Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yurt Dışı Turunda Başıma Gelen Talihsiz Olay

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Levent abi bu nasıl bir hikayedir , okurken hem ruhum daraldı hem de yoruldum. Bir malzemeyi ekipmansız sökmeye çalışmakta çok ayrı bir zulüm...
    Levent bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Arabada ve motorda ben de eleman pompayı yerinden çıkarıncaya kadar gözlemlerim.

    Sizin talihsiz olayı okuduktan sonra artık ne kadar doğru yaptığımı anladım.

    Seneler önce dizel kamyonetime benzin koymuşlardı.
    Allah'tan aracı calistirmadan pompacı farketmisti de motoru yemeden depo boşaltmaya falan kurtardık.
    Levent ve espresso bunu beğendiler.

  3. #23
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam eğitmendir dedik saygı duyarız ama hiç teknikten anlamıyorsun kusura kalma , böyle boksör tipte silindirleri birbirine uzak hava soğutma motor traktörde kullanılırmı allasen , 30 km hız yapan bir taşıt icabında 45 derecenin altında tarlada güneşin altında çalışacak , ha mecazi yazdım dersen bu sınıftaki bütün motorlar lastik yapısıyla , suspansiyonuyla traktörün gittiği yollarda da sürülmek için dizayn edilmiştir , ayrıca bir GS ful çanta , çadır , kamp malzemesi koca götlü iki kişi yüklendiğinde senin Kawasaki'den çalıntı K1200 den otoyolda daha iyi yol tutar emin ol , sadece GS değil Süper Tenere , Crosstourer gibi motorların süspansiyon geometrisi böyle yükler altında daha rahat çalışır , illa 4 silindir asfalt motoru alacaksam BMW de S1000XR diye bir mühendislik harikası var tavsiye ederim bir test sürüşü yap sonra gel K serisi hakkında tekrar yaz ;)


    2 seneden daha uzun süreden beri test ediyorum o canavari ama hala tadina varamadim. Ayrica GS e ne yüklersen yükle otoyolda K1200GT nin konforu ve yol tutusuna yaklasamaz bile

    Sevgilerimle
    F54 bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  4. #24
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Yanlissin güzel kardesim. Eger motor GS olsaydi yakitin mazot oldugunu bile farketmezdi yürümeye devam ederdi. Özünde traktör var o motorun [COLOR="Silver"]



    Bu işl biraz kişisel bir konu abi.. Ben yıllarca GS Adv. kullandım, sonra XR' ve Multi de bindim, karakterler başka, Goldwing'e bindim başka bir şey, k1300 'e bindim başka bir şey.. Hepsinin kendi içinde onlarca artı ve eksisi var ama;


    İçlerinde genel olarak hepsinden bir şeyler barındıran tek makina GS.. İnan bana fanı değilim, XR manyağıyım,, Racing gibi giden, duran, yüksek,nispeten konforlu vs.vs.. Kısmetse San Francisco'ya yerleşir yerleşmez alıcam, şimdiden araştırıyorum 12-16k arası 2022-2023 makinalar.

    Ama şimdi GS'i de boklamayalım, o kadar da traktör değil, bi dört silindir gibi ötmese de, traktör de değil yani Bu kadar insan da boşa övmüyor bence..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent abi bu nasıl bir hikayedir , okurken hem ruhum daraldı hem de yoruldum. Bir malzemeyi ekipmansız sökmeye çalışmakta çok ayrı bir zulüm...


    Ben de daha ne hikayeler var da, oturup yazma kafasına gelmek lazım. Ayrıca lanet olsun ekipmansız iş yapmaya, ve hatta yapmak zorunda kalmaya.
    Motoseverrr ve espresso bunu beğendiler.

