Cfmoto, voge ve qjmotor dan sonra şimdi kove turkiyeye geliyor.
https://www.kovemoto.com.tr/
Cfmoto, voge ve qjmotor dan sonra şimdi kove turkiyeye geliyor.
https://www.kovemoto.com.tr/
185 kg kuru ağırlık, 95bg güç. iddiali bir adventure modeli olmuş.
https://www.kovemoto.com.tr/800x
çakma afrika baya iddalı olmuş sıfır km afrka alamayan için güzel alternatif
Modeller kağıt üzerinde güzel görünüyor ama bolca ??????? mevcut
Umarım hem motorları sağlam ve kaliteli, hem de satış sonrası hizmetleri yeterli seviyede olur
komedi a ku
MX 250, KOVE 'nin off-road yarışmalarındaki zengin deneyimine dayanarak kendi geliştirdiği bir motosiklettir. Hafif tasarımı sayesinde motosikletin kuru ağırlığı 108 kg'dır ve maksimum beygir gücü 38 bg'ye ulaşır. Segmentinde ağırlık olarak lider seviyededir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
sözümü geri aldım
tebrik etmek gerek.cidden zengin birikim varmış.yıllarca yarışmışlar.biz uzak kaldık tabi haberlere takip edemedik gündemi malum
https://www.kovemotosa.co.za/about-kove
Nurtopu gibi bir çinlimiz daha oldu
Diğer modellerini bilmem ama 450 Rally modeli bayağı güzel. Kendine özgü bir motosiklet, biryerlerden kopyalanmışlığı yok. Hatta Dakar'a katılıp arızasız sorunsuz yarışı bitirmişliği de var.
Biraz uygun fiyatlı olursa belli bir grup alır bu motoru.
510F bildiğimiz Java. Bluemotor'un getirdiği. İletişime bakınca oymuş zaten.
Maşallah çin çöplüğüne döndü ülke japonların karaborsa olmasından dolayu
Türkiye kimsenin umrunda olan bir pazar değil, global olarak oluyor bu gelişmeler.
Çinli firmalar hemen her alanda sözleşmeli üretimden kendi markalarını oluşturmaya geçiyorlar. Bugün burun kıvırabiliriz, zamanında da Japon otomobilleri bokum gibi otomobillerdi ama yapmayı kafaya koyunca yapıyorlar.
Kisitli butceli insanlar parasiyla rezil olmasin diye bok atiyoruz.
Bu kove denen marka gelsin, belli basli sehirlerde duzgun servis kursun, yedek parca bulundursun, malina sahip ciksin, bizde alkislayalim.
bu dediklerim gerceklesene kadar çöp. Motora hic bakmadim bile. servis varmi? yok usta varmi? yok. parcasi varmi? yok. Eee cöp iste cöp oglu cöp
Ben de çakma Tenere 7 gibi gördüm onu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
Kağıt üzerinde özelliklerin hiç önemi yok, önemli olan o özellikleri ne kadar düzgün sağlıyor.
En az 30-40 yıl kendilerini ispat etmeleri lazım. Belki düzgün kaliteli üretim yaparlarsa ve de tüketiciye karşı satış-servis vb. gibi hizmetleri de düzgün olursa, en azından avrupa standartlarında tüketinin hakkı yenmiyorsa o zaman belki alınabilir. BU halleriyle düzgün markalara parası yetmeyen ama şekil şukul olsun diyen gençleri kandırırlar, alanlar da ucuzdur ne yapalım diye çıkan sorunları kabul ede ede kullanmaya devam ederler ya da zararına satıp kurtarırlar kendilerini.
8 Yaşında yamaha motorum zar zor zaman bulduğum gezme zamanlarında köfte turuna çıkmadan önce kontağı çevirip marşa basıyorum sorun çıkarmadan gidiyor, depo dolu olduğu sürece sorun yok, bu en düşük kalite standardı olmalı, yani ucuz diye ufak tefek bile olsa can sıkacak ya da motor arızası gibi büyük sorunlar çıkarmamalı, ucuz olsa bile çinli ve hintli motorlarda duyduğumuz sorunlar kabul edilemez, eh o sorunlar çıkmayacak seviyede kalite kontrol işin içine girince de maliyet artıyor, japon/avrupalı fiyatlarına yaklaşıyor.
Ülke pakistana döndü, çin/hint malı dandik motosiklet çöplüğüne döndük malesef fakirlikten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Tam da bunu diyecektim. Voge güzel duruyor ama Yuki de ne, nasıl devamlılık ve güven olacak, Borusan getirse arkasında dursa alınır ama Korlas getirse almam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
işte çinli markaların da bi toyota gibi olması için zaman lazım, şimdi başladılar ama biz görmeyiz, en azından ben görmem o hallerini.
Burun kıvırdığımız Kore malları bile ne oldu, bi hyundai, bit kia japon markalarına yaklaştı kalite olarak, samsung, LG falan da aldı yürüdü. 90'ların başında iyisine param yetmedi diye bilgisayarıma cd sürücü olarak "Lucky Goldstar" marka dandik kore malı bir cd sürücü alıp takmıştım, o zamanlar marka LG şeklind edönüşmemişti, sandik kore malı parça işte diyorduk, çinliler de düzgün iş yaparlarsa 20-30 sene sonra güzel bir şey olur.
Kara borsa olmasının sebebi insanların motorsikletleri a noktasından b noktasına götüren bir taşıt olmaktan ziyade bir kazanç aracı olarak görmesinden dolayı bence. Mesela bir kuryenin pcx almasını dio activa n max vb motorlar arstırmasını anlarım. Ama kahvede abi motoru 100e alalım 130 a alalım diyen batak masasındaki Murtaza gibi insanlar yüzünden piyasa bu hale geldi. Vespa bile kült bir motor olmaktan cıkıp al sata alet oldu. İnsallah bayilerde ince ince inceleyip, sürünün içinden koyun seçer gibi motorsiklet aldıgımız günlere tekrar döneriz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)