inan çok fark ediyor.
bu fark kime anlamlı gelir burası tamamen subjektif elbette. biri çıkıp "bana ne" derse kimse buna itiraz edemez. angutça dediğin sürüşler yaptıkça zaten bu fark daha anlaşılır hale geliyor çünkü bu angutça işleri yaparken yaşadığın durumlarda farkı en fazla hissediyorsun, bunu hissettikten sonra biraz da işi geliştirmeye veya "anlamaya" meraklıysan, gidona manete gelen bildirimlerin ne olduğunu merak ediyorsan bu gözlemlenebilir bir fark oluyor ve angutluk katsayısının düştüğü sürüşlerde de bu farkları hisseder hale geliyorsun, avantajları kullanmaya başlıyorsun.
Tekrar ediyorum, günün sonunda bütün bu farkların kişide bir önem arz edip etmediği kişinin tercihlerine kalıyor. Hiç kimse de sadece bunlara önem vermediği için kötü bir motosiklet kullanıcısı olmuyor.
Hadi ille kamplaşacaksak (şaka elbette) şunu söyleyebilirim, kendisi bir şeyleri denemiyor etmiyor veya ilgisini çekmiyor veya bir sebepten anlayamıyor diye bu farklar yokmuş gibi davranan insanlar oluyor. Avrupalı motor sürücüleri de bundan tetikleniyor. Ben XJ6F ile 35bin km yaptım, birisi bana çıkıp "ne varmış amortisörlerinde bence yeterli" dediği zaman işte imzamdaki cümleyi kurmak zorunda kalıyorum =) ben bunu RS'i almadan önce de söylüyorum, sonra da fark etmiş olabilirim, burası benim neyi ne zaman deneyimlediğimle alakalı, ama XJ6F'in amortisörlerinin performans sürüşüne cevap veremediği gerçeğini değiştirmiyor.
Motosiklet iyidir =)
*****
Ben ettim siz etme diyeceğiniz şeylere gelecek olursam;
Bir motosikleti "köpek gibi" sürecek duruma gelmediyseniz ondan güçlü bir motosiklet almayın. Gazlama merakınız olmaması da bunu değiştirmez.