Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Tiger 800’den Sonra Hangi Motosiklet?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı mucoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu
    Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.

  3. #43

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.

    NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.

  4. #44
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.

    NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
    Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.

  5. #45
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı mucoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Takasta onu denk getirdim diyelim, motoru satmayla uğraşamıyorum genelde takas tercih ediyorum.

    Africa Twin 1100 L2 üstüne ne dersiniz? F850’den daha konforlu ve keyifli olabilir mi? Onun da da adı efsaneler listesinde Benim off road ile işim yok bu arada, tüm kullanımım asfalt.
    ben 2017 model afrika kullanıyorum l2 de tubeless lastik var ekran dijital evet iyi güzel motosiklet ama ben yeniden veya ilk afrika alacak olsam 2018 2019 kasa alırım egzoz sesi daha güzel diye sadece konfor konusunda hiç şüpheniz olmasın bence afrika gayet konforlu 2 silindir bir motosiklet afrika satıp yeni olması ve aksesuarlardan dolayı yeni f900 gs düşünürüm ama f850 düşünmem diyeyim
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #46

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
    Onların birçoğu paza kazanma derdi ile alıp şimdi satamayanlar. Motorun kötü olmasından değildir yani.

  7. #47

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
    @sodurlu88'in dediği gibi ucuzken alayım nasılsa artacak diye alanlar olabilir.
    Bir de baktım hemen hepsi 2021-2023, 2024'te revizyon geçirdi Tiger 900. Yenisine geçeyim diye satmak isteyenler de olabilir.
    youtube.com/@bisuruyorum

  8. #48

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
    Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...2024'te revizyon geçirdi Tiger 900. Yenisine geçeyim diye satmak isteyenler de olabilir.
    Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
    espresso bunu beğendi.

  9. #49
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
    Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
    F54 bunu beğendi.

  10. #50

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
    Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
    Geçen sene olsa ben alırdım mesela; zamanında 850 Sport'a epeyi bakmıştım, DL650'den memnun olan benim gibi bir kullanıcıyı hayli hayli mutlu ederdi.
    espresso bunu beğendi.

  11. #51

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------



    Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
    İkinci el de adet olarak çok satılan motor hızlı gider diye bir algı olsa da gerçekte bir fark yoktur. Aşağı yukarı aynı özelliklerde ve fiyatlarda 2 motor düşünelim. Biri Yamaha olsun, çok satılan bir model olsun. Diğeri de MV Agusta olsun, az satılan bir model olsun. 100 kişiden 50si yamaha almayı düşünebilir ama ilanda da yamaha daha çoktur, 500 tane motor olur ilanda. Yani satıcının rakibi daha fazla olur. 100 kişiden 5 tanesi MV Agusta almayı düşünsün, aynı oranda satılık motor sayısı daha azdır. 50 tane MV Agusta olur ilanda. Satıcılar için motorun satılma ihtimali matematiksel olarak aynıdır. 500/50 = 50/5 gibi.

  12. #52

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
    Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
    Ekonomide durum bu.
    Yazmışımdır, Vespa'yı ben ne kadar zor sattım.. Geçen sene bu zamanlar insanlar birbirini eziyordu
    espresso bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  13. #53
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.

    NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
    Arkadaşlar “GSX1000GX” super sport bir makine, benim istediğim türden bir motor olduğuna emin miyiz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------



    Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
    Katılıyorum ben de Tiger’ı ilana koyduğumda 3 ay tek bir telefon almadım. Takasta satabildim ki çoğu galeri de takasta Tiger almak istemedi.

    Şimdi Suzuki vs gibi piyasası olmayan motorlara da çok girmek istemiyorum, sağıma solum belli olmuyor satmak isterim elimde kalmasın

    Tiger’ı da km’si yükseliyor elimde kalır bu gidişle diye satmıştım. Eğer motoru seversem yılda 25.000’i rahat deviririm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.
    Versys 1000 gerçekten aradığım motor olabilir 🤔

  14. #54
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mucoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu
    Superduke GT bu kriterlerin kralı... Ama fiyat ve satış kolaylığı açısından bilemem.

  15. #55

    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XCX
    Alıntı okanius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
    Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
    Merhaba, hanoglu tecrubeniz nasildi? Ben de benzer birsey dusunuyorum ancak malum online’da pek bir bilgi yok.

  16. #56

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    GX supersport mu?
    Üstadım uzun bacaklı sportif touring makinası GX. Fazla spor kaçıyor benim zevkime göre desen anlarım tabii de, supersport değil yani.

  17. #57
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı pspfreak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, hanoglu tecrubeniz nasildi? Ben de benzer birsey dusunuyorum ancak malum online’da pek bir bilgi yok.
    İstedikleri parayı ödüyorsun sonuçta, ufak bir pazarlık payı oluyor. Ama çeşitlilik çok fazla, kredi kartına vade farkıyla taksit yapıyorlar. Orada sözlerine ne kadar güvenilir bilemem, mutlaka bir usta götürmek lazım. Bana 2 farklı kişi eski kullanıcıları hakkında farklı bilgi verdi mesela ama ben ustamın sözüne istinaden aldığımdan içim rahat.

  18. #58
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GX supersport mu?
    Üstadım uzun bacaklı sportif touring makinası GX. Fazla spor kaçıyor benim zevkime göre desen anlarım tabii de, supersport değil yani.
    Sahibinden yanılttı beni, orada süper sport olarak kategorilendirmişler evet bir ss denemez haklısın.

  19. #59

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı mucoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahibinden yanılttı beni, orada süper sport olarak kategorilendirmişler evet bir ss denemez haklısın.
    Sahibinden çok şenlikli yahu, benim eski Yamaha Xj6F de supersport diye geçiyordu =)

    Tabi GX yine touring motorların sportif tarafında kalıyor, S1000XR gibi. Tamamen asfalt olacak, konforlu olacak dediğin için aslında bayağı aradığın makina gibi. Sıralı 4 genel olarak titreşimi azdır ama mutlaka bir test sürüşü yap, S1000XR da sıralı 4 ama işte, titreşim konusu başka bir şey ve o da çok subjektif bir konu yine.
    youtube.com/@bisuruyorum

  20. #60
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Suzuki Gsx S1000GX’e baktım biraz güzel motor ama 890.000₺ para bağlayıp son sahibi olmak da var. Kredi kartına vade farksız 9 taksit de yapıyorlar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler