CB750 Hornet in rakiplerini tarumar etmesi
Reklamlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
Malesef road 5 diye bayram ediyordum ama değilmiş.dunlop da denemiş olcaz motorda ilk kez.
2 farklı lastikle gelmesi de ayrı enteresan. Neyse, Dunlop da iyi diyorlar. Benimkiler Road 5.
Reklamlar
-
Punctum adlı üyeden alıntı
2 farklı lastikle gelmesi de ayrı enteresan. Neyse, Dunlop da iyi diyorlar. Benimkiler Road 5.
Bu durum Ktm Duke 390 veya 250 (her ikiside olabilir, tam hatırlamıyorum) serilerindede vardı, kimisi Dunlop marka ile gelirken kimisi Metzeler ile geliyordu.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
Malesef road 5 diye bayram ediyordum ama değilmiş.dunlop da denemiş olcaz motorda ilk kez.
Benim 8S'te kullandığım Dunlop ise ben o lastiği baya beğenmiştim, modelini şimdi ezbere çıkaramadım da sport touring lastiği gibi bişeydi, eski eski versiyonunu Yamaha'da kullanmıştım kötüydü baya, bunu baya iyileştirmişler.
Bir de Made in Japan kısmına takıldım ben, bızdıkladığımız bir Hornet'te baya Tayland muhabbeti dönmüştü, Japonya mıymış Hornetler?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Benim 8S'te kullandığım Dunlop ise ben o lastiği baya beğenmiştim, modelini şimdi ezbere çıkaramadım da sport touring lastiği gibi bişeydi, eski eski versiyonunu Yamaha'da kullanmıştım kötüydü baya, bunu baya iyileştirmişler.
Bir de Made in Japan kısmına takıldım ben, bızdıkladığımız bir Hornet'te baya Tayland muhabbeti dönmüştü, Japonya mıymış Hornetler?
valla dunlop sport bir şey adı.bakınca tam yazarım adını ama spor sürüşe uygun bir lastik turing lastiği değil.kauçuğu vs dediğim gibi şu an için yumuşak.muhtemelen yazı geçiririm kışa doğru sertleşme başlar.mesela anlas diyorlar güzel vs ama o güzelliği 1 sene.1 sene sonra lastik direk katılaşıyor ilk alındığı hal bitiyor buda öyle olur muhtemelen görücez.valla bende şaşırdım çokta araştırmadım açıkcası çünkü bu cbr650 cb650 serisi işte taylandmı taiwanmı neresiyse orada üretiliyor onu biliyorum.hatta insanlar ilk serisinden memnunda değildi çatır çutur ses geliyordu grenajlardan vs.bende dedim kesin oradan geliyordur ama baya silerken dedim bakiyim nereymiş bi baktım made in japan diyor.insan seviniyor valla severim böyle detayları.ktm istememdeki en büyük etken mesela avusturya üretimi olmasıydı ama cfmoto çin çıktı yinede alıcaktım ama hiç bir bayide görmedim o yüzden alamadım çok oyalandım o kampanyaları kaçırdım.görmeden oturmadan alma ihtimalim yok bu kadar pahalı bir şeyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
Punctum adlı üyeden alıntı
2 farklı lastikle gelmesi de ayrı enteresan. Neyse, Dunlop da iyi diyorlar. Benimkiler Road 5.
evet zaten motor ilk çıktığında sürenlerde en başta belirtiyor bana dunlop denk geldi ona road 5 diye.1 sene sonra değişse anlardımda baya ne varsa takıp yollamışlar tüm dünyada böyle.road 5 baya pahalı dunlopta baya bir ucuz.bari birine road 5 öbürüne michelin power vs taksanız yine sineye çekerdik.lastikçiye gidip bunları kaça alıyorsun diyip yeni set takmak aklımda ama ölü fiyatamı gider yada ben satsam dahamı iyi veririm gerçi dunlopu kim ne yapsın.belkide iyi çıkıcak lastik bu arada daha göremedik onu
-
abi en mükemmel lastik bile sürekli ısı döngüsünden geçiyorsa, bir de kış yerse ikinci sezon aynı performansı veremiyor. hepsi aynı şiddette düşmüyor mesela evet, ama hepsi düşüyor.. az km yapanlara sadece yazın sürenlere mitas müthiş seçenek, her sene taze lastik. çok da iyi tutuyor.
