Bir takım Supersport kaygıları..
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar , yeni sezona çocukluğumdan bu yana hayalini kurduğum kawasaki zx6r almayı planlıyorum 2013 ve üzeri mümkünse 2016. malumunuz türkiyede 60.000 km geçen SS yok "nedense??" o yüzden km değil kondisyonuna bakmalı diye düşünüyorum. şuan ki piyasa şartlarına göre 400-450k bütçem var bu motor için yatak sarması vb problemler için de 100-120k para ayırmayı düşünüyorum.
Sorularım şunlar,
Çevremdekiler 5 yaş üstü SS alınmaz, diğer kısım zx6r "kurşun geçirmez" ağır sanayi motoru kolay kolay yatak sarmaz diyen tayfa. Başka bir kısımda iyi rektefiye edersin binersin diyenler.
Ben elbette ustaya götürüp baktırtacağım motoru ama ?
Olaki ;
1-Motor yatak sardı, ayırdığım bütçe ile özel servis veya kawasaki yetkili servisine yaptırsam garanti vriliyor mu 6 ay 1 sene veya X km ?
atıyorum yapıldı motor 2 ay sonra bir daha yatak sardı tüketici mahkemesi vs girmeden tekrar o servis cebimden para çıkmadan bunu yapar mı ?
2-Diyelim ki çok güzel rektefiye yapıldı. Bu motorumu sıfır motor gibi olmasını sağlarmı rodaj bitimi sonrası atıyorum redline a çekinmeyim veya top speed görmekte sorun yaşamayım 30-40k km binmek istiyorum en az.
Lütfen o paralara cbr650r zx4rr önermeyin. Ben tamamen safkan bir SS istiyorum 650r sport touring zx4rr ise pahalı buluyorum. R7 tam istediğim oturuş pozisyonunda ama çift silindir cp.
Reklamlar
-
Daha eski bir Zx6R'ı Motorcumuhabbeti hala toparlayamadı. Epey de uğraştı, çok para döktü.
Şahsi görüşüm; kurşun geçirmez motor bloğu yoktur lakin motorun dilinden anlayan iyi bir ustayla ve orijinal parça kullanımıyla rektefiye edilen motorun da kolay kolay sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum. 6 ay 1 sene de garanti verileceğini düşünmüyorum.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Daha eski bir Zx6R'ı Motorcumuhabbeti hala toparlayamadı. Epey de uğraştı, çok para döktü.
Şahsi görüşüm; kurşun geçirmez motor bloğu yoktur lakin motorun dilinden anlayan iyi bir ustayla ve orijinal parça kullanımıyla rektefiye edilen motorun da kolay kolay sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum. 6 ay 1 sene de garanti verileceğini düşünmüyorum.
evet hatırladım 2-3 partta yayınlamıştı yalnız o motor 130k km üstüyüdü bide model olarak eskiydi yanlış hatırlamıyorsam.
-
eudorias adlı üyeden alıntı
evet hatırladım 2-3 partta yayınlamıştı yalnız o motor 130k km üstüyüdü bide model olarak eskiydi yanlış hatırlamıyorsam.
Doğrudur epey eskiydi ama tek kullanıcıda kalmış, bakımları yapılmış bir motor olduğunu tahmin ediyorum. Açıkçası her zaman, her an istediğimiz motorlara ulaşamıyoruz. Sizin de gönlünüzden Zx6R geçiyorsa bence hayalinizi ertelemeyin. Zaten kötü günler için de kaynak ayırmışsınız.
-
garantisi olmaz çünkü senin nasıl kullandığını bilemezler. montajla ilgili bir hatadan dolayı sıkıntı oluşursa dava açarsın haklı bulunursan tekrar yaparlar. eğer usulüne uygun toplanırsa uzun yıllar sıkıntısız redline'a soka soka binersin ama usta "bunun daha gideri var" diyip tolerans sınırlarını kontrol etmeden eski parçaları kullanmaya devam ederse tabii ki de bir yer de patlak verebilir.
