Scooter için çift ABS-TCS önemi
Reklamlar
-
Herkese selamlar, scooter alma arifesindeyim. Malum bir çok seçenek var. Çin japon konularına girmeden, bazılarında ön arka ABSli olanlar var + TCS olanlar yada sadece önde ABS olanlar. Bazı modellerin marka ve parça kalitesinden tercih ederken onlarda olmayan arka ABS ve TCS bi düşündürüyor. Bunlar tabiki önemli özellikler ama Arka ABS'siz ve TCS siz motor tercih edilmeli midir?
Reklamlar
-
Ucu açık soru...
Para varsa tüm güvenlik donanımları olan motosiklet tabii ki tercih sebebidir. Veya daha az paraya, mümkün olan en yüksek güvenlik donanımı olan motor bakılacak.
Burada sıfır, ikinci el, Çin, Tayvan, Japon, vs. derken onlarca farklı değişken var.
-
bence tcs biraz daha güçlü scooter'larda daha gerekli olabilir. 250cc'ye kadar ihtiyaç çok olmayabilir. ama isterse 50cc olsun, önde ve arkada abs isterim ben.
-
Evet çok değişken var. Bazıları özelliğe aldanıp marka kaliteyi tercih ediyor. Sizin bio'da Seha 150 yazıyor ben de 125 lere bakıyorum ne yorum yaparsınız. çinli tayfa hakkında
-
Deneyimli bir kullanıcıysanız. Scooterunuzda orta derecede veya daha iyi bir lastik varsa 125 lik scooterla arkayı çok rahat kontrol edebilirsiniz. Yerde yağ ve benzin varsa hariç. Ama tcs olması kötümüdür değildir neden olmasın. Suzuki avenis ilk çıktığında fiyatı uçuk geliyordu ama (malum enflasyondan) normal 125 lik lerle aynı fiyata geldi. Tercih edilebilir.Tcs li olarak sym jetx e bakabilirsiniz
-
erhandsncli adlı üyeden alıntı
Evet çok değişken var. Bazıları özelliğe aldanıp marka kaliteyi tercih ediyor. Sizin bio'da Seha 150 yazıyor ben de 125 lere bakıyorum ne yorum yaparsınız. çinli tayfa hakkında
Seha'lar kendi sınıfında oldukça iyi bir yer edindi. Ben aldığımda sadece Seha 150 vardı. Su soğutma, ön/arka ABS, anahtarsız çalıştırma, elektronik ateşleme (Bosch), start/stop, el freni, ayarlı manetler, 14 HP, 11 L depo, full led farlar, geniş bagaj, vs. Baga, kayış, silindir, piston, vb. parçaları Honda PCX ile birebir uyumlu. 40-50 bin km sorunsuz kullanan kuryeler var. Yedek parça sorunu yok. Doğrudan kuralkan web sitesinden alıyorsunuz. Servis ağı geniş.
Sonradan 125 cc ve henüz yeni 250 cc 'si çıktı. 125 cc olan ekran ve biraz teknoloji yüklenmiş hali. 250 cc bence o kasaya uygun değil. Rakipleri arasında haklı bir yer edindi Seha'lar. Ben henüz onunla pek km yapamadım ama gerçekten ilgi çeken bir tasarım. Honda X ADV'nin birebir kopyası
-
Punctum adlı üyeden alıntı
Seha'lar kendi sınıfında oldukça iyi bir yer edindi. Ben aldığımda sadece Seha 150 vardı. Su soğutma, ön/arka ABS, anahtarsız çalıştırma, elektronik ateşleme (Bosch), start/stop, el freni, ayarlı manetler, 14 HP, 11 L depo, full led farlar, geniş bagaj, vs. Baga, kayış, silindir, piston, vb. parçaları Honda PCX ile birebir uyumlu. 40-50 bin km sorunsuz kullanan kuryeler var. Yedek parça sorunu yok. Doğrudan kuralkan web sitesinden alıyorsunuz. Servis ağı geniş.
