Yeni motosiklet kararsızlığı
Reklamlar
-
ufoz adlı üyeden alıntı
Daha önce Hero Xpulse 200t motosikletimin çalındığını yazmıştım.
Yeni bir motor bakıyorum ama içime sinen bir motor bulamıyorum.
Tercihlerim belli.
250 cc üstü olmasın
165 kg ağırlıktan fazla olmasın
Eğik oturuşu sevmiyorum. Dik oturuş tarzında olmalı
Ayaklarımın tabanı yere tam olarak değmeli
Arka tarafı sanki arkadan çarpılmışta ezilmiş gibi minnacık olmamalı
Alternatiflere baktığım zaman,
CL250 : Egsoz çok yukarda ve geniş. Sağa sele çanta takamıyorlar. Solda tek çanta hem tipsiz hem riskli.
KTM 250 Adventure : O motorun kafa yapısı kadar iğrenç bir şey görmedim.
Bajaj F250 : Bu motordada tam dik otoruş yok. Nedense ısınamadım motora.
NK 250 : hem oturuş eğik hemde arkadan çarpılmış gibi ortaya yapışmış.
CRF 250 : Ayak tabanım yere basmıyor. Fazla yüksek.
Scooter : Scooter motosiklet değil başka bir sınıf. Bana uymuyor scooter.
Geriye eski motorum Hero Xpulse 200-T kalıyor.
Tipini, tarzını seviyordum o motorun.
Sıfırı satılıyor olsa gidip alacağım.
Ne Yazıkki sıfırı artık gelmiyor.
İkinci ellere bakıyorum. 70-80 bin lira fiyatlar görüyorum.
2021 Eylülünde sıfır km sine 2.400 USD verdiğim motorun,
garantisi bitmiş, 2-3 yaşında, 10-20 bin km olanına,
bugün 2.600 usd vermeyi açıkçası içime sindiremiyorum.
Enayilik gibi geliyor bana.
Bana göz kırpan motor sanki Hero Xpulse 200 4v.
Motor yapısına, ekranına alışkınım. Servisinden memnunum.
Arkaya sağlı sollu çanta takılabiliyor.
En azından 1000 usd fazla verip sıfır km bir motor alırım.
Garantiside olur diye düşünüyorum.
O motordaki benim tercihlerime göre tek eksik yan,
CRF250 kadar olmasada yine de bir miktar yüksek olması.
CRF250 den en önemli farkı oturunca çöktüğü için ayak tabanlarımın yere değebilmesi.
Acaba, yukarıdakiler ışığında önerebileceğiniz başka bir motor varmıdır?
Abi nişanlı gelin düğünde yapılacaklar listesi gibi olmuş
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
-
Bence Dominar 250 düşünebilirsiniz, yol motoru, arkasına çanta takabilirsiniz, gücü ve son hızı tatmin eder. Baktınız olmadı elinizden çıkarması da kolay.
-
Hero xpulse 200 tavsiye ederim ben kullanmayı seviyorum geçen sene aldım yaz başında bir problem yok servis durumları deva değil piyasası da var iyi kötü. Her türlü yola geliyor fiyat performans olarak zaten çok iyi eksileri olabilir fiyatına göre iyi motor bana hitap ediyor size de ediyorsa alabilirsiniz en azından bir test edin derim
-
ufoz adlı üyeden alıntı
Daha önce Hero Xpulse 200t motosikletimin çalındığını yazmıştım.
Yeni bir motor bakıyorum ama içime sinen bir motor bulamıyorum.
Tercihlerim belli.
250 cc üstü olmasın
165 kg ağırlıktan fazla olmasın
Eğik oturuşu sevmiyorum. Dik oturuş tarzında olmalı
Ayaklarımın tabanı yere tam olarak değmeli
Arka tarafı sanki arkadan çarpılmışta ezilmiş gibi minnacık olmamalı
Alternatiflere baktığım zaman,
CL250 : Egsoz çok yukarda ve geniş. Sağa sele çanta takamıyorlar. Solda tek çanta hem tipsiz hem riskli.
KTM 250 Adventure : O motorun kafa yapısı kadar iğrenç bir şey görmedim.
Bajaj F250 : Bu motordada tam dik otoruş yok. Nedense ısınamadım motora.
NK 250 : hem oturuş eğik hemde arkadan çarpılmış gibi ortaya yapışmış.
CRF 250 : Ayak tabanım yere basmıyor. Fazla yüksek.
Scooter : Scooter motosiklet değil başka bir sınıf. Bana uymuyor scooter.
Geriye eski motorum Hero Xpulse 200-T kalıyor.
Tipini, tarzını seviyordum o motorun.
Sıfırı satılıyor olsa gidip alacağım.
Ne Yazıkki sıfırı artık gelmiyor.
İkinci ellere bakıyorum. 70-80 bin lira fiyatlar görüyorum.
2021 Eylülünde sıfır km sine 2.400 USD verdiğim motorun,
garantisi bitmiş, 2-3 yaşında, 10-20 bin km olanına,
bugün 2.600 usd vermeyi açıkçası içime sindiremiyorum.
Enayilik gibi geliyor bana.
Bana göz kırpan motor sanki Hero Xpulse 200 4v.
Motor yapısına, ekranına alışkınım. Servisinden memnunum.
Arkaya sağlı sollu çanta takılabiliyor.
En azından 1000 usd fazla verip sıfır km bir motor alırım.
