tvs raider 125 alınır mı?
Reklamlar
-
mars0009 adlı üyeden alıntı
Merhaba motoru aldım otobüsle gönderecekler bekliyorum. Yazdıklarınıza göre montajdan dolayı vitesi ve zinciri kontrol edeceğim. İlk motorum ve Ankara’da yaşadığım için lastiklerden biraz tırstım. Soğuk havalarda kullanmak için yeni bir lastik alacağım, yazın yine bu lastiğe dönerim. Lastiğin 110/80 alınabileceğini yazan biri vardı benimde biraz kafam karıştı doğrusu. Bu motor için en uygun lastik ölçüsü nedir? Hangi ürünü almalıyım.
Selamlar, istanbulda kar sağnak donmuş yol dinlemeden stok lastikle 1.200kmye kadar geldim Isınması biraz zor oluyor ancak ısınınca tam oturuyor, TVS kullanan arkadaşlar bu lastiği çok iyi bilir. Islak zeminde bir süre (Ortama 2-4km lastik isitin) ve ön frenlemeden kesinlikle kaçın, ön manete dokunduğunuz an yerdesiniz ve ne olduğunu anlamıyorsunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:47 ----------
mars0009 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim ilk fırsatta servise gideceğim, bu ayarlar için ücret talep ederler mi?
Herhangi bir ücret talep etmiyorlar, benim de öyleydi. Vites atmam için tokatlamam gerekiyor hatta boşa geçmiyordu nerdeyse, gittim ayarlattırdım. Ayrıca debriyaj maneti çok hafif gelmişti mutlaka onu sıktırın belirli bir süre sonra debriyaj boşa düşüyor yolda kalabilirsiniz
Reklamlar
-
Debriyajda bahsettiğin sorunu yaşamadım yada tecrübem olmadığı içinde bana öyle gelmiş olabilir. Ön frenin çok sert olması normal mi yarıya bile kadar sıkamıyorum. Tam tersi arka frende çok aşağıda. Senin motorda böyle bir sorun var mı? Bahsettiğin frenleme sanırım ıslak yol için geçerli doğru mu?
-
mars0009 adlı üyeden alıntı
Debriyajda bahsettiğin sorunu yaşamadım yada tecrübem olmadığı içinde bana öyle gelmiş olabilir. Ön frenin çok sert olması normal mi yarıya bile kadar sıkamıyorum. Tam tersi arka frende çok aşağıda. Senin motorda böyle bir sorun var mı? Bahsettiğin frenleme sanırım ıslak yol için geçerli doğru mu?
Frenler aynı hocam, cbsden kaynaklı yüksek ihtimalle. Ve evet ıslak zemin için geçerli benim bahsettiklerim
-
Kısmet ise bende bugün tvs raider 125 almaya gideceğim. İlk motorum olmayacak. Kısada olsa bir bilgilendirme geçerim. Belki bir şey fark edeceğim daha önce kimsede denk gelmeyen. Lastik konusunda anlaş marka bu motora uygun var mı bilmiyorum. Rabbimiz herkese istediği motoru nasip etsin. Satış konusunda mal sende olduğu sürece satılır. İnsanlar çekme belgeli alıp satıyor. Bu motor hayli hayli satılır. Türkiye ye iyi giriş yaptı. İlanlarda bakın 250nin üzerinde ilan var.
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
Kısmet ise bende bugün tvs raider 125 almaya gideceğim. İlk motorum olmayacak. Kısada olsa bir bilgilendirme geçerim. Belki bir şey fark edeceğim daha önce kimsede denk gelmeyen. Lastik konusunda anlaş marka bu motora uygun var mı bilmiyorum. Rabbimiz herkese istediği motoru nasip etsin. Satış konusunda mal sende olduğu sürece satılır. İnsanlar çekme belgeli alıp satıyor. Bu motor hayli hayli satılır. Türkiye ye iyi giriş yaptı. İlanlarda bakın 250nin üzerinde ilan var.
Hayırlı olsun şimdiden. Anlas lastiklerin bizimkine uygun boyutları var, hem kışlık lastik hem de 4 mevsim olarak.
Eğer sıcak bir memlekette yaşıyorsanız lastikleri değiştirmenizi tavsiye etmem. Kendi üzerindeki Remora lastikler o kadar da kötü değil bence naylon lastikler göre kat kat iyi. Apache sahibi olup 20bin km kullanan var o lastikleri.
-
reo adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun şimdiden. Anlas lastiklerin bizimkine uygun boyutları var, hem kışlık lastik hem de 4 mevsim olarak.
Eğer sıcak bir memlekette yaşıyorsanız lastikleri değiştirmenizi tavsiye etmem. Kendi üzerindeki Remora lastikler o kadar da kötü değil bence naylon lastikler göre kat kat iyi. Apache sahibi olup 20bin km kullanan var o lastikleri.
kusura bakmayın forumda yeniyim alıntıla dedikten sonra yazıyorum kusura bakmayın. Motoru aldım.3.2 km Tecrübem var. Çorludayım, yazı yaz kışı kış geçer. 3.2 KM lik tecrübemi aktarayım. Lastikler +5'c olan havada. Daha alışmamış balatalar ile ön freni 30la sertçe asıldım. Balata bıraktı lastik bırakmadı. Hemen diyemem ama bence lastik soğukta eh işte. Islak zeminde sıkıntı olur gibi. Ancak beklediğim düzeyde vasat değildi. Arka firen pedalı evet biraz aşağıda. Ayak bileğin çok dönmesi gerek. Ama oda fena değildi. Kortuk rahatlığı hintlilere göre geniş ve yumuşak ben beğendim. Eşimide arkama aldım. Motora sığmasaydık vaz geçerdim almaktan. Sıkışık şekilde istemiyordum. İkimizde rahat ettik. Arka maşa kolum gibi denir ya öyle kalın(içi boş değilse).Genel kaynak parça birleşim drift ten 3 4 gömlek iyi. 5bin devri geçmedim. 500km sonra rodej bakımı. Evet vites çubuğu gevşek ama ben ona 2 pul bir lastik çonta ile gevşekliğini alacağım. Sürmüş var ise gs850 gibi bir vides geçişi var. Pedal yumuşak ama geçerken şlank şulnk ve net geçiyor. Tereddütte bırakmıyor. 0-60 70 hızlanmasını çok iyi buldum(5000 devri geçmedim). Salalom yaptım kıvrak ve kararlıydı. Hafif rahat. Egzoz sesine bayıldım. Gür ve tok. Debriyaj yukarıda kavrıyor(Ben onu ayarlarım). Bir süre kullanım sonrasında eko moduna geçeceğiz. Akü yeni olduğundan şarj yememsi için. Açıkçası bu kadar kurcalayabildim.( sarı renk aldım isimsiz motor olmaz önerileri bekliyorum)
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
kusura bakmayın forumda yeniyim alıntıla dedikten sonra yazıyorum kusura bakmayın. Motoru aldım.3.2 km Tecrübem var. Çorludayım, yazı yaz kışı kış geçer. 3.2 KM lik tecrübemi aktarayım. Lastikler +5'c olan havada. Daha alışmamış balatalar ile ön freni 30la sertçe asıldım. Balata bıraktı lastik bırakmadı. Hemen diyemem ama bence lastik soğukta eh işte. Islak zeminde sıkıntı olur gibi. Ancak beklediğim düzeyde vasat değildi. Arka firen pedalı evet biraz aşağıda. Ayak bileğin çok dönmesi gerek. Ama oda fena değildi. Kortuk rahatlığı hintlilere göre geniş ve yumuşak ben beğendim. Eşimide arkama aldım. Motora sığmasaydık vaz geçerdim almaktan. Sıkışık şekilde istemiyordum. İkimizde rahat ettik. Arka maşa kolum gibi denir ya öyle kalın(içi boş değilse).Genel kaynak parça birleşim drift ten 3 4 gömlek iyi. 5bin devri geçmedim. 500km sonra rodej bakımı. Evet vites çubuğu gevşek ama ben ona 2 pul bir lastik çonta ile gevşekliğini alacağım. Sürmüş var ise gs850 gibi bir vides geçişi var. Pedal yumuşak ama geçerken şlank şulnk ve net geçiyor. Tereddütte bırakmıyor. 0-60 70 hızlanmasını çok iyi buldum(5000 devri geçmedim). Salalom yaptım kıvrak ve kararlıydı. Hafif rahat. Egzoz sesine bayıldım. Gür ve tok. Debriyaj yukarıda kavrıyor(Ben onu ayarlarım). Bir süre kullanım sonrasında eko moduna geçeceğiz. Akü yeni olduğundan şarj yememsi için. Açıkçası bu kadar kurcalayabildim.( sarı renk aldım isimsiz motor olmaz önerileri bekliyorum)
Sarı motora Tweety ismi yakışır.