  5. #25
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net...sw&oe=65E833B8

    2 seneden daha uzun süreden beri test ediyorum o canavari ama hala tadina varamadim. Ayrica GS e ne yüklersen yükle otoyolda K1200GT nin konforu ve yol tutusuna yaklasamaz bile

    Sevgilerimle
    yeni versiyon M paketi efsane yapmışlar her daim seyrediyorum ama almak nasip olur mu bilemiyorum belki enduroyu bırakıyorum dediğim gün belki alrım XR ı
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #26
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işl biraz kişisel bir konu abi.. Ben yıllarca GS Adv. kullandım, sonra XR' ve Multi de bindim, karakterler başka, Goldwing'e bindim başka bir şey, k1300 'e bindim başka bir şey.. Hepsinin kendi içinde onlarca artı ve eksisi var ama;


    İçlerinde genel olarak hepsinden bir şeyler barındıran tek makina GS.. İnan bana fanı değilim, XR manyağıyım,, Racing gibi giden, duran, yüksek,nispeten konforlu vs.vs.. Kısmetse San Francisco'ya yerleşir yerleşmez alıcam, şimdiden araştırıyorum 12-16k arası 2022-2023 makinalar.

    Ama şimdi GS'i de boklamayalım, o kadar da traktör değil, bi dört silindir gibi ötmese de, traktör de değil yani Bu kadar insan da boşa övmüyor bence..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------





    Ben de daha ne hikayeler var da, oturup yazma kafasına gelmek lazım. Ayrıca lanet olsun ekipmansız iş yapmaya, ve hatta yapmak zorunda kalmaya.

    Bak sen de yazmışsın GS yani açılımı GelandeStrasse (Heryol) olan bir motorun herhangi bir konuda mükemmel olması beklenemez. Ancak ülkemizdeki GS fanatikleri bu motoru olmadığı bir yere çıkartmaktalar. Nickfurie kardeşim az yukarıda GS in otoyolda hem de yüklüyken yol tutuşunun K1200 GT den daha iyi olduğunu iddia edecek kadar ileri gidebildi. K1200/K1300 serisi motorlar +300 km lerde yola sağlıklı şekilde tutunabilen , gerektiğinde çok konforlu olabilen ve GS ile ayni ESA sistemine sahip motorlardır . Arti olarak GS in kullandığı paralever/telelever sisteminin bir üst versiyonu olan duolever sistemi ile donatılmışlardır. GS sadece ortalama bir motordur , her koşulda ortalama performans gösterir ama hiçbir konuda mükemmel değildir. BMW nin bile böyle bir iddiası yokken bizdeki müritlerin şeyhlerini uçurması misali GS fanatiklerinin motorlarını olmadığı bir yere uçurmaları biz bu işten az buçuk anlayan insanlar için gayet eğlenceli bir durumdur. Aslolan motor değil üzerindeki binici yani insandır. Motoru o biniciyi ne yüceltir ne de gömer.

    Sevgilerimle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------



    Hoca GS e böyle biner
    F54 ve Levent bunu beğendiler.

  7. #27
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net...sw&oe=65E833B8

    2 seneden daha uzun süreden beri test ediyorum o canavari ama hala tadina varamadim. Ayrica GS e ne yüklersen yükle otoyolda K1200GT nin konforu ve yol tutusuna yaklasamaz bile

    Sevgilerimle
    Okan hocam sürüş tekniklerinde ileri olduğunuz gibi motosiklet temizliğindede ilerisiniz sanırsam , maşallah bu kadar temizlemek yorucu olmuyor mu?

  8. #28
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Üstad bana bir tane +300 giden K1200 videosu atarmısın :D yok yok öyle iki kişi 4 çanta çadır , kamp sandalyesi yüklü olmasada olur , bana GS pohpohcusu deme ben birtek Suzuki yi överim zira 10 senelik 200.000 km tecrübem var bu marka ile , ama yiğidi öldür hakkını yeme , K1200 ü de bu kadar abartma , hiç değinmemişsin K1200 ve K1300 Kawasaki deki muadili motorun berbat bir kopyasıdır..

