3 hypernaked arasında kaldım
Reklamlar
-
Herkese selam, bir kaç gündür sürekli biglisayara oturup araştırma yapıyorum en kısa sürede de ataşehire uğrayıp ayrıntılı bakacağım havalardan dolayı gidemedim arada kaldığım 3 motosiklet şunlar;
Ducati Streetfighter v4s
MV Agusta Brutale 1000RS
Ve son olarakta MT10
Yaptığım araştılmalar sonucu agusta ve ducati de çok bir şeye varamadım çünkü yeterli veri elde edemiyorum bu motorları kullananlardan daha çok bilgi almak istiyorum ya da kullanmayıp bilgisi olanlardan farketmez, daha doğrusu motorun benim bilmediğim yanlarını bana öğretecek insanlara ihtiyacım var, öğrenmek istediklerim konusunda da tam olarak emin değilim bilmiyorum çünkü sadece streetfighter'in sesi hoşuma gitmediğini biliyorum onu da şaşiye bağlıyorum. aramızda bu makineleri kullananlar varsa biraz beni aydınlatırsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
Ve tabi bu tarz motosikletler alınırken nelere dikkat edilmeli gibi bilgilere de ihtiyacım var daha öncesinde bu kadar pahalı motosiklet almayı düşünmemiştim, araba da expertizler var motorda da o tarz güvenilir yerler var mı istanbul ili içerisinde? ya da alacağım korlas,gbmotobike tarzı bayilerin sözü yeterli midir? 0 almayacağım 2.el düşünüyorum mt10'a kayarisam 0 alabilirim.
Reklamlar
-
3üde müthiş ama egzotiklik seviyesi tek tek artıyor.bu motorlar arasında bariz bir şekilde mt10 daha kolay kullanıma işletme parça 2.el servis vs hakim bir yerde.ducatide aslında baya iyileşti ama fiyat olarak tahmin bile edemiyorumki zaten 0 km mt10 alsan bile hatta sp alsan bile st v4 ile arasında 300 bine yakın fiyat vardır parça fiyatını sen düşün.mv agusta ağır egzotik fiyatını bilmiyorum servis vs kısıtlı hani ne derlerse he diceksin.buna kabulsen kimsede olmayan bir motorada sahip olabilirsin.bu arada ducati st v4 s modeli diye tahmin ediyorum istediğini onda baya fark var.normal v4 ile mt10sp kıyaslarsan amortisör farkarı olucak ve 200hp lik motora heleki naked bir motora elektronik şart bence.hepsini geçtim eğer mt07 den geçiceksen bu modellere allah yardımcın olsun.mt7 mt9 arasında bile dağlar kadar fark varken sen 2 3 segment ve güç daha çıkıcaksın.bunu hesaba katarsak bari mt10 al 170hp falandı en azından bi tık daha düşük 2. elide var onu kullan sat v4 al gibi gibi.
-
hocam zaten sakin kullanan birisiyim çok aksiyonda işim yok, zamanında 09 alıcıakken 07 aldım pişmanlığını uzun süre çektim bu sefer aynı pişmanlık olmasın diye param cebimdeyken yettiğinin en iyisini alayım kafasındayım, ben de farkındayım çok ayrı segmentler olduğuna fakat istiyoruz işte ne yapalım 07'yi yaklaşık 5-6 yıldır kullanıyorum çok uzun süre tecrübem olduğunu düşünüyorum tabi kendimce, evet istediğim model st4 bugun dayanamadım birazdan bayiye geçeceğim bi de canlı olarak görelim şunları, ama tabii ki kafam hala çok karışık sırf alıp geri satarken sorun yaratır diye 09 veya 10'a bile geçebilirim araştırmam devam ediyor.
-
brutale kelimesini görünce kalp atışım hızlandı ama alt satırında mt10 görünce “bir sakin olursan olacak” dedim kendime.
2. ve 3. arasında kalırdım. mt9 ve mt10’daki fren hissiyatını başka motorda bulamayanlardanım ki bu birazda bendeki yamaha markasına olan güvenden kaynaklı olabilir. sıfır yada ikinci el farketmez bütünleştiğime yürümez, incelemelere bakardım. hayırlısı olsun hangisi olursa.
