Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yeni motosiklet kararsızlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Daha önce Hero Xpulse 200t motosikletimin çalındığını yazmıştım.

    Yeni bir motor bakıyorum ama içime sinen bir motor bulamıyorum.
    Tercihlerim belli.
    250 cc üstü olmasın
    165 kg ağırlıktan fazla olmasın
    Eğik oturuşu sevmiyorum. Dik oturuş tarzında olmalı
    Ayaklarımın tabanı yere tam olarak değmeli
    Arka tarafı sanki arkadan çarpılmışta ezilmiş gibi minnacık olmamalı

    Alternatiflere baktığım zaman,
    CL250 : Egsoz çok yukarda ve geniş. Sağa sele çanta takamıyorlar. Solda tek çanta hem tipsiz hem riskli.
    KTM 250 Adventure : O motorun kafa yapısı kadar iğrenç bir şey görmedim.
    Bajaj F250 : Bu motordada tam dik otoruş yok. Nedense ısınamadım motora.
    NK 250 : hem oturuş eğik hemde arkadan çarpılmış gibi ortaya yapışmış.
    CRF 250 : Ayak tabanım yere basmıyor. Fazla yüksek.
    Scooter : Scooter motosiklet değil başka bir sınıf. Bana uymuyor scooter.

    Geriye eski motorum Hero Xpulse 200-T kalıyor.
    Tipini, tarzını seviyordum o motorun.
    Sıfırı satılıyor olsa gidip alacağım.
    Ne Yazıkki sıfırı artık gelmiyor.

    İkinci ellere bakıyorum. 70-80 bin lira fiyatlar görüyorum.
    2021 Eylülünde sıfır km sine 2.400 USD verdiğim motorun,
    garantisi bitmiş, 2-3 yaşında, 10-20 bin km olanına,
    bugün 2.600 usd vermeyi açıkçası içime sindiremiyorum.
    Enayilik gibi geliyor bana.

    Bana göz kırpan motor sanki Hero Xpulse 200 4v.
    Motor yapısına, ekranına alışkınım. Servisinden memnunum.
    Arkaya sağlı sollu çanta takılabiliyor.
    En azından 1000 usd fazla verip sıfır km bir motor alırım.
    Garantiside olur diye düşünüyorum.

    O motordaki benim tercihlerime göre tek eksik yan,
    CRF250 kadar olmasada yine de bir miktar yüksek olması.
    CRF250 den en önemli farkı oturunca çöktüğü için ayak tabanlarımın yere değebilmesi.


    Acaba, yukarıdakiler ışığında önerebileceğiniz başka bir motor varmıdır?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Ufuk abi bence senin motosikletin Suzuki V-Strom 250. Kilo sınırlamanın üstünde kalıyor ama bakmaya değer gibi geliyor. Adventure 250 önerecektim ama çirkin bulduğunu belirtmişsin. Voge 300 Rally ve Benelli TRK-251’e de göz atılabilir belki.
    mertowski bunu beğendi.

  3. #3
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı bizim ülkeye mi getirmiyorlar.

    CF motoyu direk ele.

    Scooter zaten motosiklet değil.


    Cl250 ve bajaj grubu arasında da bildiğin 80 binden fazla fiyat farkı var bu da bir motor ediyor zaten :D


    Pulse200 kullanım tipi olarak farklı bir motor hem fiyat hem performans olarak muadilini arıyorsan bence bulamayacaksın. o nedenle al ns200 ug geç

  4. #4

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Neden CB250r bakmıyorsun abi ? Hem hafif(ıslak 144kg), hem 249 cc. 80cm sele yüksekliği.Arka tarafı minik sadece. Tek kişilik diyebiliriz.
    Link.

  5. #5
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    MT 25 yakışır.
    arndiol bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Kdz.Ereğli
    Motosikleti
    2021 PCX
    Ne olursa olsun japondan şaşma derim

  7. #7

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı bizim ülkeye mi getirmiyorlar.

    CF motoyu direk ele.

    Scooter zaten motosiklet değil.


    Cl250 ve bajaj grubu arasında da bildiğin 80 binden fazla fiyat farkı var bu da bir motor ediyor zaten :D


    Pulse200 kullanım tipi olarak farklı bir motor hem fiyat hem performans olarak muadilini arıyorsan bence bulamayacaksın. o nedenle al ns200 ug geç
    Bende Ns200 diyecektimde, artık kendimi Bajaj pazarlamasıcı gibi hissediyorum . Ama dönüp bakarsak bu kadar ekmeğe bu kadar köfte bence güzel o yüzden Ns200 iyidir hojdir.

  8. #8
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Bizim yaşımız belli anlıyorum Ufuk beyi. Bizim bineceğimiz motor eşek gibi olmalı. Aynı eşeğe oturur gibi oturmalı, onun kadar yük taşımalı. Öne doğru eğilip binilen motorlar, bana göre pek rahat olmuyor. Abi senin aldığın servisi o markadan başkasında görmedim. Bence sen Hero'dan devam etmelisin. Hep onunla kıyaslayınca pişmanlık yaşayacaksın.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  9. #9
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Ns200 diyecektimde, artık kendimi Bajaj pazarlamasıcı gibi hissediyorum . Ama dönüp bakarsak bu kadar ekmeğe bu kadar köfte bence güzel o yüzden Ns200 iyidir hojdir.

    aynen bende hep ns200 öneriyorum cünkü dediğin gibi ne kadar ekmek o kadar köfte.

    bütçesi 200+ olan 200cc+ isteyen insanlara önermem tabi ki bajaj, paran varsa al japon geç ama hep bütçe kısıtlı oldugu ıcın hissedarı gibi ns200 öneriyoruz
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    N250/F250 yazmaya gelmiştim, ama uymuyormuş.

    Bence o motorlar ağırlık ve güç olarak çok uygunlar ve su soğutma olmadığı için çok da basitler. Oturuş pozisyonunu gidon yükseltme ve geriye çekme aparatları (ve gerekiyorsa yeni kablo ve fren boru seti ile) düzeltmek gayet mümkün aslında. Fiyatına bakınca bu tip ek modifikasyonlar için bütçe de bırakıyor.
    espresso bunu beğendi.

  11. #11
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    bence ktm 250, fotoğraflarda ne kadar çirkin görünsede gerçekte pek öyle değil gibi. yada göz alışıyor diyelim.

  12. #12

    Üyelik
    21 Nisan 2021
    Hero Xpulse alırsanız "pro" adıyla gelen ama aslında sadece 2024 kasa hafif yenilenmiş modeli almanızı öneririm.

  13. #13

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    250 Adv'nin selesi aşırı yüksek tarafta kalıyor, boyum 1.82 ama bacak boyum 1.80 civarı olan insanlardan genelde uzundur ve biraz sıkıntı yaşatabilecek pozisyonda görüyorum, 390 ve 790 Adv 250 Adv'den daha alçaklar. Ns200 seçenekler arasında iyi olabilir, dik pozisyona sahip ve işletme maliyetleri çok düşük.

  14. #14
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı
    200T modeli gelmiyor. Şuan 200V modelleri satışta. 200T modeli modeli scramble tarzında bir model
    Bizim ülkemize sınırlı sayıda geldi ve çok tutulmadı

    Bu arada dik duruş için Bajaj 250F modeline gidon yükseltme yapılabiliyorsa düşünebilirsiniz
    Yada 250 ADV'nin tipine zamanla alışabilirseniz tam isteklerinizi karşılayabilir. (Düşük ağırlık, dik oturuş pozisyonu)
    espresso bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı erensel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200T modeli gelmiyor. Şuan 200V modelleri satışta. 200T modeli modeli scramble tarzında bir model
    Bizim ülkemize sınırlı sayıda geldi ve çok tutulmadı

    Bu arada dik duruş için Bajaj 250F modeline gidon yükseltme yapılabiliyorsa düşünebilirsiniz
    Yada 250 ADV'nin tipine zamanla alışabilirseniz tam isteklerinizi karşılayabilir. (Düşük ağırlık, dik oturuş pozisyonu)
    F250'ye yapılamaz gibi duruyor ama N250'ye çok mümkün. N250 daha pratik zaten; önüne istenilen ebatta cam monte edilebilir, F250'nin kafa tasarımına alternatif daha.geniş ve/veya uzun cam uydurulamaz.
    espresso ve erensel bunu beğendiler.

  16. #16
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercihlerim belli.
    250 cc üstü olmasın
    165 kg ağırlıktan fazla olmasın
    Eğik oturuşu sevmiyorum. Dik oturuş tarzında olmalı
    Ayaklarımın tabanı yere tam olarak değmeli
    Arka tarafı sanki arkadan çarpılmışta ezilmiş gibi minnacık olmamalı

    Acaba, yukarıdakiler ışığında önerebileceğiniz başka bir motor var mıdır?
    Tarifin bir tık üstü. 400 cc. Islak 179 kg. Peşin 309 bin TL, 6 taksit 348 bin TL

    "Triumph, triumph benimdir diyebilenlerindir."

    Yüksek eşek: 83,5 cm


    Alçak eşek: 79 cm
    maximusti,, espresso ve Khaira bunu beğendiler.

  17. #17
    mertowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Scooter zaten motosiklet değil.
    Darıldım, üzüldüm.
    espresso ve otopsici bunu beğendiler.

  18. #18

    Üyelik
    17 Ocak 2024
    Şehir
    TEKİRDAĞ ÇORLU
    Motosikleti
    TVS RAİDER 125İ
    Alıntı DickName adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarifin bir tık üstü. 400 cc. Islak 179 kg. Peşin 309 bin TL, 6 taksit 348 bin TL

    "Triumph, triumph benimdir diyebilenlerindir."

    Yüksek eşek: 83,5 cm
    https://korlas.com.tr/wp-content/upl...-banner01.webp

    Alçak eşek: 79 cm
    https://korlas.com.tr/wp-content/upl...-banner03.webp
    Şundan al ömürlük bin. Gayet yeterli. Tarzı var motorun. 2 kişi rahat olurmu bilmem
    espresso bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Alıntı DickName adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarifin bir tık üstü. 400 cc. Islak 179 kg. Peşin 309 bin TL, 6 taksit 348 bin TL

    "Triumph, triumph benimdir diyebilenlerindir."

    Yüksek eşek: 83,5 cm
    https://korlas.com.tr/wp-content/upl...-banner01.webp

    Alçak eşek: 79 cm
    https://korlas.com.tr/wp-content/upl...-banner03.webp
    Resimde binmek için değil de salonda sehpanın üzerine konmak içinmiş gibi duruyor.
    espresso bunu beğendi.

  20. #20
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bütçe el veriyorsa triumph 400 scramber tavsiye ederim ha olmuyor dersen de hero x pulse 200 veya bajaj f250 de güzel bence ben japon harici pek sevmem ama herşey imkan meselesi


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)