Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

CB750 Hornet in rakiplerini tarumar etmesi

    REKLAM ALANI
  1. #61
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı fakebitchess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağabey bizim insan tecrübe etmeden anlamaz. Bir gün, verdiğim Ducati örneği misali bir şey, birinin başına Ağrı dağında gelecek mesela (o kitlenin, oralara gitmeye yüreği yetmez de neyse, temiz asfaltlarda caka satarlar ancak) orada da başına bir şey gelecek ancak öyle anlayacaklar. İlla bir ayı, kurt kıçınızdan 300 gram et alacak yoksa anlamazsınız anlatmak istediklerimi.
    Ağrı dağına bile gerek yok, geçenlerde Ahmetbey köftecisinde köfte yemek için sizinle buluşma yerine gelirken tek başına geçtiğim köylerde ayı gibi köy köpekleri yolumu kestiğinde motorum arıza verse en az bir kaç kilo parçamı alacaktı köpekler. O an bir arıza olduğunu düşünemiyorum bile, yolu kesmiş 4-5 tane ayı gibi besili köpek zar zor geçtim aralarından. Sonra aynı yolda sizle birlikte geçince ortada yoktular, kalabalık görünce tırstılar herhalde.
    fakebitchess bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı fakebitchess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağabey bizim insan tecrübe etmeden anlamaz. Bir gün, verdiğim Ducati örneği misali bir şey, birinin başına Ağrı dağında gelecek mesela (o kitlenin, oralara gitmeye yüreği yetmez de neyse, temiz asfaltlarda caka satarlar ancak) ancak öyle anlayacaklar. İlla bir ayı, bir kurt kıçınızdan 300 gram et alacak yoksa anlamazsınız anlatmak istediklerimi.
    Anladığım kadarıyla sıkıntın sadece Avrupa motorlarla değil onları kullananlarlada... Benim çevremde değil ağrı dağı çok daha zorlu yollara giden bir çok motorcu var hepside tek parça döndüler çok şükür. (Sonuçta Japonlar katır olunca ayı,kurt yaklaşımıyor demekki.. 😀)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabibtabiii oyledir.

    Su mesajlari levent veya alper okuyacak.
    Bakalim ne olacak ben de merak ediyorum.

    Senin igrenc kufurlerine ayni tonda karsilik verirdim.bu sefer vermiyorum.
    Sirf meraktan, bakalim ne yapacaklar.

    Hicbisey yapmasalar bile insanlar kimin ne mal oldugunu gormus oldu.

    Son bir tavsiye;

    Kilingroad un telefonunu almadiysan hemen al .
    Turkiyeye geldiginde evine giderek bailys icersiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

    Ohhh be forum kendine geldi yemin ediyorum :d tesekkurler fakebitchesdd

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------



    Alp,

    Tommy ile benzinlikte lafliyoruz.

    Tommy aynen sunu dedi,

    Yaaaa bu tigerlarda aslinds ikinci eli ucuz ama nasil guvenip alacan avrupali amkkk..

    Kahkaha atttikk :d


    @tommy, kizmiyon di mi dostum ikili konusmamiz iznin olmadan paylastim ama insanlari aydinlatmak lazim :dd
    😂😂 şuan bi aydınlanma geldi ne yalan söyleyim... ikinci eli değer kaybı benide düşündürüyor ne yalan söyleyim. Allah'tan çok iyi bir zamanda zam yemeden aldım da biraz içim rahat. Tommy gönül rahatlığı ile alabilir Triumph a ben kefilim 😀

  3. #63
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alp,

    Tommy ile benzinlikte lafliyoruz.

    Tommy aynen sunu dedi,

    Yaaaa bu tigerlarda aslinds ikinci eli ucuz ama nasil guvenip alacan avrupali amkkk..

    Kahkaha atttikk :d


    @tommy, kizmiyon di mi dostum ikili konusmamiz iznin olmadan paylastim ama insanlari aydinlatmak lazim :dd
    1) Ben motosiklet uzmanı, üstadı değilim.
    2) Bu Avrupalı-Japon kavgasına müdahil olmuyorum.
    3) Özel konuşmamızı ne diye burada paylaşıyorsun?

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Eylül 2023
    Şehir
    Türkiye'nin her yeri.
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60)
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarıyla sıkıntın sadece Avrupa motorlarla değil onları kullananlarlada... Benim çevremde değil ağrı dağı çok daha zorlu yollara giden bir çok motorcu var hepside tek parça döndüler çok şükür. (Sonuçta Japonlar katır olunca ayı,kurt yaklaşımıyor demekki.. ��)
    Yok yahu benim sorunum RACON bilmeyen her türlü canlı-cansız varlıkla. (Ragione yalnız İtalya kökenli olan.)

