Sonunda bu model de satışa sunulmuş veya yakında sunulacak ama bence geç kalındı çünkü bu model yurtdışında 4 yıl önce satışa sunulmuş, 183 cc sıvı soğutmalı gayet iyi gibi görünen bir model yakında inceleme videoları gelir diye düşünüyorum
Sonunda bu model de satışa sunulmuş veya yakında sunulacak ama bence geç kalındı çünkü bu model yurtdışında 4 yıl önce satışa sunulmuş, 183 cc sıvı soğutmalı gayet iyi gibi görünen bir model yakında inceleme videoları gelir diye düşünüyorum
https://www.sym-global.com/nht300
Global internet sayfasında bu model var ama ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Gerçi 2024 kataloğunda aynı motorun 3 farklı modeli var. 124/183/278cc
Evet bize gelen NHT 200 yani 183 cc olan versiyon sanırım 19 beygir civarı gücü var sıvı soğutmalı ön arka absli gayet güzel bir model, xpulse satışlarını etkileyebilir
Xpulse iyi sattı yalnız. Servisleri fena değil, en güzeli de firma motorun arkasında. TR'ye 200lük gelirse ben XPulse tercih ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
Süspansiyonun çalışma aralığı da kısa. İnsan en az 160-170 yapar
Sym bunu uyguna satmaz, ucuz satılan sıvı soğutmalı Sym motor görmedim ben bugüne kadar.
Seyehat için değil de dağ tepe için alınası gibi duruyor.
Dağ tepe için süspansiyonun çalışma aralığı kısa
Sym nihayet bir vitesli motosiklet getirmeye karar vermiş
İnşallah fiyatı da makul seviyelerde olur.
Öyle ağır arazide kullanılabileceğini hiç sanmıyorum , hafif arazi ve uzun yolda kullanma amacıyla üretilmiş gibi duruyor, fiyat için de 169 bin lira demişler, 200 cc sıvı soğutmalı bir model için değer mi değmez mi emin değilim ama sym markası gayet iyi bir marka , bu arada rakibi doğal olarak hero xpulse olacaktır ama hero xpulse hakkında çok fazla şikayet var, hepsi değil ama pek çok motor sıkıntılı
NHX 125 modelini instagram ve youtube da görmeye başladım hatta Motopark TV kanalında incelemesi de var , sanıyorum önümüzdeki haftalarda NHT 200 incelemesi de gelir, satışa da Mayıs ayının başlarında başlanır diye düşünüyorum, o paraya NHX alınmaz bence ama NHT 200 modeli sıvı soğutmalı ve 200 cc gayet mantıklı
Sym kendini ispatlamış bir marka muhtemelen hero yu geçer hero bilindiği üzere yağ soğutmaya geçti ama çoğu motorda sorun çıktı.bu motor zaten yıllardır yurt dışında satışı olan bir model kronik bir sorun yoktur diye düşünüyorum.sivi soğutmalı ve ABS li bir motor için güzel bir fiyata geldi.satislari artarda fiyat abartmaya giderlerse satışları kesilir tabiki, crf gibi bir rakibi varken tercih sebebi olmaz
Crf nin dengi değil bana kalırsa çünkü crf bildiğin enduro ama nht daha çok küçük cc touring motoru ama offroad becerileri de var gibi. Bana kalırsa Hero xpulse dan çok daha üstün bir model, yine de fiyat konusunda biraz daha uygun satabilirlerse daha çok satar diye düşünüyorum
Crf yi dengi olarak belirtmedim sadece insanların tercih ederken bunun fiyatın artması durumunda crf ye yonelebilir diye düşünüyorum.hero zaten benim nezdimde eski albenisi olan bir firma değil.eski servis desteği yok çünkü artık ve xpulse yağ soğutmaya geçtiğinden beri sorunlu bir motor oldu.
Şahsen benim aklıma yattı
Xpulse ve ADV 250 arası bir model olmuş
Ağustos yada Eylül ayı gibi alabilirim
Aynen tam arada bir ürün tabi çok da fazla offroad becerisi beklememek lazım gibi geliyor bana , aslında bunun NHT 300 modeli de gelse fena olmazdı 25 beygir 24 nm tork var 280cc su soğutmalı , gerçi vergi yüzünden gereksiz pahalı olur diye getirmediler sanırım
2017 de fiddle 3 aldım 1 kez servise götürdüm beğenmedim 7 yıldır bakımını kendim yapıp kullanıyorum tık demedi.Gözüm kapalı alırım bu motoru.daha önceki motorlarım bilinen ünlü markaların motorlarıydı.
300 cc lik modeli gelecek mi acaba ?
Bugün gittim siyah renk aldım 6 taksit yaptılar.bakalim test edip göreceğiz
Sym keşke bizim eski Wolf.lerdeki 250 cc motor bloğunu kullansa, hem 26 bg, hem inanılmaz uzun ömürlü hem de çok az yakan, kaliteli bir bloktu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)