-
hocam rektefiyeye ben çok önyargılıyım açıkçası. o kadar hassas bir işlemi türkiye şartlarında layıkıyla yapan bir kaç kişi dışında olduğunu düşünmüyorum. şimdi herkesin elinde bir tork anahtarı var, hava atıyorlar. yuzlerce civata var motor bloğunun üstünde, hepsinin farklı tork değerleri var. servis manuelinden hepsine ayrı ayrı bakıp ona göre mi torkluyorlar ? hiç sanmıyorum açıkçası. diyelim bunu da yaptılar, o tork anahtarının kalibrasyonundan da emin olunması lazım. bunlarla uğraşacak usta tanıdığınız var mı, benim yok şahsen. daha pistonların, yatakların milimetrik ölçümüne falan gelmedim. krank, yatakların üstünde dakikada 15 bin kere dönüyor ve o aradaki yağ dolu milimetrik boşluğu ustanız ayarlayacak. korku filmi gibi. ya milletin motorunun debriyaj balatası değişiminde fazla sıvı conta sıkılmasından yağ kanalları tıkanıyor, motor yatak sarıyor. kaç tane böyle örnek var. onun için rektefiye yaptırırım kafası bence çok sağlıklı değil. he tabiki kara düzen motorlar toplanıyor bir sürede idare ediyor ama 600 lük süpersport makineye kafanız rahat binebileceğinizi sanmıyorum.
işin güzel kısmına gelirsek, 10 yasin altında, motor bloğu açılmamış bakımlı bir kawasakiyi normal şartlarda kıramazsınız. motor o vakite kadar düzgün yağlanmışsa ve hararet yapmamışsa daha çok uzun ömrü vardır. yani sizin o bütçeye düzgün bir motor bulma ihtimaliniz var gibi. ama çok iyi araştırmak lazım. kenara ayıracağınız bütçeyle de çıkacak ufak tefek sorunları, bakımlarını yaptırırsınız mis gibi. yani şöyle düşünün, 2013 de bir zx 6 r almış olsanız, şu anda 60 bin km de olsa motorunuz rektefiyeyi düşünür müydünüz ? sanmıyorum. bu ayarda bi motor bulmaya çalışın bence. he bunun yanında sürekli tekerde gitmiş 2019 model motosikletin motor bloğu ömrü çok azalmış olabilir. şans işi. ama dediğim gibi uzun süreli bir araştırmayla, az sahip değiştirmiş sağlıklı bir makine bulabilirsiniz.
-
Ne demek ya ağır sanayi motoru =) Kawasaki uçak da yapıyor, ne alakası var bunun motorla şimdi? Uzaktan yakından bir alakası yok. Farklı farklı ağır endüstri alanlarında faaliyet gösteren bir firmanın kendine verdiği isim Kawasaki Heavy Industries. Yarın bizim bakkal Hasan da firmasının ünvanını H&N Supply diye değiştirse bakkalın sattıkları mı değişecek? =)
Şimdi genel geçer bir ilk yorum olarak motorun dayanıklı olduğunu söylemekte bir hata olmaz. Evet dayanıklı motor, ama ne kadar bakım yapıldığı soru işareti. Türkiye'de eski Japon motoru alınırken oynanan en büyük kumar o motora nasıl bakım yapıldığı. Yağını balını emcüklerim, zincirini kulak pamuğuyla temizlerim diye gezen fetişler bile ne sübap ayarına baktırıyor ne koyduğu yağa ne aldığı benzine özeniyor. Evet bu bir genelleme ve böyle yapmayan kullanıcılar da var, ama çoğunluk "Japon nasıl olsa bişey olmaz" diye eşşek muamelesi yapıyor.
2016, 2017 ve 2018 ZX6 ve ZX10'larda şanzımanın dağılıp gitmesiyle ilgili bir recall var mesela. Kaç tanesi motorunu bu çerçevede kontrol ettirmiş, kaçının bundan haberi var? Bu dediğim de "16-17-18 ZX6'lar şanzıman kırıyor" demek değil, recall'dan da bunu anlıyor insanlar..
Böyle bir motor alıyorsan büyük zar attığını bilerek al. Gönlünden geçen oysa da @tommy'nin dediği gibi bunu ertelemenin bir anlamı yok.
Öncelikle motoru aldığın kişiye dikkat et, motora değil. Pasta cila atınca bıcır bıcır yapınca mekanik iyi durumda olmuyor. En fazla doğru bilgi alabileceğin nokta burası ki 10 yaşına yakın bir SS bakıyorsun, muhtemelen ilk sahibinden almayacaksın, yine öncesi kumar.
Kenara para ayırmak doğru bir hareket, ama bunu da ara ara eline para geçtikçe + bu parayı bir fonda vs tutarak artırmaya bak. 120bin TL'ye yetkili serviste bir halt yapmazlar. Bir parça gittiğinde bozulduğunda bir tamirat yapıldığında buna vereceğin para ile de bir garanti bekleme. Eski bir supersport almak demek sürekli para gidebilecek bir keyif aleti almak demek. Bir kere para harcasam bir daha harcamadan sürer miyim diyorsun ya, böyle bir beklentin varsa ya alma böyle bir motor ya da beklentini değiştir. Düzenli olarak bir yerleri bozulup edecek ve buna para harcaman gerekecek gibi düşün. Çünkü piyasadaki elek olmuş motorlardan biriyle de ben dolaşırım biraz kafasında değilsen, bil ki gidecek. Yağını suyunu koydum başka bir şey yapmadım gibi beklentin olmasın.
ve böyle bir maceraya giresin varsa, "elin tornavida tutuyorsa" git yavaş yavaş kendine takımlar almaya başla. Mekanik bir motosiklet nispeten, yıldaşı diğer japonlara göre elektroniği daha bol olsa da, çıkan sorunların önemli bir kısmını yurt dışından parça getirip kendin halletmeyi hedefle..
ki bu durumda bile tanımıyorum ama eli tornavida tutuyor diye bildiğm motorcumuhabbeti de sorunlarını bitirememiş.
Ben senin yerinde olsam o paraya gider R7 alırım ZX6 almam, bana ne çift silindir crossplane olmasından. ZX6'nın bu potansiyel masraflarına değecek bir artısı yok çünkü R7'den, benim için. Ama senin için varsa yok ben o sesi isterim dersen, bil ki senden önce de sırf sesi diye bir sürü insan aldı ve neler yaptıkları belli değil. Risklerin farkında ol ki sonradan kabusa dönmesin.
Eski spor araç risktir. Ben bu riske giriyorum ZX6 buna değer dersen yapıştır.
-
100-120 k olasi problemler icin ayirdiginiz butceyi parca fiyatlarini inceleyerek mi yaptiniz, yoksa tahmini bir rakam mi?
Suanki guncel fiyatlar ile o para blok revizyonu icin hic zannetmiyorum ki yeterli olsun.
Ben olsam ne yapardim diye empati yapmaya calisiyorum da, gram bag kuramiyorum bu duruma. Hadi diyelim gozu kararttim ve sahip olmadan olursem gozum arkada gider diye gemileri yaktim ve bunu aldim, yapacagim islemler soyle olurdu:
1-servise gider tepeden tirnaga parca fiyatlarini liste seklinde ogrenirdim. stok durunlarini, stokta yoksa parca temin suresini ogrenirdim.
2-kawasaki peofosoru bir usta bulup modelin olasi kronikleri varmi, varsa ne masraf acar ogrenirdim.
3-ilk iki secenek beni vazgecirmez ise, bulabilecegim en temiz motoru bulup, once sahibini incelerdim nasil bir insan.
4-profosor arkadasa ekspertizini yaptirirdim.
5-mutlu son.
Ama bence parca fiyatlarini ogrendikten sonra siz de bu sevdadan vazgececeksiniz gibi geliyor.
-
Dört silindir SS motoruna 100.000 TL ye rektifiye yapılacağını hiç zannetmiyorum , tabi büyük Japon veya Avrupalı markalardan bahsediyorum , benim fındık kadar tek silindir 150 cc Piaggio Medley 45bin'e çıkacaktı :D tabi sadece yatak ve segmanla bloğu kapatıp rektifiye yaptırdık zannediyorsanız yüksek devir çeviren o yaştaki motosikletlere hiç yaklaşmayın incinirsiniz
-
12 Aralık 2023, 00:18
#10
Arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ederim. Sanırm r7 veya 650r arasında bir seçim yapacağım ama 4 silindir baskın gelecek gibi gözüküyor. yurt dışından clip ons 7 derece aşağı eğik (elcik) 3-4cm düşürüp peg yükseltici alıp SS pozisyonunda kullanacağım. 2 sene buna binip sıfır zx6r alırım değilse çok zengin olmak lazım anlattıklarınıza göre :(
-
12 Aralık 2023, 01:30
#11
Dört silindir isteğinizi anlayabiliyoruz , pürüzsüz devirleniyor sesi orgazm yaşatıyor ok , anladığım kadarıyla sürekli piste çıkılmayacak , peki motorun üstünde bu extra domalma isteği neden caddede yada otoyolda sürerken gerçekten büyük artıları var mı?
-
12 Aralık 2023, 02:26
#12
genel olarak şehirlerarası yolda kullanacaksanız 120km üstü viraj zaten tehlikeli,bu her motosikjlet için geçerli.düzlükte 150den sonrası tehlike.almanya da otoban ve pist hariç ,daha önce yazmıstım ss biraz lüks.lüks istiyorsanız illa zx6 diyorsanız tabiki alın.o fiyata 20-30k kmde zx6 var.tavsiyem aynı hazzı veren street triple rs.hem 4 silindiri aratmaz,hem racing ruhu var.krenajlı isterseniz 2023 model sıfır aprilia rs 660 var.