    Bir şeyin "olması gerektiği" şekli bellidir sonuçta. Avrupa motorları "gözlem ve deneyimlerime" göre henüz RACON nedir bilmiyorlar.

    Ha biliyorlarsa da son 3 senede öğrenmiş olabilirler. Bir süredir ilgimi çekmedikleri için takip de etmiyorum ne yazık ki ne yaptıklarını.

  5. #65
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Evet Avrupalı motosikletler de, arabalar da bariz daha sorunlu. 5000 km de piston ve silindiri eline almış bir KTM kullanıcısı olarak bunu benden daha iyi yaşamadı muhtemelen yukarıdakileri yazanlar.

    Lakin eğer "Avrupalılar Japonlarla rekabet edebilecek seviyede güvenilir motosiklet yapmayı bilmiyor" diyorsak, şunu da dememiz lazım:

    "Japonlar Avrupalılarla rekabet edebilecek seviyede şase ve süspansiyonu iyi çalışılmış, doğru düzgün yol tutan motosiklet yapmayı bilmiyor"

    Çünkü denediler. SP serisiyle mevcut modellere OHLINS, Brembo eklediler, ama olmadı, kotaramadılar, rekabet edemediler.

    Yıllar önce buraya yazmıştım: "Honda Superduke yapsa, üstüne $3000 istese, iki kez düşünmeden gider Honda alırım." diye.

    Yalnız değilim bu düşüncemde. Kimse aptal değil sonuçta. Güvenilirliğin değerinin farkındayız.

    Lakin durum o ki yok işte. Rekabet edebileceklerini bilseler yaparlardı, niye yapmasınlar?

    Durum o ki motosiklet ya da araba zevkine yeterince bütçe ayırabilen insanların ezici çoğunluğu, daha sorunlu olmalarına rağmen gidip yine Avrupalı alıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Sayın moderatörler, lütfen acele etmeyin. Yukarıda yazdığından anladığıma göre Hırbonen bayağı neşeli. Ben de öyle. Garip bir şekilde iyiyiz yani

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Avrupalı motosikletler de, arabalar da bariz daha sorunlu. 5000 km de piston ve silindiri eline almış bir KTM kullanıcısı olarak bunu benden daha iyi yaşamadı muhtemelen yukarıdakileri yazanlar.

    Lakin eğer "Avrupalılar Japonlarla rekabet edebilecek seviyede güvenilir motosiklet yapmayı bilmiyor" diyorsak, şunu da dememiz lazım:

    "Japonlar Avrupalılarla rekabet edebilecek seviyede şase ve süspansiyonu iyi çalışılmış, doğru düzgün yol tutan motosiklet yapmayı bilmiyor"

    Çünkü denediler. SP serisiyle mevcut modellere OHLINS, Brembo eklediler, ama olmadı, kotaramadılar, rekabet edemediler.

    Yıllar önce buraya yazmıştım: "Honda Superduke yapsa, üstüne $3000 istese, iki kez düşünmeden gider Honda alırım." diye.

    Yalnız değilim bu düşüncemde. Kimse aptal değil sonuçta. Güvenilirliğin değerinin farkındayız.

    Lakin durum o ki yok işte. Rekabet edebileceklerini bilseler yaparlardı, niye yapmasınlar?

    Durum o ki motosiklet ya da araba zevkine yeterince bütçe ayırabilen insanların ezici çoğunluğu, daha sorunlu olmalarına rağmen gidip yine Avrupalı alıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Sayın moderatörler, lütfen acele etmeyin. Yukarıda yazdığından anladığıma göre Hırbonen bayağı neşeli. Ben de öyle. Garip bir şekilde iyiyiz yani
    Neden neseli oldugumu anladin bence.
    Aldin di mi telefonunu kilingiroad un ?

    Arkandan cok guzel gif ler payladacagim..huzunlu,bol aglamali gif ler.

    Tahmin edersin nasil seyler oldugunu.akilli adamsin cunku ;)

  7. #67
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    bazan diyorum ki ne kaliteli sohbetler, forum birkaç yıl önceki gibi - o zamanlar üye değilim okur geçerdim. ama bazan da soğuk savaş gibi foruma uğrayası bile gelmiyor insanın, bu da o başlıklardan birine dönüşmüş.

    bilmeyen biri olarak ben sormuş olayım: sınırlarda kullanmak için neden japon tercih değil? alıntılamış da olayım, mubalağa ettiyseniz ben yanlış anladım, kusura bakmayın.

