75.000₺'ye Kadar Sıfır Başlangıç Motoru Tavsiyesi
Reklamlar
-
Merhaba, 24 yaşındayım motosiklet kullanmaya yeni başlayacağım İstanbulda yaşıyorum A2 ehliyetim var 75.000₺'ye kadar sıfır, beni üzmeyecek yolda bırakmayacak bir motor bakıyorum, Scooter düşünmüyorum. Hali hazırda baktığım modelleri aşağıya yazayım.
Mondial Drift l 125(İlk bunu düşündüm ama sanırım bayilerde yok)
Kuba TK 03(Alıp 125'e çevirilebiliyormuş sanırım bu nedenle bunu da düşünüyorum)
RKS 125R
RKS TNT 125 PRO
Bunlardan önerdikleriniz veya varsa başka öneriliriz dinlemek isterim.
Teşekkürler.
Reklamlar
-
Hocam saydığın markaların arıza sicili maalesef pek temiz değil , sana tavsiyem bütçeyi biraz daha yükseltip Hero , Tvs gibi markalara yönel yada yükselebiliyorsan Bajaj la aşk yaşayabilirsin ;)
-
Bütçeniz ile en makul olan TVS Raider gibi duruyor.
-
Bu bütçe ile vitesli ve sıfır olarak tercih edebileceğin en sağlıklı motor TVS Raider 125 dir incelemeni öneririm.
-
bajaj ns 125 veya 160\cfmoto nk 150nk olabilir/mondial drift kullandim arizalarini bilmiyorum ama dengeli motor
-
Tvsde en son parça sorunu vardı hala aynı şekildemi bilmiyorum. Ayrıca bursada bir bayiden alınan rtr 200ün motor yağı yarım olarak teslim edildi ve bayi fabrika rodaj diye az yağ koyuyor bişey olmaz diyip göndermiş. Ben 2011 yılından beri tvs kullanıyorum ama bu sorunlarıda göz ardı etme. Bende viteslide başladım ama bugünkü aklım olsa scooter alırdım.
iyi bişey denk getirebilirseniz cb125fde olabilir
-
Tvs Raider 125 en iyi seçenek sanırım. Rks almamanı öneriyorum çok fazla arıza veriyor ve servisleri aşırı kötü. arkadaşımın sıfır motoru 3 aydır serviste yatıyor yağ filtresi bekliyor hala. Ayrıca tvs nin ve mondialın yedek parçalarını aynı firma getiriyor. yani mondiala ne kadar güveniyorsanız tvs ye de o kadar güvenin.
-
0 Almıcaksan seçenek sunabilirim ama 0 diyorsan illa drift l önerebilirim bunların arasından oda kötünün iyisi
-
Tavsiyeler için teşekkürler, toplu bir cevap olarak şöyle yazayım: TVS Raider 125 bütçeyi sonuna kadar zorluyor, kaliteli ekipman almak amacıyla sakladığım paraya da dokunmak istemiyorum açıkçası. Tavsiyeleriniz üzerine RKS'leri direkt elemeye karar verdim. Anladığım kadarıyla Kuba da aynı şekilde çok fazla önermiyorsunuz.
0 almak isteme sebebim ise motordan anlamıyor oluşum. 2. elde kötü bir motor çıksa karşıma anlayabileceğimi düşünmüyorum, bu nedenle 0 almak istiyorum.
Listemde sadece Mondial Drift l 125 kaldı alırsam çok büyük sorunlar yaşar mıyım? Yazdıklarınız sonrası internette araştırmamla göstergesinde kronik sorunlar olduğunu gördüm, bunun da araba yıkama yerlerindeki suyla yıkama sonucu elektrik aksamın zarar görmesi sonucu olduğunu söyleyenler var(hiçbir bilgim yok doğru mu). TVS Raider 125'i de mondial ile birlikte listeme ekledim başka öneriler yoksa.
-
nongrata adlı üyeden alıntı
Tavsiyeler için teşekkürler, toplu bir cevap olarak şöyle yazayım: TVS Raider 125 bütçeyi sonuna kadar zorluyor, kaliteli ekipman almak amacıyla sakladığım paraya da dokunmak istemiyorum açıkçası. Tavsiyeleriniz üzerine RKS'leri direkt elemeye karar verdim. Anladığım kadarıyla Kuba da aynı şekilde çok fazla önermiyorsunuz.
0 almak isteme sebebim ise motordan anlamıyor oluşum. 2. elde kötü bir motor çıksa karşıma anlayabileceğimi düşünmüyorum, bu nedenle 0 almak istiyorum.
Listemde sadece Mondial Drift l 125 kaldı alırsam çok büyük sorunlar yaşar mıyım? Yazdıklarınız sonrası internette araştırmamla göstergesinde kronik sorunlar olduğunu gördüm, bunun da araba yıkama yerlerindeki suyla yıkama sonucu elektrik aksamın zarar görmesi sonucu olduğunu söyleyenler var(hiçbir bilgim yok doğru mu). TVS Raider 125'i de mondial ile birlikte listeme ekledim başka öneriler yoksa.