ben rs'e bir set aldım, iyi hoş da 4500km'de sezon ortasında çıkardım, sonra geri de taktım da. bitti yani :D
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
evet zaten motor ilk çıktığında sürenlerde en başta belirtiyor bana dunlop denk geldi ona road 5 diye.1 sene sonra değişse anlardımda baya ne varsa takıp yollamışlar tüm dünyada böyle.road 5 baya pahalı dunlopta baya bir ucuz.bari birine road 5 öbürüne michelin power vs taksanız yine sineye çekerdik.lastikçiye gidip bunları kaça alıyorsun diyip yeni set takmak aklımda ama ölü fiyatamı gider yada ben satsam dahamı iyi veririm gerçi dunlopu kim ne yapsın.belkide iyi çıkıcak lastik bu arada daha göremedik onu
Valla bana Road 5 geldi ama Dunlop da gelseydi önemsemezdim. Bu sarf mazlemesi ve her durumda değiştirilecek. Performans sürüşünde fark edebilir ama zaten benim deneyimim iki lastiğe de az gelirdi. Tek iyi yanı, Road 5 olduğu için kendimi şanslı ve daha güvende hissetmek. Çok da mühim değil benim için.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
abi en mükemmel lastik bile sürekli ısı döngüsünden geçiyorsa, bir de kış yerse ikinci sezon aynı performansı veremiyor. hepsi aynı şiddette düşmüyor mesela evet, ama hepsi düşüyor.. az km yapanlara sadece yazın sürenlere mitas müthiş seçenek, her sene taze lastik. çok da iyi tutuyor.
ben rs'e bir set aldım, iyi hoş da 4500km'de sezon ortasında çıkardım, sonra geri de taktım da. bitti yani :D
işte döngüsü kısa oluyor.2 yaz 2 kış kabulum zaten.ben antalyada bu işten baya şanslıyım ılıman olduğu için buradaki standart genelde 2 yaz 2 kış tamam diyorsun görevini yaptı.benim kullandığım en iyi lastik mt09un üstünde gelen s22 lerdi.cidden çok ama çok lastiklerdi ve satarken bile 2 senenin sonunda hala tam sertleşmemişti yazıda geçirir kışıda zorlardın düşerdi tabi tutuş.mitas aynen kısa süreli aslında parasının hakkı sonra üst katmandan sonra aniden sertleşiyor.ama uygun tabi o parayada en başlarda cidden iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
Punctum adlı üyeden alıntı
Valla bana Road 5 geldi ama Dunlop da gelseydi önemsemezdim. Bu sarf mazlemesi ve her durumda değiştirilecek. Performans sürüşünde fark edebilir ama zaten benim deneyimim iki lastiğe de az gelirdi. Tek iyi yanı, Road 5 olduğu için kendimi şanslı ve daha güvende hissetmek. Çok da mühim değil benim için.
aslında road 5 daha günlük yol tarzı bir lastik dunlop spor serisi diye geçiyor.ama tabiki road 5 daha iyi güvenli bir lastiktir eminim.hadi virajda başa baş diyelim ama fren işinde dunlopun şansı yok bence.denicez bakalm cidden şu an kauçuğu güzel duruyor bir yumuşaklık var.biz viraj kasıyoruz normalde antalya kumluca arası.orada fark ediyoruz tutup tutmadığını.bazıları virajda seni dışarı doğru itiyor açıyor.umarım bu ip gibi götürür beni
-
hornet yerine mt07 tercih ederim
-
recaip adlı üyeden alıntı
hornet yerine mt07 tercih ederim
Olabilir hala ciddi sekilde tercih eden oldugu goruluyor
Ama asil soru su;
Neden duke 790, trident veya tuono degil ?
