Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

250cc racing önerisi!

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Haziran 2021
    merhaba iyi forumlar. şuanda aktif olarak ns200 kullanıyorum. bir üst seviyeye geçmek istiyorum. bütçem pulsarımı sattığımda maksimum 160 bin olacak şekilde sizlerden racing motosiklet önerisi bekliyorum. aklımdaki modeller 250sr, rks r250, cbr250r,r25 bunların arasında sorun çıkartmayan parçasına kolaylıkla ulaşabileceğim motosikletler hangileri ? varsa sizlerin de tavsiyelerinizi bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Merhaba , bütçe Honda ve Yamaha ya denkleşiyorsa diğerlerini ele bence , CF , Bajaj , Voge gibi markalarda da güzel motorlar var ama yedek parça , servis , ikinci el olayları Bajaj hariç tam oturmadı sanırsam , ben Dominar 400 e yürürdüm , MT25 kullandım alt devirde üst devirde her türlü güzel uzuyor ama yinede Domi 400 alırdım oturuşu falan daha dik daha konforlu gelmişti , birde yürüsün diye asılınca MT25 hoop 5 litreleri görüyordu , bugün gençler için R25 tapınılacak bir motor olmuş durumda , bundan 15 sene önce üniversiteli hatta liseli gençlerde bile 600 lük dört silindirler vardı yerini malum sebeplerden R25 aldı..bir tavsiyede bildiğin markadan sıfır motorla devam etmek istersen yeni Pulsar N250 olabilir , 250 lik Dominar'dan daha seri diyorlardı ben kullanmadım , görüntüsüde MT25 replikası yakışıklı bir motor..

  3. #3

    Üyelik
    13 Haziran 2021
    honda konusunda bir tecrübeniz var mı ? şuan ortalama 130 bin civarında bütçem var. hondaların 2017 ve sonrasında blok kapaklarının bronz olması dikkatimi çekti. kranktan dolayı problemli olan serinin sorunsuz hali midir acaba?

  4. #4

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Ben tasarım olarak Turuncu Mavi 250 SR ı cok begeniyorum ama servis, parca zırt vırt işlerini bilemem. Abs li hasarsız R25 i o fiyat bandında bulman zor gibi bence, bulsan da milyon km yapmıs olacak. Dert degil abi dersen bas gec dusunme baska motosiklet. CBR 250 yi artık dusunme, tarihe gömüldü. RS 200 dusunebilirsin ?

    Bu bencesi, farklı fikirler de olacaktır.

  5. #5

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    RC390. Bunun altı "bir üst seviye" sayılmaz, harcanan paraya değmez. RC390 safkan bir super sport. Diğerleri -mış gibi; amaç görüntü ise işe yararlar tabi - o durumda R25 alacaksınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

    Bence motor yükseltmek yerine sürüş yükseltmeyi deneyebilirsiniz; İstanbul'da iseniz Darlık Teke, Hacıllı, Uçmakdere gibi yerlerde çalışa çalışa RS200'le bile inanılmaz keyif alabilirsiniz.
    espresso, Motoseverrr, LVXCII ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    ns200 den sonra güç,tork sürüş deneyimi olarak r25 ve rc390 harici diger yazdıkların ns200 le aynı kalır.
    alternatif rc250 var artık üretilmiyor.32 beygir,36 beygirlik r25 ve 44 beygirlik rc390 arasında kalıyor.
    ancak yıl 2016 kmlerı 50k civarı.muhtemelen bloga işçilikle 30k,lastik zincir dişli vs 10k harcarsın.
    110 a alsan sana maliyeti 150k olur.190bin civarı rc390 lar var temiz

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...51547308/detay

  7. #7
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Bütçeyi hafif esnetip bence olabildiğince orjinal kalmış 2017 2018 r25 bakılabilir.

  8. #8

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    2021-2022 250'lik Honda bloklarında da yağ kaçağı nedeniyle recall var ama Honda Türkiye yok gibi davranıyor yine.. =)
    CBR250 alırsan uğraşacağını bilerek al.

    Saydığın şeyleri sana verecek motor R25, ama gerek var mı o kadar para vermeye orası da senin bileceğin iş artık. RS200 bakabilirsin mesela?

    Ben şimdi "neden supersport bakıyorsun" diye soracağım ama iş sonra çok uzacayak =) Ama bu soruya yanıt vermeden de kendin için doğru olan motoru bulman pek mümkün değil.

    RC390 da bu arada harbici supersporttur, yani oldukça zulümdür sürüşü =)

  9. #9
    Loveless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar F250
    250cc Supersport olmaz kıyafet giydirilmiş commuter olur. Zaten dediğiniz diğer motorlar da sizin ns200 gibi 24 25 27 beygir civarı. Hepsinin gitçeği aynı boşa eğilmeye ne gerek var. Ns200den sonra anca r25, rc290 ya da cbr 500r bir üst seviye olabilir.
    espresso, ERROR88 ve Metehan07-70 bunu beğendiler.

