60 Binde TVS APACHE RTR 150 ALINIR MI
Reklamlar
-
Merhaba Arkadaşlar
27 yaşındayım biraz kaliteli sorun çıkarmayan sadece hafta sonları kampa gitmek, gezmek için ucuz yollu sorun çıkarmayan bir motosiklet arıyorum. İlk motosikletim olacak ve açıkcası çalınmasından da korktuğum için ucuz birşey almak istiyorum.
2011 model 60 binde sadece işe gidip gelmek için kullanılan TVS APACHE RTR 150 alınır mı?
Fiyat olarak 41 bin isteniyor, çin malı olmayan en azından Hindistan üretimi diye bir tık mantıklı geldi ama tecrübeli arkadaşlardan yorumlarını merak ediyorum.
Reklamlar
-
Mekanik olarak sorun açtığında çözebilirim derseniz neden olmasın.
-
Nasıl bir sorun çıkabilir? 13 senede 60 bin km çok değil aslında ve motorda görünüş olarak temiz duruyor.
-
Alınmaz.
Hem hint hem yaşlı hem de km'si var.
Rtr150 için bence 60bin fazla, çok uğraştırır.
-
tvs raider daha mantıklı 50 k ona vereceğine 70 ver sıfır motora bın 60 bın km fazla 150 cc ıcın
-
35MUB adlı üyeden alıntı
Nasıl bir sorun çıkabilir? 13 senede 60 bin km çok değil aslında ve motorda görünüş olarak temiz duruyor.
Her an her şey olabilir, 60.000 kilometrede bir çok aşınan parça mevcut bir nevi 200.000 kilometredeki otomobil almaya benzer arkasından ne çıkacağını tahmin edemezsiniz.
-
Titiz kullanıcıdaysa ve ilk sahibi ise eski sahibi alınır. Yoksa motoru iyi bir şekilde incelemeniz lazım
-
4 yıllık sahibinden ve motor çok temiz görünüyor gerçekten ama kime sorsam uzak dur diyor aşırı kararsız kaldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
harun27 adlı üyeden alıntı
Titiz kullanıcıdaysa ve ilk sahibi ise eski sahibi alınır. Yoksa motoru iyi bir şekilde incelemeniz lazım
4 yıllık sahibinden ve motor çok temiz görünüyor gerçekten ama kime sorsam uzak dur diyor aşırı kararsız kaldım.
-
hocam o fiyatlara 1 yaşını doldurmamamış, 10.000 km doldurmamaış mondial drift l al derim.
-
35MUB adlı üyeden alıntı
4 yıllık sahibinden ve motor çok temiz görünüyor gerçekten ama kime sorsam uzak dur diyor aşırı kararsız kaldım.
Mekanikten ve elektrik aksamdan anlarım problem değil derseniz alın, 40.000 Tl'ye artık kaliteli telefon bile yokken ulaşım problemini çok ciddi çözeceğiniz bir alet için çokta büyük paralar değil.
-
Masrafı istisnasız göze alacaksınız net.ikinci el 60k km de bir mekanik yumağı.Eğer masrafı göze alırsanız neden olmasın? Bakın BENCE km bir ktiter değildir.Şöyleki 15-20k km deki bakımsız motosiklet ile 80k daki iyi bir motosiklet eşit değildirşdüşük km li olan daha çok üzebilir.
Ben motosikletlerimi hep periodik bakım cetveli veya servis manueli ile takip ederim ömrü dolan dolacak olan parçayı değiştiririm. Benim gibi takip eden sayılı kişi vardır.Örneğin geçen ay 1 set gaz teli sipariş ettim,taa japonyadan burda kazık çünkü 1500 tl. Söktüm telleri sadece tutan iki damarı kalmış! şimdi bu tel yüzünden yolda kalsam 125 bindeki motorun hatası mı ? Benim hatammı ?
Kısacası eğer iyi bir pazarlık yapar eksikleri fiyattan düşer alırsanız ( mevcutta olan ve yıla/km ye bağlı olan) evet alınır.Yok ben 40 vereyim bozuldukça yaptırırım derseniz o bir piyango yıpranmışşsa yorar,mide bulandırır,soğutur. Bakın ben motosikletime 40-50 bin civarı para harcadım peyder pey fakat benim zevkim, eğer sizde bu düşünce ile 10-15 bin harcar eksiklerini yaparım benim hobim diyorsanız güzel bir eğlence hobi oluyor.
