160k bütçe ile motor alıcam ekipmanım var.
0 250nk mı alayım yoksa 2. El cb250r mı 2020 model üstü 10 20 bin arası kmde.farklı alternatiflere açığım.
160k bütçe ile motor alıcam ekipmanım var.
0 250nk mı alayım yoksa 2. El cb250r mı 2020 model üstü 10 20 bin arası kmde.farklı alternatiflere açığım.
İlla iki motordan birini alacaksanız ben 2. el Cb 250r'ı tercih ederdim. Zincir sesinden başka bir sıkıntı duymadım ben bu motorda. Nk da güzel ama daha riskli.
benim oyumda cb250r dan yana,
ikinci alternatif o fiyatlara temiz ktm 250 duke de bulabilirsin.
Sıfır Dominar 250 diyorum , neden ? daha mı sağlam ? hayır , yedek parça servis olayları daha uygun ama en önemlisi konforlu , her yola gelen kullanışlı , nispetende sınıfında etli butlu görünen bir motor , aksesuarı bol , meraklısı için 160 görüyor yine meraklısı için egzoz sesi Mt25 den daha gür , ikinci eli de hızlı daha ne olsun ;)
2023 model düşük kilometrelerde o fiyata Husqvarna Svartpilen 250'ler var, bakabilirsiniz.
2022-23 model 20k km altı dominar diyorum o bütçeye.
CC yüksek gelirse sıfır d250
Ağalar D400 için konuşmuyorum ama bu D250'de kendi içimizde bile sıkıntı yaşayan, 10.000 km olmadan bloğunu açtırmak zorunda kalan arkadaşlar var. Bence D250'nin sıkıntı açma potansiyeli daha büyük.
Sırasıyla
1- cb250r 2.el
2- dominar 400 2.el
3- ktm duke 250 2.el
4- Svartpilen 250 2.el
sıfır almak istersen
1- dominar 250
2- pulsar f250
3- pulsar n250
Evet abiler kardeşler motorumu dün aldım cf moto 250nk 2. Gününde arka fren kitleme sorunu yaşadım servis fren merkezinin değişmesi lazım dedi motor 10 gün yatar dediler şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.
dün fikir sorup aynı gün içinde karar verip motoru alıp hemen ertesi gün motorla problem yaşamak biraz ilginç geldi ama neyse
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Geçmiş olsun, "Japon" dedik, "Honda" dedik, sakalımız yok sözümüzü dinletemedik.
Bir de son dönemde Çinli arabalar yaygınlaştı, oldukça revaçtalar. Ben ise hayret içindeyim!!
Geçenlerde bir arkadaşım sıfır Çinli araba mı alayım yoksa 2020 model Japon malı araba mı diye sordu (marka model vermiyorum ama siz anlarsınız az çok, ikisi de suv tipi otomobil).
Kaç TL dedim, her ikisi de 1,5 milyon civarında imiş. Arkadaşım sen bu kadar parayı riske atma dedim; servis, yedek parça, ikinci el vs vs düşün dedim. Arkadaşım hemen geri vites yaptı.
Hayretler içerisindeyim. 1 günde karar verip kimsenin onay vermediği motorsikleti almış olman ve yine 1 gün içinde sorun yaşaman 😵
Hergün ama hergün foruma girerim tüm yeni konu ve mesajları okurum. Eski alışkanlık (şirket bilgisayarında domain sistemi olduğu için kendi özel işlerinizde kullanamıyoruz) %90 misafir olarak olur ama hergün girerim sabah ve akşam üstü.
Hala şaşırıyorum.
Zannedersem sizinle ayni forumu takip ediyoruz.
Fosil yakitli Cinli bir arabayi almayi ben de düsünmezdim ama elektrikli araba piyasasinda Cin'li üreticiler cok hizli giris yaptilar ve basarili bir sekilde ilerliyorlar. Almanya'da BYD markali Cin'li arac cok ragbet görmeye basladi. Bu marka suan dünya capinda Tesla'dan fazla araba satmakta.
Ayrica o sitedeki arkadas epey eski bir E kasayi satip o araci aldi diye biliyorum.
Benim motorum cb250r. Aracim tiggo7. Hocam bu tamamıyla keyif işi. Bence tiggo7 başarılı bir araç olmuş. Özellikle fiyatına göre. Motorda 5 yıldır cb250r kullanıyorum ve değiştirmeyi de şu an için düşünmüyorum
Zamanında 0 km cb250r da aldım, duke 250 de aldım. Cb250r ktm den açık ara daha titreşimsiz. Ktm'de 100km/h dan sonra titreşim özellikle artçıyı rahatsız edebiliyor. Ikinci bir konu da, cb250r'ın beygir gücü biraz daha az olmasına rağmen ktm den daha performanslı. Temiz bulunabilirse kesinlikle cb250r derim. Nk hakkında bilgim yok.
Motorunuzu almışsınız sonradan gördüm hayırlı olsun. Yine de mesajı silmiyorum, Ktm ve honda arasında kalanlar için karsılaştırma olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)