Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

mecbur motor alıcam yada almalımıyım ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    mt09 umu sattığımdam beri paramı işletiyorum piyasayıda takip ediyorum.taaki bu haftaya kadar beni korkutmamıştı ama bu haftadaki artık seçime doğru zaman daraldıkça dolar euro da ki zıplama beni bi tedirgin etti.şimdi siz olsanız parayı vadede bekleyip yeni kasa mt09 için tabi ne zaman geliceği bile muallak belirsiz bir süreyi riske alırmıydınız?? yada o para civarı yine beğendiğim 2 3 tane model içinden yarısı karta taksit yarısı nakit ile cidden hesapladığımda uyguna gelen bu modellerden birinimi tercih ederdiniz ?? aslında matematik ve ülkenin gidişatı yalan söylemez hesap belli oluyor.hadi hesap belli diyelim bu modellerden hangisini alırdınız.daha pahalısınıda alırım ama o işe girmek istemiyorum en azından bu modeller bariz bir şekilde ödeme sonunda muhtemelen yamaha r25 parasına indirgenicek.hesabım kendime saklı tabiki ama vadenin ve 0 faizli ödemeninde bir getirisi oluyor mantıklı da duruyor.


    tabiki 937 1 level yukarıda kalıyor güç olarak donanım olarak ama pek sevilen bir model değil şahsen bende sürdüm çok bayıldığımı söyleyemicem 950cc lik mt07 gibi hissettirdi tabi şu an sym jetx den geçicem o yüzden öyle hissettirmez artık


    en çok nedense gönlüm buna kayıyor.güç tork hafiflik vs herşey var tipide güzel bence ödemeside güzel.


    buda gayet güzel ama aralarındaki bariz en yavaş kalanı ama güzel sesi olanı tabiki 3 silindir hissi muazzsam mt09 dan sonra aklım orada takıldı.boyut olarak alıcaklı bakmadım ama aralarındaki en ufağı bende çok kısa değilim o biraz düşündürüyor.tabi en ucuz olanı da bu ama neredeyse ktm 790 fiyatına yakın.arasındaki hp ve tork farkı çok 2 motorun.


    bu 3 modelle alakalı yorumlarıda beklerim.atıyorum onun piyasayı yok o motorun kroniği çok desmo bakımı çok pahalı işletmesi pahalı vs vs gibi.benim kafamda 790 1. trident 2. monster 3. sırada.
    bekleyerek büyük riske doğru gittiğim korkuttu.kış ayındayız işe git gel vs çok zamanım olmuyor şu an motor için ama yazın neler neler olucağının fragmanı yavaştan yayınlanmaya başladı sanki.birde başka almayı düşünenler için bu kredi kartlarına bir ayar geleceği her yerde haber olarak çıkmaya başlıyor.böyle bir durumda zaten kredi çekilmiyor oranlardan ötürü bide kart işi kapanırsa piyasa tamamen durma noktasına gelicek.çok hesap var siz ne yapardınız? yine bir mal edinme yarışına mecbur giriyor olmak cidden aldığın o zevkti bastırır oldu aldığına artık sevmiyorsun kar ettiysen sevinir oldun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Seçtiğiniz 3 motor da orgazmik sınıfta. Karar vermek zor.
    espresso, tarzan rıfkı, Khaira ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Ktm i yakından inceledim, kütükleri , düğme kalitesi çok vasat. Hatta gurur duyduğu 1290 Düke bile aynı berbat mondial bozması düğmeleri koymus. Ben böyle küçük detaylara çok takılıyorum, kaliteyi bunların belirledğini düşünürüm. Avrupa malını Japondan her daim bi adım önde tutarım ama kalite her markada düşüyor. Tabi kendini bozmayanlarda var. Bu 3 lüde Ducati'yi kesinlikle tek geçerim. ' Ducati'm var ' demek bile bi ayrıcalık.