  9. #29
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Okan hocam sürüş tekniklerinde ileri olduğunuz gibi motosiklet temizliğindede ilerisiniz sanırsam , maşallah bu kadar temizlemek yorucu olmuyor mu?
    Konunun benim titizligim ile alakasi yok . Bulundugum ülkede (Almanya) toz ve camur pek yok buranin topragi bir tuhaf islansa bile camur olup bulasmiyor daha cok kuma benziyor. Bu nedenle asfaltlar cok temiz ve araclar cok uzun sürelerde kirleniyorlar . Günlük kullandigim arabami neredeyse 3 ayda bir yikiyorum desem yalan olmaz.

    Sevgilerimle
    F54 bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  10. #30
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konunun benim titizligim ile alakasi yok . Bulundugum ülkede (Almanya) toz ve camur pek yok buranin topragi bir tuhaf islansa bile camur olup bulasmiyor daha cok kuma benziyor. Bu nedenle asfaltlar cok temiz ve araclar cok uzun sürelerde kirleniyorlar . Günlük kullandigim arabami neredeyse 3 ayda bir yikiyorum desem yalan olmaz.

    Sevgilerimle
    Hocam bizim buralarda bu titizliğe ulaşmak için 3 günde 1 kullandığımız araçları yıkamamız gerekmektedir aksi halde sittin sene bu temizlik yakalanamaz. Kültürel farkı bir kez daha anladım...
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  11. #31
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad bana bir tane +300 giden K1200 videosu atarmısın :D yok yok öyle iki kişi 4 çanta çadır , kamp sandalyesi yüklü olmasada olur , bana GS pohpohcusu deme ben birtek Suzuki yi överim zira 10 senelik 200.000 km tecrübem var bu marka ile , ama yiğidi öldür hakkını yeme , K1200 ü de bu kadar abartma , hiç değinmemişsin K1200 ve K1300 Kawasaki deki muadili motorun berbat bir kopyasıdır..
    Sevgili kardesim , kawasakiden alinan kisim sadece motorudur. Süspansiyon ve sase tamamen kendisine özgüdür. GT Touring, R Naked ve S Sport olmak üzere üc degisik K1200/1300 gövde tipi ve 154hp den 175 hp ye kadar farkli güc secenekleri vardir. Hadi senin güzel hatrin icin 300 demeyelim de 280 diyelim ne degisir ? GS in süspansiyonu hem de yüklüyken +200 km otoyol süratlerinde firtinaya yakalnmis kayik gibi yalpalarken nasil olurda K serisinden daha iyi olabilir bunu bana aciklayabilirmisin. Neredeyse bütün ömrünü motosiklet hem de agirlikli olarak BMW markasi üzerinde gecirmis bana bunu kabul ettirebilme sansin olamaz. Hic binmedigim ve bilmedigim motorlar olsa (ki neredeyse yok) neyse de . Yapma bence böyle sana yakismiyor.

    Sevgilerimle

  12. #32
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Hocam senin kullandığın GS lerde kesinlikle bir sorun var , bendeki 2012 model Allah seni inandırsın (bunu yazmak zorunda bıraktın ya beni) uzun tur camı , 4 adet çanta ful dolu , arka 3 çanta üstünde iki tane kamp sandalyesi , masası , çadır , mat , ocak , tabak , çanak falan iki kişi 220 ile yağ gibi akıyorum , ne sallantı var nede 160 civarına kadar dirhem rüzgar .. Bende silindir , piston , bloktan bahsediyorum zaten ayrıca Bmw Kawasaki den motoru almamış bildiğin tersine mühendislikle kopyalamış , son olarak +300 dedin 280 yaptın hocam az daha düş bence bizde kullandık o motoru :D

  13. #33
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam senin kullandığın GS lerde kesinlikle bir sorun var , bendeki 2012 model Allah seni inandırsın (bunu yazmak zorunda bıraktın ya beni) uzun tur camı , 4 adet çanta ful dolu , arka 3 çanta üstünde iki tane kamp sandalyesi , masası , çadır , mat , ocak , tabak , çanak falan iki kişi 220 ile yağ gibi akıyorum , ne sallantı var nede 160 civarına kadar dirhem rüzgar .. Bende silindir , piston , bloktan bahsediyorum zaten ayrıca Bmw Kawasaki den motoru almamış bildiğin tersine mühendislikle kopyalamış , son olarak +300 dedin 280 yaptın hocam az daha düş bence bizde kullandık o motoru :D
    Sevgili Kardesim ,

    Yol tutusundan bahsederken konuyu son hiza getirip dayama gayretin konudan kacmaya calistiginin acik göstergesi. K1200/1300 serisi ile GS in hem de otoyolda yol tutuslarini karsilastirmak abesle istigalden baska birsey degil.

