Yeni motosiklet kararsızlığı
Reklamlar
-
Daha önce Hero Xpulse 200t motosikletimin çalındığını yazmıştım.
Yeni bir motor bakıyorum ama içime sinen bir motor bulamıyorum.
Tercihlerim belli.
250 cc üstü olmasın
165 kg ağırlıktan fazla olmasın
Eğik oturuşu sevmiyorum. Dik oturuş tarzında olmalı
Ayaklarımın tabanı yere tam olarak değmeli
Arka tarafı sanki arkadan çarpılmışta ezilmiş gibi minnacık olmamalı
Alternatiflere baktığım zaman,
CL250 : Egsoz çok yukarda ve geniş. Sağa sele çanta takamıyorlar. Solda tek çanta hem tipsiz hem riskli.
KTM 250 Adventure : O motorun kafa yapısı kadar iğrenç bir şey görmedim.
Bajaj F250 : Bu motordada tam dik otoruş yok. Nedense ısınamadım motora.
NK 250 : hem oturuş eğik hemde arkadan çarpılmış gibi ortaya yapışmış.
CRF 250 : Ayak tabanım yere basmıyor. Fazla yüksek.
Scooter : Scooter motosiklet değil başka bir sınıf. Bana uymuyor scooter.
Geriye eski motorum Hero Xpulse 200-T kalıyor.
Tipini, tarzını seviyordum o motorun.
Sıfırı satılıyor olsa gidip alacağım.
Ne Yazıkki sıfırı artık gelmiyor.
İkinci ellere bakıyorum. 70-80 bin lira fiyatlar görüyorum.
2021 Eylülünde sıfır km sine 2.400 USD verdiğim motorun,
garantisi bitmiş, 2-3 yaşında, 10-20 bin km olanına,
bugün 2.600 usd vermeyi açıkçası içime sindiremiyorum.
Enayilik gibi geliyor bana.
Bana göz kırpan motor sanki Hero Xpulse 200 4v.
Motor yapısına, ekranına alışkınım. Servisinden memnunum.
Arkaya sağlı sollu çanta takılabiliyor.
En azından 1000 usd fazla verip sıfır km bir motor alırım.
Garantiside olur diye düşünüyorum.
O motordaki benim tercihlerime göre tek eksik yan,
CRF250 kadar olmasada yine de bir miktar yüksek olması.
CRF250 den en önemli farkı oturunca çöktüğü için ayak tabanlarımın yere değebilmesi.
Acaba, yukarıdakiler ışığında önerebileceğiniz başka bir motor varmıdır?
Reklamlar
-
Ufuk abi bence senin motosikletin Suzuki V-Strom 250. Kilo sınırlamanın üstünde kalıyor ama bakmaya değer gibi geliyor. Adventure 250 önerecektim ama çirkin bulduğunu belirtmişsin. Voge 300 Rally ve Benelli TRK-251’e de göz atılabilir belki.
-
hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı bizim ülkeye mi getirmiyorlar.
CF motoyu direk ele.
Scooter zaten motosiklet değil.
Cl250 ve bajaj grubu arasında da bildiğin 80 binden fazla fiyat farkı var bu da bir motor ediyor zaten :D
Pulse200 kullanım tipi olarak farklı bir motor hem fiyat hem performans olarak muadilini arıyorsan bence bulamayacaksın. o nedenle al ns200 ug geç
-
Neden CB250r bakmıyorsun abi ? Hem hafif(ıslak 144kg), hem 249 cc. 80cm sele yüksekliği.Arka tarafı minik sadece. Tek kişilik diyebiliriz.
Link.
-
-
Ne olursa olsun japondan şaşma derim
-
arndiol adlı üyeden alıntı
hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı bizim ülkeye mi getirmiyorlar.
CF motoyu direk ele.
Scooter zaten motosiklet değil.
Cl250 ve bajaj grubu arasında da bildiğin 80 binden fazla fiyat farkı var bu da bir motor ediyor zaten :D
Pulse200 kullanım tipi olarak farklı bir motor hem fiyat hem performans olarak muadilini arıyorsan bence bulamayacaksın. o nedenle al ns200 ug geç
Bende Ns200 diyecektimde, artık kendimi Bajaj pazarlamasıcı gibi hissediyorum . Ama dönüp bakarsak bu kadar ekmeğe bu kadar köfte bence güzel o yüzden Ns200 iyidir hojdir.