Bazı motorların 2. eli alabileceğin 0 motorlardan daha sağlam çıkıyor hocam tecrübe ile sabit mondial ile sorun yaşama olasılığın yok diyemem ama bu motorlar arasında yedek parçasına en rahat ulaşabileceğin motor o ama yerinde olsaydım şu gunkü kafamla muhtemelen 2.el pulsar ns200 bakardım servis ağı yedek parça durumu burdaki motorlardan daha iyi ve bajaj kasasını hiç değiştirmediği için 2014 modeldeki parça 2023 modeldekine de uyuyor ayriyetten japon kadar kaliteli olmasa bile çinli kadar da kalitesiz değil bence 2. el pulsar ns200 de ekle bir listene he ona çıkamam diyorsan yanılmıyorsam ns160 da olması gerekiyor
-
Drift bütün çinlilerde olduğu gibi şans işi. Bazısına sıkıntısız tertemiz motor düşüyor, bazısına da illallah ettiriyor.
Dediğin gibi en büyük kroniği gösterge ve tamamen şans işi. Motorun genel olarak suya karşı dayanımı aşırı zayıf. Gerek gösterge olsun gerek elektrik tesisatı olsun bunlarda kötü işçilikten kaynaklı kanaatimce. Montajlarken çok dikkat etmiyorlar herhalde birleşim yerlerine.
Almadan önce gösterge muhabbetini öğrendiğimden aldıktan sonra da aşırı dikkat ettim. Motoru yıkarken göstergeye poşet geçirdim, o bölgeye hiç su tutmadım. Yağmurda kullanmadım vs. Başka bir sorundan göstergeyi değiştirmek zorunda kaldım ama dikkat edilince çok sıkıntı çıkarmıyor.
Diğer kronikleri sübap ayarının kaçması, rölantide dalgalanmadan ötürü stop etme gibi sorunları yaşamadım. Şans işi dediğim gibi.
İnsanların kronik sandığı diğer sorunlar boşa geçmeme ve benzin göstergesinin yanlış göstermesi muhabbetleri arıza değil. Şanzımanın kötülüğünden aracı ışıklarda durmuşken boşa geçirmek imkansız, hareket bitmeden geçirebiliyorsun ama. Bir çözümü yok çünkü sorun değil, kalitesizlik. Durmadan hemen önce boşa atmaya alışınca sıkıntı olmuyor.
Benzin göstergesinin sensörü deponun en altına değil de ortasına yerleştirildiğinden (ve bunu hesaba katmadıklarından) gösterge tek diş uyarısı verdiğinde deponun yarısı dolu oluyor. Tasarım hatası diyebiliriz.
Ama gelelim en büyük kroniğine , servisler. Ustaların çoğu ne yaptığını bilmiyor. Sıkıntı nerde gözüküyorsa o parçayı garantiden değişelim, 6 ay bekleyelim(gerçekten göstergeyi 6 ay bekledim), sök tak yapalım kafasındalar. Üzücü kısmı tvs'ye de aynı herifler bakıyor.
Velhasıl sizin yerinizde olsam tvs alırdım. En azından hintli ve daha teknolojik. Drift'in tek artısı bi tık daha oturmuş bir piyasasının olması ama bu 2 ürün aynı fiyat bandında kalmaya devam ederse tvs'nin drift piyasasını bitireceğini düşünüyorum.
-
drift l ve raider aradaki 9-10k lık fiyat farkına değer mi peki? saydığınız kronik sorunlar çözülebilir sorunlar mı yoksa çözülemiyor mu acaba?
-
Hocam bir motor ne kadar sorun cıkarırsa okadar soğutur kendinden sizi atasözü vardır ya ucuz mal alıcak kadar zengin değilim diye 9-10k fazla verin kafanız ağrımasın
-
nongrata adlı üyeden alıntı
Merhaba, 24 yaşındayım motosiklet kullanmaya yeni başlayacağım İstanbulda yaşıyorum A2 ehliyetim var 75.000₺'ye kadar sıfır, beni üzmeyecek yolda bırakmayacak bir motor bakıyorum, Scooter düşünmüyorum. Hali hazırda baktığım modelleri aşağıya yazayım.
Mondial Drift l 125(İlk bunu düşündüm ama sanırım bayilerde yok)
Kuba TK 03(Alıp 125'e çevirilebiliyormuş sanırım bu nedenle bunu da düşünüyorum)
RKS 125R
RKS TNT 125 PRO
Bunlardan önerdikleriniz veya varsa başka öneriliriz dinlemek isterim.
Teşekkürler.
Kardesim lifan em150l bak derim fiyatida makul bu 3den kat ve kaliteli motordur çin mallarinin en kalitelisi diyebilirim sana bi bak arastir fiyati da şuan 59 bin
-
tvs raider 125 guzel motor
-
Teşekkürler herkese, tvs raider 125 çokça tavsiye edildiği için onu almaya karar verdim. İnşallah bir sorun çıkartmaz
-
Rks den lütfen uzak durun. Usta değilsiniz diye anlıyorum. Servisleri çok kötü.
-
nongrata adlı üyeden alıntı
Teşekkürler herkese, tvs raider 125 çokça tavsiye edildiği için onu almaya karar verdim. İnşallah bir sorun çıkartmaz
hayırlısı olsun kardeşim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)