    Sevgilerimle
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  14. #34
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Kardesim ,

    Yol tutusundan bahsederken konuyu son hiza getirip dayama gayretin konudan kacmaya calistiginin acik göstergesi. K1200/1300 serisi ile GS in hem de otoyolda yol tutuslarini karsilastirmak abesle istigalden baska birsey degil.

    Sevgilerimle
    Günaydın hocam tam uyanamamışsın galiba tekrar oku bak hangi şartlardan bahsediyorum , konuyu son hıza ben değil sen bağladın K1200 gibi bir motor nasıl 320 yapabiliyor yahu sen bir kere bile bu hızı gördün mü ? görmediğin için 280 dedin ama o motor 280 de görmüyor , son olarak sen Bmw kullandığına emin misin şüphe duymaya başladım ;)

  15. #35
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Okan hocam sürüş tekniklerinde ileri olduğunuz gibi motosiklet temizliğindede ilerisiniz sanırsam , maşallah bu kadar temizlemek yorucu olmuyor mu?
    tam ben diyecektim ki hoca demiş AB nin yolları mükemmel şehir içi otoyol u dağ yolu fark etmiyor GERÇEKTEN TEMİZ BİR KERE yola çöp atan izmarit atan yok
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  16. #36
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Valla ben gülerek okudum. Bence gayet eğlenceli bir anı olmuş sizin için. Sizin arkadaşların araç kullanıp mazot mu benzin mi farkını bilmemeleri işin garibi

    Yalnız benim anlamadığım size selektör çeken arkadaş neden bir fayda sağlamadı. Onda bir araç olmalı

  17. #37
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam ben diyecektim ki hoca demiş AB nin yolları mükemmel şehir içi otoyol u dağ yolu fark etmiyor GERÇEKTEN TEMİZ BİR KERE yola çöp atan izmarit atan yok
    Bizde ne ararsak var, İstanbul'da denize kullanılmış prezervatif atıldığını bile gördüm. Cidden çok pislik bir milletiz.
    tommygun bunu beğendi.

  18. #38
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben gülerek okudum. Bence gayet eğlenceli bir anı olmuş sizin için. Sizin arkadaşların araç kullanıp mazot mu benzin mi farkını bilmemeleri işin garibi

    Yalnız benim anlamadığım size selektör çeken arkadaş neden bir fayda sağlamadı. Onda bir araç olmalı
    İş tatlı sona ulaşınca eğlenceli gibi gözüküyor, çektiğim çileyi ve stresi bi ben bilirim. Diğer arkadaş mutfak konusunda maharetliydi, bir kadından oturup motorun bujilerini sökmesini bekleyemezsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam senin kullandığın GS lerde kesinlikle bir sorun var , bendeki 2012 model Allah seni inandırsın (bunu yazmak zorunda bıraktın ya beni) uzun tur camı , 4 adet çanta ful dolu , arka 3 çanta üstünde iki tane kamp sandalyesi , masası , çadır , mat , ocak , tabak , çanak falan iki kişi 220 ile yağ gibi akıyorum , ne sallantı var nede 160 civarına kadar dirhem rüzgar .. Bende silindir , piston , bloktan bahsediyorum zaten ayrıca Bmw Kawasaki den motoru almamış bildiğin tersine mühendislikle kopyalamış , son olarak +300 dedin 280 yaptın hocam az daha düş bence bizde kullandık o motoru :D
    Vallahi ben de çok seviyorum GS'i ama, işin içine bahsettiğin yükler girdiği zaman aletin kıçı başı ayrı oynuyor. (Yüksek hızlarda) Belki konu açmışımdır, belki açmamışımdır hatırlamıyorum ama, 2-3 sene önce GS Adv ile İsviçre alperine gittim, tur boyunca ortalama 7-8 bin km yapmıştım. aynı senin anlattığın gibi yüklü bir motor ile. Aşağıya bulursam bi tane de foto ekliycem.

