Herkese merhaba. Dominar 250 ve XPulse 200'le yaşadığım 1.5 senelik sorunlu birliktelik sonrası dün itibariyle yeni motoruma sonunda kavuştum. Motor sürmeye başladığım ilk günden beri hayallerimi süsleyen motorlardan biriydi kendisi Heyecandan 3 gündür uyuyamıyorum, elim ayağım titriyor resmen.
2016 model, 52 bin kilometrede tertemiz bir Tracer 700. Dün sabah satıcı arkadaşla Yamaha Premium'da eksper için buluştuk. Motor zaten tertemizdi, eksperde de beklediğimden temiz çıktı. Aldığım arkadaş 2. sahibiydi, ilk sahibi o kadar titizmiş ki en ufak cıvata için bile servis kaydı oluşturmuş. Arka çantanın içini yumuşak süngerle, iç kapağı da filmle kaplamış çizilmesin diye. Motorun 0km alındığı günün faturası bile duruyordu, çok*şaşırdım. Kilometre kafamda soru işaretiydi ama 0 km Çinli alıp daha 500km'deyken yolda kalmak yerine, full servis bakımlı kazasız iyi kondisyonda bir Japon almak artık daha mantıklı geldi Eksper sonrası nöbetçi notere gittik satışı gerçekleştirdik, ufak bir yemek sonrası motorla baş başa kaldım. Daha motora bakarken bile kalbim çıkacak gibiydi
Motorda ekstra olarak orjinal konfor sele, elcik ısıtma (nimetmiş), Kappa çanta, Givi koruma demirleri, elcik uzatma ve tur camı var. Artık köfte turlarına eksiksiz hazırım bilginize sayın @tommygun hocam.
Dün akşam 150 km kadar yol yapmışım İstanbul içinde. Gün içinde koşuşturmaktan o kadar yorulmuşum ki, ilk nazarımızı ışıklarda dururken ağır çekimde sola devrilerek çıkarttım . İçim cız etti ama koruma takozları işini çok iyi yaptı, motorda en ufak çizik bile oluşmadı. Sol bacağım kendini salmış farketmedim, sağlık olsun olur böyle şeyler diyip kenarda dinlendim. Bende de motorda da bir hasar yok çok şükür.
Şu an için söyleyebileceklerim, CP2 bloğunda benim için gerçekten korkutucu bir tork var. Gaz ayarı bence kesinlikle lineer değil, özellikle artçılıyken gazı biraz sert açınca hayvan tekere geliyor hemen.. Kullanımı Dominar'a çok benziyor bence. Gidon turu, aralardan geçme, denge konularında herhangi bir problem yaşamadım; motorun gaz ayarı hariç kullanımı çok rahat. Debriyaj biraz sert geldi. Oturuş pozisyonu muhteşem, naked ve enduro ortası gibi. En ufak rahatsızlık yaşamadım. Otobanda biraz sıkıştırdım, 150'ye kadar soluksuz hızlanıyor sonrası artçım var diye beni korkuttu. Bu insanlar 1000'lik makinaları nasıl sürüyorlar ya diye bir sormadım değil kendime. Bu arada sıkıştırınca benzini içiyor. Dün 150km yakıt ortalamam 8 litre olmuş.
Uzun kullanım sonrası bu sayfayı güncelleme niyetindeyim. Umarım herkese gönlündeki, hayalindeki motora kavuşmak nasip olur. Ben şu an için ilk hedefime ulaştım ve Tracer'la uzun yıllar sıkıntısız bir birliktelik niyetindeyim. Herkese sevgiler.