Kawasaki ninja 500 ve z 500 fiyatları belli oldu
Reklamlar
-
Ninja 500 standart 398 bin tl
Ninja 500 se 422 bin tl
Z 500 standart 355 bin tl
Z 500 se 378 bin tl
Ninja 500 özelinde konuşmak gerekirse bence en büyük rakibi aprilia rs 457 359 bin tl tcs, ters maşa amortisör standart ninja 500 se de ise bu özellikler yok ve 422 bin tl fiyatı var hayırlı olsun.
Reklamlar
-
Rs 457'yi fuarda gördüm, abisi Rs 660 kadar kaliteli gözükmüyordu. Bence A2 segmentinde Aprilia, Hintli Rs 457 modeliyle Ninja 500'e rakip olamaz.
Allah aşkına ters maşa amortisör ne? Dominar'da da var, yani çok mu önemli?
-
785mm sele varmış. Çok uzun değilim, bacak boyum da çok uzun değil(180 boy) fakat yüksek motorlara(820mm+) alıştığımdandır bu gibi daha alçak motorlarda kendimi kuş gibi tünemiş gibi hissediyorum.
Lakin görüntüsü çok güzel namussuzun...
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Rs 457'yi fuarda gördüm, abisi Rs 660 kadar kaliteli gözükmüyordu. Bence A2 segmentinde Aprilia, Hintli Rs 457 modeliyle Ninja 500'e rakip olamaz.
Allah aşkına ters maşa amortisör ne? Dominar'da da var, yani çok mu önemli?
Çok onemli değil sadece aradaki teknolojik farkları aşağı yukarı söyledim kaan hocam cağlar ben bu arada selamlar
-
kawasakiye bravo. Bu modeller tum dunya ile asagi yukari ayni anda satisa cikiyor. Bu kadar hizli Tr ye getirmeleri guzel bir hamle.
Fakirlesen ulkemizde, buyuk markalarin boyle gorece ucuz modelleri bizim icin cok onemli.
z500 radarimda. Bakalim Honda cb500 serisini ne zamana getircek. Uyusuk honda.
-
türkiyede en satılmayacak marka modeller getiriliyor en alınacak modeller asla gelmiyor. daha uyguna cb500 hornet getirseler kim almaz ki.
-
doberman adlı üyeden alıntı
türkiyede en satılmayacak marka modeller getiriliyor en alınacak modeller asla gelmiyor. daha uyguna cb500 hornet getirseler kim almaz ki.
cb500 un z500 den ucuz olma ihtimali yok. ingiltere de cb500 yanlis hatirlamiyorsam bi 500 pound kadar daha pahali kawasaki z500 den
-
Nx500 getireceklerdi güya, Cb500x gibi bu da hayal olacak gibi.
Yana yakıla motor bakıyorum, benim istediğim cc aralığında speclere sahip motorlar genelde Çinli ya da kaliteli Japon, İngiliz, Alman olanlar da 8 yaşında... Getirse şunları 400 bandından, bandıra bandıra yesek... :(
-
çok enteresan yani 45hp güç 450cc motor 2024 yıl ters maşa yok.koysana şunuda milleti güldür.355 bin bence şu durumda iyi rakam.duke 390 örnek veriyorum tek silindirli diye ama bundan daha pahalı.dikkat ettiyseniz yılların boşluğu inanılmaz bir hızla dolmaya başladı.500cc segmenti trde eşi görülmemiş şekilde büyüyor.45hp motorlar 400bin liraları gördü geçmeye başladı.mecburi yeni segment yaratıyorlar ekonomik olarak.ötv işini bilmiyorum ama 45hp motorlar için 400bin liralar inanılmaz ötesi rakamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Rs 457'yi fuarda gördüm, abisi Rs 660 kadar kaliteli gözükmüyordu. Bence A2 segmentinde Aprilia, Hintli Rs 457 modeliyle Ninja 500'e rakip olamaz.
Allah aşkına ters maşa amortisör ne? Dominar'da da var, yani çok mu önemli?
Önemli, sürüş dinamiği değişiyor.
-
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
Önemli, sürüş dinamiği değişiyor.