Motoru limitlernde kullaniyirsaniz japon tercih edilmez cunku.
Yeni ogrendim bunu, bir abiden.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Olabilir hala ciddi sekilde tercih eden oldugu goruluyor
Ama asil soru su;
Neden duke 790, trident veya tuono degil ?
Motoru limitlernde kullaniyirsaniz japon tercih edilmez cunku.
Yeni ogrendim bunu, bir abiden.
Hornet yerine mt7 tercihi yine bi japondan diğer japon tercihi oluyor. ikisi de kendi amaçları için çok güzel motorlar, alemin kralları ki avrupada da çok satıyorlar.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Hornet yerine mt7 tercihi yine bi japondan diğer japon tercihi oluyor. ikisi de kendi amaçları için çok güzel motorlar, alemin kralları ki avrupada da çok satıyorlar.
Espressocum bunlarin kafa cok degisik calisiyor.
Avrupali bunlar, kafayi saglamlikla bozmuslar.
Biraz limitte kullansalar bu motorlarin high side yapmasi kesin.
Kesinlikle zevk alamiyorlar motorlarindan.
Bunu da bir abiden ogrendim.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Olabilir hala ciddi sekilde tercih eden oldugu goruluyor
Ama asil soru su;
Neden duke 790, trident veya tuono degil ?
Motoru limitlernde kullaniyirsaniz japon tercih edilmez cunku.
Yeni ogrendim bunu, bir abiden.
hornet, hem eski hem de yeni modeli surdum. benim tercih etmeme nedenim, hornet daha kötu oldugundan degil, ki bircok yönden daha ustun bile sayilir,
sadece mt07 ile deneyimim daha cok, ve yamaha bu blogu diger bircok ve surme sansi yakaladigim modelinde de kullaniyor.
sanziman ile uyumu ve tork hissi her viteste inanilmaz guzel (en azindan benim aldigim tat böyle), kullanisli. Frenler ve viraj kabiliyeti enfes.
malzeme kalitesine gelirsek, honda´nin cok daha iyi oldugunu rahatlikla söyleyebilirim.
diger saydigin modeller arasinda trident 660 yine iyi secenek, degerlendirebilirdim, surmedigim icin pek birsey diyemiyorum
Honda CBF125, Yamaha XJ600S, Kawasaki ER6N
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Mesajimi alintiladigin icin tesekkur ederim pynctum.
Benim mesaj ucsa bile seninki sonsuza kadar kalacak ve yazdigim gozukecek
Gerci neden ucsun,avrupalilara gerizekali demek suc olmasa gerek.
Zamanında amerigalı başkan bizim uzun adama da "Gerizekalı olma." demişti. Suç olsa, Reiz'in avukatı hemen cumhurbaşkanına hakaret davası açardı bu sarı kafalıya, aynı ülkemizde bir çok vatandaşa yaptıkları gibi.
Wikipedia Linki
-
Ben de daha önce Avrupalı motosiklet kullanmak istedim. Çok kere alacakken kapısından döndüm. Görüşlerine güvendiğim bir ustam da (arkadaşım da aynı zamanda) kaliteleri hakkındaki durumu teyit etmişti. Kaliteden kastım amortisör, fren vs.
Gel gör ki, hem internette yazılanları okuyunca, hem de kullanıcıların yaşadığı SAÇMA SAPAN problemleri gözümle görünce, daha fazla üstelemedim. Ducati bile düşündüm ama elektronik problemlerine şahit oldum. Adamın motosiklet bir anda duruyor ve marş almıyor ki Tommy ile olan bir videomda bile bu görüntü var (tesadüf işte). Ek olarak Kolaçan incelemesinde de aynı markanın LÜKS bir modeli bu problemi yaşıyor (nah tesadüf). Akü mü aniden boşalıyordu vs. hatırlayamadım.