-
Bayiye geldim denedim, brutale oturuş pozisyonu beni çok gerdi ama ses olarak muhteşem görünüş olarak tam bir hayvana benzetmek gerekirse kangala benziyor, sadece oturuş pozisyonu hoşuma gitmedi alışmam zaman alacak gibi görünüyor ve yorulacakmışım hissiyatı oluşturdu, sf4 ise mükemmel kırmızısıyla beni direk büyüledi oturuş olarak daha rahattım sadece ses beklediğim gibi sıradan 4 silindir sesi yok daha düşük bir ses var muhtemelen egzoz taksam bile bir mt09 sesi çıkmayacak ama şuanlık kararım sf4 gibi ay sonunu bekleyelim bakalım araştırmalarıma devam edeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------
Tabi hala tavsiyelerinize,bilgilerinize açığım yazmaktan çekinmeyin lütfen
-
-
zeusezer2 adlı üyeden alıntı
hocam zaten sakin kullanan birisiyim çok aksiyonda işim yok,
MT 10 mu, SFV4 mu Brutale mi ? Öyle mi ? :D
Kahkaha attıktan sonra fikrimi söyleyeyim. Belli ki binicisin, o yuzden 2. elde hemen hicbirinin hızlı bir piyasası olmadıgını söylemeyecegim, zaten biliyorsun.
CP4 sesiyle benim ciddi sorunum var, sevemiyorum. Ses dısında marka bilinirligi ve servis konusunda tek geçilir.
Brutale'den net uzak dururdum.
SFv4 dünyanın gelmiş gecmiş en iyi naked tasarımı. 200 HP ile motorun neresine saklanacagın ise senin konun
Ben oyumu şiddetle SFV4 den yana kullanıyorum. Aldıgında Istanbul'a gelirsem yanında bir foto çekilmek isterim, benimmiş gibi
-
brutale den neden uzak dururdunuz peki
-
SF'nin sesini beğenmiyorsun ve bunu da şasiye mi bağlıyorsun? Orasını hiç anlamadım.
Brutale'nin üstüne bir oturup alıcı gözle bakmak lazım. Benim şaşırtıcı şekilde hem Brutale'de hem Turismo Veloce'de ergonomik problemim olmuştu, boyum uzun değil 173 gibi ama bacaklarım dizlerim şasiye değip durdu, bir kere fark edince de çok rahatsız etti.
Araştırmaların sonucu bulmak istediğin bilgi, kullanıcılardan öğrenmek istediğin detay nedir? Bir SF sahibi gelip 78 paragraf anlatabilir motoru da senin broşürde yazmayan merak ettiğin şey nedir tam olarak?
bir de tabi orası senin bileceğin iş ama MT07 sürdükten sonra paramın yettiği en iyisi olsun diyerek 200hp motor almak pek doğru bir tercih değil. Sakin kullanan biriysen aksiyonda işin yoksa neden hala it gibi hızlı olacak MT09 bakmıyorsun da SFV4 bakıyorsun mesela?
-
killingroad'a katılıyorum. Bu 3 motor da tam anlamıyla sizlik değil. Bu tip motorları alıp da Ybr sürer gibi sürmek bence ayıp. Hele ki "4 silindir sesi" gibi bir kriterle motorları değerlendiriyorsanız bence yanlış kulvardasınız.
-
mt10 o listede o kadar eğreti durmuş ki. Brutale rahatsız ettiyse ducati kalıyor geriye. Ama killingroad'un dediği gibi naked motorda 200hp ile nasıl baş edeceksin o apayrı bir konu.
-
birhatacet adlı üyeden alıntı
brutale den neden uzak dururdunuz peki
Diğer bloklardan farklı çalısma prensiplerine sahip oldugunu, bu anlamda cok nazlı , niş bir motosiklet oldugunu okumustum güvendigim bir kac yerde.
Bir de motosiklet kullanan bircok kişinin bile adını duymadıgı bir motosiklete binemem ben, distributor, servis xyz.
Şekil 10 numara, o ayrı konu.. Ama burası da Avrupa veya ABD degil, amaaan ne olacak canım diyecek kadar GSMH sahibi degiliz.
-
xtrafrozen adlı üyeden alıntı
Diğer bloklardan farklı çalısma prensiplerine sahip oldugunu, bu anlamda cok nazlı , niş bir motosiklet oldugunu okumustum güvendigim bir kac yerde.
Bir de motosiklet kullanan bircok kişinin bile adını duymadıgı bir motosiklete binemem ben, distributor, servis xyz.
Şekil 10 numara, o ayrı konu.. Ama burası da Avrupa veya ABD degil, amaaan ne olacak canım diyecek kadar GSMH sahibi degiliz.
Bold ile işaretlediğim yer için yazıyorum. Tamamen yanlış düşünce. Siz, başkaları ne düşünür diye mi motor alıyorsunuz ?
Mesela Yamaha çok mu iyi ya da Honda vs vs . Distribütörleri var da ne oluyor. Bugün sıraya yazılamıyor motor alamıyoruz. Agusta'yı size her yönüyle iyi-kötü anlatan birinden dinleyin ondan sonra ön yargılı davranın bence
-
kAAN84 adlı üyeden alıntı
Bold ile işaretlediğim yer için yazıyorum. Tamamen yanlış düşünce. Siz, başkaları ne düşünür diye mi motor alıyorsunuz ?
