Multistrada 950S aldım arkadaşlar. Ben Tiger’ı çok seri makine biliyordum. Meğer baya uslu bir aletim varmış, Multistrada baya agresif geldi bana. Ortalama hızımı farkettirmeden arttığını gördüm.
Hayırlı olsun kazasız belasız , Multiler çok yakışıklı motorlar..
Hayırlı olsun. Kazasız belasız.
Güzel motosiklet. şehiriçinde de yormayacak gibi görünüyor
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
hani resim video vs yokmu gerçi insan yeni motor alınca heyecanlı oluyor gezmekten resim çekmeye vakit kalmıyor
Güzel günlerde kullanman dileğiyle... Hayırlı olsun
Hayırlı olsun, Tiger 800'den sonra kabaca 20-25hp kadar daha güçlü bir blokla tabi sürüş biraz değişebilir. 950S'teki motor 3000rpm üstünde keyiflendikçe keyiflenir, bir de düşük devirde düşük hızda şehir içinde Tiger'a göre biraz huzursuz olabilir. Biraz offroad / bozuk yol kabiliyeti azalmış olacaktır ama sanırım böyle bir beklenti yoktu zaten.
En güzel artısı Tiger800'den sonra 950S'in ayarlı amortisörleri ile kilona sürüşüne uygun bir ayar da yaparsan, bambaşka bir sürüş deneyimi yaşayacaksın.
Kazasız belasız.
Selamlar Arkadaşlar,
Multi’yi sattım yerine F850GS aldım
Açıkçası Multistrada’ya hiç alışamadım bunun sebeplerini sıralayacak olursam:
1- Gereksiz agresif, sürekli daha hızlı gitmeye iten bir karakteri var.
2- 5000 devir altı hiç keyif vermiyor, alt devirleri inanılmaz cansız.
3- 5000 devir üstünde gidelim ki keyif alalım diyorsunuz fakat bu defa da inanılmaz bir titreşim var.
4- Çok rüzgar alıyor, uzun bir tur camı almadım ama olsaydı da alırdı gibi geliyor bana.
5- Elektronik süspansiyonları olmasına rağmen rahat edeceğim ayarı bir türlü bulamadım. Yumuşatınca sürüş bozuluyor çok dalma yapıyor, sertleştirince de gerçekten kütük gibi oluyor.
6- Sesi de bence kötüydü.
Özetle hiç sevemedim ve sattım. Güzel yanları ise inanılmaz bir performansı ve hızlanması vardı ve yakışıklıydı. Farları inanılmaz güçlü ve mükemmel gösteriyordu.
BMW için ilk yorumlarım ise, Multi’den sonra baya gitmiyor, bana NC hissiyatı verdi (daha önce NC motorum vardı) Sürüşü benim için çok daha keyifli, fakat selesi çok da konforlu değil. Rüzgar çok alıyor. Elektronik sistemi göstergesi elcik butonları falan çok ergonomik güzel. Süspansiyonları fena değil multiden daha çok hoşuma gittiyse de biraz yaylana yaylana gidiyor o da çok hoş değil. Yakıt tüketimi çok iyi neredeyse NC gibi Titreşim Multiden az Tiger’dan çok.
Özetle şimdiye kadar, Pulsar, NC, Tiger 800, Multistrada 950S, F850GS kullanmış biri olarak, Tiger’ın tüm bu makinelerden çok daha konforlu olduğunu benim için 1 numarada olduğunu söyleyebilirim.
Sanırım sonraki motorum yeni model bir Tiger olacak ama onların da yenileri aynı tadı veriyor mu bilmiyorum 🤷♂
Tiger 800’de sele mükemmel, güç mükemmele yakın, rüzgar 0’dı, viraj kabiliyeti mükemmeldi. Bu 4’lüyü hangi motorda bulurum acaba?
