Vasat derken, bu subjektif bir yorum. Benim için bir motosikletin, şase ve süspansiyon başta olmak üzere bütüncül olarak iyi çalışılmış olması şart. Bu noktada Honda'nın karnesi malesef kötü, örnek çok fazla. Bunu aşağıdaki başlıkta Suzuki 8S özelinde konuşmuştuk daha öncesinde:
https://www.motosiklet.net/forum/mot...ki-gsx-8s.html
Yoksa Hornet 750'nin donanım, işçilik ve gücüne lafım yok. İlk bakışta gözle görülebilen, kağıt üzerinde belli olan veriler bunlar. Ama süspansiyon kalitesi, şasenin ne kadar iyi çalışıldığı öyle değil. Bunun farkında olan biri, daha güçsüz olan bir Suzuki 8S, ya da daha dayanıksız ve işçiliği daha kötü olan bir KTM 790 tercih edebilir çok rahat.
Buna karşın yeni orta sınıf motosiklete geçen biri de fiyat, güç ve işçilik kalitesi avantajından dolayı Hornet 750 tercih edebilir. Öncelik meselesi bunlar. Şahsen süspansiyonda ucuza kaçmayı bırakana kadar herhangi bir Honda nakeda elimi sürmem.
Gerçi Suzuki 8S'in Türkiye fiyatı saçma yüksekmiş galiba, burada çok yakın olmasına rağmen. Tam aksi burada da KTM 790 daha pahalı. Tahminim Türkiye'deki Japon ürünlerine ekstra yüzde yirmi vergiden dolayı. Keşke tam tersi olaydı. Japon ürünlerinin daha ucuz, Avrupa ürünlerinin daha pahalı olması daha iyi gelirdi ortalama vatandaşa...