Mesela Yamaha çok mu iyi ya da Honda vs vs . Distribütörleri var da ne oluyor. Bugün sıraya yazılamıyor motor alamıyoruz. Agusta'yı size her yönüyle iyi-kötü anlatan birinden dinleyin ondan sonra ön yargılı davranın bence
Sakin ol genç adam Ben motosiklet gurusu değilim, profesyonel binici de degilim. Fikir sordu fikir beyan ettim.
Para benim , keyif benim. Herkesin hayatına kimse karışamaz. Sen o şekil binersin, ben şu şekil. Hiçbir düşünce tamamen yanlış değildir. Adı üstünde düşünce
p.s : Kimsenin adını duymadıgı markaya " servis agı, musteri memnuniyeti, parca tedarigi vb. konularda güvenemeyecegimi bildigim icin binmem abicim, güzel kızlar DM atsın yaşımı geceli cok oldu onu kastediyorsan .. Cheers..
-
xtrafrozen adlı üyeden alıntı
Sakin ol genç adam
Ben motosiklet gurusu değilim, profesyonel binici de degilim. Fikir sordu fikir beyan ettim.
Para benim , keyif benim. Herkesin hayatına kimse karışamaz. Sen o şekil binersin, ben şu şekil. Hiçbir düşünce tamamen yanlış değildir. Adı üstünde düşünce
Sakinim zaten Forum ortamı burası tabiki herkes düşüncesini paylaşacak. Kötü niyetle de yazmadım Ben sadece uzak durduğunuz için yanlış bilgiler vermişlerdir diye yazdım. Yoksa Streetfighter'ın olduğu yerde ilk sıra onundur
-
kAAN84 adlı üyeden alıntı
Bold ile işaretlediğim yer için yazıyorum. Tamamen yanlış düşünce. Siz, başkaları ne düşünür diye mi motor alıyorsunuz ?
Mesela Yamaha çok mu iyi ya da Honda vs vs . Distribütörleri var da ne oluyor. Bugün sıraya yazılamıyor motor alamıyoruz. Agusta'yı size her yönüyle iyi-kötü anlatan birinden dinleyin ondan sonra ön yargılı davranın bence
Motoru aldıktan sonraki aşamalar için yazmış arkadaş onu. Yedek parça bulunabilirliği vs. gibi. veya mekanik bir sorun oluştu diyelim kronik veya değil. Distribütör sorumluluk alacak mı? Honda ve yamaha'da benim yedek parça siparişim bir hafta sonra geliyordu. Adamın demek istediği Türkiye macera aranacak ülke değil. Bence son derece haklı da. Honda ve yamaha'da motor bulunmuyorsa bizim milletin çakallığı yüzünden bulunmuyor.
-
Kimsenin tercihini yargılayacak halim yok da, MV Agusta'da parça tedarik vs sorunu yaşamazsınız, GB bu konularda çok akıllı davranıyor.
Honda'da Yamaha'da ne zaman bir haftada geliyormuş parça? Çok çok eskiden olan bir şeydir bu, ya da Türkiye deposundaki parçayı o bayiye getirmeleri bir hafta sürmüştür. Uzunca zamandır min 30 günde geliyor parçalar yurt dışı siparişi ise.
İkincisi de, Honda'da Yamaha'da fazla bir şey çıkmıyor doğru, bu motorların sağlamlığını tartışan delidir de, distribütörün arkada durması işini çok ama çok yanlış biliyorsunuz. Müşterisine en ters giden, en "bir şeyleri garantiye sokmamaya çalışan" firmalar Honda ve Yamaha, kolay kolay düşmezsiniz ama bir ellerine düşerseniz uğraşıp durursunuz. Geçenlerde CRF konusuna mı ne yazmıştım, 250'lik Honda blokları recall yedi geçen sene, haberi yok 250 kullanıcılarının =))
Sorun yaşama ihtimalinin azlığı nedeniyle yapılan tercihe bir eleştirim yok, herkesin keyfidir, bu motorların daha az sorun çıkardığı da gerçektir. Kimse başka bir anlam çıkarmasın diye tekrar edeyim. Ama distribütör ve parça konusu çok yanlış biliniyor.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Kimsenin tercihini yargılayacak halim yok da, MV Agusta'da parça tedarik vs sorunu yaşamazsınız, GB bu konularda çok akıllı davranıyor.
