Merhabalar 2018 Model motosiklet alacağım.
Km düşürülüp düşürülmediğini hangi yollarla öğrenebilirim ?
detaylarıyla anlatabilir misiniz
Merhabalar 2018 Model motosiklet alacağım.
Km düşürülüp düşürülmediğini hangi yollarla öğrenebilirim ?
detaylarıyla anlatabilir misiniz
Muayene bilgileri bir fikir verebilir, onun dışında değişmemişse elcik plastiklerinin durumu, selenin formunun bozulması gibi gözle fark edilebilecek şeylerden de üç aşağı beş yukarı kendini belli eder. Motor kısmında da eksantrik sesi ya da debriyajın bitik olması yüksek km.den de olabilir.
Kilometre ile oynayacak karakterde biri ise hiç bir şekilde tam kaç kilometre de olduğunu anlayamazsın.
Söker teli öyle dolaşır.
2018den beri 2 kez vizeye girmiştir. Km düşürülmesi için 2021 - 2023 vizelerini bir kıyasla. sonra 2024de su an oldugunu iddia ettiği km'ye bak.
ben km düşürme olayını böyle anlamıştım ilk motorda. ama tabi kimisi km telini söker, kimisi anlaşılmayacak şekilde düşürür vs. belli olmaz.
ya da araç modeline göre experde beyinden ögrenebilirsin.
Düşük bir ihtimal ancak hala serviste bakıma giriyorsa servis formlarından kilometre kontrolü yapılabilir. Arkadaşların belirttiği gibi vize km bilgileri, kazalı değişeni yoksa; Elciklerdeki yıpranma, fren manetlerindeki boya yıpranması, satan adamın adamlığı gibi durumlardan biraz daha bilgi ve fikir sahibi olunabilir. İçine sinmiyorsa 5 km'de bile olsa alma o motosikleti. Almadan önce mutlaka ama mutlaka bir tamirciye götür baksın. Adam dün bakım yaptırdım diye belirtse bile, satın alırsan tamircide bir yağ bakımı yaptır.
km düşük olmasına rağmen yıpranma fazla ise boya,plastik aksam vs solmuş kararmış ise bide eksoz aşırı paslanmış ise şüphelene bilirsin
https://youtu.be/hBBDe40ZQnM?si=wAB-XJbfxpl8zFx3
Burada anlatılıyordu
ben çok az biniyorum yıllık 5k km.benden az binip yıllık 2k yapanlar var.hergun gezip yıllık 10k yapanlar var.5 yılda en az 20k km yapması lazım normal durumda.bunu göze almalısın.ama sahibi hastadır binmez.arabası vardır binmez 2018 model olup 10k dada olabilir.
kmye göre yıpranmasından anlarsın en çok.ayrıca sahibine sorular sorarak.
10-15k kmde zincir ve lastik biter.genelleme yaparsak 20k kmden sonra motorun butun kaportasında aşınmalar,ufak çizikler,boyalarda solmalar başlar.çok zor değil anlamak
Benim araba 150 bin km de. Bir arkadaşa araba alacaktık. Araba 55 bin km de. Aracın direksiyon yıpranmış. Düğmeler yıpranmış. Elle temas edebilecek yerlerin çoğu yıpranmış. Kendi aracıma baktım. 3 kat fazla km de yim. Hiç bir yerinde yıpranma yok. Benim araçtan 5 yaş model olarak küçük. Acaba diyorum yılların verdiği bir yıpranmamı? Çünkü ben 3 senede 100 bin km yaptım. Böyle varsaysak bile benim eller 100 bin km boyunca direksiyondaydı. Direksiyon hala sıfır gibi. 55 bindeki araç durduğu yerdemi eskimiş. Durduğu yerdede eskir ama on yıldan fazla zaman geçmesi lazım gibi sanki. Bu düpe düz sahtekarlık.
fren dısklerı ılk olarak sana net bılgı verecektır elcık plastıklerı manetler vıtes attıgın pedalın yanında botların değdiği plastık yerlerdekı asınma yan sehpa plaka vs
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)