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru limitlernde kullaniyirsaniz japon tercih edilmez cunku. Yeni ogrendim bunu, bir abiden.

  8. #68

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    "Japonlar Avrupalılarla rekabet edebilecek seviyede şase ve süspansiyonu iyi çalışılmış, doğru düzgün yol tutan motosiklet yapmayı bilmiyor"
    ...
    Bunu İtalyanlar mı yaptı acep?
    fakebitchess ve espresso bunu beğendiler.

  9. #69
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Ha ha, Hacivat'la Karagöz'ü banlamışlar yine. Çok dayanmıştı zaten.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  10. #70

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Kumpas magduru oldu .. Yapma etme dedik dinletemedik.. İcinde yanan ateşe mani olamadı.
    sallami, pea ve mertowski bunu beğendiler.

  11. #71

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30 sene önce yapmışlar.. :p

    Konu sanırım akşam boka sarmış da, Japonlar tabii ki böyle motor yapmayı biliyor da, Avrupalılar da dayanıklı motor yapmayı biliyor.
    Onu söylersek bunu da söyleyelim tarzında bir şey değil mi bu?
    Cyan bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  12. #72

    Üyelik
    21 Eylül 2023
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Shadow VT 750
    Haydaa.
    Hem hırbonen hem haşmet birlikte ara vermişler 😱

  13. #73
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Hırbonen olsun hasmet olsun yedikleri 1 aylık ban cezasına üzüldüm. İkisi de forumun karşıt kutuplarında da yer alsalar birer renk. Onlarsız forum yine devam eder ama onlarla daha keyifli. Ne diyelim tez zamanda aramıza dönerler de bir gün bir ortamda tanışma, barışma imkanı yakalarlar.
    espresso bunu beğendi.

  14. #74

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Eninde sonunda is yine "Bir motosikletten beklentin nedir?" sorusuna cikiyor.

    Japonlar ortalama kullanici icin en optimum modelleri uretiyor. Verdigin paranin karsiligini veriyor. seni uzmuyor.

    Ben sorunsuz, saglam, kroniksiz eli ayagi duzgun bir yol arkadasi aradigim icin Japonlar benim butun ihtiyaclarimi karsilayacak modeller uretiyor.

    Ama daha iyi suspansiyon, daha iyi fren, daha teknoloji isteyen, cogu Japonda aradigini bulamiyor.

    Hirbonenin limit dedigi bu zaten. Japon optimum. High-end isteyen japonu begenmez. Cunku o kisinin ihtiyacini japon karsilamaz.

    Ayni sekilde Avrupali da bana hic uymuyor. Kullanmayacagim ozellikler icin ekstra para odeyip, asil ihtiyacim olan noktalarda beklentimi karsilamiyor.

    O yuzden herkes beklentilerini karsilayan motorlara yonelmeli zaten.
    killingroad, espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  15. #75
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kumpas magduru oldu .. Yapma etme dedik dinletemedik.. İcinde yanan ateşe mani olamadı.
    Yeni motorunu da ay sonu alacak ilk günden 0,7 lt ortalama tüketim fotosu atacaktı :(
    espresso, mertowski ve freasy bunu beğendiler.

  16. #76

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motorunu da ay sonu alacak ilk günden 0,7 lt ortalama tüketim fotosu atacaktı :(
    Tek başına STK gibi adamdı. Üzerindeki yükü kaldıramadı, tahriklere kapıldı. Kendisine "Ayla" benzeri bir kısa film çekilemez mi acaba ? Ah be Hırbo, degdi mi yani içeriye gir çık gir çık ..
    mertowski bunu beğendi.