Honda'da Yamaha'da ne zaman bir haftada geliyormuş parça? Çok çok eskiden olan bir şeydir bu, ya da Türkiye deposundaki parçayı o bayiye getirmeleri bir hafta sürmüştür. Uzunca zamandır min 30 günde geliyor parçalar yurt dışı siparişi ise.
İkincisi de, Honda'da Yamaha'da fazla bir şey çıkmıyor doğru, bu motorların sağlamlığını tartışan delidir de, distribütörün arkada durması işini çok ama çok yanlış biliyorsunuz. Müşterisine en ters giden, en "bir şeyleri garantiye sokmamaya çalışan" firmalar Honda ve Yamaha, kolay kolay düşmezsiniz ama bir ellerine düşerseniz uğraşıp durursunuz. Geçenlerde CRF konusuna mı ne yazmıştım, 250'lik Honda blokları recall yedi geçen sene, haberi yok 250 kullanıcılarının =))
Sorun yaşama ihtimalinin azlığı nedeniyle yapılan tercihe bir eleştirim yok, herkesin keyfidir, bu motorların daha az sorun çıkardığı da gerçektir. Kimse başka bir anlam çıkarmasın diye tekrar edeyim. Ama distribütör ve parça konusu çok yanlış biliniyor.
Gb motoru Kibar Holding aldı. Bu seneeden itibaren çok daha sağlam hal'e geleceklerdir
Türkiye şartlarında insanların sorunsuz aramasının sebebi biraz da maliyet
-
kAAN84 adlı üyeden alıntı
Gb motoru Kibar Holding aldı. Bu seneeden itibaren çok daha sağlam hal'e geleceklerdir
Türkiye şartlarında insanların sorunsuz aramasının sebebi biraz da maliyet
Alımı yapan grupla iş yapmış birisi olarak ben bu gelişmeyi olumlu görmüyorum aslında ama bakalım sonucu görmek lazım. Finansal bir alımla yönetimi ele almak farklı şeyler sonuçta, belki de iyiye gider.
Valla bir çok kararımızın sebebi fakir olmamız elbette, ama ben bunu "insanlar paramız az diye az sorun çıkaracak motor arıyor" diye yorumlamıyorum. Çok çok başka sosyoekonomik durumlar var her satın alma kararımızda olduğu gibi. Ha günün sonunda zaten MV Agusta'nın Dünya'nın hiç bir yerinde Honda'nın yarısı kadar satmak gibi bir hedefi de yok, o yüzden zaten böyle az satılır olmaya devam edecektir.
-
zeusezer2 adlı üyeden alıntı
Herkese selam, bir kaç gündür sürekli biglisayara oturup araştırma yapıyorum en kısa sürede de ataşehire uğrayıp ayrıntılı bakacağım havalardan dolayı gidemedim arada kaldığım 3 motosiklet şunlar;
Ducati Streetfighter v4s
MV Agusta Brutale 1000RS
Ve son olarakta MT10
Yaptığım araştılmalar sonucu agusta ve ducati de çok bir şeye varamadım çünkü yeterli veri elde edemiyorum bu motorları kullananlardan daha çok bilgi almak istiyorum ya da kullanmayıp bilgisi olanlardan farketmez, daha doğrusu motorun benim bilmediğim yanlarını bana öğretecek insanlara ihtiyacım var, öğrenmek istediklerim konusunda da tam olarak emin değilim bilmiyorum çünkü sadece streetfighter'in sesi hoşuma gitmediğini biliyorum onu da şaşiye bağlıyorum. aramızda bu makineleri kullananlar varsa biraz beni aydınlatırsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
Ve tabi bu tarz motosikletler alınırken nelere dikkat edilmeli gibi bilgilere de ihtiyacım var daha öncesinde bu kadar pahalı motosiklet almayı düşünmemiştim, araba da expertizler var motorda da o tarz güvenilir yerler var mı istanbul ili içerisinde? ya da alacağım korlas,gbmotobike tarzı bayilerin sözü yeterli midir? 0 almayacağım 2.el düşünüyorum mt10'a kayarisam 0 alabilirim.
Bu forumda şu soruya hakkıyla yanıt verecek adamı zor bulursunuz. Sebebi de belli Çok çok tahmin, kişisel zevkler ve kitabi bilgiler üzerinden tartışılır ki, görünen de o...
Ancak benim gördüğüm geniş bir fiyat skalasında tercih yapmış olduğunuz. MT07'den geçilecekse hem ağırlık/güç oranı, hem fiyat, hem bildiğiniz marka, hem servis, hem ikinci el gibi değişkenlere dayanarak MT10 SP mantıklı duruyor.
Bana göre de Ducati Streetfighter V4 S, naked sınıfına ilham veren bir tasarım o ayarı...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)