  4. #4
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    yeni bi motor alacak olsam 890 SMT alırdım ben

    Cyan bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Ducati ve Triumph bayağı ufaklar. Ben olsam KTM'i seçerdim de neden 890 değil? 790 ile arasındaki fiyat farkına değmez mi?
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    aga bu motorlar la uzun yol yapabiliyor musun ne bileyim önünde cam yok grenaj yok rüzgar nasıl oluyor yani ön göğsü de çok dar yani rüzgarı yarıp geçip te gidemez bütün rüzgar sürücüye patlıyordur

  7. #7
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aga bu motorlar la uzun yol yapabiliyor musun ne bileyim önünde cam yok grenaj yok rüzgar nasıl oluyor yani ön göğsü de çok dar yani rüzgarı yarıp geçip te gidemez bütün rüzgar sürücüye patlıyordur
    Seneler seneler evvel arkadaki iki tane Yoshimura'nın sesine tav olup kısa bir GSR 600 mecarası yaşadım , 150 den sonra depoya sanki biri oturuyor ve bana yaslanıyor gibi hissediyordum :D yuvarlak far fetişisti olduğumdan en azından görüntüsü mutlu etsin deyip Triumph'ı seçerdim..
    F54 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni bi motor alacak olsam 890 SMT alırdım ben

    https://cloudfront-us-east-1.images....IXSK6ZVFTE.jpg
    580 bin lira bide tip olarak bana hitap etmiyor.zevkli motor allahı var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati ve Triumph bayağı ufaklar. Ben olsam KTM'i seçerdim de neden 890 değil? 790 ile arasındaki fiyat farkına değmez mi?
    Değmez ama değerde fark var özellikle belli noktalarda.ama ben 890 almam 570 bin falandı galiba.790 890 arasında 160 bin tl fark var.zaten 550 bin liraya yeni kasa street trpile 765 rs var o en mantklı seçenek bu klasta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm i yakından inceledim, kütükleri , düğme kalitesi çok vasat. Hatta gurur duyduğu 1290 Düke bile aynı berbat mondial bozması düğmeleri koymus. Ben böyle küçük detaylara çok takılıyorum, kaliteyi bunların belirledğini düşünürüm. Avrupa malını Japondan her daim bi adım önde tutarım ama kalite her markada düşüyor. Tabi kendini bozmayanlarda var. Bu 3 lüde Ducati'yi kesinlikle tek geçerim. ' Ducati'm var ' demek bile bi ayrıcalık.
    Valla bende işte 937 baktıgımda kütükler cidden kötü hissettirmişti.enteresan ama mt09 ile 2021 kasasıyla kalite farkı hissettirdi daha doğrusu ben öyle hissettim.790 incelemedim o sıkıtıntı pazartesi bakalm daha bi netleşicek durum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aga bu motorlar la uzun yol yapabiliyor musun ne bileyim önünde cam yok grenaj yok rüzgar nasıl oluyor yani ön göğsü de çok dar yani rüzgarı yarıp geçip te gidemez bütün rüzgar sürücüye patlıyordur
    Uzun yol olsa olsa 200km olur bunlarla oda bana yeter.senede 2 3 kere gezmek icin yeterde artar.antalyada civarlara gidiyorsun yetiyor
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  9. #9
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    09'dan sonra iki silindirliler seni kesmeyebilir. Trident küçük motor ve altında komik durabilir. Street triple 765rs kalıyor geriye sadece. Ben direkt rs e yürürdüm senin yerinde olsam.

  10. #10

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    937 hafif, kıvrak ve deli dolu bir model olduğundan bahsediyorlar hatta genel olarak kullanan insanların hepsi aşırı eğlenceli bulurlar, işin içinde Ducati olunca malzeme ve bileşenlerin kalitesi çok ayrı bir seviyeye çıkıyor, Ducati'nin kalite ve sürüş hissiyatını diğer markalarda emin olun bulamazsınız .

  11. #11
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Hornet alma aşamasında bir seçeneğim de KTM 790 Duke idi.