Hayırlı olsun tekrardan =)
Rüzgar konusunda farklı cam türleriyle denemeler yapmak lazım, veya tek bir deflektör bile dünyayı değiştirebiliyor bazen. Ben Tuareg'e WRS'nin en büyük Touring Plus camını aldım, kışın çok daha keyifli olur kesin ama yazın beni serinletecek bütün havayı da kestiği için bayağı küfrediyorum =)
Multi'nin viraj kabiliyeti bu saydığın motorların hepsinden çok daha yüksektir aslında. Amortisör ayarlarıyla ilgili biraz araştırma veya amortisör ayarı yapan bir yerden destek alsan çok tatlı bir noktayı keşfedebilirdin diye düşünüyorum. Yoksa F850'nin senin de yaylandığını hissettiğin üzere 950S ile aşık atabilecek bir amortisör yapısı yok.
Seleyle ilgili durum civcivli olabiliyor, KTM de mesela powerparts seleyi satabilmek için 1290 adv gibi konfor odaklı motora bile dandik bir sele koyuyor, belki ducati de benzer bir şey yapmıştır.
Yeni Tiger 900'ün son güncellemesi asfalt için müthiş bir makinaya dönüşmesini sağladı - offroad tarafında bazı problemleri var. Ona yönelebilirsin.
Hayırlı olsun. Tiger 800 den sonra Tiger 850 Sport aldım. Kesinlikle 800 deki keyfi alamadım ve satamadığımdan takasta değerlendirdim. Tiger 800 için kullandığım en keyifli motosiklet diyordum, ta ki 2016 R1200GS alana kadar GS1200 gerçekten çok keyifli bir motor. Dengesi, sesi, gücü, konforu...
Tiger 800 kullanıyor olup, son dönemde kaşınan biri olarak, yorumlar bana ilaç gibi geldi
Çok teşekkür ederim yorumlar için. Ducati’nin selesi iyiydi bu arada, Tiger daha iyiydi, NC berbattı benim sele konforu sıralamam şöyle:
1- Tiger 800
2- Multistrada 950S
3- F850GS
4- NC
F850’ye GP kompozitten bir cam takmışlar, sadece kaska değil omuzlarıma da rüzgar vuruyor, hatta göğüs bölgeme de. Givi’de bir ön cam var belki onu deneyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Teşekkür ederim. Dün az kalsın çok hızlı bir karar ile 2016 R1200GS alacaktım ki uzun süredir takip ettiğim motor sorduğum gün satıldı 😒
Sanırım sonraki hedefim bu ya da Africa Twin olacak.
R1200GS şehir içinde yorar mı diye düşünüyorum ama gerçekten çok övülen bir makine dengesiyle vs.
Bir de bütçem şu an 2016 civarına yetiyor, 2022 makineyi satıp 2015-16 model araca binmek de ne kadar makul bilemiyorum bir yandan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Ben henüz o tadı veren bir makine bulamadım bulduğumda ve deneyimlediğimde yazacağım.
Triumph’ların sadece satması zor oluyor biraz en sıkıntılı yanı bu.
merhaba yeni motosikletiniz hayırlı olsun
fakat f850 yerine neden yeni kasa f900 gs almadınız onu merak ediyorum (sıfır fiyatı 735k bence bu sınıfta tiger 900 ile tercih edilecek 2 motordan biri) yeni afrikalar 900 k bence o paraları hak edecek bir motor değil
Takasta onu denk getirdim diyelim, motoru satmayla uğraşamıyorum genelde takas tercih ediyorum.
Africa Twin 1100 L2 üstüne ne dersiniz? F850’den daha konforlu ve keyifli olabilir mi? Onun da da adı efsaneler listesinde Benim off road ile işim yok bu arada, tüm kullanımım asfalt.
Almak istediğiniz motordan beklediğiniz 5 maddelik önceliklerinizi sırasıyla yazın, buna göre tavsiye yapalım.
Tamamen asfalt sürüşü yapmayı planlayan biri için Afrika Twin yerine NT1100 daha mantıklı olabilir. Afrika Twin'e göre daha iyi yol tutuşu, rüzgar koruması, yükleme alanı, alçak sele gibi özellikleri öne çıkar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)