-
@ugrcnd kardeşim lastikleriniz henüz rodajda. İlk sürüşte ben de bir tuhaflık hissettim ve genel bir kontrol ettikten sonra sorun olmadığını lastiklerin normal rodaj tepkisi olduğunu anladım.
Evet arkadaşlar lastiğin de rodajı olur ve İlk 100km boyunca frenlere ve lastiğe çok güvenmeyin, temkinli sürün.
-
reo adlı üyeden alıntı
@ugrcnd kardeşim lastikleriniz henüz rodajda. İlk sürüşte ben de bir tuhaflık hissettim ve genel bir kontrol ettikten sonra sorun olmadığını lastiklerin normal rodaj tepkisi olduğunu anladım.
Evet arkadaşlar lastiğin de rodajı olur ve İlk 100km boyunca frenlere ve lastiğe çok güvenmeyin, temkinli sürün.
arkadasım ıkı adet var benım kuryelere verdığim ikisinin de lastıklerı çöp 15,000 km de değiştirdik artık mecburen
-
Merhaba. bu gün ufak bir test sürüşü yaptım. 33 km oldu. Motor kıvrak ve hiç titremiyor desem yeridir. Aynalar ayarlandığı zaman %20 kol % 80 yol şeklinde gösteriyor bence iyi. 5500 devir 5. viteste 77-81 arasında gidiyor daha da geçmedim.
Elleri saldım sağa sola çekme yok. Silkeleme yok. Alışınca kombine sistem frene alışıyorsunuz. O fren pedalını biraz yukarı alacağım.( Adı: PİKACHU ) Anlaş lastik varmış bu arada. Winter grip değil ama üstündekinden iyidir. Hintli arkadaşlar ön cam takmayı sevmiyor sanırım alışveriş sitelerinde dünya çapında uzun cam bulamadım. Bir abimiz pulsar camı takmış ama bence olmadı o cam. Bir abimizde cbf150 camının iyi oturduğunu söylemiş. Biraz genç arkaşlara da söyleyeyim. Motorun stikır setleri var kaplama gibi büyük sitelerde. Yine tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim.( resim nasıl yükleyeceğim?)
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
Merhaba. bu gün ufak bir test sürüşü yaptım. 33 km oldu. Motor kıvrak ve hiç titremiyor desem yeridir. Aynalar ayarlandığı zaman %20 kol % 80 yol şeklinde gösteriyor bence iyi. 5500 devir 5. viteste 77-81 arasında gidiyor daha da geçmedim.