    Gittim, oturdum, inceledim...Görünüşü güzel, gücü/torku yerinde. Oturma pozisyonu biraz yüksek kalmıştı bana. Bir de bazı ilginç eksikleri vardı. Mesela dörtlü yok Egzozu da sevmemiştim. Malzeme kalitesi Monster ve Tridente kıyasla vasattır.

    KTM facebook grubuna da üyeyim. Sıfır motorda arıza lambası yanma sorunları vs. duyuyorum. İkinci elde Ducati ve Triumptan iyidir. Avrupalı istiyorsanız iyi seçenek...

  12. #12

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    09'dan sonra iki silindirliler seni kesmeyebilir. Trident küçük motor ve altında komik durabilir. Street triple 765rs kalıyor geriye sadece. Ben direkt rs e yürürdüm senin yerinde olsam.
    yani gerçekten mt07 den sonra mt9a geçince bayram ettim yüzümde gülücükler açtı.monster 937 sevmeme sebebim bu yüzdendi hiç bir yenilik hissettirmemişti bana.mesela ondan inip 765rs e binincede aynı gülümseme olmuştu sıfatımda trident istesemde galiba olmuyor test gününde üzerine oturmuştum sokakta sürenleride görüyorum 1.75 adama göre mükemmel üzerisi için ufak durmaya başlıyor.bide yuvarlar yuvarlak olması her yerinin oda belli ediyor boyutu.işte 550 bin lira bütçem dahilinde evet 765 ama beni korkutan 2. eli.bu kadar çok sevilen bir motorun bu kadar çok değersiz olması rahatsız ediyor beni.bu saydıklarımda hergün sokakta görebiliceğiniz motorlar değil ama 2.el kayıp oranları belli.tabiki ödeme şekili fiyatı ciddi etkiliyor.şu gidişate göre yaz sonu 765rs 700bin tl rahat görücek gibi duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hornet alma aşamasında bir seçeneğim de KTM 790 Duke idi.

    Gittim, oturdum, inceledim...Görünüşü güzel, gücü/torku yerinde. Oturma pozisyonu biraz yüksek kalmıştı bana. Bir de bazı ilginç eksikleri vardı. Mesela dörtlü yok Egzozu da sevmemiştim. Malzeme kalitesi Monster ve Tridente kıyasla vasattır.

    KTM facebook grubuna da üyeyim. Sıfır motorda arıza lambası yanma sorunları vs. duyuyorum. İkinci elde Ducati ve Triumptan iyidir. Avrupalı istiyorsanız iyi seçenek...
    ben görmedim incelemedim beni en büyük düşündüren şey bu.ama genel olarak ktm kalitesini beğenirim pazartesi bakalım umarım bayide görebilirim.çünkü sipariş ile getirebilirz dediler ama görmem şart böyle bir motoru.4lü olmaması komedi zaten.aslında honda da çok baktım ama son şubat zammından sonra albenisini yitirdi motosiklet.şu an 405 bin tl ye satıyorlar hayatta vermem o parayı.buradada ktm çok öne çıkıyor daha kaliteli amortisör sistemi bi tık daha iyi frenler daha hafif olması 105 hp olması viraj abs sürüş modları vs doyurucu kısımları oluyor.en büyük baktığım detay ödeme şekli.önce ödemesine sonra motora bakıyorum o yüzden seçenekler çok gibi görünse bile baya bir az.bide mt09 dan sonra segment düşmek istemiyorum tabiki doğal olarak.duke 790 teknik olarak mt09 segmentinde bu segmentte ama girişinde duruyor olsa bile beni çekiyor.fp oranı şu an çok yüksek.500 bin olsa başka konuşuyor olurdum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    937 hafif, kıvrak ve deli dolu bir model olduğundan bahsediyorlar hatta genel olarak kullanan insanların hepsi aşırı eğlenceli bulurlar, işin içinde Ducati olunca malzeme ve bileşenlerin kalitesi çok ayrı bir seviyeye çıkıyor, Ducati'nin kalite ve sürüş hissiyatını diğer markalarda emin olun bulamazsınız .
    bu bahsettiğin genel olarak 937 için geçerli değil.şu an sen sevilmeyen ducati motor.nedenini bende bilmiyorum her detayı güzel bir motor aslında zayıf yönü çok yok ama monster isminden çıktığı için sanırım itici bulundu.motor işi beklenti işi tabiki ama ben o gün 937 sürdükten sonra ducatide bana göre motor olmadığına emin oldum mesela.o gün ducati benim için başlamadan bitti.tabi diavel streetfghter v4 multistrada v4 gibi cihazları bu segmente sokamıyorumonlara talibim.en mantıklı seçeneğin burada 937 olduğuda bir gerçektir tabiki.pazartesi onada bakıcam ödeme şekillerine de bakıcam bakalım

