Işıklarda falan debriyajı tam salmadan yani lastiği falan pati çekmeden hızlıca kalkıp hızlı vites yükseltmek sübab ayarını bozar mı bazen diğer sürücüler kaldırmak istediğinde ara sıra yapıyoruz aklıma gelmişken sorayım
Işıklarda falan debriyajı tam salmadan yani lastiği falan pati çekmeden hızlıca kalkıp hızlı vites yükseltmek sübab ayarını bozar mı bazen diğer sürücüler kaldırmak istediğinde ara sıra yapıyoruz aklıma gelmişken sorayım
Bir şey olmaz, hakuna matata aynen devam.
Hocam ciddi misiniz pek anlamadım sürekli yapan birisi değilim merağımdam soruyorum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Daha bugün ayarladık :D
Hızlı kalkmaktan ziyade subap ayarını motorunuz sıcakken mi tam soğumuşken mi yaptırmış olmanız daha önemli bir konu. Sentil çakısı konusuna daha girmedim bile.
Tam olarak farkları neler mesela hangisi daha doğru olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Ustama götürdüm sürekli stop ediyor rölanti çok dengesizdi falan önce sıcakken rölantiyi biraz ayarladı sonra sübap ayarını bozuk olduğunu motoru Bi 20 30 dakika soğutup sonra ayarlamamız gerektiğini söyledi yanındaydım 30 dakika sonra ayarlamaya başladı şuan cıncık gibi ama işte hızlı kalkmak yüksek devir bozar mı bilmiyorum öğrenip ona göre sürerim :D
öyle hızlı kalmayla en fazla debriyaj balata ve diskleri zarar görür, iyi ihtimal zincir zarar görür.
motoru boğdurmak genelde subap ve pistona zarar verir.
bunlar kağıt üstünde kafayı yoran şeyler hocam hayatım boyunca brezilyalı gibi kullandım hiç hızlı ani veya tekerde kalkışlarım yüzünden bi problem yaşamadım. geçen sene 26 aralık gecesi duvara çarpmam dışında. lego gibi dağıldı motor...
kaburga çatladı motor o zamanlar yetkili serviste 40 bin lira fatura çıkardı pert haliyle sattım mecburen. bide ayağım biraz ezilmişti ama ucuz atlattık ekipman hayat kurtardı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)