Sonradan 125 cc ve henüz yeni 250 cc 'si çıktı. 125 cc olan ekran ve biraz teknoloji yüklenmiş hali. 250 cc bence o kasaya uygun değil. Rakipleri arasında haklı bir yer edindi Seha'lar. Ben henüz onunla pek km yapamadım ama gerçekten ilgi çeken bir tasarım. Honda X ADV'nin birebir kopyası
xadv'nin değil de adv150'nin kopyası. ama bence de o grubun hepsi çok iyi. seha/freccia/beatrix, hepsi aynı motor ve bence hepsi güzel. suzuki avenis gibi soğuk savaş dönemi teknolojisine/tasarımına o parayı vermektense bunlardan biri alınıp keyifle binilebilir.
-
freasy adlı üyeden alıntı
xadv'nin değil de adv150'nin kopyası. ama bence de o grubun hepsi çok iyi. seha/freccia/beatrix, hepsi aynı motor ve bence hepsi güzel. suzuki avenis gibi soğuk savaş dönemi teknolojisine/tasarımına o parayı vermektense bunlardan biri alınıp keyifle binilebilir.
Doğru...ADV150'nin kopyası. Kopya olduğu için çok da fark etmiyor zaten Ama Seha/Freccia/Beatrix arasında ADV'ye en çok benzeyen yine Seha. Özellikle Gri olan (bendeki).
Gerçekten de sorunsuz bir motosiklet. Fiyatına göre gayet mantıklı bir tercih olur.
-
TCS(başlık içindeki mesajlara binaen demiyorum arkadaş ortamında da küçümseyen çok arkadaşım var) küçümseniyor ama 125 cc'de farketmez, çok kullanışlı bir teknoloji. İyi lastikle korkmadan ıslak zeminde, tozlu zeminde sürebiliyorsun. ABS ile standart olmalı bence.
Müthiş zengin mobilyacı bir ağabeyimiz bankamızın müşterisi, panik frenle bacağını kırdı, 2 sene sonunda değneksiz yürümeye başlayabildi. ABS olsa muhtemeldir ki kırmayacaktı. Ustalık falan geçiniz onu, kötü bir anınıza denk gelmesine bakar.
-
Enmeks al enmeks ..Tecesesi de var Abesesi de.. Sele altına kask da sıgıyor. 120 de yapıyor.
-
galiba en ucuz yollusu sym jetx 125 bende de var tcs li.bence gereksiz anlamsız tamamen show üzerine kurulu.adamlar 250 300 lük motosikletlere koymuyorlar ihtiyaç var ama 125 lik scootera nası yapıyorlarsa ekliyorlar.zaten motor 140 kilo falan üstüne oturdun vs 220 230 kilo cihaza fayans dışında 10 12 hp lik motora patinaj çektiremezsin.250 lik olmasıda fark ettirmiyor o zamanda zaten maxiscooterlar 180 kilo en hafifi 20 hp motor çanta vs 300 kiloları zorlarsın.abs tabiki şart ötesi ama tcs olsada olur olmasada olur.kurye olsam ama tercih edebilirdim yağmurda en çok gerekecek detay tcs olurdu. bir ihtiyaç yağmurlu havalarda lazım olabilir oda kalkış anında.
-
abs iyidir ama scooterda tcs aşırı saçma, gereksiz ve işlevsiz. tmax falan olsa neyse ama aşağısına hiç gerek yok.
-
Profesyonel arkadaslar icin soyluyorum : TCS menuden iptal edilebiliyor
Enmeks al enmeks ..
-
Genel anlamda paranıza kıyıp abs siz motor almayın. Abs den dolayı arabaya arkadan çakan pek yoktur ama ön tekeri kilitleyip yere düşen çok motorcu vardır.
-
Piyasası çok yüksek sıfırından daha fazla 2.eline para vermek koyuyor insana
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------
aslında abs'siz değil de ya ön-arka absli yada sadece önde olanlar var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)