Sen ve pek çok kullanıcı o dinamigi anlayacak düzeyde değilsiniz. Caddede normal kullanımda mümkün bile degil anlaman, hatta konfor anlamında daha iyi olur klasik tele çatallar. Kaç kere pistte döndün de sürüş dinamigimden bahsediyorsun? Altındaki motosiklet Cbr650 f sport touring sayilacak bir motosiklet. Hayatinda belki de ilk 4 silindirli sporumsu motosikletin! Ezbere duydugunuz bilgiler ile poz yapmayin o dinamikler pek bağlamaz sizi çünkü.
-
BoraKara adlı üyeden alıntı
Sen ve pek çok kullanıcı o dinamigi anlayacak düzeyde değilsiniz. Caddede normal kullanımda mümkün bile degil anlaman, hatta konfor anlamında daha iyi olur klasik tele çatallar. Kaç kere pistte döndün de sürüş dinamigimden bahsediyorsun? Altındaki motosiklet Cbr650 f sport touring sayilacak bir motosiklet. Hayatinda belki de ilk 4 silindirli sporumsu motosikletin! Ezbere duydugunuz bilgiler ile poz yapmayin o dinamikler pek bağlamaz sizi çünkü.
hocam hakkımda hiçbir şey bilmeden bu kadar atıp tutman çok garip olmuş. profilde yazılı motosikleti satalı yıllar oldu.
burada konu benim neyi anlayıp anlamadığım değil, ters maşanın önemli olup olmadığı. senin aradaki farkı anlayamayacağın bi konu olabilir.
bu konuda seninle tartışmayacağım, çünkü bu üslupla konuşan biriyle vakit harcamaya değmez.
-
ters maşa farkını anlamicak bir durum yok.ters maşa spor sürüşe,üstten olan konfora yönelik bir özellik.viraj yapmana gerek yok aradaki farkı 1km yapmadan fark ediyorsun merak etme
-
Herkes bir şey yazmış, dil sorunu olmayanlar için aşağıya bırakıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=pLx8h-unqMI
Özet: Aynı kalite seviyesinde bileşenlerde (amortisör + şasi) farkı anlayabiliyorsanız Rossi, Razgatlıoğlu seviyesinde binicisinizdie, size şapkamı çıkarırım.
-
Ben mi yanlış biliyorum diye küçük bir görsel araması yaptım, Ninja 500'i geçtim Ninja 650 ve Z 650'de de ters maşa yok ama Versys 650'de var. Adamların bildiği ve bizim bilmediğimiz bir şey de olabilir, maliyetle ilgili bir konu da olabilir.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Söylüyoruz dinlemiyorlar, video çok iyi cevap olmuş. Hayatlarında pistin lastik lastik kokusunu icine cekmemis adamlar 1 dakikada farkı anlıyorlarmış. Bunlar Mental Masturbasyon takımından.
-
BoraKara adlı üyeden alıntı
Söylüyoruz dinlemiyorlar, video çok iyi cevap olmuş. Hayatlarında pistin lastik lastik kokusunu icine cekmemis adamlar 1 dakikada farkı anlıyorlarmış. Bunlar Mental Masturbasyon takımından.
neden bu kadar kızdın pistten çıkmayan arkadaşım
-
Ben burada bulunan motor sevdalıları kadar çok bilgili ve tecrübeli değilim sadece teknik detayları inceleyip siz yorumlayın diye paylaştım. Merak ettiğim şey ise 2024 model cbr 500r ters maşa 2024 model rs 457 ters maşa yakında gelecek olan r3 ters maşa Çinlilerin 450sr, rr525, srk400rr hepsi ters maşa ve bu modellerin hepsi ninja 500 ile aynı segmentte yer alıyor tabiki doğal olarak insan soruyor kawasaki niye ters maşa kullanmiyor ben yurt dışı forumları youtube video ve yorumlarını çok detaylı takip ederim ve çoğu kişi ters maşa niye yok diye görüşünü belirtmiş. Benim aklıma şu geliyor kawasaki ben zx4rr yaptım git pistte bin her türlü teknolojiyi koydum ninja 500 ü ise yeni başlayanlar için yaptım al şehirde bin. Bence kawasaki ninja 500 modelini süper spordan ziyade sport touring olarak tasarlamış tıpkı ninja 400 de olduğu gibi dik oturuş pozisyonu ve gidonun yüksek olması bana böyle düşündürüyor.
-
Ters çatal amortisörler daha güzel görünüyor. Düz olanlar ucuz duruyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)