  17. #77

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    200km lik bir görüş bırakiyim araya şuraya
    sesi güzel,egzosu güzel,selesi yumuşak rahat güzel,ekranı güzel,kontroller güzel,tek tuş sinyal güzel kendisi kapanıyor unutma yok güzel,sağa dön sola dön gps yardımlı msj vs sistemi güzel iyi,vitesler debriyaj kavrama güzel,işçiliği kalitesi özellikle simli beyaz boyası parıl parıl güzel,oturuş pozisyonu paglerin konumu gidona uzanma vs spor güzel,sürüş karekteri viraj isteği verdiği güven güzel,aksesuar çeşitliği hem orjinal hem puig vs gibi bol güzel,lastikler daha abanmadım ama dunlop sport 2 güzele benziyor değişmeye gerek yok iyi,qs aşaya takır takır güzel indiriyor ama yukarıda sallantı yapıyor devir ile alakalı ve vites oranlarıyla fark ediyor ama hızlı güzel,hafifliği dengesi güzel.güzel yanı baya baya daha sayarım çoğu yönü iyi.baya dikkat çekiyor beyaz olmasıylada alakalı tabi her ışıkta biri birşeyler soruyor.daha hayatımda yolda hornet görmedim bu arada.daha basmadım tabiki rodaj var dikkat ederim bu olaya 1000km olsa bile kademe kademe açarım gazı.bakalım abanınca frenler lastik viraj performansını daha iyi anlıcaz tabiki.beklentimin üstünde bir motor oldu mt09 dan sonra onun keskinliği yok tabiki ama çok yönlü olması tork güç gaz tepkisi hoşuma gitti.mt7 mt9 arasında konumlanan bir motor olmuş topuz ön cam far altı spoiler takoz falan takmaya başladım tipi baya bir güzel oldu içime sindi.asıl olay bu zaten içine sinmedikten sonra neye bindiğinin bir önemi yok kendini avutamazsın.hep 0km motor aldım o yüzden belli bir görüşe sahibim artık heleki mt07 09 hornet 3lüsünü denedikten sonra zaten daha kolay oluyor.+ yönü - yönünden çok ama çok fazla o yüzden şidettle tavsiye edebiliceğim motorlardan birisidir.
    japon avrupa farkının en büyük kısmı brembo öhlins vs kullanımı zaten.japonlar bunları tercih etmiyor fiyata oynamak istiyor avrupalılar içinde bunlar standart.ama 2024 ve ötesi için japonlar anladığım kadarıyla bu sistemi kabul ettiler.ilk fatih mt09 sp olucak bu japon motorlar içinde.hem japon hem avrupa donanımlı brembo staylema anahtarsız giriş öhlins 5inç telefona bağlanıp tüm ayarları telefondan yaptığınız bir motor geliyor.açıkcası bekliyorum hayırlı bir zamanda hornetten mt09 sp olacak ama ona geçiş yapıcam.daha 1 sene önceye kadar japonlarda renkli ekran yoktu adamlar belli bir standarta oturtmadan avrupalılar gibi deneme yanılma yapmıyor.aslında cesur davranmıyorlar oda heralde alışkanlıklarından ötürü oluyor.birde genel olarak model çıkartma hızları avrupalılara göre bariz yavaş.en basitinden suzuki honda '10 SENE SONRA' mt07 ye cevap verdi hornet ve gsx8 ile acele etmeseydiniz krallar kendi kendine ölürdü zaten kawasakinin zaten umrunda değil mt07 yokkken er6 bloğu vardı hala aynı blok aynı motorlara konuyor 15 yıl civarları
    Mr.wind bunu beğendi.

