Dominar 400 ve Kıvrak alternatifler(cb250r,clx250,svartpilen250)
Reklamlar
-
Herkese merhabalar,
Yeni bir forum üyesi olarak öncelikle hepinizi selamlıyorum. Dominar 400 2017 model sahibiyim. Makine 32kda önceki sahibi yakın bir arkadaşım o da makineyi sıfır aldı, 24kda ben de kendisinden satın aldım. Açıkçası motorumdan memnunum ancak bazı sebepler motoru satıp başka bir motora geçme açısından soru işareti oluşturuyor:
1) Km yüksekliği; dominari kullanmaya devam ettikçe satın almak isteyecek kitlem azalacak
2) Ağırlık; 185 ve 90 kilo olmama rağmen garajlara veya dominari bir yere sokup çıkaracağımda zorlanıyorum ki İstanbulda kullanmayı düşündüğüm için benim için park ve barındırma sorunu oluşturabilir. Ayrıca ağırlığından dolayı yeterince kıvrak değil.
Yukarıda söylediğim sebeplerden ötürü dominari satıp clx 250, cb250r, svartpilen 250 gibi daha kivrak alternatiflere yönelmek mi mantıklıdir yoksa dominarda bir iki sezon daha durup 40k km'den sonra(satış zorluğu?)satıp yuksek ccye geçmek mi. Boy:185 kilo:90 motoru İstanbul'da aktif olarak ise git gel de kullanmayi düşünüyorum. Öneri ve görüşleriniz nedir? Şimdiden teşekkür ederim.
Reklamlar
-
Bir motorlu araçtan memnunken, satış gibi bir endişe ile elde çıkarmak ve başka motosiklet almak bence çok mantıklı değil. 30.000 km ler motor ömrü için çok düşük kmler. Bakmayın bazı sürücülerin motorlara hunharca davranıp 30 40 binlerde sıkıntı yaşadıklarına. Eldeki kuş daldaki kuştan iyidir. Bence binmeye devam edin.
-
Son zamanlarda Kuralkan ve Bajaj’la ilgili artan şikayetleri gördükten sonra ben elden çıkarmanız taraftarıyım. Verdiğiniz liste içerisinde benim gözüm kapalı alacağım ilk motor CB250, ikinci tercihim Svartpilen olurdu ancak boy ve kilo açısından Svartpilen altınızda ufacık kalabilir. Honda CL250’ye yönelebilirsiniz belki. Bütçenizi bilmiyorum ancak belki cc yükseltmek de bir alternatif olabilir. Belki yaşadıklarımdan dolayı bir önyargım oluştu ancak Hintlilerle fazlasıyla uğraştım, o yüzden Hint ve Çin tavsiye edemiyorum malesef.
-
Boyunuz ve kilonuz itibariyle bence saydığınız 3 motorda altınızda eğreti duracaktır,arkadaşın dediği gibi cl250 daha iyi olabilir belki veya temiz bi crfylede şansınızı deneyebilirsiniz.
-
Contramal adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar,
Yeni bir forum üyesi olarak öncelikle hepinizi selamlıyorum. Dominar 400 2017 model sahibiyim. Makine 32kda önceki sahibi yakın bir arkadaşım o da makineyi sıfır aldı, 24kda ben de kendisinden satın aldım. Açıkçası motorumdan memnunum ancak bazı sebepler motoru satıp başka bir motora geçme açısından soru işareti oluşturuyor:
1) Km yüksekliği; dominari kullanmaya devam ettikçe satın almak isteyecek kitlem azalacak
2) Ağırlık; 185 ve 90 kilo olmama rağmen garajlara veya dominari bir yere sokup çıkaracağımda zorlanıyorum ki İstanbulda kullanmayı düşündüğüm için benim için park ve barındırma sorunu oluşturabilir. Ayrıca ağırlığından dolayı yeterince kıvrak değil.
Yukarıda söylediğim sebeplerden ötürü dominari satıp clx 250, cb250r, svartpilen 250 gibi daha kivrak alternatiflere yönelmek mi mantıklıdir yoksa dominarda bir iki sezon daha durup 40k km'den sonra(satış zorluğu?)satıp yuksek ccye geçmek mi. Boy:185 kilo:90 motoru İstanbul'da aktif olarak ise git gel de kullanmayi düşünüyorum. Öneri ve görüşleriniz nedir? Şimdiden teşekkür ederim.
diğerleri hakkında pek bir bilgim yok ama ilk motorum olan swartpilen için önerim; almayın. pişman olursunuz. motosiklet küçük ben 1.78 im benim altımda bile nispeten küçük duruyordu. ayrıca öyle aman aman bir özelliği de yok nk250 daha torklu geliyordu bana bilmiyorum. cb250r gibi bir seçenek varken swartpilen pek uygun bir motor değil. cl250 kullanmadım ama çok güzel kalıplı bir motor bi cf bayisine gidip deneyin en azından üstüne oturun derim.
Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.
-
Khaira adlı üyeden alıntı
Son zamanlarda Kuralkan ve Bajaj’la ilgili artan şikayetleri gördükten sonra ben elden çıkarmanız taraftarıyım. Verdiğiniz liste içerisinde benim gözüm kapalı alacağım ilk motor CB250, ikinci tercihim Svartpilen olurdu ancak boy ve kilo açısından Svartpilen altınızda ufacık kalabilir. Honda CL250’ye yönelebilirsiniz belki. Bütçenizi bilmiyorum ancak belki cc yükseltmek de bir alternatif olabilir. Belki yaşadıklarımdan dolayı bir önyargım oluştu ancak Hintlilerle fazlasıyla uğraştım, o yüzden Hint ve Çin tavsiye edemiyorum malesef.
olur mu yaw hintliler çinliler hem teklonıji hem dizayn hemde sağlamlık konusunda japon muadillerinden çok öndeler halbuki sen neden memnun kalmadın ki? belki senin şansına hem dandik servis hem dandik motor denk gelmiştir şansını başka bir modelde deneseydin keşke !
motor için fikir sorun arkadaşa da çinlilerin honda klonu 500 cc tavsiye ederim
-
35hp 35Nm motordan sonra 24-27hp / 21-24Nm 250'likler zayıf gelir. 185 boy 90kg bir sürücü 190kg'lık bir motosikletle çok da zorlanmamalı sanki. 8.000km'de alışmanız beklenirdi. Nasıl bir kıvraklık bekliyorsunuz? Ben 213kg'lık 156cm aks mesafeli DL650 ile zorlanmıyorum trafikte, bayağı da aralara giriyorum. Daha fazlasını hayal edemedim. Ezcümle, alta inmeyin üzülürsünüz, alışmaya çalışın.
-
1,85 ıle cb 250 mı almayı dusunuyorsun gercekten nc 750 bak bence
-
Duke 250 / duke 390 öneririm bende.
svartpilen altınızda honda msx gibi duracaktır.
-
bence dominar 400 saydığın motorlardan daha güzel.
-
dominar 400 gayet guzel motosiklet.tek sorun agirlik ise 150-160kg motosiklet almaniz gerek.uzerine ekleyip duke 390 alabilirsin.250 alirsan guc kaybi olur.
30k km cok dusuk zaten.normal sartlarda 200k devirir motor
-
yanlışın olabilir.
dominar aşırı kıvrak bir motor. tek problemi ağırlığından dolayı geri geri götüremiyorsun. ben ybr ile üstüne biner ayağımla geri geri iterdim. bunla öyle bir alternatif yok. parktan çıkarırken elimle çıkarıyorum sonra biniyorum. keza yanlışlıkla ivmeli yolda geri gideceksen inmek zorunda kalıyorsun çünkü geri gitmiyor. vs vs tek problem bu.
yapamadığı kıvraklık yok.
ha elbette bir de gidon açısı dar olduğu için parktan vs çıkarken tek hamlede çıkaramıyorsun ama onun dışında virajı, dar dönüşü gayet iyi bir motor. doğru hızda her yerden dönersin.
yani motor hakimiyetin kısmında bir problem olabilir. kıvraklıktan kastın daha hafif bir motor ise bu sefer de güçten feragat edeceksin. sorduğun soruyu karşılamadı ama böyle bir yanlışı düzeltmek zorunda hissettim.
-
O saydığın motorların hiç biri senin kilona ve boyuna göre değil hocam.duke 250 mt25 kalıpları anca olur dominardan sonra bisiklet gibi gelir.
-
Hepinize çok teşekkür ediyorum. CC yükseltene kadar bir süre daha devam edeceğim biraz maddi durumu toplarlayinca nc750 veya tracer 700/900 geçmeyi düşünüyorum
-
Arkadaş açık enseyi görünce yapıştırmış.Gereksiz bi yorum olmuş
-
Domi 400 sonrası 600-800cc sınıfıdır, 250cc ler bence gayet yeterli de olsalar “ya niye gitmiyo bu” dedirtir. İkici elde doğru fiyata her motor müşteri bulur. Zamanında TR ye 5-10 tane gelen Derbi Terra Avd. Motorumu bile satmıştım. Domi hayli hayli satılır.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler