hayırlı olsun kazasız belasız inşallah
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
Hayırlı olsun dostum, motosiklet sektörü bu ülkede hareketliyse, satışlar oluyorsa bunun müsebbibi sensin
[QUOTE=Motoseverrr;4766441]Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanızı dilerim, bana arıdan ziyade Bumblebee'ye benziyor gibi geldi .
Aslında ilk başlığı öyle atmıştım ama arı daha sempatik geldi. Şımartmim dedim Ufak bi bumblebee stickeri bulursam yapıştırcam.
harbiden bal arısıymış bu kadar benzer kadran hariç baya baya güzel fiyatıda iyi gibi duruyor.sorunsuz sıkıntısız çalışırsa sizden iyisi yok hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Sevimli duruyor motor.
Fotolara bakarken bu canlandı gözümde, şimdi arı vız vız vız şarkısı dilime dolandı yine.
Hayırlı uğurlu olsun...
Çok tatlı motor hocam hayırlı olsun
Bir Transformers sticker'ı alıp kafasına yapıştırırsanız tam olacak hocam. Kazasız belasız kullanın inşallah.
Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle kullanmanızı dilerim.
hayırlı uğurlu olsun. severim böyle görev adamlarını. yakıtını koy, marşa bas, devam
İyi günlerde kullanın.
Görev adamımla dün Şile turu ( ilk marş ile ) yaptım ve yolda kaldım
Her motorumda alır almaz ilk yaptığım , sıfır km bile olsa aküsünü tam doldurmaktır. Bu motorumdada öyle yaptım, akşamdan hazırladım sabah marşa bastım. Gayet güzel aldı. Shell den yakıtımı alıp lastikleride şişirdikten sonra Şile yolunun verdim gözüne.
Sağdan tıstısırı tıstırı gelen geçenide izleyerek tek mola ile şileye kadar sürdüm. Şehir icinde , sahilde biraz dolandıktan sonra aklımdan ' acaba ağva ya damı gitsem ' die geçirdim. Daha ilk günden hem kendimi hem motoru yormim dedim vazgectim.
Dönüş yoluna geçtim. Motorda akü şarj durumunu gösteren simgenin yanıp söndüğünü gördüm. Eyvah dedim biseyler b.ka sarıyor.
Akım 11.5 e düştü.
Stop etmeden güvenli biyere kadar sürim dedim. Voltaj her 50 metrede 1 / 1 düşüyor. ve nihayet yarı yolda 8.0 a kadar düştü ve motor ateşlemeyi kesti
Akü mü tırt acaba dedim. Işık üniversitesinin ordaki benzinliğin tam önünde stop edince benzinliğin icine girdim. Yakıt yok sadece market kısmı açık.
Tornavida istedim akünün kutup başlarını söküp geri taktım, o sırada akü 11.4 e çıkmıstı, ama yine marş almadı tabiki. Şansıma bi taksici girdi benzinliğe , akü takviyesi icin rica ettim saolsun hemen yardım etti. Aküyü 13.5 e çıkarıp marşa bastım ve tekrar yola düştüm. Fakat aynı şey 2 km sonra yine oldu ve yine yolda kaldım.
Bu böyle olmucak dedim , ustamı aradım. Bu motorlarda montajlarda Alternatör socket ini genelde ya takmıyorlar yada gevşek takıyorlar , oda yolda çıkıyor dedi. Yerini tarif etti ama elim araya germiyor , sağ basamağın altında. Bukezde gözlemecinin önüde kalmıştım. Bikaç takım taklavat aldım söktüm taktım ve bekledim , 11.9 oldu akım. Biraz ıkına ıkına çalıştı ama düzeldi. S1000RR la kapışcak kıvama geldi ve evin yolunu tuttum.
Niye anlattım bunu, olurda başınıza benzer durum gelirse aklınızda bulunsun. Montaj ı Türkiye'de olan böyle çin / hindistan motorlarını detaylı bi elden geçirmeden yola çıkmayın, ve en azından pense yıldız gibi temel aletler motorun bi köşesine zulalayın
hocam hayırlı olsun. 140 bin kilometrede temiz dio alsaydınız yolda kalmazdınızajabgaka. kötü şakadan ötürü özür diliyorum herkesten.
Hayırlı olsun reiss
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)