Elleri saldım sağa sola çekme yok. Silkeleme yok. Alışınca kombine sistem frene alışıyorsunuz. O fren pedalını biraz yukarı alacağım.( Adı: PİKACHU ) Anlaş lastik varmış bu arada. Winter grip değil ama üstündekinden iyidir. Hintli arkadaşlar ön cam takmayı sevmiyor sanırım alışveriş sitelerinde dünya çapında uzun cam bulamadım. Bir abimiz pulsar camı takmış ama bence olmadı o cam. Bir abimizde cbf150 camının iyi oturduğunu söylemiş. Biraz genç arkaşlara da söyleyeyim. Motorun stikır setleri var kaplama gibi büyük sitelerde. Yine tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim.( resim nasıl yükleyeceğim?)
https://www.facebook.com/61551449276...q1Jql/?app=fbl
Ben de Dominar için olan gp kompozit 45cm (yanlış hatırlamıyorsam) camından almıştım ama montajı henüz yapamadım. Kendi demirleriyle mümkün değil, bir ilave aparat falan ayarlayacağım müsait zamanda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
ERROR88 adlı üyeden alıntı
arkadasım ıkı adet var benım kuryelere verdığim ikisinin de lastıklerı çöp 15,000 km de değiştirdik artık mecburen
Kuryede 15bin km gittiyse çok iyi. Bence normal bir kullanımda dahi 10bin km yeterli bu lastik için.
-
bu motora lastik takacak olsak, uyumlu lastik ebatları nedir? arka lastik ebatını 130 yapma şansımız var mı? bana çok ince geldi
-
EternaL_80 adlı üyeden alıntı
bu motora lastik takacak olsak, uyumlu lastik ebatları nedir? arka lastik ebatını 130 yapma şansımız var mı? bana çok ince geldi
Abartmadan yapılırsa sorun olmaz elbet.
Arka lastik ölçüsü:100/90
yani taban genişliği 100mm (10cm)
yanak yüksekliği ise tabanın %90'ı kadar, o da 9cm yapıyor.
Yeni takacağımız lastikte yanak yüksekliği eski lastik ile aynı olmalı, eğer piyasada aynısını bulamıyorsak en yakın ölçüdekini tercih etmeliyiz ki tekerin toplam çevre boyu fazla değişmesin.
Gelelim sadede;
Eğer 110/80 takarsanız yanak yüksekliği 88mm olur, hem de lastiğiniz 1cm genişlemiş olur. Fazlasını tavsiye etmem şahsen.
Facebook grubunda 120/80 takan arkadaşlar vardı ancak o ölçüde biraz sırıtıyor gibi, yine de seçim sizin.
17 inç janta uygun 120/70 lastik pek bulunmuyor. Bulunsa bence bu ölçü daha iyi görüntü verir. 130 hiç düşünmeyin derim, hem sırıtır hem de jant ile uyumlu olmayabilir zira hiç 130luk takan görmedim, duymadım.
-
Arkadaşlar merhaba herkese. Gece sürüşüne çıktım. farlarını denemiş oldum. Kısa farlar biraz daha uzun olsa iyi olurmuş ama şiddeti ve geniş olarak göstermesi iyi. Uzun farlar ise noktasal çok uzun. Bayağı uzun belki 400metredeki tabelaları aydınlatıyor. Motoru aldığım gün 200tl benzin koymuştum. İçinde de 1 lt kadar benzin vardı. 78 km oldu motor %80 şehir içi yaptım. Halen 127 km menzil gösteriyor. Ön cam bakıyorum ama yok. Bir firma yapar diyordum ancak o şuanda honda cb125f ile meşgul. Egzoz sesine bayılırsınız motorun. vites düşüyorsunuz pat. Gazı salıyorsunuz çat. Korkmayın öyle tatlı patırdamalar. Bence stok en iyi 125cc egzozu. Ne yapacağını kestiremediğim bir tırı sollamak için açtım gazı ve gayet iyi bir şekilde 105i buldu. Üstüne kapaklanmadım zorlamadım. Bu çok hoşuma gitti. Ben hızdan ziyade tork seviyorum. Bu motor benim isteklerime yeterli.