    Motorda, ön koruma demirlerdinde 2 küçük çanta, Depo üzerinde Givinin çantası , arkada 3'lü aliminyum çanta, topcase üzerinde extra soft case çanta ve 2 yolcu şeklinde.. Aynı mevzu Kawasaki Versys 1000'de de başıma gelmişti, Orta sehpaya aldığımda, ön teker havada duruyordu, motorun ön takımı leylek gibi olmuştu, biraz sert gaz açtığında teker havaya geliyor, yüksek hizlarda da gidon amortisörüne rağmen ön taraf leyla modunda geliyordu, hiç öyle 160 fln giderken güven vermiyordu.. 120-130 stabil hissediyordum. 200'e gelmek biraz toto istiyordu, ön tekerin yere basıp basmadığından hiç emin olamiyordum.

    Ama ben çok ağır yüklemiştim motosikleti, ne mühendislik kalmıştı ne bişi.. Dediğim gibi bu konu sadece GS'e özel bir konu değil, genel olarak 10 motordan 8'inde yaşanan konu..


    Okan Sinan Ocan ve espresso bunu beğendiler.

  19. #39
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Ben daha önce kullandığım motorlarla mukayese edince gayet stabil bir sürüş hissediyordum Levent , bir keresinde arkadaşın CBF 1000 i aynı şekil çantalar ful iki kişi kullandım 140-150 nin üzerine çıkamadım aynı senin yazdığın gibi kafası ayrı arkası ayrı oynadı , GS de böyle birşeyi ben hiç yaşamadım..

  20. #40
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben daha önce kullandığım motorlarla mukayese edince gayet stabil bir sürüş hissediyordum Levent , bir keresinde arkadaşın CBF 1000 i aynı şekil çantalar ful iki kişi kullandım 140-150 nin üzerine çıkamadım aynı senin yazdığın gibi kafası ayrı arkası ayrı oynadı , GS de böyle birşeyi ben hiç yaşamadım..

    Sidecase'ler nispeten daha iyi, ama Topcase işi bozuyor, ayrıca bir de ben üzerine kule gibi bi çanta daha koydum, sanırıyorum ki oradan saçmaladı.


    2019 'da sanırım ya da 2018 hatırlamıyorum tam ama, bir de Kawasaki Z1000SX ile Transfagaraşan rotası yapmıştık Doğukan diye bi arkadaşla, Motorda tek başımaydım, 2 tane side softcase takmıştım motora, işte üstlerine kullanmasakta yanimizda taşıdığımız cadir, uyku tulumu fln.

    Motosiklette normal karakteristiğinden farklı hiç bir şey hissetmemiştim, öyle ki, 2-3 bin km'lik turda lastikleri yemiştim. 240-250 km süratlere cikipta en ufak bir rahatsızlık hissetmemiştim. Lastikler pistte dönmüşüm gibi soyulmaya başlamıştı, o kadar güven veriyordu ki, pegler yere sürtüyordu.

    Şimdi buradaki farklılıklara göz attığım zaman;

    1- Motorda Topcase yoktu.
    2- Motorda artçı yoktu. (Özellikle kadın artçı olduğu zaman ağırlık x2 artıyor - eşyalardan ötürü)
    3- Daha alçak ve Aerodinamik yapı farklı olan bir motor.


    Ben bu turda aldığım keyifi hiç bir motorla almamıştım. Evet GS veya Versys gibi konforlu değildi, ama caddede motor sürer gibi tur yapmıştık.
    Okan Sinan Ocan ve espresso bunu beğendiler.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)