  13. #13

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    3ü de review olarak iyi.malzeme ve sürüş kaliteleri en üst düzeyde modeller.ben kısa ooldugum için,az beygir oldugu için ve 3silinir oldugundan trident alırıdım.
    duke 790 ve monster arasında tercih yapmak zor.belki ikisinide sürüp karar vermek daha kolay olur.bana göre ikiside aynı.tek fark mpnster daha şık ve klasik.duke daha agresif

  14. #14

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Değmez ama değerde fark var özellikle belli noktalarda.ama ben 890 almam 570 bin falandı galiba.790 890 arasında 160 bin tl fark var.zaten 550 bin liraya yeni kasa street trpile 765 rs var o en mantklı seçenek bu klasta
    ...
    Sonra detaylı baktım da fiyat farkı çok gerçekten; yeni 790'ın CFMoto üretimi olması fiyatını öncesine göre oldukça indirmiş. 890'ın R veya GP modelleri alınmadıkça özellik olarak (motordan kaynaklanan güç ve tork değerleri hariç) çok fazla fark yok. Bunların arasında 790'ı tercih ederdim. Yeni Monster ilk çıktığında çok heyecanlanmıştım, sonra bir müşterimin arka sokağında bulunan Half Moto dükkanında görünce tiksindim motosikletten; bisiklet gibi duruyordu ve "Monster" adına yakışmayan çok farklı bir tasarımı vardı. (Özellikleri kalitesi iyidir / olabilir ama oyuncak gibi duruyor maalesef; ufak tefek insanlar alsın binsin. Trident'e küçük deniyor da bunun da hiç farkı yok. Trident'in ön tarafı da daha dolu duruyor aslında, arkası ufak...)