  18. #78

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Turkce Rap gibi olmus tarzan rıfkı..
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  19. #79
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200km lik bir görüş bırakiyim araya şuraya
    sesi güzel,egzosu güzel,selesi yumuşak rahat güzel,ekranı güzel,kontroller güzel,tek tuş sinyal güzel kendisi kapanıyor unutma yok güzel,sağa dön sola dön gps yardımlı msj vs sistemi güzel iyi,vitesler debriyaj kavrama güzel,işçiliği kalitesi özellikle simli beyaz boyası parıl parıl güzel,oturuş pozisyonu paglerin konumu gidona uzanma vs spor güzel,sürüş karekteri viraj isteği verdiği güven güzel,aksesuar çeşitliği hem orjinal hem puig vs gibi bol güzel,lastikler daha abanmadım ama dunlop sport 2 güzele benziyor değişmeye gerek yok iyi,qs aşaya takır takır güzel indiriyor ama yukarıda sallantı yapıyor devir ile alakalı ve vites oranlarıyla fark ediyor ama hızlı güzel,hafifliği dengesi güzel.güzel yanı baya baya daha sayarım çoğu yönü iyi.baya dikkat çekiyor beyaz olmasıylada alakalı tabi her ışıkta biri birşeyler soruyor.daha hayatımda yolda hornet görmedim bu arada.daha basmadım tabiki rodaj var dikkat ederim bu olaya 1000km olsa bile kademe kademe açarım gazı.bakalım abanınca frenler lastik viraj performansını daha iyi anlıcaz tabiki.beklentimin üstünde bir motor oldu mt09 dan sonra onun keskinliği yok tabiki ama çok yönlü olması tork güç gaz tepkisi hoşuma gitti.mt7 mt9 arasında konumlanan bir motor olmuş topuz ön cam far altı spoiler takoz falan takmaya başladım tipi baya bir güzel oldu içime sindi.asıl olay bu zaten içine sinmedikten sonra neye bindiğinin bir önemi yok kendini avutamazsın.hep 0km motor aldım o yüzden belli bir görüşe sahibim artık heleki mt07 09 hornet 3lüsünü denedikten sonra zaten daha kolay oluyor.+ yönü - yönünden çok ama çok fazla o yüzden şidettle tavsiye edebiliceğim motorlardan birisidir.
    japon avrupa farkının en büyük kısmı brembo öhlins vs kullanımı zaten.japonlar bunları tercih etmiyor fiyata oynamak istiyor avrupalılar içinde bunlar standart.ama 2024 ve ötesi için japonlar anladığım kadarıyla bu sistemi kabul ettiler.ilk fatih mt09 sp olucak bu japon motorlar içinde.hem japon hem avrupa donanımlı brembo staylema anahtarsız giriş öhlins 5inç telefona bağlanıp tüm ayarları telefondan yaptığınız bir motor geliyor.açıkcası bekliyorum hayırlı bir zamanda hornetten mt09 sp olacak ama ona geçiş yapıcam.daha 1 sene önceye kadar japonlarda renkli ekran yoktu adamlar belli bir standarta oturtmadan avrupalılar gibi deneme yanılma yapmıyor.aslında cesur davranmıyorlar oda heralde alışkanlıklarından ötürü oluyor.birde genel olarak model çıkartma hızları avrupalılara göre bariz yavaş.en basitinden suzuki honda '10 SENE SONRA' mt07 ye cevap verdi hornet ve gsx8 ile acele etmeseydiniz krallar kendi kendine ölürdü zaten kawasakinin zaten umrunda değil mt07 yokkken er6 bloğu vardı hala aynı blok aynı motorlara konuyor 15 yıl civarları
    300 km'de bende var Hepsine katılıyorum. Yukarı shift için biraz daha alışkanlık gerekiyor sanırım. Gaz kapatılmayacak, devri doğru olacak vs. Ben ilk başlarda vites düşürürken bazen mesela (-) görüyordum ekranda. Pedala kararlı basmak gerekirmiş. Şimdi şakır şakır kullanıyorum. Benim tek alışamadığım kütükte korna tuşunun yeri oldu. Bir türlü beceremiyorum yahu. Hatta yolda korna pratiği yapıyorum artık. Zamanla onun yerini de hafızaya kazıyacağız tabii.

    Motorun en güzel yanlarından biri de modlar arasında direkt motor gücünü değiştirebiliyor olması. Sport modda 92 HP iken mesela, Rain modda 30 HP'ler civarı. Diğer rakiplerinde, GSX-8S örneğin, modlar arasında sadece çekiş kontrol falan gibi özellikler değişiyor. Bunda doğrudan motor gücü de sınırlandırılıyor. Yeni bir kullanıcının alışması için bir nimet.

    Ekran (tabii ki değiştirilebilir tasarımlarla) harika. Bütün bilgiler derli toplu ve kişiselleştirilebilir. Ben uygulamasını indirmedim ama kullananlar da çok memnun.

    Bende Michelin Road 5 lastikler var. İlk 100 km sanki biraz kayıyor gibiydi (henüz üzerindeki mum yeni olduğundan) ama şimdi çok daha rahatım lastiklerle. Rodajda olduğumuzdan tabii ki zorlayamıyoruz ama trafikte ve virajda acayip kıvrak bir motor. 160'lık arka lastik görünüm olarak zayıf olabilir ama bu kasa için belli ki optimize edilmiş bir ebat.

    Artık Japonlar da sorunsuzluk yanında, donanıma ve konfora özen göstermeye başladılar diyebileceğimiz bir motor olmuş. Kullandıkça sevmeye başladım hakkaten.
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  20. #80
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasakinin zaten umrunda değil mt07 yokkken er6 bloğu vardı hala aynı blok aynı motorlara konuyor 15 yıl civarları
    Bu blok modern zaman rakiplerine göre epey güçsüz kaldı. Her ne kadar 122.000'e getirmiş olsam da hala bu bloğa güvenemiyorum, hep temkinliyim.
    espresso bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)