TET Türkiye Rotası Yol Arkadaşı
Reklamlar
-
Selamlar ahali,
Nisan 5-14 arası bayram tatili vesilesiyle bir boşluk oluşuyor. TET Türkiye rotasından gezmek istiyorum. Normalde planladığımız arkadaşım iş sebebiyle şuan Romanyada. Rotaya tek çıkmak istemiyorum dağ batak çatak olacaktır illa ki. Bursada yaşıyorum. Bursa ve çevre illerden ortada buluşup ilerleyebiliriz. Doğu veya güney düşünüyorum. Güney sanırım daha uygun mevsim sebebiyle. Kapadokta - toroslar - adana yaparsak adana sınırları içerisinde tüm yemek masrafları tarafımca karşılanacaktır, misafir olmuş olacaksınız memleketimde:D
Velhasıl yol arkadaşı olmak isteyen varsa yeşillendirsin bu başlığı
Reklamlar
-
Buradan da böyle kolay bulunur mu bilmiyorum ama bi Garmin InReach gibi bir GPS acil durum bildirgeci falan toksa TET'e tek çıkmamakta fayda var.
Şimdiden iyi gezmeler.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Buradan da böyle kolay bulunur mu bilmiyorum ama bi Garmin InReach gibi bir GPS acil durum bildirgeci falan toksa TET'e tek çıkmamakta fayda var.
Şimdiden iyi gezmeler.
Teşekkürler, GPS Tracker olsa dahi açıkçası tek çıkmayı çok istemiyorum. TET facebook grubundan bir arkadaş yazdı da bakalım. Aslında forumun en canlı olması gereken konu bence :D
-
Barisozde adlı üyeden alıntı
Teşekkürler, GPS Tracker olsa dahi açıkçası tek çıkmayı çok istemiyorum. TET facebook grubundan bir arkadaş yazdı da bakalım. Aslında forumun en canlı olması gereken konu bence :D
Mutlaka en iyisi asla tek çıkmamak, ama şu GPS'leri de bir radara alacağım ben. Garmin InReach yurt dışında €400, göreceği iş düşünülünce verilmeyecek para değil ama kullanabilmek için abonelik gerekiyor o da ayda $10. E şimdi tamam ters yere gideceğim zaman yılda toplam 3 ay açarım diyor insan ama, buyur Cumartesi günü Yalova'da cafede bekleyen arkadaşların yanına giderken telefonun zırnık çekmediği yerde devrildim. Hiç öyle TET planı seyahat merakı yokken. Bi sigara yaktım dedim gerizekalı ayağın kırılsa tek başına ne yapacaktın şimdi... =)
-
Barisozde adlı üyeden alıntı
Teşekkürler, GPS Tracker olsa dahi açıkçası tek çıkmayı çok istemiyorum. TET facebook grubundan bir arkadaş yazdı da bakalım. Aslında forumun en canlı olması gereken konu bence :D
forumun en canlı olduğu konular sıralı liste:
-pcx mi nmax mi?
-koşullar ne olursa olsun neden japon almalıyız
-servisi ve yedek parçası var mı
-
Trakya tarafında TET rotasına girmek gibi bir planınız olsaydı katılmak isterdim.
-
Gerçek anlamda çok zor bir parkur olacak. Hani er meydanı derler ya o ayarda. Şimdiden bol şans, bizlere sürekli foto atın.
-
voodevil adlı üyeden alıntı
Trakya tarafında TET rotasına girmek gibi bir planınız olsaydı katılmak isterdim.
Trakya tarafında TET rotası mı vardı? Ben bir tek bizim köfte rotalarını biliyorum.
Şaka bir yana bu TET de ne ola ki?
-
espresso adlı üyeden alıntı
Trakya tarafında TET rotası mı vardı? Ben bir tek bizim köfte rotalarını biliyorum.
Şaka bir yana bu TET de ne ola ki?
Trans Euro Trail. Enduro adv işi abi, bizlik değil.
-
TET: Trans Euro Trail
Önce Avrupa'da başladı. Sonra ülkemizden bazı yollar da eklendi. Geliştirilmeye devam ediliyor. Android uygulaması var. İphone var mı bilmiyorum. Baya hard bir rota. Her motorun ve her babayiğin harcı değil.
-
zihnigonen adlı üyeden alıntı
TET: Trans Euro Trail
Önce Avrupa'da başladı. Sonra ülkemizden bazı yollar da eklendi. Geliştirilmeye devam ediliyor. Android uygulaması var. İphone var mı bilmiyorum. Baya hard bir rota. Her motorun ve her babayiğin harcı değil.
Benim xmax ile bizim köfte rotaları bile hard gibi geliyor, hiç girişmeyeyim.