  15. #15

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonra detaylı baktım da fiyat farkı çok gerçekten; yeni 790'ın CFMoto üretimi olması fiyatını öncesine göre oldukça indirmiş. 890'ın R veya GP modelleri alınmadıkça özellik olarak (motordan kaynaklanan güç ve tork değerleri hariç) çok fazla fark yok. Bunların arasında 790'ı tercih ederdim. Yeni Monster ilk çıktığında çok heyecanlanmıştım, sonra bir müşterimin arka sokağında bulunan Half Moto dükkanında görünce tiksindim motosikletten; bisiklet gibi duruyordu ve "Monster" adına yakışmayan çok farklı bir tasarımı vardı. (Özellikleri kalitesi iyidir / olabilir ama oyuncak gibi duruyor maalesef; ufak tefek insanlar alsın binsin. Trident'e küçük deniyor da bunun da hiç farkı yok. Trident'in ön tarafı da daha dolu duruyor aslında, arkası ufak...)
    valla yarın monster ve trident oturucam bakıcam üstüne.ama sanırım 790ı göremicem gibi en merak ettiğim model bu aralarında.bu normalde 5 6 sene önce çıktı piyasaya sonra 890 çıkınca son verildi üretimine.sonra tekrardan avrupa için 95 hp olarak a2 olarak yenilenerek geri geldi.bizede 105 hp olarak kısılmamış olarak geliyor a2 mevzu bizde yok malum.ama en çok aradığım mesela quicsfter motorda yok standartta.ama ktm bunu motora koyuyor sonra sistem olarak açılmasına olanak tanıyor.eğer böyleyse sanırım daha cuzi bir miktara alabilrim bu özelliğide.ama görmeden nası olucak da ben ktm yi alıcam bilemiyorum.üretim yerinide bilmiyorum.genelde ktm büyük hacimleri avusturya üretimidir.avrupa üretimiyse görmeme pek gerek yok ama uzak doğu vs ise merak ederim.
    alternatif olarakta suzuki gsx8 var mesela ama son zamdan sonra suzuki neyin kafasını yaşıyor diyorsun.şu an sanırım 470 bin tl ye nakit olarak veriyorlarmış kampanyada zamdan önce hedefim gsx1000r idi 599 bin tl güzel para güzel motor onada 80 bin tl zam gelmiş 680 bin tl ye veriyorlar zaten az daha koysam yeni nesil mt10 alıyorum hiç uğraşmam.honda hornet fiyatı ve kampanyası güzeldi ama motor yoktu ortada.şimdide 405 e satıyorlar kampanya varmı şu an bilmiyorum motor varmı oda belli değil sanırım yok.yine alternatif tigersport 660 modeli var 415 bin lira güzel motor güzel kampanyalı.kampanyasız yamaha r7 var.aslında çok güzel motor freni amortisörleri güzel donanım fakiri ama 422 bin lira güç olarakta çok geride ve nakit.monster malesef resimlerde videolardaki gibi bir motor değil.neyi eksik ben anlamadım ama cidden sevmedim sevemedim motoru itici geliyor.bir 821 görünce off diyorum ama buna nedense off diyeni görmedim duymadım.en son sanırım yarında bakalım ödeme şeklini tam hesaplarsam yıllardır istediğim steertriple 765rs e belki bütçe denk getiririm.o kat be kat bunlardan güzel bir motor.eski kasasını sürdüm 2021 harikaydı buda zaten ondanda iyi.ayrıca kampanyalı olması güzel ama başka şehirden nasıl gelir nasıl olur onu öğrenmem lazım kaç tutar vs

