Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Drift l de ki sorunlarim

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Ekim 2023
    Şehir
    Samsun/İlkadım
    Motosikleti
    Drift L 125, 2023 Siyah
    Selam dostlarim, 3-4 aylik drift l kullanicisiyim, motor 1000km ye geldi.
    Onceden konusunu acmistim, kaza yapmistim motordan yanik kokusu geliyordu. Sakal yanmisti herhalde, usta conta demisti cart curt.
    Su son 300km dir sorun yoktu ama 2-3 haftadir motorun ön kismindan bir titreme sesi geliyor, vites gecisleri zorlasti (sert cekmezsem vites tam gecmiyor tekliyor motor) bir de her gun kullanmama ragmen dun sabah motoru calistirmaya calistigimda mars almadi ve gosterge kapandi acildi, ayak marsiyla da acamadim sonra biraz basili tuttum tusa oyle acildi.
    Ne gibi sorunlari vardir bu motorun? Yağ degisimi icin bayiiye goturucem ama oradaki ustalar cok ilgisiz, motora bakmiyorlar gibi birsey. Farkli ustaya gotursem de garantiden cikacak.
    Ne yapmaliyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Aralık 2021
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    Benelli TNT249-S
    Merhaba,

    Çalıştırma işlemini viteste mi yoksa boştayken mi deniyorsunuz? viteste deniyorsanız ayaklıktaki sensörü ve debriyaj levyesindeki sensörü bi kontrol edin derim.

    Örnek çalışma için varsayalım çalışmıyor motoru boşa al öyle dene eğer çalışırsa sırasıyla bu iki arkadaşı biraz kurcala, eğer çalışırsa WD40 ile iki sensörü de spreyle umarım faydası olur.

  3. #3

    Üyelik
    09 Ekim 2023
    Şehir
    Samsun/İlkadım
    Motosikleti
    Drift L 125, 2023 Siyah
    Boştayken ve ayaklık kapalıyken deniyorum.
    Gösterge neden motor çalışmaya başladığında kapanıp tekrar açılıyor, ben aküden veya marş ile alakalı birieyden diye düşünmüştüm ama bilmiyorum tabii ki.
    Wd40 ım yok nereden alabilirim?

  4. #4

    Üyelik
    21 Aralık 2021
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    Benelli TNT249-S
    Eğer dediğiniz gibi boştayken ve yan ayaklık kapalıyken denediğinizde göstergeler tamamen git gel yapıyorsa bir yerde kısa devre olabilir. Anahtarda temassızlıkta olabilir. Anahtarla oynadığında kapanma yada elektriği git gel yapmıyorsa bir ustaya göstersen iyi olur çünkü ilk marştan bir yere kaçak vardır muhtemelen. WD40 temassızlık yapan yerler için kullanılır genel olarak, nalburlarda vs kolaylıkla bulabilirsin

  5. #5

    Üyelik
    09 Ekim 2023
    Şehir
    Samsun/İlkadım
    Motosikleti
    Drift L 125, 2023 Siyah
    Hocam götürdüm ustaya, aküyü şarj etti. 3 aylık motorun aküsü nasıl bitti anlamıyorum. Şu anlık bir sorun yok umarım daha da olmaz

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Akünüz kötü bir aküyse ve de günlük sürüşleriniz çok kısaysa ve de sürekli motoru stop edip yeniden çalıştırıyorsanız akünüz yeterli şekilde şarj olmaz. Bir de statörünüzde problem varsa akünüzün şarj olmaması mümkün. Vitesin geçmemesi konusuna gelirsek kuvvetle muhtemel debriyaj tel ayarını düzelttiğinizde vites geçişleriniz yumuşayacaktır.

  7. #7

    Üyelik
    09 Ekim 2023
    Şehir
    Samsun/İlkadım
    Motosikleti
    Drift L 125, 2023 Siyah
    Hocam şu anda akü şarj olduktan sonra vites geçişleri aşırı yumuşadı nedense, ustaya söylemiştim ama ayar çekti mi bilmiyorum.
    günlük sürüşlerimde taş çatlasın 30-40dakika, derslerden vakit kalmıyor motora binmeye

  8. #8

    Üyelik
    21 Nisan 2021
    Bizim motorların aküsü baya dandik, elinize para geçer geçmez değiştirin derim. Marş almama problemi ordan da kaynaklanabilir. (3 aylık deme aldığının haftasında akü değiştirmek zorunda kalanları gördüm)
    Ön taraftan gelen zırıltı sesi genelde kafa kısmındaki gevşeyen vidalardan oluyor. Bir ihtimal göstergenin üstüne bez sıkıştırınca da kesilebilir.
    Vites geçişleri yağdan laçkalaşır, garip bi şekilde depoyu fullediğimde geçişler kolaylaşıyor benimkinde, bi gözlemle belki sende de öyle bişey olabilir.

  9. #9
    EternaL_80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Eren Bayram adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam dostlarim, 3-4 aylik drift l kullanicisiyim, motor 1000km ye geldi.
    Onceden konusunu acmistim, kaza yapmistim motordan yanik kokusu geliyordu. Sakal yanmisti herhalde, usta conta demisti cart curt.
    Su son 300km dir sorun yoktu ama 2-3 haftadir motorun ön kismindan bir titreme sesi geliyor, vites gecisleri zorlasti (sert cekmezsem vites tam gecmiyor tekliyor motor) bir de her gun kullanmama ragmen dun sabah motoru calistirmaya calistigimda mars almadi ve gosterge kapandi acildi, ayak marsiyla da acamadim sonra biraz basili tuttum tusa oyle acildi.
    Ne gibi sorunlari vardir bu motorun? Yağ degisimi icin bayiiye goturucem ama oradaki ustalar cok ilgisiz, motora bakmiyorlar gibi birsey. Farkli ustaya gotursem de garantiden cikacak.
    Ne yapmaliyim?
    hocam öncelikle özür dilerim, sorununuza bir cevabım yok.
    fakat, kendimde uzun yıllar hep çin malı motor kullandığım için yaşadığınızın hepsinin 2 katını yaşadım, bir sorunu çözersiniz diğeri başlar bunun sonu yok, her usta başka bişey der, sorun bir türlü çözülmez, dert sahibi olursun.
    velhasıl, tanıdığın iyi bir usta varsa ona göster, boşver garantiden çıksın motor zaten ducati felan değil.
    tez zamanda iyi bir motor almanız dileğiyle saygılar..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)