-
Bizim yaşımız belli anlıyorum Ufuk beyi. Bizim bineceğimiz motor eşek gibi olmalı. Aynı eşeğe oturur gibi oturmalı, onun kadar yük taşımalı. Öne doğru eğilip binilen motorlar, bana göre pek rahat olmuyor. Abi senin aldığın servisi o markadan başkasında görmedim. Bence sen Hero'dan devam etmelisin. Hep onunla kıyaslayınca pişmanlık yaşayacaksın.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Bende Ns200 diyecektimde, artık kendimi Bajaj pazarlamasıcı gibi hissediyorum
. Ama dönüp bakarsak bu kadar ekmeğe bu kadar köfte bence güzel o yüzden Ns200 iyidir hojdir.
aynen bende hep ns200 öneriyorum cünkü dediğin gibi ne kadar ekmek o kadar köfte.
bütçesi 200+ olan 200cc+ isteyen insanlara önermem tabi ki bajaj, paran varsa al japon geç ama hep bütçe kısıtlı oldugu ıcın hissedarı gibi ns200 öneriyoruz
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
N250/F250 yazmaya gelmiştim, ama uymuyormuş.
Bence o motorlar ağırlık ve güç olarak çok uygunlar ve su soğutma olmadığı için çok da basitler. Oturuş pozisyonunu gidon yükseltme ve geriye çekme aparatları (ve gerekiyorsa yeni kablo ve fren boru seti ile) düzeltmek gayet mümkün aslında. Fiyatına bakınca bu tip ek modifikasyonlar için bütçe de bırakıyor.
-
bence ktm 250, fotoğraflarda ne kadar çirkin görünsede gerçekte pek öyle değil gibi. yada göz alışıyor diyelim.
-
Hero Xpulse alırsanız "pro" adıyla gelen ama aslında sadece 2024 kasa hafif yenilenmiş modeli almanızı öneririm.
-
250 Adv'nin selesi aşırı yüksek tarafta kalıyor, boyum 1.82 ama bacak boyum 1.80 civarı olan insanlardan genelde uzundur ve biraz sıkıntı yaşatabilecek pozisyonda görüyorum, 390 ve 790 Adv 250 Adv'den daha alçaklar. Ns200 seçenekler arasında iyi olabilir, dik pozisyona sahip ve işletme maliyetleri çok düşük.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı
200T modeli gelmiyor. Şuan 200V modelleri satışta. 200T modeli modeli scramble tarzında bir model
Bizim ülkemize sınırlı sayıda geldi ve çok tutulmadı
Bu arada dik duruş için Bajaj 250F modeline gidon yükseltme yapılabiliyorsa düşünebilirsiniz
Yada 250 ADV'nin tipine zamanla alışabilirseniz tam isteklerinizi karşılayabilir. (Düşük ağırlık, dik oturuş pozisyonu)
-
erensel adlı üyeden alıntı
200T modeli gelmiyor. Şuan 200V modelleri satışta. 200T modeli modeli scramble tarzında bir model
Bizim ülkemize sınırlı sayıda geldi ve çok tutulmadı
Bu arada dik duruş için Bajaj 250F modeline gidon yükseltme yapılabiliyorsa düşünebilirsiniz
Yada 250 ADV'nin tipine zamanla alışabilirseniz tam isteklerinizi karşılayabilir. (Düşük ağırlık, dik oturuş pozisyonu)
F250'ye yapılamaz gibi duruyor ama N250'ye çok mümkün. N250 daha pratik zaten; önüne istenilen ebatta cam monte edilebilir, F250'nin kafa tasarımına alternatif daha.geniş ve/veya uzun cam uydurulamaz.
-
ufoz adlı üyeden alıntı
Tercihlerim belli.
250 cc üstü olmasın
165 kg ağırlıktan fazla olmasın
Eğik oturuşu sevmiyorum. Dik oturuş tarzında olmalı
Ayaklarımın tabanı yere tam olarak değmeli
Arka tarafı sanki arkadan çarpılmışta ezilmiş gibi minnacık olmamalı
Acaba, yukarıdakiler ışığında önerebileceğiniz başka bir motor var mıdır?
Tarifin bir tık üstü. 400 cc. Islak 179 kg. Peşin 309 bin TL, 6 taksit 348 bin TL
"Triumph, triumph benimdir diyebilenlerindir."
Yüksek eşek: 83,5 cm
Alçak eşek: 79 cm
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Scooter zaten motosiklet değil.
Darıldım, üzüldüm.
-
DickName adlı üyeden alıntı
Şundan al ömürlük bin. Gayet yeterli. Tarzı var motorun. 2 kişi rahat olurmu bilmem
-
DickName adlı üyeden alıntı
Resimde binmek için değil de salonda sehpanın üzerine konmak içinmiş gibi duruyor.
-
bütçe el veriyorsa triumph 400 scramber tavsiye ederim ha olmuyor dersen de hero x pulse 200 veya bajaj f250 de güzel bence ben japon harici pek sevmem ama herşey imkan meselesi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)