versys 650...
Qjmotor srt550 şuan 325-335bin liralık fiyatıyla bince rakipsiz. Ayrıca kendini ispatlamamış yeni marka model falan diyecekler için söyleyeyim, kendileri trk502nin 2 yeni kasası olurlar, blok da geliştirilerek 554ccye çıkarılmış fakat a2 uyumluluğu için beygir aynı tutulup tork yükseltilmiş durumda. Bence trk502 ne kadar kendini ispatladıysa, yüksek kmleri gördüyse bu daha da iyi olacaktır. Eski bi srt700 kullanıcısı olarak söylüyorum, arıza sorun çok fazla yaşamazsınız qjmotorda, çünkü sağlamlığa oynuyolar elektronik özellikten ziyade. Cfmonun vogenin üzerinde konumlayabilirsiniz kalite ve sağlamlık olarak.
Baktım da 235kg diyor. 47hp/51Nm için 235kg çok ama çok ağır. Belki gözü doldurur ama hiç keyif vermez, hele ki iki kişi + bagajla kullanılacaksa.
Ben yine 2. el temiz bir V Strom 650 şeklinde tekrarlıyorum; 71hp/68Nm 213kg. (Güç / ağırlık oranında SRT550'den %67 daha iyi...)
Abi 300-400k arası hala büyük paralar, hele hele paranın sıkılaştığı şu günlerde, özellikle otomobil fiyatlarında Çinlilerin bu kadar albenili olduğu yerde ben Çinli motorların fiyatlandırmasını an-la-mı-yo-rum. Anlamamaya da devam edeceğim.
Bu Qj olsun, Voge olsun, CF Moto olsun gayette pahalı motorlar ve ben Çinli, rüştünü ispat etmemiş motorlara bu paraları vermek istemiyorum. Kolay biriktirmedim çünkü. Kimse kolay kazanmıyor. Aha işte ikinci el fiyatlarında da görüyoruz. Zaman zaman düşüyor, özellikle CF Moto'nun MT serisindeki ikinci elleri takip edin, ikinci eldeki değer kaybı inanılmaz. Çünkü yanlış fiyatlandırılmış. Kaliteli komponent kullanılıyor olabilir ama yurt dışında vergi dahil fiyatlarının üstüne TR vergi farkını ekleyince bile ucuza kaçıyorlar. Çinliler aşırı pahalıya satılıyor.
Ben şu anda konuda yazılanlar üzerinden Triumph ve Suzuki'ye karar kıldım. Bu ara pusuya yatacağım, uyguna bulduğum anda motoru almayı düşünüyorum. Bu yüzden değerli forumdaşlarımın değerli yorumları için teşekkürü borç biliyorum. Aklım baya duruldu bu konuda, berrak oldum.
Önceliğim Triumph 800'lük Tiger modelleri, tel jantlı olan XCX modelleri ilgimi çekti, amortisörler showa gördüğüm kadarıyla. Çoğunluk hatunla gezeceğiz ama ben İnegöl'de oturuyorum tırmanacak gezecek çok yer var, araziye de girerim çok sık olmasa da, benim için mantıklısı bu görünüyor. Suzuki'nin şanzımana hayranım, o da denk gelirse üzülmem hatta bütçe artımı olursa direkt 800 DE modeline yönelirim umarım. Sarısına hastayım.
Ya da şeytan diyor her şeyi bırak, Hırbonen gibi bi tane Cb125f alıp piysadan çekil. Africa Twin'ini satan bilge adam.
Süper Tenere almadan önce sık sık toprak yollara girip zincirlerim kuruyunca bir daha zincirli motor almyacağım deyip (zincirli kullanan arkadaşların önünde şapkamı çıkarıyorum, kendilerine inanılmaz saygı duyuyorum) Honda CorssTourer (acayip yakıyor), Triumph 1200 (denk gelmedi, 5cc den dolayı bir üst vergi diliminde), BMW GS1200 (param yetmedi) ve Yamaha Süper Tenere gibi şaftlı motorlara yönelmiştim. Sonucunda süper tenere aldım.
Konuyu uzattım. Triumph bakarken harf sıralamasından (hatırladığım kadarıyla) şunları öğrendim.
XR: Alüminyum alaşımlı jant
XC: Tel jant (seyahat endurosu)
Bu iki harften sonra gelenler ise aksesuarları. Tam hatırlayamamakla birlikte;
sonunda harf olmayan en boş olanı (XC),
X: Birkaç aksesuar ilave (XCX)
A: En full modeli diye hatırlıyorum (XCA).