KTM desen blok çatlatıyor, patlatıyor. Ufak CC olanları desen utanmadan titriyor. Gidiyor gitmesine de, ne kadar zorlanarak gitmesi gerektiğini bilmiyor herhâlde. Boş beleş üretimler. Geçende ustama gittim yine Triump kullanan biri ağlıyor, sızlıyor. Soğutma suyu değiştirecek, içinden leş gibi simsiyah bir sıvı çıkıyor. Gaz yemiyor diyor, şu viteste ivme kayboluyor diyor. Diyor da diyor. Günün sonunda "keşke Afrika" alsaydım diyor vb. yüzlerce deneyim yazabilirim.
Kıssadan hisse; Avrupalı daha motosiklet yapmayı tam olarak öğrenememiş. Sorun çıkabilir ama bu kadar öngörülemez ve amatör şeyler yapılamaz. Geldiğimiz şu çağda böylesine salakça problemleri ancak amatörler yapar.
Daha iyi gidiyormuş, hissiyatı daha iyiymiş ... çok da umurundaydı kullanıcının. Dua et de motosikletin bir anda yağlamayı kesip kilitlenmesin, sağda solda seni rezil etmesin diyesim geliyor "Avrupa, Avrupa" diye bağıranlara. Yapar çünkü bunlar daha toylar. Yapmadıkları zaman konuşursunuz. Bir Avrupa malını 10 sene - 20 sene kullanınca ... konuşursunuz. Model daha dün çıkmış, bugün gelip hebele hübele lafı ağızda çevirme ve geveleme, al bu da kafiye.
Böyle gerçekler varken Avrupalı isterse uçsun. Faydası yok.
"Ben bir dünyayı gezeyim, ben bir Türkiye'yi gezeyim" dediğin zaman. Ülke (marka) olarak kullanacağın otomobil de belli, motosiklet de.
-
fakebitchess adlı üyeden alıntı
Ben de daha önce Avrupalı motosiklet kullanmak istedim. Çok kere alacakken kapısından döndüm. Görüşlerine güvendiğim bir ustam da (arkadaşım da aynı zamanda) kaliteleri hakkındaki durumu teyit etmişti. Kaliteden kastım amortisör, fren vs.
Gel gör ki, hem internette yazılanları okuyunca, hem de kullanıcıların yaşadığı SAÇMA SAPAN problemleri gözümle görünce, daha fazla üstelemedim. Ducati bile düşündüm ama elektronik problemlerine şahit oldum. Adamın motosiklet bir anda duruyor ve marş almıyor ki Tommy ile olan bir videomda bile bu görüntü var (tesadüf işte). Ek olarak Kolaçan incelemesinde de aynı problemi yaşıyor (nah tesadüf). Akü mü aniden boşalıyordu vs. hatırlayamadım.
KTM desen blok çatlatıyor, patlatıyor. Gidiyor gitmesine de, ne kadar zorlanarak gitmesi gerektiğini bilmiyor herhâlde. Geçende ustama gittim yine Triump kullanan biri ağlıyor sızlıyor. Soğutma suyu değiştirecek, içinden leş gibi simsiyah bir sıvı çıkıyor. Gaz yemiyor diyor, şu viteste ivme kayboluyor diyor. Diyor da diyor. Günün sonunda "keşke Afrika" alsaydım diyor vb. yüzlerce deneyim yazabilirim.
Kıssadan hisse; Avrupalı daha motosiklet yapmayı tam olarak öğrenememiş. Sorun çıkabilir ama bu kadar öngörülemez ve amatör şeyler yapılamaz. Geldiğimiz şu çağda böylesine salakça problemleri ancak amatörler yapar.