  16. #16

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla yarın monster ve trident oturucam bakıcam üstüne.ama sanırım 790ı göremicem gibi en merak ettiğim model bu aralarında.bu normalde 5 6 sene önce çıktı piyasaya sonra 890 çıkınca son verildi üretimine.sonra tekrardan avrupa için 95 hp olarak a2 olarak yenilenerek geri geldi.bizede 105 hp olarak kısılmamış olarak geliyor a2 mevzu bizde yok malum.ama en çok aradığım mesela quicsfter motorda yok standartta.ama ktm bunu motora koyuyor sonra sistem olarak açılmasına olanak tanıyor.eğer böyleyse sanırım daha cuzi bir miktara alabilrim bu özelliğide.ama görmeden nası olucak da ben ktm yi alıcam bilemiyorum.üretim yerinide bilmiyorum.genelde ktm büyük hacimleri avusturya üretimidir.avrupa üretimiyse görmeme pek gerek yok ama uzak doğu vs ise merak ederim.
    alternatif olarakta suzuki gsx8 var mesela ama son zamdan sonra suzuki neyin kafasını yaşıyor diyorsun.şu an sanırım 470 bin tl ye nakit olarak veriyorlarmış kampanyada zamdan önce hedefim gsx1000r idi 599 bin tl güzel para güzel motor onada 80 bin tl zam gelmiş 680 bin tl ye veriyorlar zaten az daha koysam yeni nesil mt10 alıyorum hiç uğraşmam.honda hornet fiyatı ve kampanyası güzeldi ama motor yoktu ortada.şimdide 405 e satıyorlar kampanya varmı şu an bilmiyorum motor varmı oda belli değil sanırım yok.yine alternatif tigersport 660 modeli var 415 bin lira güzel motor güzel kampanyalı.kampanyasız yamaha r7 var.aslında çok güzel motor freni amortisörleri güzel donanım fakiri ama 422 bin lira güç olarakta çok geride ve nakit.monster malesef resimlerde videolardaki gibi bir motor değil.neyi eksik ben anlamadım ama cidden sevmedim sevemedim motoru itici geliyor.bir 821 görünce off diyorum ama buna nedense off diyeni görmedim duymadım.en son sanırım yarında bakalım ödeme şeklini tam hesaplarsam yıllardır istediğim steertriple 765rs e belki bütçe denk getiririm.o kat be kat bunlardan güzel bir motor.eski kasasını sürdüm 2021 harikaydı buda zaten ondanda iyi.ayrıca kampanyalı olması güzel ama başka şehirden nasıl gelir nasıl olur onu öğrenmem lazım kaç tutar vs
    Ben 4 kilometrede debriyajı giden 790 Adv gördüm o yüzden 790 serisi benim gözümde biraz uzak kalıyor, malzeme kalitesi Hindistanda üretilenlerden çok daha başarılı ama yinede bir Avrupa değil. Bana kalırsa Ktm 890'dan başlar, ha bunları diyorum ama bir zaman Ktm bayisinde çalıştım , az çok ne olduğunu biliyorum. 937'de en çok insanları gözüne çarpan şey önceki seriler gibi boru şaseden vazgeçilmiş olması, boru şaseden vazgeçilince motosikletin ağırlığı 14 kilo hafifledi ve buda hiç azınsanmayacak bir kilo değil ayrıyeten şase sistemi Panigale V4 gibi bir şase sistemine sahiptir buda virajlardaki performansı eski nesillere göre çok daha başarılı hale getirir. Karar veremiyorsanız 7 tane Cg alın hepsini farklı günlerde sürersiniz .

  17. #17
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    KTM 790 güç konusunda spormoto'nun bile kafası karışık Önceleri 95 HP veriyorlardı, şimdi 77 kW (105 HP) demişler. Bu mesele KTM gruplarında da çok tartışıldı. Sanıyorum bize de Euro normlarından dolayı 95 HP geliyor ama sonradan yazılım vs ile 105'e çıkarılıyor.

    Bir de örneğin Track modunu açtırmak için ekstra ücret ödeniyor. Yaz döneminde QS fiyata dahil biçimde bir kampanya vardı ama sanırım o da bitti. QS ekstra ücret ödenecek. 790 serisi Avusturya üretimi değil. CF moto üretiyor. 250 Duke, 390 Duke vs Çin üretimi.

    790 Duke inceleyen biri olarak, malzeme kalitesinin Honda, Yamaha düzeyinde olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Yine KTM gruplarında üst kapak yağ terlemesinin kronik olduğundan bahsediliyor. Sıfır motorda motor arıza lambası yananlar var. Ama kullanıcıları bu motoru genel olarak seviyor. Oturma pozisyonu biraz dik ve yüksek. Egzoz konumlandırması nedeniyle özellikle yaz aylarında bacakta sıcağı hissetmek çok olası.

    Siz MT09 kullanmış biri olarak biraz yadırgarsınız gibi geliyor. Şubat ayından itibaren tüm motosikletler zam yedi. Ben örneğin Ocak'taki peşin indirim kampanyası ile Hornet'i 368000 TL'ye almıştım, 1 Şubatta 402250 TL oldu. Ama bayilerde motor var.

    Bence siz yine Yamaha'dan devam edin.

  18. #18

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM 790 güç konusunda spormoto'nun bile kafası karışık Önceleri 95 HP veriyorlardı, şimdi 77 kW (105 HP) demişler. Bu mesele KTM gruplarında da çok tartışıldı. Sanıyorum bize de Euro normlarından dolayı 95 HP geliyor ama sonradan yazılım vs ile 105'e çıkarılıyor.

    Bir de örneğin Track modunu açtırmak için ekstra ücret ödeniyor. Yaz döneminde QS fiyata dahil biçimde bir kampanya vardı ama sanırım o da bitti. QS ekstra ücret ödenecek. 790 serisi Avusturya üretimi değil. CF moto üretiyor. 250 Duke, 390 Duke vs Çin üretimi.

    790 Duke inceleyen biri olarak, malzeme kalitesinin Honda, Yamaha düzeyinde olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Yine KTM gruplarında üst kapak yağ terlemesinin kronik olduğundan bahsediliyor. Sıfır motorda motor arıza lambası yananlar var. Ama kullanıcıları bu motoru genel olarak seviyor. Oturma pozisyonu biraz dik ve yüksek. Egzoz konumlandırması nedeniyle özellikle yaz aylarında bacakta sıcağı hissetmek çok olası.

    Siz MT09 kullanmış biri olarak biraz yadırgarsınız gibi geliyor. Şubat ayından itibaren tüm motosikletler zam yedi. Ben örneğin Ocak'taki peşin indirim kampanyası ile Hornet'i 368000 TL'ye almıştım, 1 Şubatta 402250 TL oldu. Ama bayilerde motor var.

    Bence siz yine Yamaha'dan devam edin.
    valla yamaha diye bir motor seçenek yok.yani var aslında tabi tracer 9 ve gt olanını alabiliyorsun.yada r7 tenere 700 gibi de alabilirsin.bu ktm deki opsiyonları bende merak ediyorum.yani yarın bana qs için kaç para dicekler mesela.bir paket içinde sanırım track modu ve shifter alıyormuşsun bununda fiyatını eklemek durumunda kalıcam gibi.bu 95 hp 105 olması sebebei avrupa ehliyet yasasından dolayı.zaten adamlarda o yüzden tekrardan 790ı piyasa sundu 95 motor satmak için.aynı motor z900 de de var mt09 içinde var 95 hp versiyonları akla gelecek olan her motor için var kısıtlamalı.ama ktm direk 95 den verebiliyor neredeyse.bizde o durumlar yok 105 olarak geliyor.370 den hornet verseler alırım şahsen hiç düşünmem.o sorunlar için göz attım onlar pek kronik değil kullanıcı kaynaklı gözüküyor.yada arıza ışığı uyarısı yazılımsal gibi duruyor.hala araştırtıyorum yurt dışından videolar vs dediğinz gibi kullanıcılaır genel olarak memnunlar.üretim yeri işini bulamadım açıkcası.cf moto işide pek mantıklı gözükmüyor çünkü 790 890 arasında sadece blok farkı var.o zaman 890 ıda cf moto çinde topluyor diyebilirim.ktm hep bu tarz motorları avrupada yaptığı için zaten sevilir.yarın bakalım neler dicek bayi.ama cidden hiç araştırmadan sattım açıkcası mt09u 2024 deyiz dedim çoğu özellik vardır çoğu motorda dedim bakmadım.şu an ciddi anlamda pişmanım benim mt09 un bıraktım rakibini yanından geçebilicek bir motor 1 yada max 2 tanedir özellik donanım kalite sorunsuzluk olarak.tracer 9 alıyorum dedim baz paket.her yerde de var şu an.ama benim mt09 da normal paket olmasına rağmen tracerde QS ön maşa ayarı arka maşa ayarı vs yok.çok şaşırdım ve üzüldüm açıkcası öyle bir motorda olmaması inanılır gibi değil.zaten bunları ekleyince tracer9 gt almak inanılmaz derecede mantıklı ve ucuz oluyor

  19. #19

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    ilk kısmı okuduktan sonra hemen cevapla kısmına geçtim.
    Hiç bir güç beni motosiklet için ayırdığım parayı TL bazlı bir mevduatta vs'de tutmaya ikna edemez, aman diyeyim. - tabi bugünden Mart'a kadar kısa bir dönem için demiyorum. Şu an bana da havadan para gelse ne yapacağıma karar verene kadarki atıyorum 30 günlük sürede para piyasası fonunda falan tutardım da, atıyorum Ağustos'tan beri para eldeyse TL'de kalmazdım.

    Ben Tuareg'i seçimden önce bitirme niyetindeydim zira seçimden sonra ek ÖTV, MTV değil ÖTV'ye varabilecek kombolar ortalığa saçılacak. Dövizin zıplaması benim çok umrumda değildi zaten döviz bazlı tutuyordum paranın önemli kısmını ama vergideki zıplamanın karşılığı yok. bi 50bin TL civarında TL bazlı duran vardı, Aralık başı gibi NVIDIA ve Microsoft hissesine taşıdım onları, Ocak başında da onları nakde çevirip Tuareg'i aldım. Ben çıktığımdan beri NVIDIA hisseleri 40% arttı...
    Benim Aralık'ta bitirme sebebim çok başkaydı, yoksa motor almak için doğru zaman Mart ayı olacak bence. Ancak tekrar döneyim başa, aman diyeyim TL bazlı bir şeyde tutma bence paranı.

    Şimdi gerisini okuyacağım :D

    -

    Monster benim için biraz küfür edilesi bir Ducati. Ulan Ducati alıyorum ayarsız amortisör mü satıyorsunuz bana diye kavga çıkarasım geliyor. S SP SXAK falan varyantlar çıkardılar, onlarda adam akıllı şeyler koymuşlar. 2016 mıydı neydi XJ6F almadan önce biraz Monster 821'e bakmıştım uzaktan, sonra hiç araştırmadım. Ondan sonra da bir daha dikkatimi çeken bir model olmadığı için baya geçen sene öğrendim Monster'ların ayarsız geldiklerini, şok olmuştum. Senin için bu bu kadar önemli midir bilemem ama ben bunu öğrenince arkadaşıma senin soracağın bir şey varsa sor diyerek çıktım dışarı =)

    Trident 660 geöen hafta kayın biradere aldırdım, yoksa Hornet Tuono falan bakıyordu, dedim git Trident al fıtı fıtı. Güzel tatlı motor ama sıkıcı gelmez mi sana MT-09'dan sonra?

    790 değil ama, daha fazla da verebilirim ama istemiyorum demişsin ya..
    890.
    Cincik gibi olur. Parayı malda tutma, değerlendirme vs gibi toplara girmiyorum. Bence bunlar motosiklet alarak yapılmaz. Başta yazdım, ben aldıktan sonra Tuareg'in de fiyatı arttı ama Tuareg almak için bozduğum hisse de dolar bazında 1 ayda 40% arttı.. =) bu tabi sürekli olan bir şey değil denk geldi denebilir ama genel olarak benim yatırım yaptığım alanlarda da Aralık-Ocak-Şubat büyük oranda yüksek artışların olduğu dönemler. Böyle olmasa bile yani motosikletten yatırım olmaz. 1 sene önce listesinin üstüne 40 verip Hornet alanlara soralım =)

    Bence Mart ayında fişi çekmeli ve tabii senin tercihlerinin sonucunu ben belirleyemem ama MT09'dan sonra rotanın 890 olması bence çok keyifli olacaktır.
    Evet ışığı mışığı yanar ordan burdan yağ da sızar, gidersin servise hallederler. Alt mesnetin de kısa sürede gevşeyebilir hatta fabrikadan da gevşek gelebilir haberin olsun =) bunlar mideni bulandırıyorsa bakma Batı'ya zaten ama benim için öyle konular olmadığından ben 890'a yürürdüm.

    *
    Street Triple dersen orada işler değişebilir işte. =)
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  20. #20
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Ben benim 890 alırken, 2023 Mayıs, Tech Pack €800 idi. QS, Track Mod, ön kaldırma, çekiş kontrol ve arka teker kaydırma (slip adjust) ayarları falan hepsi dahil.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)