da çok farklılar. Dominar 400 çok torklu bir makine, Cb250R sahibi oldum bir süre, o da keyifli ama ikisi de naked olmasına rağmen Dominar daha tur motoru tadında. Artçılı çok rahat oluyor. Aklımda olan bir motordu ama artık Bajaj görürsem midem bulanacak diye başka yöne yöneldim. Gerçi yöneldiğim motor 1 hafta kaldı elimde sattım.

    Zihni bey yazmış ama ben de kendimce yazayım:

    -Bol bol gravel yola girerim, hafif zorlu arazide yükümle gezerim diyorsanız CRF. Yolda hiç keyifli bir motor değil bu arada, trafikte keyifli ama yol yaparken CB250R ile daha keyif alıyordum ben.

    -Değişik dursun, güzel olsun, fıtı fıtı şehrin altına üstüne getireceğim derseniz Cb250R. Yalnız rüzgarlık takınca çirkin oluyor, rüzgarlıksız uzun sayılabilecek yollarda iğrenç bir motora dönüşüyor, gram keyif vermiyor trafiğe dikkat etmeye çalışırken zaten bir de rüzgarlıksız sürerken gram keyif alamıyorsunuz. Şehir içi çok iyi ama.

    -Uzun uzun tur yaparım, güçlü olsun, az yaksın, çok kaçabilsin, servis ve parça sorunu olmasın diyorsanız Dominar. Bunlara aksesuar takınca çok şık oluyorlar, güzel bir saptırıcı ile uzun yol keyifli oluyor(Bursa, Çanakkale arası sürdüm).
    zihnigonen bunu beğendi.

  4. #4
    doberman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2010 Dyna Wide Glide
    hocam o kadar para verip japondan başka motor almayın insanların yorumlarını dinlemek tatlı gelebilir ama boşu boşuna başınız ağrır ya cb ya crf kullanım amacınıza göre daha mantıklı, eski kullanıcısı olarak cb250r muhteşem bir motordu sadece selesinin garip bir yüksekliği vardı sanki yarış bisikletinde oturuyormuşsun gibi popo yukarda eller aşağıda gibi alışması biraz zaman alıyor belki ben biraz kilolu olduğum için de olabilir tabii. boy 1.78 ama sele çok geniş+yüksek benim bacaklar da kocaman iki ayak yere tam basmıyordu.
    lehibeny bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    28 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı fancydriver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy kaç bilmiyorum ama 179 boy 83 iç paça boyu olan bir vatandaş olarak(180 sanıyordum, geçen ölçüldüm 179 çıktım) Crf 250 Rally'e ayaklarımın uç yastıkları yere değecek kadar rahat binebiliyorum, geçenlerde motor alırken epey haşır neşir oldum. Amortisörleri çok basıyor üstüne ağırlık binince, en sert ayarda binmeme rağmen çöktü.

    Evirip çevirmesi kolay bir motor, muadillerine göre ağır dediler ama ben genelde 200 kg motorlar ile haşır neşir olunca bir süredir, bana evirip çevrilebilir geldi.

    Motor karakteristiği olarak da çok farklılar. Dominar 400 çok torklu bir makine, Cb250R sahibi oldum bir süre, o da keyifli ama ikisi de naked olmasına rağmen Dominar daha tur motoru tadında. Artçılı çok rahat oluyor. Aklımda olan bir motordu ama artık Bajaj görürsem midem bulanacak diye başka yöne yöneldim. Gerçi yöneldiğim motor 1 hafta kaldı elimde sattım.

    Zihni bey yazmış ama ben de kendimce yazayım:

    -Bol bol gravel yola girerim, hafif zorlu arazide yükümle gezerim diyorsanız CRF. Yolda hiç keyifli bir motor değil bu arada, trafikte keyifli ama yol yaparken CB250R ile daha keyif alıyordum ben.

    -Değişik dursun, güzel olsun, fıtı fıtı şehrin altına üstüne getireceğim derseniz Cb250R. Yalnız rüzgarlık takınca çirkin oluyor, rüzgarlıksız uzun sayılabilecek yollarda iğrenç bir motora dönüşüyor, gram keyif vermiyor trafiğe dikkat etmeye çalışırken zaten bir de rüzgarlıksız sürerken gram keyif alamıyorsunuz. Şehir içi çok iyi ama.

    -Uzun uzun tur yaparım, güçlü olsun, az yaksın, çok kaçabilsin, servis ve parça sorunu olmasın diyorsanız Dominar. Bunlara aksesuar takınca çok şık oluyorlar, güzel bir saptırıcı ile uzun yol keyifli oluyor(Bursa, Çanakkale arası sürdüm).
    Ben güç ve torka önem veriyorum bana d400 daha uyuyor hem boy hemde sürüş anlamında cb250r da bana uyuyor lakin söylediğinizi göre rally bana uymuyor çünkü boy 1.76 büyük ihtimal zorlanırım birde bütçe konusunda da zorluyor hadi onu geçelim dominar 400 beni 2.el ileride satarken şüpheye düşürüyor veya kullandığım sürede bozulma durumu korkutur beni o yüzden şüphe var nedersiniz ona aldığımda satmak istediğimde rahat satarmıyım?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

    Alıntı doberman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam o kadar para verip japondan başka motor almayın insanların yorumlarını dinlemek tatlı gelebilir ama boşu boşuna başınız ağrır ya cb ya crf kullanım amacınıza göre daha mantıklı, eski kullanıcısı olarak cb250r muhteşem bir motordu sadece selesinin garip bir yüksekliği vardı sanki yarış bisikletinde oturuyormuşsun gibi popo yukarda eller aşağıda gibi alışması biraz zaman alıyor belki ben biraz kilolu olduğum için de olabilir tabii. boy 1.78 ama sele çok geniş+yüksek benim bacaklar da kocaman iki ayak yere tam basmıyordu.
    Crf vazgeçtim gibi boy konusunda kurtarmaz beni ben şehir içi birde arada şehir dışı kullanmak istediğimde bana uymuyor ben araziyede girmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------

    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üçü de farklı tarz motor. Tam karşılamasa da CRF Rally enduro, CBR 250 racing ve Dominar da naked bir motor.
    Motor alırken önceliklerini belirlemen gerekir.
    - EN ÖNEMLİSİ TİPİNİ BEĞENMELİYİM,
    - Koruma ekipmanı hariç ne kadar bütçem var,
    - Motosikleti ne amaçla kullanacağım,
    - Motosikletten ne gibi bir beklentim var,
    - Servis ve yedek parçaya ulaşma imkanım nasıl (metropol/taşra)
    - Hemen yarın satar mıyım, uzun süre biner miyim?
    gibi uzar gider

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    "çok yönlülük" demişsin. Ne kadarını karşılar bilmiyorum ama burada onu karşılayan sadece Rally var
    Ekipmana ihtiyacım yok zaten var sadece dediğiniz gibi 2.elde d400 nasıl veya cb250r amacım şimdilik git gel olarak kullanacağım ayrıca 10 bin km kadar kullanacağım motosikletten beklentim bana aşırı sorun çıkarmayacak sorunu olduğunda çözülecek biraz heybetli olacak onun dışında mekanik anlamda sorun çıkarmayacak onun dışında o motoru alırım.

  6. #6
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 7
    Denemeden vazgeçmeyin Crf'den bence, 2-3 cm var aramızda, çok fark edeceğini sanmıyorum, 172-73 boylarında kızların sürdüğünü gördüm misal. Deneyin derim.
    HarbiyeliTRe bunu beğendi.

  7. #7
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda CB125F
    İkinci eli çok hızlı değil ama Suzuki V-Strom 250'de bakabilirsiniz.
    Naked ve Enduro karışımı güzel bir motor.
    HarbiyeliTRe ve espresso bunu beğendiler.