Daha iyi gidiyormuş ... çok da umurunda kullanıcının. Dua et de motosikletin bir anda yağlamayı kesip kilitlenmesin, sağda solda seni rezil etmesin. Yapar çünkü bunlar daha toylar.
Böyle gerçekler varken Avrupalı isterse uçsun. Faydası yok.
Cok guzel bir yorum.
Like versem yeterli olmazdi
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Cok guzel bir yorum.
Like versem yeterli olmazdi
Kendimi tutamadım biraz daha güncelledim.
-
fakebitchess adlı üyeden alıntı
Ben de daha önce Avrupalı motosiklet kullanmak istedim. Çok kere alacakken kapısından döndüm. Görüşlerine güvendiğim bir ustam da (arkadaşım da aynı zamanda) kaliteleri hakkındaki durumu teyit etmişti. Kaliteden kastım amortisör, fren vs.
Gel gör ki, hem internette yazılanları okuyunca, hem de kullanıcıların yaşadığı SAÇMA SAPAN problemleri gözümle görünce, daha fazla üstelemedim. Ducati bile düşündüm ama elektronik problemlerine şahit oldum. Adamın motosiklet bir anda duruyor ve marş almıyor ki Tommy ile olan bir videomda bile bu görüntü var (tesadüf işte). Ek olarak Kolaçan incelemesinde de aynı markanın LÜKS bir modeli bu problemi yaşıyor (nah tesadüf). Akü mü aniden boşalıyordu vs. hatırlayamadım.
KTM desen blok çatlatıyor, patlatıyor. Ufak CC olanları desen utanmadan titriyor. Gidiyor gitmesine de, ne kadar zorlanarak gitmesi gerektiğini bilmiyor herhâlde. Boş beleş üretimler. Geçende ustama gittim yine Triump kullanan biri ağlıyor, sızlıyor. Soğutma suyu değiştirecek, içinden leş gibi simsiyah bir sıvı çıkıyor. Gaz yemiyor diyor, şu viteste ivme kayboluyor diyor. Diyor da diyor. Günün sonunda "keşke Afrika" alsaydım diyor vb. yüzlerce deneyim yazabilirim.
Kıssadan hisse; Avrupalı daha motosiklet yapmayı tam olarak öğrenememiş. Sorun çıkabilir ama bu kadar öngörülemez ve amatör şeyler yapılamaz. Geldiğimiz şu çağda böylesine salakça problemleri ancak amatörler yapar.
Daha iyi gidiyormuş, hissiyatı daha iyiymiş ... çok da umurundaydı kullanıcının. Dua et de motosikletin bir anda yağlamayı kesip kilitlenmesin, sağda solda seni rezil etmesin diyesim geliyor "Avrupa, Avrupa" diye bağıranlara. Yapar çünkü bunlar daha toylar. Yapmadıkları zaman konuşursunuz. Bir Avrupa malını 10 sene - 20 sene kullanınca ... konuşursunuz. Model daha dün çıkmış, bugün gelip hebele hübele lafı ağızda çevirme ve geveleme, al bu da kafiye.
Böyle gerçekler varken Avrupalı isterse uçsun. Faydası yok.
"Ben bir dünyayı gezeyim, ben bir Türkiye'yi gezeyim" dediğin zaman. Ülke (marka) olarak kullanacağın otomobil de belli, motosiklet de.
Dislike yetmezdi o yüzden yazmak zorunda hissttim çok amatörce ve saçma bir yorum olmuş. Avrupalı motor yapmayı öğrenememiş demek 😂 Allah çarpar valla...
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Dislike yetmezdi o yüzden yazmak zorunda hissttim çok amatörce ve saçma bir yorum olmuş. Avrupalı motor yapmayı öğrenememiş demek �� Allah çarpar valla...