Dediğim gibi bu şekilde hatırlıyorum, farklı olabilir.
africa twin düşünürseniz kendi motorumu satıyorum ilan no 1158633037
Tabiki vstrom 650 daha iyidir fakat fiyat fayda olayı var, bi ara 380 390lara çıkmıştı bu motorun fiyatı ama şuan makul yerlere çektiler ve alıp binmeye başlayan bolca insan görüyorum sosyal medyada. Ağırlık konusunda bence yol endurosu zaten ağır olmalı, trk502de kullanıcılardan ağırlık konusunda şikayetçi olan yok. 2 kişi+dolu bagaj 130 140 civarında rahatlıkla gidebiliyo bu motorlar. Tercih meselesi tabi eski japon veya sıfır çinli konusu, ama kağıt üstündeki verilerle motor yargılanmaz yani.
Tiger 800 ler son güncellemeyi 2015 yılında gördü. Alacağınız Tiger'ın 2015 ve üzeri olmasını tavsiye ederim.
2015 öncesi Tigerlarda 2 tip vardı.
Tiger 800 - 19" ön döküm jantlı
Tiger 800XC - 21" ön tel jantlı
Bunlar yanlış hatırlamıyorsam Showa marka amortisör kullanır ama pekde de iyi değillerdir. (Hissiyat)
2015 ve sonrasında
Tiger 800XR - 19" ön döküm jantlı - Baz donanım
Tiger 800XRX - 19" ön döküm jantlı - Orta donanım
Tiger 800XRT- 19" ön döküm jantlı - Üst donanım
Tiger 800XC - 21" ön tel jantlı - Baz donanım
Tiger 800XCX - 21" ön tel jantlı - Orta donanım
Tiger 800XCA - 21" ön tel jantlı - Üst donanım
2015 ve üzeri ise WP amortisör kullanır, daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Sonuç olarak 2014 800XC ile 2015 800XC arasında çok fark var.
Bunlara dikkat etsin alacak arkadaşlar.
yargılanır kardeşim
Kağıt üzerinden de yargılanır satış sonrası destek yüzünden de yargılanır.
Hatırlarsanız bir ara Hyosung geldi ülkeye 10 bnumara 5 yıldız motor sırf servis desteği yok diye çekildi
Çinlilerin en büyük problemi devamı yok
1980 model jabona bile 3 hafta içinde parça bulurken yeni yetme çinlilerin 1 sene sonra emaresi okunmuyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Arkadaşım merhaba.
Sana önereceğim makina suzukinin yeni da 800 v stromu olur
ustelik suzuki cem motobike ta kk 400.000 vade farksız 8 taksıt yapıyorlar
motorda 530 k civarında
ama makına efsane bir alet
hem spor kullanıma geliyor hem tour motoru kıvamında
incelersen sevinirim.
bizzat test etme şansim oldu gercekten keyifli.
Tracer 900 ikinci el. Uzun yolu rahat, güç dersen kalite dersen var ve apaçilik yapmak da bedava
Uzun yol gezisinde sürücü ve artçı konforu, efsane motoru, ucuz bakım maliyetleri ve yakıt ekonomisi ile ben DL 650 derim. Daha fazla bütçe olursa başka seçenekler de sunabilirim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...61935146/detay
örnek olarak koyuyorum.
Bu sorunun cevabı bence direk Tiger Sport 660. Sıfır ayarında bulabilirsin.
F700 -800 gs, triumph veya vstrom. Bende 2020de benzeri bir durumda benzeri fiyat aralığında kalıp vstrom, tracer, tiger xr, ktm 1050, f700gs deneyip f700gs de karar kalmıştım. F800gs, versys ve nc 750x önceden deneme fırsatım olmuştu.
Avrupalı motorlar ile japonlar arasında malzeme kalitesi farkı var. Bende eşimle tura çıkıyorum ktmin gaz tepkisi çok hassas o yüzden elemiştim.
Nc 750x çok pratik fakat alternatifleri daha güçlü.
Versys in bana yakında servisi yok ve uzakta servise gitmektense alternatiflere yönelmek daha cazip gelmişti.
Tiger xr güzeldi fakat istediğim temizlikte bulamamıştım.
Tracer 700 dense vstrom dedim çünkü konfor konusunda yanına yaklaşamaz vstromun ve malzeme kalitesi bir tık daha iyiydi.
Derken temiz bir f700gs buldum, malzeme kalitesi olarak en üstte, güç yeterli ve ekipmanlıydı. Konfor olarak vstrom kesinlikle daha iyi, şanzuman da daha pürüzsüz.
Benim tavsiyem en azından gidip bi üzerine oturun motorların. Test imkanınız olursa harika olur. Bu alternatifler arasına Çin motoru eklemenin pek doğru olacağını sanmıyorum.
Edit: f750 gs fiyatı uçmuş sildim
180 üstü adama ufak gelir, iki kişilik hiç değil. Soru sahibi eşiyle uzun yol yapmak istediğini belirtmiş; biri 70 diğeri 50 kiloluk ufak tefek insanlar değil iseler Tiger 660'ta hiç rahat edemezler. Ayrıca gerektiğinde biraz toprak hafif çakıl yola girilebilsin isteniyor; bunun için amortisörleri normalden biraz uzun olan en az 19" ön jantlı bir motosiklet seçmek gerekir gibi. Yani Tiger bu iki ihtiyaç açısından sınıfta kalır. (Çok iri yarı olmayan tek kişi ve asfalt için mükemmel seçim o ayrı...)
Yargılanmaz kardeşim. Kağıt üstündeki verilerden başka bi konuya atlıyosun alakası varmış gibi. Satış sonrasıyla kağıt üstündeki teknik verilerin ne alakası var? Hornet sohc motor diye ekonomi odaklı performanssız motor sanarsın sen, ama sadece sen. O yüzden alakasız konuları birleştirip aynı yorumu yapmaya kalkışma boşuna.
boş vakitlerimde malum siteye bakarım gerçekten çok makul fiyatlara muazzam motorlar var (bana göre diye belirtmeden geçmeyeyim)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...82769430/detay
0 trident660 sahibiyim. Al bas geç
arkana da bakma
her türlü iş görür. ses gidiş duruş ne istersen var
Selam ahali. Öneride bulunan arkadaşlarım için çok teşekkür ederim.
Mevzu bahis motorların çoğunu arkadaşların eşinden dostundan deneyebildim. Tiger 660 Sports deneyemedim, o da aklımda kalmadı zaten. Tiger'ı çok beğendim ancak nedense ısınamadım. Suzuki'de hem V-Strom 650 hem de 800DE deneyebildim, ikisini de çok sevdim, şanzımana gene aşık olduk.
Aklımda en kalan motor Tenere700 oldu, boyum kısa gelir sanmıştım(179, yalnız iç bacak boyum kısa accık, üst gövdem daha uzun). Fakat hiç öyle olmadı, çok süremedim ama hanım arkadayken veya arazideyken kolayca evirip çevirebileceğimi düşünüyorum, ayaklarımın taban ortasından uca kadar yere değiyor, olmadı alçak sele takarım diye düşündüm ki fiyatını görene kadar. Aklımda kalacak kendisi zira şu anda krediler de bu haldeyken giremeyeceğim ağırlığının altına, artık başka zamanlara kaldı.
Onu mu alsam bunu mu alsam diye düşünürken iki sebepten dolayı listedeki motorlardan vazgeçtim. Tüm parayı motosiklete yatırmakı istemiyorum, hanımın full ekipmana ihtiyacı var, benim de epey eksiğim var, naked makinayı yalnız kullanırken önemsemiyordum ama yanlış yapıyormuşum, full ekipman alacağım, mecburen bütçe düşüyor.
İki yol var.
Yamaha bayi fiyatının belli olmadığını söylediği için Tech Max 300 bilgisi alamadım ama adımı yazdırdım bayiye, tanıdık zaten, düşünecek de çok zaman olacağı için listeme aldım.
Diğeri de çok sürpriz oldu, Crf250Rally. Ik mık etmiştim ama evet konforsuz olmasına rağmen genciz, sorunsuz motor, uzun yol da yaparız, köy köy de gezeriz, kamp da yaparız diyorum, hanımla birlikte bindik, konfor yoktu ama motor aşkına üstesinden gelinmeyecek şey değil. Muhtemelen Tech Max 300'de karar kılacağız ama Crf olursa da şaşırmam, çünkü birlikte sürerken en keyif aldığım motorlardan oldu, çok hafif, evirip çevirmesi çok basit ve motoru da gayet güzel, yeterli geldi. Yüksek hız seven insanlar da değiliz, zaten kurallar çerçevesinde sürüyoruz.
Hülasa böyle. Umarım motoru alınca boydan foti de atıcam buraya.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)