-
İlla ki masraf açacaktır güvenebileceğim usta var, parça parça açtığı masrafı daha kolay öderim diyorsan ucuza almak mantıklı - ki dediğin fiyat bence ucuz değil. Varsa başka alternatiflere bakmak sanırım daha mantıklı olabilir. Çok da içine sindiyse al geç çok kurcuklama çözülmeyecek sorun yoktur doğru ustayla ama doğru ustayı bulana kadar geçen süredeki çile için bir şey diyemem :D
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Mekanikten ve elektrik aksamdan anlarım problem değil derseniz alın, 40.000 Tl'ye artık kaliteli telefon bile yokken ulaşım problemini çok ciddi çözeceğiniz bir alet için çokta büyük paralar değil.
Elektrik aksamını belki hallederim ama mekanik aksamında ustaya ihtiyacım olacaktır.
yulis adlı üyeden alıntı
Masrafı istisnasız göze alacaksınız net.ikinci el 60k km de bir mekanik yumağı.Eğer masrafı göze alırsanız neden olmasın? Bakın BENCE km bir ktiter değildir.Şöyleki 15-20k km deki bakımsız motosiklet ile 80k daki iyi bir motosiklet eşit değildirşdüşük km li olan daha çok üzebilir.
Ben motosikletlerimi hep periodik bakım cetveli veya servis manueli ile takip ederim ömrü dolan dolacak olan parçayı değiştiririm. Benim gibi takip eden sayılı kişi vardır.Örneğin geçen ay 1 set gaz teli sipariş ettim,taa japonyadan burda kazık çünkü
1500 tl. Söktüm telleri sadece tutan iki damarı kalmış! şimdi bu tel yüzünden yolda kalsam 125 bindeki motorun hatası mı ? Benim hatammı ?
Kısacası eğer iyi bir pazarlık yapar eksikleri fiyattan düşer alırsanız ( mevcutta olan ve yıla/km ye bağlı olan) evet alınır.Yok ben 40 vereyim bozuldukça yaptırırım derseniz o bir piyango yıpranmışşsa yorar,mide bulandırır,soğutur. Bakın ben motosikletime 40-50 bin civarı para harcadım peyder pey fakat benim zevkim, eğer sizde bu düşünce ile 10-15 bin harcar eksiklerini yaparım benim hobim diyorsanız güzel bir eğlence hobi oluyor.
Şöyle bir sıkıntı var TVS APACHE RTR 150 üretimde olan bir motosiklet değil parça durumu nasıl bilmiyorum, İzmir de tvs yetkili servislerini de internetten araştırdım pek iyi bir servis bulamadım maalesef ustam yok ve ilk motosikletim olacağı için sizin kadar hakim değilim o yüzden tamamen piyango olacak gibi yoksa 10-15 bin harcamak kolay ama sanırım bu konuda yardımcı olacak birini bulmam lazım fakat çevremde motosiklet kullanıcısı hiç yok maalesef.
Bu arada motosiklet yaşlı bir amca tarafından 4 yıldır sadece işe git gel için kullanılmış ve kozmetik olarak gerçekten çok temiz görünüyor, yıpranmış bir görüntüsü yok 2015-2016 model gibi duruyor.
Barisozde adlı üyeden alıntı
İlla ki masraf açacaktır güvenebileceğim usta var, parça parça açtığı masrafı daha kolay öderim diyorsan ucuza almak mantıklı - ki dediğin fiyat bence ucuz değil. Varsa başka alternatiflere bakmak sanırım daha mantıklı olabilir. Çok da içine sindiyse al geç çok kurcuklama çözülmeyecek sorun yoktur doğru ustayla ama doğru ustayı bulana kadar geçen süredeki çile için bir şey diyemem :D
Dediğim gibi pek tanıdık yok illaki bulunur ama güvenileceğim bir usta yok maalesef, bu fiyat aralığında sizin tavsiyeniz ne olur?
-
Farklı markalardan en fazla 45 bin tlye güzel düzgün motosiletler de bakılabilir. Örnek vermek gerekirse ilk karşıma çıkan ilanı paylaşmak isterim.