Yahu yolda bir anda sorun yaşayan B.M.W. görmekten de bıktım şimdi isim vermek istemiyorum :D
Benim gözlem ve deneyimlerim böyle. Fiziksel mânâda kaliteli ürünler yapmışlarsa yapmışlar ancak motor kısmında ve elektrik kısmında böyle saçmalıkları en son Mondial kullanırken falan görmüştüm. Ben ürüne bütün olarak bakıyorum. Fiziği sağlam bir kadınla masaya oturduğumda, o güzelliğin, o ay parçasının CAHİLCE bir sohbeti varsa. Ne bileyim yemek yiyor ama ağzını temizlemeyi beceremiyorsa. Topuklu giymiş ama düzgün yürüyemiyorsa.
Ona sadece derim ki EFFFYU BIATCHHH!!
-
fakebitchess adlı üyeden alıntı
Ben de daha önce Avrupalı motosiklet kullanmak istedim. Çok kere alacakken kapısından döndüm. Görüşlerine güvendiğim bir ustam da (arkadaşım da aynı zamanda) kaliteleri hakkındaki durumu teyit etmişti. Kaliteden kastım amortisör, fren vs.
Gel gör ki, hem internette yazılanları okuyunca, hem de kullanıcıların yaşadığı SAÇMA SAPAN problemleri gözümle görünce, daha fazla üstelemedim. Ducati bile düşündüm ama elektronik problemlerine şahit oldum. Adamın motosiklet bir anda duruyor ve marş almıyor ki Tommy ile olan bir videomda bile bu görüntü var (tesadüf işte). Ek olarak Kolaçan incelemesinde de aynı markanın LÜKS bir modeli bu problemi yaşıyor (nah tesadüf). Akü mü aniden boşalıyordu vs. hatırlayamadım.
KTM desen blok çatlatıyor, patlatıyor. Ufak CC olanları desen utanmadan titriyor. Gidiyor gitmesine de, ne kadar zorlanarak gitmesi gerektiğini bilmiyor herhâlde. Boş beleş üretimler. Geçende ustama gittim yine Triump kullanan biri ağlıyor, sızlıyor. Soğutma suyu değiştirecek, içinden leş gibi simsiyah bir sıvı çıkıyor. Gaz yemiyor diyor, şu viteste ivme kayboluyor diyor. Diyor da diyor. Günün sonunda "keşke Afrika" alsaydım diyor vb. yüzlerce deneyim yazabilirim.
Kıssadan hisse; Avrupalı daha motosiklet yapmayı tam olarak öğrenememiş. Sorun çıkabilir ama bu kadar öngörülemez ve amatör şeyler yapılamaz. Geldiğimiz şu çağda böylesine salakça problemleri ancak amatörler yapar.
Daha iyi gidiyormuş, hissiyatı daha iyiymiş ... çok da umurundaydı kullanıcının. Dua et de motosikletin bir anda yağlamayı kesip kilitlenmesin, sağda solda seni rezil etmesin diyesim geliyor "Avrupa, Avrupa" diye bağıranlara. Yapar çünkü bunlar daha toylar. Yapmadıkları zaman konuşursunuz. Bir Avrupa malını 10 sene - 20 sene kullanınca ... konuşursunuz. Model daha dün çıkmış, bugün gelip hebele hübele lafı ağızda çevirme ve geveleme, al bu da kafiye.
Böyle gerçekler varken Avrupalı isterse uçsun. Faydası yok.
"Ben bir dünyayı gezeyim, ben bir Türkiye'yi gezeyim" dediğin zaman. Ülke (marka) olarak kullanacağın otomobil de belli, motosiklet de.
