Tiger 800’den Sonra Hangi Motosiklet?
Reklamlar
-
08 Temmuz 2024, 19:35
#41
Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu
Reklamlar
-
08 Temmuz 2024, 23:28
#42
mucoti adlı üyeden alıntı
Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu
Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.
-
09 Temmuz 2024, 11:45
#43
Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.
NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
-
09 Temmuz 2024, 14:25
#44
killingroad adlı üyeden alıntı
Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.
NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
-
09 Temmuz 2024, 14:38
#45
mucoti adlı üyeden alıntı
Takasta onu denk getirdim diyelim, motoru satmayla uğraşamıyorum genelde takas tercih ediyorum.
Africa Twin 1100 L2 üstüne ne dersiniz? F850’den daha konforlu ve keyifli olabilir mi? Onun da da adı efsaneler listesinde
Benim off road ile işim yok bu arada, tüm kullanımım asfalt.
ben 2017 model afrika kullanıyorum l2 de tubeless lastik var ekran dijital evet iyi güzel motosiklet ama ben yeniden veya ilk afrika alacak olsam 2018 2019 kasa alırım egzoz sesi daha güzel diye sadece konfor konusunda hiç şüpheniz olmasın bence afrika gayet konforlu 2 silindir bir motosiklet afrika satıp yeni olması ve aksesuarlardan dolayı yeni f900 gs düşünürüm ama f850 düşünmem diyeyim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
09 Temmuz 2024, 15:03
#46
okanius adlı üyeden alıntı
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
Onların birçoğu paza kazanma derdi ile alıp şimdi satamayanlar. Motorun kötü olmasından değildir yani.
-
09 Temmuz 2024, 15:46
#47
okanius adlı üyeden alıntı
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
@sodurlu88'in dediği gibi ucuzken alayım nasılsa artacak diye alanlar olabilir.
Bir de baktım hemen hepsi 2021-2023, 2024'te revizyon geçirdi Tiger 900. Yenisine geçeyim diye satmak isteyenler de olabilir.
-
09 Temmuz 2024, 16:02
#48
okanius adlı üyeden alıntı
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
killingroad adlı üyeden alıntı
...2024'te revizyon geçirdi Tiger 900. Yenisine geçeyim diye satmak isteyenler de olabilir.
Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
-
09 Temmuz 2024, 16:25
#49
Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
-
09 Temmuz 2024, 16:43
#50
okanius adlı üyeden alıntı
Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
Geçen sene olsa ben alırdım mesela; zamanında 850 Sport'a epeyi bakmıştım, DL650'den memnun olan benim gibi bir kullanıcıyı hayli hayli mutlu ederdi.
-
09 Temmuz 2024, 16:59
#51
Cyan adlı üyeden alıntı
Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
İkinci el de adet olarak çok satılan motor hızlı gider diye bir algı olsa da gerçekte bir fark yoktur. Aşağı yukarı aynı özelliklerde ve fiyatlarda 2 motor düşünelim. Biri Yamaha olsun, çok satılan bir model olsun. Diğeri de MV Agusta olsun, az satılan bir model olsun. 100 kişiden 50si yamaha almayı düşünebilir ama ilanda da yamaha daha çoktur, 500 tane motor olur ilanda. Yani satıcının rakibi daha fazla olur. 100 kişiden 5 tanesi MV Agusta almayı düşünsün, aynı oranda satılık motor sayısı daha azdır. 50 tane MV Agusta olur ilanda. Satıcılar için motorun satılma ihtimali matematiksel olarak aynıdır. 500/50 = 50/5 gibi.
-
09 Temmuz 2024, 18:49
#52
okanius adlı üyeden alıntı
Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
Ekonomide durum bu.
Yazmışımdır, Vespa'yı ben ne kadar zor sattım.. Geçen sene bu zamanlar insanlar birbirini eziyordu
-
09 Temmuz 2024, 21:10
#53
sodurlu88 adlı üyeden alıntı
Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.
killingroad adlı üyeden alıntı
Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.
NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
Arkadaşlar “GSX1000GX” super sport bir makine, benim istediğim türden bir motor olduğuna emin miyiz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
Katılıyorum ben de Tiger’ı ilana koyduğumda 3 ay tek bir telefon almadım. Takasta satabildim ki çoğu galeri de takasta Tiger almak istemedi.
Şimdi Suzuki vs gibi piyasası olmayan motorlara da çok girmek istemiyorum, sağıma solum belli olmuyor satmak isterim elimde kalmasın
Tiger’ı da km’si yükseliyor elimde kalır bu gidişle diye satmıştım. Eğer motoru seversem yılda 25.000’i rahat deviririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
sodurlu88 adlı üyeden alıntı
Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.
Versys 1000 gerçekten aradığım motor olabilir 🤔
-
09 Temmuz 2024, 21:45
#54
mucoti adlı üyeden alıntı
Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu
Superduke GT bu kriterlerin kralı... Ama fiyat ve satış kolaylığı açısından bilemem.
-
10 Temmuz 2024, 00:12
#55
okanius adlı üyeden alıntı
Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
Merhaba, hanoglu tecrubeniz nasildi? Ben de benzer birsey dusunuyorum ancak malum online’da pek bir bilgi yok.
-
10 Temmuz 2024, 00:41
#56
GX supersport mu?
Üstadım uzun bacaklı sportif touring makinası GX. Fazla spor kaçıyor benim zevkime göre desen anlarım tabii de, supersport değil yani.
-
10 Temmuz 2024, 09:06
#57
pspfreak adlı üyeden alıntı
Merhaba, hanoglu tecrubeniz nasildi? Ben de benzer birsey dusunuyorum ancak malum online’da pek bir bilgi yok.
İstedikleri parayı ödüyorsun sonuçta, ufak bir pazarlık payı oluyor. Ama çeşitlilik çok fazla, kredi kartına vade farkıyla taksit yapıyorlar. Orada sözlerine ne kadar güvenilir bilemem, mutlaka bir usta götürmek lazım. Bana 2 farklı kişi eski kullanıcıları hakkında farklı bilgi verdi mesela ama ben ustamın sözüne istinaden aldığımdan içim rahat.
-
10 Temmuz 2024, 22:31
#58
killingroad adlı üyeden alıntı
GX supersport mu?
Üstadım uzun bacaklı sportif touring makinası GX. Fazla spor kaçıyor benim zevkime göre desen anlarım tabii de, supersport değil yani.
Sahibinden yanılttı beni, orada süper sport olarak kategorilendirmişler evet bir ss denemez haklısın.
-
11 Temmuz 2024, 11:11
#59
mucoti adlı üyeden alıntı
Sahibinden yanılttı beni, orada süper sport olarak kategorilendirmişler
evet bir ss denemez haklısın.
Sahibinden çok şenlikli yahu, benim eski Yamaha Xj6F de supersport diye geçiyordu =)
Tabi GX yine touring motorların sportif tarafında kalıyor, S1000XR gibi. Tamamen asfalt olacak, konforlu olacak dediğin için aslında bayağı aradığın makina gibi. Sıralı 4 genel olarak titreşimi azdır ama mutlaka bir test sürüşü yap, S1000XR da sıralı 4 ama işte, titreşim konusu başka bir şey ve o da çok subjektif bir konu yine.
-
13 Temmuz 2024, 22:43
#60
Suzuki Gsx S1000GX’e baktım biraz güzel motor ama 890.000₺ para bağlayıp son sahibi olmak da var. Kredi kartına vade farksız 9 taksit de yapıyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler