Yatak vurduktan sonra artık hiçbir şeyin önemi kalmıyor abi, eğer döndüyse vay anam vay krank ve biyel kolu hayırlı olsun . Bu motorlarda piston kolu krank ikiye ayrılarak çıkar. Prese bağlanan krank pres yardımı ile krankın birleşim piminden ayrılarak ikiye ayrılır ardındanda piston kolu ve piston kolunun içindeki rulman çıkarılır. Elbette yataklı krank bu işte çok daha rahat 2 adet civatayı sök kepi çıkar kol elimizde, toplanacağı zamanda yataklarda aşınma yoksa standart yataklar takılır montaj yağı sürülür (Motor yağından çok daha kalın vizkozite oranına sahip ve ilk çalıştırmadaki sürtünme oranını yok eder, benim gözümde bu iş motor yağı ile yağlanıp toplanacak olay değil) kep takılır civatalar torklanır ardından toplanır. Genelde güncel motosikletin kranka ulaşılabilmesi için blokların komple dağılması gerekmektedir, kimi arabalarda karteri sökebilmek için alt taşıyıcıyı sökmek gerek.