Gözleri yollarda kalanlar vardı..
2 yıl kadar RSV4 factory sahibi oldum. Kullandığım en eğlenceli motordu ama bakım-onarımlar açısından dertli bir süreçti, sattım. Noale fabrikası üretim kapasitesi az olmasına rağmen tasarım ve teknolojisiyle çok iddialı. Eskiden beri en iyi mühendislerle çalışıyorlar ama tasarım ekibiyle üretim arasında kopukluk ve kalite kontrol fiyaskoları var. Ducati daha büyük bir fabrika ve bunu sorunları VW grubu sayesinde aşıyor olabilir. Böyle sorunlar tüm markalarda karşımıza çıkabilir. Benim tavsiyem öfkelenmeden, moral bozup depresyona girmeden, hep kibar ve yumuşak bir üslupla derdimizi anlatmak ve dozunda ısrarcı olarak çözmeye çalışmak. Enflasyonun da etkisiyle ülkede ahlaki dejenerasyonun hızlandığını hepiniz hissediyorsunuzdur. En nihayetinde hak, hukuk vb artık ütopya... Vaktiyle Koşuyolu'ndaki Doğan-Trend ekibinden sık sık yardım talebim olmuştu ve hepsi de gayet iyi niyetli bir şekilde yardımcı olmaya çalıştı.
Acikcasi ipleri kopardin mi bilmiyorum.
Artik donulmez noktada degilsen,
Servis mudurunu karsina al ve "abi aprilia ya guvendim aldim,ben varlikli bir insan degilim uzun sure para biriktirdim bu motor icin,gercekten zor durumdayim pskolojim bozuldu.
Biraz fevri davranışlar sergilemis olabilirim,bunun icin uzgunum.
İnternette ve youtube da yaptigim arastirmalarda bol miktarda rs660 toureg 660 konusu cikiyor.
Belli ki bir sorun var bu motorlarda, slip on egzoz taktim diye lutfen beni zor durumda birakmayin.
Motoru buraya getirken orjinal egzozu takma ihtiyacı bile duymadim,cunku bir sucum olabilecegi asla inamadim.
Piaggo ya durumu anlatirken benim tarafimda olursaniz cok memmun olurum gibi gibi makul bir tavir sergilersen ve
Suclu olmadigin halde biraz sucu uzerine alirsan bence yardimci olurlar.
Umarim garantiye sokturabilirsin.
Yetkili servisler garanti kapsamında işlem yapmayı sevmiyorlar , evet ilgili parçaları ücretsiz tedarik edebilirler ama marka ile distribütör arasında nasıl bir anlaşma varsa işçilikde tatmin olmuyorlar garanti söz konusu olduğunda , servis yetkilisi ile bir diyalog kurulabiliyorsa belki işçiliğin bir kısmını karşılama şartı ile garanti yürütülebilir , bazıları buna garantiye soksun diye servise rüşvetmi vereceğiz diyebilir artık adını siz ne koyarsınız bilemem , böyle bir durumda 100.000 tl yi bulabilecek bir masrafa karşı 5 ila 10.000 civarı gözden çıkarılabilir..
Doğan Trend özelindeki uygulamayı bilmiyorum ancak şu sıralar proje yaptığım bir otomotiv firması bunu net şekilde dile getirdi. Normalde yetkili servislerin işçilik saat ücretlerini de distribütör firma belirliyor, atıyorum saati 850TL. Lakin garantiden yapılacak işlemler olduğunda, bu firma bunu yine atıyorum 700TL olarak öderim sana diyor servise. Tüm firmalarda durum böyle değil, ancak bunu yapan firmalar var. Bu da maalesef servislerin garantiden işlem yapmayı istememesine neden olabiliyor işte.
Buradaki konu bundan bağımsız tabi. Burada Doğan Trend ile iletişime geçilebilir, Doğan Trend bunu İtalya onaylamazsa ki onaylamaz, kendi bütçesinden garanti dahilinde işleme çevirebilir. Yoksa yine Doğan Trend özelinde sürecin detaylarını bilmiyorum ama, böyle mekanik bir motor hasarı durumunda bu garanti onayı İtalya'dan geliyordur, asla Türkiye kendi başına bunun son kararını veremez. DT Türkiye garanti talebini yapar, İtalya OK veya değil der.
Servis isterse kitabına uydurur sonuçta bir motor için İtalya'dan mühendis gönderecek değiller , zaten kronik sıkıntılar varmış çokda sorgulamazlar herhalde..
Adam Toureg 660 alıyor,akrapovic egzoz takıyor
Burada kotu haberler geliyor
Ve 3 gun önce yayınladığı video da Aprilia garantiye sokmus motoru
https://www.youtube.com/watch?v=F9UQ...nel=PNWVoyager
Youtube ve internette bol bol kaynak var.Nikifurie nin tavsiyesi bence cok mantıklı,elden para vermek yani.
Tatli dille konusmak lazım..Sonuçta motorlarının ne mal olduğunu senden benden iyi biliyorlar.
Tenere 700 varken neden insan gidip Toureg alır o da ayri bir konu.Benim kafam almıyor bunu.
Ben de Moto Guzzi aldım. Hata mı yapmış oluyorum? Kusura bakmayın da 10 yıl önce Hondacılar Tenere' ye teneke diyorlardı.
Aprilia da alamıycaksak oturup ağlayalım.
O zaman Royal, Triumph, Norton vs Türkiye' ye hiç gelmesin.
Slip on egzostu aksesuar olarak bir çok resmi sitede satıyorlar. Akrapoviç takılan tüm motorlar garanti dışı mı olacak?
Bence DT ve servisin İtalya ile görüşüp bu sorunları ortadan kaldırması gerekir. Marka imajı, güvenilirliği sıfır.
Bana göre kesinlikle bir araç motor modifiye edilmemeli,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
Türkiye'de bir ürünün garanti dışında bırakılıp bırakılmaması tümüyle markanın ya da servislerin vicdanına ve iş etiğine kalmıştır. Garanti dışı bırakmak isterlerse muhakkak bir gerekçe uydururlar. Yanı sıra serviste çalışan kişinin ruh haline ve tanıdıklığına göre bile değişebilir. Bu sebeple bir ürün garantiye gönderildiğinde sıfırı ile değiştirilirse anormal derecede mutlu oluyoruz, halbuki normali bu.
abi bu demli çayı namı diğer hırbonen seversiniz sevmezsin (bende bayılmıyorum ^^ ) ama şu yaptığı çok kıymetli. araştırmış çokda güzel bilgi.
Bu sefer niye banlandı acaba :/
ulen ülkede anayasayı askıya aldılar siz ürünün garanti dışı kalmasını sayfalarca tartışmışsınız
Yoo tümü garanti dışı değil.
Akrapovic'in kendinden alır takarsan garanti dışı.
Aliexpress'ten alırsan garanti dışı.
V100 için kim üretti bilmiyorum ama Guzzi üzerinden gider o egzozu alırsan garanti devam. RS660'ta da bunu yapabileceğin iki yol var.
Birincisi Akrapovic'ten RS660 için üretilen egzozu Aprilia üzerinden alırsın, o egzoz yazılımıyla beraber geliyor, servisten alırsın takar yazılımını yüklerler garanti devam. Ya da fabrikadan egzozlu gelen Extrema'yı alırsın, zaten fabrikadan o egzozla çıkıyor.
Gecmis olsun.
Son durum nedir şimdi ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)