  8. #8
    Macabre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Cbr 250 kullanıp benlik olmadığını anladığım için onu direkt eliyorum.
    Eski motorum Dominar 250 idi. Şimdiki motorum Crf 250 Rally. Linçleneceğim belki ama kişisel deneyimlerime göre yazacak olursam:
    1. Dominar güçlü torku olan güzel bir makine. Fiyatına oranla kronikleri olabiliyor, olmayabiliyor da. Ben de hiç bir kronik olmamıştı. 18.K km de satmıştım. Çok aşırı rahattı. Uzun yolda titreşimi görmezden gelirsen, kilosuna göre seri de bir makine idi.
    2. Crf 250 Rally'yi eğer dağa taşa çıkacaksan, kamp falan atacaksan öneririm. Şehir içinde kullanımını ben sevemedim. Enduro olmasından mütevellit ön teker yüksek, virajlarda alışkın olmadığım bir kullanımı var. Selesi basur yapar o yüzden değiştirmek gerek. Topcase takayım desen şasi için çok güven vermiyor, soft bags tercih edilmeli. Ama benim için en büyük eksisi; eğer motoru düşürürsen maliyeti çok fazla. Bunun için koruma demiri falan takmak lazım. Dersen ki Japon olsun dandik çamurdan olsun, o zaman CRF L öneririm. Yakıt deposu daha ufak ama en azından düşersen edersen seni üzmez. Bir de CRF ler de orta sehpa yok, harici stand alman lazım bakımları için.
    Şimdiki aklım olsa ben D400 tercih ederdim. Dediğim gibi tamamiyle kişisel tercih ve kullanımlarına bağlı.
    HarbiyeliTRe bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    28 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı Macabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250 kullanıp benlik olmadığını anladığım için onu direkt eliyorum.
    Eski motorum Dominar 250 idi. Şimdiki motorum Crf 250 Rally. Linçleneceğim belki ama kişisel deneyimlerime göre yazacak olursam:
    1. Dominar güçlü torku olan güzel bir makine. Fiyatına oranla kronikleri olabiliyor, olmayabiliyor da. Ben de hiç bir kronik olmamıştı. 18.K km de satmıştım. Çok aşırı rahattı. Uzun yolda titreşimi görmezden gelirsen, kilosuna göre seri de bir makine idi.
    2. Crf 250 Rally'yi eğer dağa taşa çıkacaksan, kamp falan atacaksan öneririm. Şehir içinde kullanımını ben sevemedim. Enduro olmasından mütevellit ön teker yüksek, virajlarda alışkın olmadığım bir kullanımı var. Selesi basur yapar o yüzden değiştirmek gerek. Topcase takayım desen şasi için çok güven vermiyor, soft bags tercih edilmeli. Ama benim için en büyük eksisi; eğer motoru düşürürsen maliyeti çok fazla. Bunun için koruma demiri falan takmak lazım. Dersen ki Japon olsun dandik çamurdan olsun, o zaman CRF L öneririm. Yakıt deposu daha ufak ama en azından düşersen edersen seni üzmez. Bir de CRF ler de orta sehpa yok, harici stand alman lazım bakımları için.
    Şimdiki aklım olsa ben D400 tercih ederdim. Dediğim gibi tamamiyle kişisel tercih ve kullanımlarına bağlı.
    Benim d400 hem bütçeme uyuyor hemde gönlümde onda lakin kronikleri benim bildiğim kadar parçalarda gevşeme ve kafa sallama onun dışında bir problemi yok yani sıkıntısız ve 2.elde fena değil gidiyor motor sadece cb250r almadım diye pişman oluruyum düşüncesindeyim ama bir taraftanda bal gibi 370 cc ktm bin motor bloğunu aldığımı düşününce bana gereksiz geliyor hondaya para vermek bu durumda ama kararsızım sizce?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

    Alıntı fancydriver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Denemeden vazgeçmeyin Crf'den bence, 2-3 cm var aramızda, çok fark edeceğini sanmıyorum, 172-73 boylarında kızların sürdüğünü gördüm misal. Deneyin derim.
    Crf den vazgeçmek zorundayım bütçemi o kadar yükseltemedim maksimum 245 onun yukarısında motor alamam.

  10. #10

    Üyelik
    13 Nisan 2018
    Dominar 400 kullanıcısı olarak, gaza gelip MT07 alıp, 4 gün sonra Dominarın rahatlığını, hissiyatını özleyip sattığım kişiden tekrar geri aldım. Orta f/p olarak ben Dominar üstüne tanımam. Hem blok sağlam, hem çok konforlu bir motor, hem parça sorunu yok hem ufak tefek hariç kronik sorunu yok (ben en ufak sorun yaşamadım şimdiye kadar). Japon sevicilerinden iyice uzaklaştım, MT07 Dominarın lastiklerini yalasın, elini ayağını öpsün Şahsi fikrimdir. Bir daha Dominarı değiştirme düşüncesi mi? Asla. Geldiğinde sarıldım motoruma
    OsaK bunu beğendi.

  11. #11
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Alıntı HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Crf den vazgeçmek zorundayım bütçemi o kadar yükseltemedim maksimum 245 onun yukarısında motor alamam.
    o zaman hero xpulse 200
    ne çoşturur, ne üzer.
    jackonbir bunu beğendi.