  10. #10
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    cbr 500 ,işini görür 250 cc racıng değil bencede 200 cc den 250 cc ye gecmez saçma olur cbr 500 mantıklı 200 bandında bulunabılır sanırım onlarda en azından altında biraz güçlü bişi olur rezıl etmez kımseye seni yolda

  11. #11
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı flagellium0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda konusunda bir tecrübeniz var mı ? şuan ortalama 130 bin civarında bütçem var. hondaların 2017 ve sonrasında blok kapaklarının bronz olması dikkatimi çekti. kranktan dolayı problemli olan serinin sorunsuz hali midir acaba?
    Bahsettiğin silindir kapağı olmalı , Avrupa , Japon , Çin hepsinde alüminyum karışımıdır , bronz silindir kapağı olmaz , Honda sorunsuz imajı var ama o da son yıllarda Çin , Taiwan vs markalarla fiyat rekabetine girdi ve daha yalın üretimler yapıyor , yukarda Killingroad yazmış 250 cc Hondalarda yag kaçağı kronik diyor , geçmişte de krank kırma mevzusunu çokça duyduk ama yinede Türkiye'de yedek parça , servis , ikinci el konularında Honda rakipsiz , bu nedenle tavsiye verirken Honda yı birinci sıraya koyuyoruz ama motorların sıfır sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor , R25 de aynı şekilde popüler motor amma velakin satın alanların %90 nı 2-3 senede canını çıkarıyor , %10 luk sağlamına denk gelmek artık şansa kalmış..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 500 ,işini görür 250 cc racıng değil bencede 200 cc den 250 cc ye gecmez saçma olur cbr 500 mantıklı 200 bandında bulunabılır sanırım onlarda en azından altında biraz güçlü bişi olur rezıl etmez kımseye seni yolda
    Aynı sebeple yukarda Dominar 400 ü önerdim , hem cc yükselecek hemde Bajaj gibi bildiği bir markadan devam edecek , f/p olarakda gayet iyi bir yerde Dominar 400

  12. #12
    John Gotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2024
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800 GS (2024) / Piaggio Medley 150 S
    Şahsen ben racing modellerde tanıdık bilindik motor ve kullanıcı olmadığı sürece almayı düşünmem. Malesef özellikle düşük cc ve erişimi kolay olan racing motorların gördüğü işkenceler sonrasında bir gözü toprağa bakıyor. Ne marka olursa olsun alırken iyice incele araştır düşün derim.
    espresso bunu beğendi.

  13. #13
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    alacağın en kötü KTM rc390 olsun derim, 200cc den 250cc ss e geçmek bana da çok caiz gelmedi.

  14. #14

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    1. Supersport nedir
    2. Neden alınır

  15. #15
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence motor yükseltmek yerine sürüş yükseltmeyi deneyebilirsiniz; İstanbul'da iseniz Darlık Teke, Hacıllı, Uçmakdere gibi yerlerde çalışa çalışa RS200'le bile inanılmaz keyif alabilirsiniz.
    Bu o kadar doğru ki anlatamam, motosikletim ile güzel asfaltta lastiklerim ısındıktan sonra (Anlas Tournee Sport) virajlı yollarda çok güzel virajlar alıyorum. O geçtiğim yolları bir Panigale ile geçsem kim bilir ne zevk alırım . Bu arada Rs200 ile Ns200 arasında bir oturuş farkı yoktu Rs bildiğimiz karenajlı Ns, bu yeni çıkan Ns200UG modeli ters amortisörlerle ve daha büyük ön frenle gelmesi daha iyi olacaktır Rs'den.
    espresso bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    23 Temmuz 2023
    250'lik racing model bana hep saçma gelmiştir. Modifiyeli gitmeyen araçlar gibi olduğunu düşünüyorum. NS 200 RKS'den ve 250 sr'den daha kaliteli motor (görsel olarak daha kötü). R25 alacak bütçen varsa tüm söylediklerimi unutup düşünmeden al.

  17. #17

    Üyelik
    14 Ekim 2023
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    bajaj pulsar rs200
    2016 17 Gibi 3 5 kişinin elinden çıkıp neye uğradığını şaşıran r25 almaktansa gidip rs200 gidip bütçeni arttırınca sıfırını almanı tavsiye ederim. Altın elbiseli adamın tek teker gösterdiği videoyu izlersen orada motora nelere mal olduğunu da aktarıyordu rahmetli böylece o motorların duruşu sağlam olsa da zülme uğradıklarını herbirimiz biliyoruz. 130K Bütçeyle gidip rs200 alırdım ben olsam. Ha sen 60 kredi çeker ben yat yatmış çamura batmış 15 model r25 alırım dersen de takdir senindir. Ben diğer türlü yaptım ve şu an para biriktirip sıfır ya da temiz r25 almayı planlıyordum ki ekiptmanlar çok pahalı tuttu ancak onları öderim 5 6 ay

  18. #18

    Üyelik
    29 Aralık 2023
    Şehir
    İstanbul
    öncelikle hondayı sil çünkü eskiler. Sonra bütcene göre r25 yok biraz daha arttırırım diyorsan r25'i diğerleriyle kıyaslama bile direkt al. yok o kadar çıkmaz diyorsan rks, voge gibi markaları boşver daha yeni geldiler kroniği var mı vs hiçbirşeysi belli değil. En mantıklısı 250sr gibi duruyor en azından yıllardır piyasada neyi var neyi yok belli. Ama ben yerinde olsam ktm rc390 bakardım müthiş makina. O fiyat bandına bulunuyordu 25 bin km civarı. Temizse net alınır.

  19. #19
    Yobaaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2023
    Motosikleti
    TRK 502X
    bence bu cc de alacağın her 2. el reyzingcilik motosikleti seni inanılmaz üzer, canını alıp en dandik virajda asfaltı öpüyor hepsi. Ben olsam 0 ne alabiliyorsam ona yönelirdim. taş attığına değsin 400 ug al geç bence

  20. #20
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    250 cc ss görünümlü kategoride en yakışıklı motorlar bence;
    1) Cf Moto 250 Sr (Şekil şukul güzel ama gitmiyor)
    2) Eski kasa race blue R25 (250 cc.ye göre harika gidiyor ama 650 cc.den fazla yakıyor ve 650 cc kadar gitmiyor).

    Bunların hiçbiri kullandığınız motora göre bir üst seviye sayılmaz. Bütçe arttırma şansınız varsa Cbr 500R ya da Er6F öneririm.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)