Temiz Duruyor
-
mertowski adlı üyeden alıntı
Gerçekten çok temizmiş ama 187 boyunda 100 kg bir adam olarak bende biraz komik durabilir 😄
-
İş komik durması ve boy kilo oranına bağlanacaksa size en uygun motosiklet uzun bacaklılar. Mesela GS 1 Milyon Türk Lirası ortalama değeri.
Elinizdeki bütçeye uygun motosiklet mi bakıyoruz? Boy kilonuza oranınıza göre yada siz üzerinde nasıl duracaksınız diye mi motosiklet bakıyorsunuz?
Sonuç olarak, 60K kilometrede TVS alınacağına, temiz düzgün başka markalardan motosiklet bakmanızı tavsiye ederim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...56433731/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...52657318/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...26561149/detay
-
mertowski adlı üyeden alıntı
Öneriler için teşekkürler hocam ama 1 milyonluk motosiklet olmasa da tabii ki biraz fiziken de rahat olmasını istiyorum bu motorsikletler de seçeneklerim arasında.
-
Rtr 150'ler Pulsar öncesi dönemde kuryeler tarafından epey tercih edildi. Her ne kadar biraz titrese de kendi sınıfına göre güçlü, dayanıklı, sorunsuz ve o dönem için konuşayım f/p ürünü taş gibi makinelerdi. Ancak sert kullanılan Rtr 150'lerin özellikle yüksek km.li bazılarında yağ eksiltme oluyormuş. Her ne kadar 60.000 km çok aman aman yüksek bir km sayılmasa da siz yine de yağ eksiltme var mı, varsa 1000 km.de ne kadar gibi motorun durumuyla ilgili soruları sorun, verilen cevapların doğruluğundan emin olun.
Buarada motor iyi durumda bile olsa yine de bazı masrafları yapmanız sizin hayrınıza olur.
-
Merhaba, ilk motosikletim 2012 Rtr 150 idi. 6 bin km.de aldım 20 binde sattım. Sağlam, sorunsuz, az yakan bir commuterdi. Biraz titreşim vardı ama beni rahatsız etmezdi. Oturuş pozisyonu rakiplerine göre biraz spor taraftaydı. Ancak 184 boy 90 kg ile bana bile çok küçük geliyordu.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Rtr 150'ler Pulsar öncesi dönemde kuryeler tarafından epey tercih edildi. Her ne kadar biraz titrese de kendi sınıfına göre güçlü, dayanıklı, sorunsuz ve o dönem için konuşayım f/p ürünü taş gibi makinelerdi. Ancak sert kullanılan Rtr 150'lerin özellikle yüksek km.li bazılarında yağ eksiltme oluyormuş. Her ne kadar 60.000 km çok aman aman yüksek bir km sayılmasa da siz yine de yağ eksiltme var mı, varsa 1000 km.de ne kadar gibi motorun durumuyla ilgili soruları sorun, verilen cevapların doğruluğundan emin olun.
Buarada motor iyi durumda bile olsa yine de bazı masrafları yapmanız sizin hayrınıza olur.
Evet yağ eksiltme vardı ama tecrübelerime göre kullanıcı alakalı. Şöyleki 13k km de aldığım rtr150 yağ eksiltiyordu ve debriyaj tas sesi vardı. sıfır aldığım rtr180 i 38k km de sorunsuz sattım. Benim yasadığım tek sorun üst kapak contasının kaçırması olmuştu.Nedeni de çok sıkıştırdım, o durumda bile yağ eksiltme yoktu.
Size katılıyorum motosikletin fiziksel kondüsyonu yıpranan parçalar hakkında çok iyi fikir vermeyebilir.
Bu arada sevgili 35MUB tüm parçaları internette mevcut 1hafta içinde arzu ettiğin parçalara ulaşabilirsin ama anlayan birinin olmaması ve tamamen ustaların insafına kalması biraz sorun.
Şöyle bir durum yaşadım örnek babında... motorum surekli stop ediyor ve çalışmıyordu soğukken,sağlıksızdı yani. Motorcuya götürdüm sağına soluna baktı
bi çalıştırdı ''motoru açmamız lazım 2 bin'' dedi. 3-4 binlik motosiklet zaten o zaman için.araştıırdım ettim sağolsunlar forumdan öğrendim MİKUNİ karburatorlerde gaz pistonunda bir lastik var o yırtılmış 5 tl şaka gibi. Değiştim düzeldi.Buda boyle bir anımdır umarım gönlünüze göre olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)