Garantiside olur diye düşünüyorum.
O motordaki benim tercihlerime göre tek eksik yan,
CRF250 kadar olmasada yine de bir miktar yüksek olması.
CRF250 den en önemli farkı oturunca çöktüğü için ayak tabanlarımın yere değebilmesi.
Acaba, yukarıdakiler ışığında önerebileceğiniz başka bir motor varmıdır?
Yakın zamanda gelmeyecek belki ama sizin motorunuz Hero X-Pulse 300 olacak gibi, eğer 200V'de karar kılmazsanız beklemeye değer gibi.
Boy/Kilo nedir hocam? Ona göre önerelim. Suzuki için bi +1 vereceğim, çok güzel alet, ağırlığını asla hissettirmiyor ve Suzuki'nin şanzımanı gıcır gıcır, o kadar güzel ki eksiklerine rağmen başka motora geçmek istemiyorsun.
arndiol adlı üyeden alıntı
hero nun sıfırının gelmemesi garip geldi daha yeni cıkan bir motor değil mi neden sıfırı gelmiyor, üretimden mı kalktı bizim ülkeye mi getirmiyorlar.
Hero sadece X Pulse 200V modelini üretiyor, T eski model artık gelmiyor.
-
Ufuk abi az önce Instagram’da bir gönderide gördüm, Royal Enfield’ın satışları başlamış. Hunter 350 V2 modeli 206.900 TL’den girmiş piyasaya, bence şu an motosiklet alma arifesindeysen kesinlikle göz atabilirsin.
-
Khaira adlı üyeden alıntı
Ufuk abi az önce Instagram’da bir gönderide gördüm, Royal Enfield’ın satışları başlamış. Hunter 350 V2 modeli 206.900 TL’den girmiş piyasaya, bence şu an motosiklet alma arifesindeysen kesinlikle göz atabilirsin.
181,5kg ıslak ağırlıkla ocak dışı kalır sanırım...(21hp, 27Nm. Güç düşük ancak torkun maşallahı var.)
-
Ufuk Abi'ye hafif, az yakan, yerden yüksek olmayan, işletme maliyeti uygun, servis anlamında problem çıkarmayacak, uzun turlarda yana çanta atabilecek motor lazım. Ben de Ninja 650 tavsiye edeceğim ama Ufuk Abi'nin hiçbir kriterine cevap veremiyor.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
181,5kg ıslak ağırlıkla ocak dışı kalır sanırım...(21hp, 27Nm. Güç düşük ancak torkun maşallahı var.)
250 değil 350 imiş; güç de tork da yerlerde sürünüyor o halde.
Tekrarlıyorum; bu sorunu gidonu yükseltilmiş ve geri çekilmiş bir N250 çözer.
-
cl 250 gerçekten değişik bir motosiklet egzoz yeri handikap yan çanta takılacak gibi durmuyor bu ara nedense scrabmler motosikletler ilgimi çekmeye başladı nedendir bilmiyorum tarz olarak güzel duruyorlar ahh ahh
-
Bence Voge 300ds modeline bakabilirsiniz. Markaya ne kadar güvenirsiniz bilmem ama motor gerçekten kaliteli duruyor. kesinlikle hoşunuza gidecektir.
Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.
-
Bazı motorlar yakından bakınca resimlerde göründüğünden daha güzel görünüyor. Xpulse 200 de öyle bir motor.
Sevdiğim özellikleri;
Fazla ağır değil, fazla kaba değil, şehir içinde ve dışında yeteri kadar konforlu, egzozu fazla sesli değil, yakıtı makul seviyede, aksesuar ve donanımı bulunuyor, alırken fiyatı makul, satarken ikinci eli iyi. Daha ne olsun be ya..
Sevmediğim tek özelliği; benim boyuma uygun olmaması. Selesi 82,5 değil 80cm olsa veya ben 167 değil 175cm olsaydım tam bana hitap eden motor.
(Mesaj yerini buldu bence)
-
Değerli arkadaşlar,
Hepinize önerileriniz için teşekkür ediyorum.
Sanırım düşüncelerimi en iyi aşağıdaki gibi @Sallami ifade etmiş;
sallami adlı üyeden alıntı
Bizim yaşımız belli anlıyorum Ufuk beyi. Bizim bineceğimiz motor eşek gibi olmalı. Aynı eşeğe oturur gibi oturmalı, onun kadar yük taşımalı. Öne doğru eğilip binilen motorlar, bana göre pek rahat olmuyor. Abi senin aldığın servisi o markadan başkasında görmedim. Bence sen Hero'dan devam etmelisin. Hep onunla kıyaslayınca pişmanlık yaşayacaksın.
Hero Önder Motora haber bıraktım. Takas yapmak isteyen temiz Xpulse 200-T çıkarsa bana haber verecekler.
Olmadı Xpulse 200 4v Pro modelini alacağım gibi görünüyor.
Kriterlerime eklemeyi unuttuğum bir şey vardı.
Benim kullandığım motorun her bir şeyi ortada olmalı.
Yola çıktım, benzin aldım. Bujide problem var diyelimki.
Bir buji tırnağı temizlemek veya buji değiştirmek için depoyu sökmek zorunda kalmamalıyım.
Xpulselarda sürücünün acil müdahale edebileceği herşey ortada gözünün önünde.
Başkası için istenmeyen durumken benim için süper kolaylık.
Desteğiniz ve fikirleriniz için tekrar teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)