-
Motorun egzozu biraz fazla sesli, ben şahsen sevmiyorum. Ancak trafikte farkedilirliği arttırıyor. Özellikle devir yükseldikçe sesi güzelleşiyor motorun.
Farları biraz güçlü yapsalar iyi olurmuş. Ön far 10W led, bunu 20W yapsa motora hiçbir olumsuz etkisi olmayacağı gibi aydınlatmada çok ciddi fark olurdu. Uzunları açınca idare ediyor.
-
reo adlı üyeden alıntı
Motorun egzozu biraz fazla sesli, ben şahsen sevmiyorum. Ancak trafikte farkedilirliği arttırıyor. Özellikle devir yükseldikçe sesi güzelleşiyor motorun.
Farları biraz güçlü yapsalar iyi olurmuş. Ön far 10W led, bunu 20W yapsa motora hiçbir olumsuz etkisi olmayacağı gibi aydınlatmada çok ciddi fark olurdu. Uzunları açınca idare ediyor.
Evet bir yerden sonra kafa şişirir gibi ama böyle çatırdamalı patırdamalı hoşuma gitti. Bir şey geliyor duyuluyor o güzel
-
Bu gün 800km de rodaj bakımına gittim 1600 km’de de olacakmış bir tane sibop ayarı yapılacak dendi. Yalnız benden 900 TL aldılar fiyatları bilmediğim için bir şey diyemedim (bilerek gittim) internette baktığımda yağ fiyatları 300-400 TL arası. Sanırım kazıklandım bu fiyat normal mi sizce? Bir de motor garanti dışı kalmaması için serviste bakım yapılması gerekiyor sanırım bir sonrakinde diğer servislerinde arayacağım. Motor hakkında genel fikrim olumlu egzoz sesi benim hoşuma gitti açıkçası motor rolantideyken saniyelik gaz açıp kapatınca pop bang gibi bir ses çıkıyor . Yalnız şu 900 TL’ye pek anlam veremedim. Bakıma götüren arkadaşlar sizden ne ücret aldılar?
-
ben de 1 hafta önce drift l yi götürdüm 1000 tl aldılar. sanırım fiyatlar artık böyle. alışmak lazım. garanti dönemi boyunca mecburen gideceğiz servise.
Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.
-
mars0009 adlı üyeden alıntı
Bu gün 800km de rodaj bakımına gittim 1600 km’de de olacakmış bir tane sibop ayarı yapılacak dendi. Yalnız benden 900 TL aldılar fiyatları bilmediğim için bir şey diyemedim (bilerek gittim) internette baktığımda yağ fiyatları 300-400 TL arası. Sanırım kazıklandım
bu fiyat normal mi sizce? Bir de motor garanti dışı kalmaması için serviste bakım yapılması gerekiyor sanırım bir sonrakinde diğer servislerinde arayacağım. Motor hakkında genel fikrim olumlu egzoz sesi benim hoşuma gitti açıkçası motor rolantideyken saniyelik gaz açıp kapatınca pop bang gibi bir ses çıkıyor
. Yalnız şu 900 TL’ye pek anlam veremedim. Bakıma götüren arkadaşlar sizden ne ücret aldılar?
Rodajdaki motora neden subap ayarı yapıyorlar? Bir de o subap ayarının motor tam soğukken yapılması gerekiyor, öyle 1-2 saat beklesin hadi subap ayarı yapalım olmaz.
-
Subap ayarı gerekmesi bana da tuhaf geldi, bence başka bir servise daha gösterin motoru.
900TL servis ücreti normal diyelim hadi, 1600km bakımı nedir yahu? Kullanma kılavuzunda 6000km de bir ( evet altı bin kilometre) bakım yazıyor, hadi 4bin yapın, 3bin yapın adamı her 1000km sonunda bakıma çağırmak ticari ahlak ile uyuşmaz, devamını söylemeyelim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler