İlla 250cc olacaksa çift silindir oluşu ve kendini kanıtlamış bir motor R25.
İlla 250cc olacaksa çift silindir oluşu ve kendini kanıtlamış bir motor R25.
Amaç görünüş ve bakınca gelen "vay be" hissiyse Suzuki GSX-250R'ı tek geçerim. İlk motorumdu, hala çok özlerim, en ufak bir sıkıntı çekmemiştim. Eğer yüksek hız motivasyonu varsa zaten R25 dışında bu sınıfta bir alternatif yok, ki o da yüksek performans falan değil de işte sınıfında en üstü.
GSX-R250 çok güzel bir motor. Hatta ben de bir ara niyetlendim, Facebook grubuna bile girdim. Epey araştırdım. 140 km/h civarı bir son hızı olduğundan deli dolu gençler pek tercih etmiyor ama gerçekten sorunsuz ve karizmatik bir motor. Suzuki için bile fazla güzel
R25 ise piyasanın Doğan SLX'i olma yolunda ilerliyor
Gsx 250R'ı tamamen unutmuşum o da baya iyidir. Çok hızlı gitmiyor ama şehir içine uygun. Kullanıcı kitleside R25 gibi apaçi değil. Tipi yandan bakınca iyi hoş ama bi tık ince geliyor bana. SS kaslılığı yok yani ve farınıda pek sevmiyorum ama alınır güzel motor.
Şaka bir yana Cf Moto 250 Sr gerçekten çok yakışıklı bir motor. Ne zaman görsem durup bakıyorum, çok şık.
Şahsen CF Moto 250 SR'ye 160 bin TL vereceğime (liste fiyatı), max 10.000 km'de temiz bir 2020 model Suzuki GSX-R250 tercih ederdim. Sanıyorum 200 Bin TL civarı alınabilir. Arada çok ciddi kalite farkı var.
abi bu 250sr bir tek bana mı çirkin geliyor dedim.
belkide şirkette sr ı olan bir arkadaş var, sürekli bir arıza ile uğraşıyor, sürekli motorla başı dertte,belkide o yüzden bende antipati oluştu.
Sabah, akşam 160,170 km/s hız yapılmayacaksa gsx250r hem parça kalitesi olarak hem de görünüş olarak(Mavi motogp rengi) alayını katlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
Neden kimse KTM 250rc dememiş acaba.
artık üretilmiyor. Satışı filan sıkıntı elinde kalabilir. Sarı sitede görüyodum ilanları aylarca duruyor satılmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?
Supersport motor zaten "fazla" kaslı durmamalı ki =) Form olarak bakarsak R7 R6'dan iyi mesela bu konuda.
O yüzden supersport nedir ve neden alınır yazıyorum hemen hemen tüm SS tavsiyesi konularına.
Ne istiyorsun arkadaş motordan beklentin ne?
* Tipi güzel olsun. Orası tamamen senin bileceğin iş.
başka? ne bok yemeye supersport istediğini bilmezse insan, en hafif tabirle bok gibi bir sahiplik deneyimi olacaktır. Eğer sadece tipiyse de gözüne hoş geleni alıp geçeceksin zaten.
--
bu arada piyasadaki R25'lere tecavüze uğramıştır diyorsunuz ki doğru.
Lakin o blok da allahın belası bir sağlamlığa sahip, onu da unutmamak lazım. Düşük cc'de bunlar çokça konuşulan şeyler değildir muhtemelen o yüzden adı çıkmamıştır ama CP2'den sağlam olabilir, gerçekten çok dayanıklı 250cc Yamaha bloğu. O gördüğünüz tecavüzlere rağmen bir çoğu yolda hala.
Yahu arkadaş her şeyden önce rs200 e falan, ss-reyzig diyenler çıksın bi de, forum kasmasın bari.
Yukarıda bahsedilen motorların alayı,bazı arkadaşlarında dediği gibi, racing imsi commuter arkadaş.
Ha r25 veya rc biraz daha racing imsidir falan o ayrı. Ama mesal r25 ile mt25 in arasında ki hangi fark (karenaj hariç) r25 i racing yapıyor. Veya (çok haşm değilim) duke ile rc yi ayıran ne?
Şahsi tavsiyem illa ki bu tipte bir model istiyorsan; paran ve hatırı geçen dostların varsa sıfır r25, yoksa Cbr500 r.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)