Biz Tomy ile köfte rotalarına devam.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Trakya tarafında TET rotası mı vardı? Ben bir tek bizim köfte rotalarını biliyorum.
Köfte turlarınada katılabilirim
-
fazla motor varsa gelebilirim
-
Valla ben çok isterim ama o ara iş durumu nasıl olur bilemedim. Hangi motosiklet ile çıkacaksınız?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Mutlaka en iyisi asla tek çıkmamak, ama şu GPS'leri de bir radara alacağım ben. Garmin InReach yurt dışında €400, göreceği iş düşünülünce verilmeyecek para değil ama kullanabilmek için abonelik gerekiyor o da ayda $10. E şimdi tamam ters yere gideceğim zaman yılda toplam 3 ay açarım diyor insan ama, buyur Cumartesi günü Yalova'da cafede bekleyen arkadaşların yanına giderken telefonun zırnık çekmediği yerde devrildim. Hiç öyle TET planı seyahat merakı yokken. Bi sigara yaktım dedim gerizekalı ayağın kırılsa tek başına ne yapacaktın şimdi... =)
Tam olarak bir sakatlık çıkarsa bi sigara yakıp gerizekalı gördün mü büzzüğü dememek için tek çıkmak istemiyorum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
E.Yzr adlı üyeden alıntı
Valla ben çok isterim ama o ara iş durumu nasıl olur bilemedim. Hangi motosiklet ile çıkacaksınız?
KTM 390 ADV ile çıkacağım. Daha önce kısa kısa etaplar yaptık. İş durumunuzu bilemem ama verdiğim tarihler bayram dönemine tekabül ediyor aslında. Zaman yaklaştıkça yazabilirsiniz. Plan olgunlaşmış olursa neden olmasın
-
İlk nereden başlayacaksınız? Memurum hocam, bazen bayramda nöbet vs yazdıkları oluyor. Crf 250 L var bende de. Rotaya uyar.
-
Barisozde adlı üyeden alıntı
KTM 390 ADV ile çıkacağım. Daha önce kısa kısa etaplar yaptık. İş durumunuzu bilemem ama verdiğim tarihler bayram dönemine tekabül ediyor aslında. Zaman yaklaştıkça yazabilirsiniz. Plan olgunlaşmış olursa neden olmasın
TET rotasını KTM 390 ADV ile çıkmanızı tel jant değilse önermem. TET rotası sert bir rota, jant yamulabilir. Ama tel jant ise bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Rota sonrasında hikayenizi dinlemek, izlemek isterim. Keyifli sürüşler
-
Yaw TET'lerin tamamı öyle sert single track'lerden mi oluşuyor? Bakıyorum videolara, Portekiz'de TET'e girmiş adam bazı yerleri düz lastikli bir sport touring ile dahi sakince gidersin, videonun biraz ilerisine veya başka bölüme bakıyorum, 110kg 2T makinayla bile girsem çıkamam ben oradan - ben zaten bilmiyorum toprakta sürmeyi de acayip zor görünüyor yani. Sınıflandırması yok mu bu meretin?
Demirköy'e üçüncü havalimanından itibaren full toprak bir yol çıkardım ben, bir kısmı TET'in parçası sanırım ama öyle aşırı zor görünmüyordu en azından uygudan bakarken :D
Tek çıkmamak elbette çok kritik ama her estiğinde nasıl adam bulucaz =)
Garmin InReach almak için kendimi ikna ediyorum yok yere, bahsetmeyin şöyle şeylerden, toprak moprak yok motora asfaltta binilir :D
-
Biraz araştırıp haritalara bakınca Trakya TET rotası İstanbul tarafında bizim köfte turlarına başladığımız Çatalca/subaşından geçiyor, Saray'a kadar giden yol bizim köfte rotası ile aynı, yani kendimi buçuk/çeyrek TET rotası yapmış kabul edebilirim.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Biraz araştırıp haritalara bakınca Trakya TET rotası İstanbul tarafında bizim köfte turlarına başladığımız Çatalca/subaşından geçiyor, Saray'a kadar giden yol bizim köfte rotası ile aynı, yani kendimi buçuk/çeyrek TET rotası yapmış kabul edebilirim.
Ben de buna takılmıştım, Tayakadın'dan Subaşı'na kadar asfalt kullanmış, ben burda Maps'ten toprak alternatif bulmuştum, Demirköy'e kadar oradan topraktan giderim diyordum. Sonra rota açıklamaları kısmında gördüm, rotaları oluşturan Fatih Kara demiş, İstanbul'a yaklaştıkça asfalt dışı çok zorlu hale geliyor bu yüzden asfalt geçişleri ekledim diye. İyice merak ettim şimdi =)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler