ducati monster 937 mi ktm duke 790 mı ?
Reklamlar
-
merhaba, başlıkta da belirttiğim üzere bu iki motor arasında kaldım arkadaşlar. iki motorun da işletme maaliyetlerini karşıyalabilecek durumum var. boy 1.90 kilo 100.
iki motor arasında kalsaydınız siz hangisini tercih ederdiniz ? neden ?
cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Bu seviyelere çıkıyorsam ve işletme maliyetinden yana sıkıntım yoksa, marka imajından MotoGP başarısına kadar tercihim Ducati olurdu. Yalnız boyunuz uzun olduğundan, imkan varsa ikisinin de önce bir üstüne oturup ergonomi açısından denemenizde fayda var.
-
eski monster 696 kullanıcısı olarak 937 bir tık ince bir motor sende biraz irisin canlı görmeden karar verme altında nk250 gibi durabilir o kadar yapılı değil ama onun harici ben ducati derim tasarımını daha çok seviyorum elektronikler neredeyse aynı zaten fark yok gibi ikisininde gidişi duruşu aynı
-
online smulator'den girdim boya göre şu şekilde çıktı iki motorda
https://hizliresim.com/blpeddo
-
monsterlarda genelde gidon biraz alçaktır agresif oturuşu vardır ama yormaz normal yani o şekilde olması
-
anladım hocam attığım görsele göre de sanırım iki motorda sırıtmayacak gibi duruyor.
-
Bence bu tip motorları inceliyorsanız ve almaya niyetiniz varsa "üzerinde sırıtmamak" en son kriteriniz olsun.
-
her açıdan değerlendirmek zorundayım hocam.
-
3 monster sahibi olmuş birisi olarak 1200s haricinin yalan oldugunu ve yeni nesi monsterların baslangıc motoru olarak uretıldıgını dusunuyorum. D790 Alırsan çok keyif almazsın ama D890 alırsan yırttırırsın ortalıgı.
-
valla 2 motorada bakan biri olarak daha yeni motor alan piyasayada hakim güncel biri olarak konuşabilirim.şimdi şöyle tabiki herkesin beklentisi başka motosiklet işi gönül işi ama paranında alabiliceği en iyi motoru almak istiyor insan.bu 2 motor için hangisini alırdım açıkcası çook büyük ihtimalle 937 monster alırdım.ilk sebebi piyasasının 790a göre ciddi anlamda olması bilinmesi daha canlı olması.950cc 110 hp tork fazlası hafifliği alimiunyum şasisi üzerindeki standart donanımı brembo frenler bence onu öne geçiriyor.ktm 790 da seçerdim ama onunla kıyaslamam için extra motordan sonra 1000 euro verip track pack paketini açtırdığımıda hesaba katıyorum.motoru bazı bayiler 410 bin tl ye nakit olarak veriyor iyice bu arada tek tek bütün bayileri arayın sorun konuşun çok farklı fiyat ve teklifler var.410 desek 35 bin lirada paket desek düz 450 bin lira diyorum en az bu rakam tutacak.öbür taraftada 470 e monster alabiliyorsunuz.birde handikap olarak 790 duke çinde üretiliyor tüm ktm lere enteresan bir detay.normalde büyük hacimler avusturya üretimidir ama bu ürün çinde cfmoto tarafından üretiliyor.testler vs pek çok kişi bunu fark etmenin imkansız olduğunuda söylüyor.
ducati içinse ben mt07 sahibiyken uzun bir test sürüşüne çıktım.açıkcası hiç ama hiç keyif almadım.mt07 den sonra monster 07 gibi hissettirdi.yani yeni bir model almış gibi öyle göründüğü gibi bir motor değil.açık konuşmak gerekirse 2 modelde de biraz üvey evlatlık durumu var.kalite olarak vs öyle sandığınız gibi değil adı gibi değil.ben az bir miktar daha vermenizi 550ye çıkmanızı triumph streettirple 765rs e de bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.aralarında aşırı derecede fark var hız sürüş kalite vs gibi.bu arada konuyu çok kötü bir tarihte açtınız yarın 1 mart bütün fiyatlar güncellenicek ve bu yazılanlar geçerli olmayabilir.yani adam yarın ducati monstere 550 bin dese ktm de zam yapmasa bu sefer açık ara ktm öne gelir
-
Tasarım olarak Monster çok önde bana göre..
-
Hocam yaşadığınız yerde servis hizmeti en iyi hangisiyse birinci öncelik o olmalı. İstanbulda yaşıyorsanız Spormoto vs Korlas arasında bana göre spormoto biraz daha ileride. İkisi de keyif işi motorlar, şekil şemal de önemli tabi. Commuter değil keyid motorları.
-
duke alırdım ama kalbim monster’de kalırdı kesin. ducati’nin çekiciliği ayrı bir yerde, tasarımı iyi yapıyorlar.
bence de üstünde nasıl durduğunuz başka bir konu, servis-usta olayına yakınlık ve ulaşılırlık önemli olurdu benim için de
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
valla 2 motorada bakan biri olarak daha yeni motor alan piyasayada hakim güncel biri olarak konuşabilirim.şimdi şöyle tabiki herkesin beklentisi başka motosiklet işi gönül işi ama paranında alabiliceği en iyi motoru almak istiyor insan.bu 2 motor için hangisini alırdım açıkcası çook büyük ihtimalle 937 monster alırdım.ilk sebebi piyasasının 790a göre ciddi anlamda olması bilinmesi daha canlı olması.950cc 110 hp tork fazlası hafifliği alimiunyum şasisi üzerindeki standart donanımı brembo frenler bence onu öne geçiriyor.ktm 790 da seçerdim ama onunla kıyaslamam için extra motordan sonra 1000 euro verip track pack paketini açtırdığımıda hesaba katıyorum.motoru bazı bayiler 410 bin tl ye nakit olarak veriyor iyice bu arada tek tek bütün bayileri arayın sorun konuşun çok farklı fiyat ve teklifler var.410 desek 35 bin lirada paket desek düz 450 bin lira diyorum en az bu rakam tutacak.öbür taraftada 470 e monster alabiliyorsunuz.birde handikap olarak 790 duke çinde üretiliyor tüm ktm lere enteresan bir detay.normalde büyük hacimler avusturya üretimidir ama bu ürün çinde cfmoto tarafından üretiliyor.testler vs pek çok kişi bunu fark etmenin imkansız olduğunuda söylüyor.
ducati içinse ben mt07 sahibiyken uzun bir test sürüşüne çıktım.açıkcası hiç ama hiç keyif almadım.mt07 den sonra monster 07 gibi hissettirdi.yani yeni bir model almış gibi öyle göründüğü gibi bir motor değil.açık konuşmak gerekirse 2 modelde de biraz üvey evlatlık durumu var.kalite olarak vs öyle sandığınız gibi değil adı gibi değil.ben az bir miktar daha vermenizi 550ye çıkmanızı triumph streettirple 765rs e de bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.aralarında aşırı derecede fark var hız sürüş kalite vs gibi.bu arada konuyu çok kötü bir tarihte açtınız yarın 1 mart bütün fiyatlar güncellenicek ve bu yazılanlar geçerli olmayabilir.yani adam yarın ducati monstere 550 bin dese ktm de zam yapmasa bu sefer açık ara ktm öne gelir
uzun ve açıklayıcı yorumlarınız için teşekkür ederim hocam. izmirde ducati bayisini aradım telefonumu aldılar geri döneceklerdi gümrükten gelecekmiş motor vb 3 gün oldu ne arayan var ne soran. motoratel'in bu sorumsuz tutumundan dolayı açıkçası ducati'den vazgeçtim keza bugün daha verdiği sözü tutmayan bir bayi yarın öbürgün teknik serviste başımıza neler açar bilinmez.
dediğiniz gibi ya ktm duke 790'a gideceğim yada biraz daha koyup rs.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------
nicknamer adlı üyeden alıntı
duke alırdım ama kalbim monster’de kalırdı kesin. ducati’nin çekiciliği ayrı bir yerde, tasarımı iyi yapıyorlar.
bence de üstünde nasıl durduğunuz başka bir konu, servis-usta olayına yakınlık ve ulaşılırlık önemli olurdu benim için de
ducatiyi eledim hocam. adamlar numaramı aldı geri dönüş yapacağız dediler dönmediler maalesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
4strings adlı üyeden alıntı
Hocam yaşadığınız yerde servis hizmeti en iyi hangisiyse birinci öncelik o olmalı. İstanbulda yaşıyorsanız Spormoto vs Korlas arasında bana göre spormoto biraz daha ileride. İkisi de keyif işi motorlar, şekil şemal de önemli tabi. Commuter değil keyid motorları.
evet hocam sanıyorum dediğiniz gibi oldu. ducati sınıfta kaldı motoratel izmir yetkili bayisi ve servisi .
ne yazık ki ducati satın almak isteyen insanlara yardımcı olmuyor. ktm'ye kaydı fikrim biraz.
-
Ktm'de şöyle bir handikap var, eğer bakımını yapan servis bakımlarını Ktm'nin sistemine işlemezse ve elinizdede herhangi bir kanıt yoksa motosikletiniz anında garanti dışı kalır. Geçmiş zamanlarda Ktm bayisinde çalıştığım günlerde bir çok motosikletin bakımına işlenmediğini çokça görmüştüm, Her Ktm kullanıcısı için söyleyeceğim şudur "Bayiler sizlere Ktm Dealer sayfasından çıkan bir çıktıyı sizlere imzalatmazsa uzak durun ve hatta emin olmak için herhangi bir bayiye servis geçmişinide sorgulatmanız motosikletinizin garanti açısından sağlıklı olacaktır". Ducati servis konusunda ise cihaza bağlandığı zaman o zamanki kilometre neyse İtalya'daki sisteme o kilometre gider ama Ktm'de ise kendimiz giriyoruz ben girerken özellikle kilometresine çok önem verirdim.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Ktm'de şöyle bir handikap var, eğer bakımını yapan servis bakımlarını Ktm'nin sistemine işlemezse ve elinizdede herhangi bir kanıt yoksa motosikletiniz anında garanti dışı kalır. Geçmiş zamanlarda Ktm bayisinde çalıştığım günlerde bir çok motosikletin bakımına işlenmediğini çokça görmüştüm, Her Ktm kullanıcısı için söyleyeceğim şudur "Bayiler sizlere Ktm Dealer sayfasından çıkan bir çıktıyı sizlere imzalatmazsa uzak durun ve hatta emin olmak için herhangi bir bayiye servis geçmişinide sorgulatmanız motosikletinizin garanti açısından sağlıklı olacaktır". Ducati servis konusunda ise cihaza bağlandığı zaman o zamanki kilometre neyse İtalya'daki sisteme o kilometre gider ama Ktm'de ise kendimiz giriyoruz ben girerken özellikle kilometresine çok önem verirdim.
bilgi için çok teşekkürler hocam aydınlatmış oldunuz. ben sıfır satın alacağım bu hususa özellikle dikkat edeceğim yazdıklarınızdan sonra.
-
eğer biraz daha koyma ihtimaliniz varsa aradaki fark birazdan aşırıya geçicek yaklaşık arada 80 bin falan fark var sanırım ktm ducati rs arasında.bende mt09 dan sonra rs765 aliyim dedim ama sonra yeni çıkan mt09 bekliyim dedim baktım olmuyor rs ile anlaşamadık kartla ödicektim derken honda hornet aldım 2 gün önce.valla eğerki ktm alıcak olursanız onda karar kıldıysanız hornetide değerlendirin derim.baya baya hoşuma gitti gören herkesinde hoşuna gitti.sempatik güçlü sesi falan baya mahalle inliyor sabah çalıştırınca.gidişi oturuşu kalitesi özellikle fiyatı ben 372 den aldım +10 qs eklettim uyguna geldi diyebilirim.bence olursa tabiki rs765 ama yok derseniz hornet ciddi şekilde tavsiye ederim ama görmeniz lazım resime video ya bakarak olmuyor.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
eğer biraz daha koyma ihtimaliniz varsa aradaki fark birazdan aşırıya geçicek yaklaşık arada 80 bin falan fark var sanırım ktm ducati rs arasında.bende mt09 dan sonra rs765 aliyim dedim ama sonra yeni çıkan mt09 bekliyim dedim baktım olmuyor rs ile anlaşamadık kartla ödicektim derken honda hornet aldım 2 gün önce.valla eğerki ktm alıcak olursanız onda karar kıldıysanız hornetide değerlendirin derim.baya baya hoşuma gitti gören herkesinde hoşuna gitti.sempatik güçlü sesi falan baya mahalle inliyor sabah çalıştırınca.gidişi oturuşu kalitesi özellikle fiyatı ben 372 den aldım +10 qs eklettim uyguna geldi diyebilirim.bence olursa tabiki rs765 ama yok derseniz hornet ciddi şekilde tavsiye ederim ama görmeniz lazım resime video ya bakarak olmuyor.
merhaba, hornet'i yakından gördüm hocam fakat pek baan hitap etmedi açıkçası tasarımını ve işçiliğini biraz zayıf buldum.
-
motoizmir adlı üyeden alıntı
merhaba, hornet'i yakından gördüm hocam fakat pek baan hitap etmedi açıkçası tasarımını ve işçiliğini biraz zayıf buldum.
Tasarımı tamam da, Duke 790'ı beğenen birinin Hornet'in işçiliğini de zayıf bulması, ne bileyim...
-
Punctum adlı üyeden alıntı
Tasarımı tamam da, Duke 790'ı beğenen birinin Hornet'in işçiliğini de zayıf bulması, ne bileyim...
eksik yazmışım. honda motosikletlerin genel olarak işçiliğini zayıf buluyorum. Honda o eski honda değil artık.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)