  12. #12
    Macabre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Alıntı HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim d400 hem bütçeme uyuyor hemde gönlümde onda lakin kronikleri benim bildiğim kadar parçalarda gevşeme ve kafa sallama onun dışında bir problemi yok yani sıkıntısız ve 2.elde fena değil gidiyor motor sadece cb250r almadım diye pişman oluruyum düşüncesindeyim ama bir taraftanda bal gibi 370 cc ktm bin motor bloğunu aldığımı düşününce bana gereksiz geliyor hondaya para vermek bu durumda ama kararsızım sizce?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------



    Crf den vazgeçmek zorundayım bütçemi o kadar yükseltemedim maksimum 245 onun yukarısında motor alamam.
    Bende dediğim gibi 250 olanı vardı. Mis gibi akıyordu yollarda. Açıkçası özlüyorum da.. İmkanınız varsa 400D bence ideal. Hatta benim crf i değiştirmeyi düşünmüyor değilim. Motor aslında çok güzel ve sağlam, dengeli bir motor (crf rally). Boyu boyuma huyu huyuma ama ten uyuşmazlığı yaşadım desem yeridir. Test sürüşü yapıp almak en güzeli fakat ülkemizdeki durum malum. Ayrıca İstanbuldaysanız Bajaj servisleri iyidir diyebilirim. Bazı arkadaşların haklı şikayetleri olmuştu ama dediğim gibi ben yaşamadım. Motor da üzmedi ayrıca. Kronik olayı tamamen şans olayı.

  13. #13
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    kendim alıcak gibi düşündüm

    direk cb250r alırım ya

  14. #14
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Alıntı maximusti, adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman hero xpulse 200
    ne çoşturur, ne üzer.
    alakasız bir tarz daha önereyim,
    Voge 300 DS

  15. #15

    Üyelik
    28 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı maximusti, adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alakasız bir tarz daha önereyim,
    Voge 300 DS
    Paramı çöpe atmış olurum almam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendim alıcak gibi düşündüm

    direk cb250r alırım ya
    Çok aradayım ikiside piyasa motoru ve sağlam ama dediğim gibi motor bloğu 373cc olması beni çok cezbediyor.

  16. #16
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    10.000 km kullanmak uzun süre kullanmak demek değildir. Sizin bu konuda bence ilk odağınız sürmekten ziyade satarken patlamamak, bu nedenle bence Domi'yi eleyin herhangi bir Honda bakın. Gıv gıv gıv güçsüz motorlardan ziyade gaz açtığınızda uzamak ve keyiflenmek istiyorsanız listenizdeki seçeneklerin en iyisi Domi.
    jackonbir bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    28 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10.000 km kullanmak uzun süre kullanmak demek değildir. Sizin bu konuda bence ilk odağınız sürmekten ziyade satarken patlamamak, bu nedenle bence Domi'yi eleyin herhangi bir Honda bakın. Gıv gıv gıv güçsüz motorlardan ziyade gaz açtığınızda uzamak ve keyiflenmek istiyorsanız listenizdeki seçeneklerin en iyisi Domi.
    Ben hem satayım hemde iyi olsun istiyorum lakin d400 2.elde fena değil yani neden o kadar mı kötü?

  18. #18
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hem satayım hemde iyi olsun istiyorum lakin d400 2.elde fena değil yani neden o kadar mı kötü?
    Ben D400 alırdım. Domi'nin 2. eli iyidir ama tabi ki Honda gibi değildir.

  19. #19
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Alıntı HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paramı çöpe atmış olurum almam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

    sen bir ara 250sr bir ara cb250 bir ara pcs alan adamsın, senin ilacın CG başka modele bakma.

  20. #20

    Üyelik
    28 Haziran 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı maximusti, adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen bir ara 250sr bir ara cb250 bir ara pcs alan adamsın, senin ilacın CG başka modele bakma.
    O konuları açarken çok pişman oldum o zaman çok bilmiyordum motorları şuan avcumun içi gibi biliyorum pcx iyikide almışım 250sr alsaydım satamazdım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben D400 alırdım. Domi'nin 2. eli iyidir ama tabi ki Honda gibi değildir.
    Elbette bir honda gibi değil ama yinede gidiyor honda tercih etmeyeceğim gibi güç ve tork var d400 de bakalım.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)