instagramda çok eski püskü bir Suzuki DRZ 400 ile dünyayı gezen bir kadın vardı, Asya, Avrupa falan bir sürü gezdi, pandemi zamanı Fas'da mahsur kaldı zar zor avrupaya döndü, drz çok sorun çıkarıyordu ama bir şekilde elindeki kısıtlı alet edevatla bile bir yerlerini söküp takıp bir şeyler yapıp devam ediyordu yola, sonra Avrupa üretimi AJP marka bir motosiklet aldı yine benzer tipte, onunla atladı Amerika kıtasına geçti, Kuzey amerikada ABD içinde gezerken sorun yaşadı, avrupadan parça bekledi, derdinden anlayan ustayı zor buldu falan güney amerikaya gittiğimde arızaları iyice çoğaldı, hatta en son bir ülkedeyken iyice bozuldu, parça falan bekleyemedi, motoru uçağa yükleyip avrupaya dönebildi mi yoksa motoru da çaldılar orada kendi zar zor mu döndü öyle kötü bitmişti. Eski külüstür suzuki varken en azından bir şekilde gidiyordu o avrupa malı ile hepten yollarda perişan oldu canını zor kurtardı, motorla gezme işlerine de küstü sanırsam.
Şimdi böyle karşılaştırmalar varken insan avrupa almaya çekiniyor. Haa biz en fazl aköfte turlarına çıkyıoruz ya da çoğunluk şilede dolanıyor gözlemecilerde falan, ducati sorun çıkarsa çekiciye koyup servise çektirilir, o zaman tabi ki bu yollarda ducuati daha havalı olur, tabi ki öncelik sürüş zevki, rahatlık falan olur.
4 tekerlekliler konusunda da japonlar önde. Niye dünyanın her yerinde toyota hilux ya da toyota LC bol bol var, bunlar sağlam, kolay kolay bir şey olmuyor diye en çok bunlar tercih ediliyor.
-
espresso adlı üyeden alıntı
instagramda çok eski püskü bir Suzuki DRZ 400 ile dünyayı gezen bir kadın vardı, Asya, Avrupa falan bir sürü gezdi, pandemi zamanı Fas'da mahsur kaldı zar zor avrupaya döndü, drz çok sorun çıkarıyordu ama bir şekilde elindeki kısıtlı alet edevatla bile bir yerlerini söküp takıp bir şeyler yapıp devam ediyordu yola, sonra Avrupa üretimi AJP marka bir motosiklet aldı yine benzer tipte, onunla atladı Amerika kıtasına geçti, Kuzey amerikada ABD içinde gezerken sorun yaşadı, avrupadan parça bekledi, derdinden anlayan ustayı zor buldu falan güney amerikaya gittiğimde arızaları iyice çoğaldı, hatta en son bir ülkedeyken iyice bozuldu, parça falan bekleyemedi, motoru uçağa yükleyip avrupaya dönebildi mi yoksa motoru da çaldılar orada kendi zar zor mu döndü öyle kötü bitmişti. Eski külüstür suzuki varken en azından bir şekilde gidiyordu o avrupa malı ile hepten yollarda perişan oldu canını zor kurtardı, motorla gezme işlerine de küstü sanırsam.
Şimdi böyle karşılaştırmalar varken insan avrupa almaya çekiniyor. Haa biz en fazl aköfte turlarına çıkyıoruz ya da çoğunluk şilede dolanıyor gözlemecilerde falan, ducati sorun çıkarsa çekiciye koyup servise çektirilir, o zaman tabi ki bu yollarda ducuati daha havalı olur, tabi ki öncelik sürüş zevki, rahatlık falan olur.
4 tekerlekliler konusunda da japonlar önde. Niye dünyanın her yerinde toyota hilux ya da toyota LC bol bol var, bunlar sağlam, kolay kolay bir şey olmuyor diye en çok bunlar tercih ediliyor.
Ağabey bizim insan tecrübe etmeden anlamaz. Bir gün, verdiğim Ducati örneği misali bir şey, birinin başına Ağrı dağında gelecek mesela (o kitlenin, oralara gitmeye yüreği yetmez de neyse, temiz asfaltlarda caka satarlar ancak) ancak öyle anlayacaklar. İlla bir ayı, bir kurt kıçınızdan 300 gram et alacak yoksa anlamazsınız anlatmak istediklerimi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)