-
12 Aralık 2023, 11:05
#13
Pistte de R7 içinden geçer 650R'ın
Pegleri yükselteceksin, clip-on'u aşağı çekeceksin, belini ağrıta ağrıta bir kamyonla gezeceksin ama sonra =)
Kendin yazdın 650R bir sport-touring diye. Sport-touring olmasının sebebi clipon'un yüksek olması peg'in aşağıda olmasından değil ki.
nedir bu 4 silindir fetişi anlamakta zorluk çekiyorum. Fazla yakar, bakımı daha pahalıdır, ağırlaştırır motoru hantallaştırır, daha fazla ısınır.. Bir sürü eksisi var. Sesi güzel. E kulaklık alıp bütün gün 4 silindir sesi dinleyelim nedir yani =)
-
12 Aralık 2023, 11:15
#14
2013 Zx6R çok tatlı gözüküyor. R7 biraz daha modern bir tasarıma sahip.
-
12 Aralık 2023, 11:23
#15
killingroad adlı üyeden alıntı
Pistte de R7 içinden geçer 650R'ın
Pegleri yükselteceksin, clip-on'u aşağı çekeceksin, belini ağrıta ağrıta bir kamyonla gezeceksin ama sonra =)
Kendin yazdın 650R bir sport-touring diye. Sport-touring olmasının sebebi clipon'un yüksek olması peg'in aşağıda olmasından değil ki.
nedir bu 4 silindir fetişi anlamakta zorluk çekiyorum. Fazla yakar, bakımı daha pahalıdır, ağırlaştırır motoru hantallaştırır, daha fazla ısınır.. Bir sürü eksisi var. Sesi güzel. E kulaklık alıp bütün gün 4 silindir sesi dinleyelim nedir yani =)
Günlük / genel kullanım için 3 silindir güzel bir uzlaşma oluyor. Hem oldukça güzel devirlenebiliyor, hem de tüm devirlerde güzel tork veriyor.
Bununla birlikte pist kullanımı için klasik 4 silindirliler daha iyi sanki; yani sürekli piste çıkılabiliyorsa daha iyi bir seçenek. Onun haricinde hamallık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Modern dizayn ve çift silindirli olarak (R7'den bile daha fazla günlük kullanıma uygun) yeni Suzuki GSX 8R da çok tatlı duruyor bence.
-
12 Aralık 2023, 11:49
#16
Cyan adlı üyeden alıntı
Bununla birlikte pist kullanımı için klasik 4 silindirliler daha iyi sanki; yani sürekli piste çıkılabiliyorsa daha iyi bir seçenek. Onun haricinde hamallık.
Bu da yine nereden oluştuğunu anlamadığım bir kanı.
Başka sebeplerden ötürü Japonlar sıralı 4'e geçtiler hepsi, bu onun daha ideal olduğu anlamına gelmiyor ki. Dört silindirin tek avantajı daha fazla devir çevirebilmesi, büyük bir fayda sağladığı tek yer otoban.
Tabii ki insanlar sıralı 4 sevebilir tercih edebilir, kötü demiyorum, ama böyle saplantı haline gelmesine sebep olacak bir şey yok. Pistteki avantajlarını saysın birisi bana sıralı 4'ün nolur =)
*
GSX-8R'ı ben de çok merak ediyorum ama işte orada ağırlık bence biraz göze batacaktır, 8S'te kotarmışlar da.
-
12 Aralık 2023, 11:56
#17
eudorias adlı üyeden alıntı
şuan ki piyasa şartlarına göre 400-450k bütçem var bu motor için yatak sarması vb problemler için de 100-120k para ayırmayı düşünüyorum.
Insanlar cok devir ceviriyor diye cok nazik zannediyorlar ama duzgun kullanilmis Japon 4 silindirler oldukca saglam bloklar. Bilincli kullanildigi muddetce kolay kolay rektifiye istemezler. Ola ki duzgun rektifiye yapildiysa da motor evet yeni gibi olur. Lakin bu rektifiye ucuz olmaz. Yapilma ihtimali de Turkiye ortaminda azdir diye dusunuyorum. Yerinizde olsam, rastgele bir motosiklet alip butcenin bir miktarini olasi rektifiyeye harcamak yerine, rektifiye ihtimali minimumda olan bilincli kullanilmis bir motosiklete verebilecegim en yuksek meblagi vermek olurdu.
killingroad adlı üyeden alıntı
nedir bu 4 silindir fetişi anlamakta zorluk çekiyorum. Fazla yakar, bakımı daha pahalıdır, ağırlaştırır motoru hantallaştırır, daha fazla ısınır.. Bir sürü eksisi var.
Benim icin 4 silindirin en onemli faydasi, virajli yollarda ve pistte kullanirken, yuksek devir araliginin sagladigi esneklik. Cok vites degistirme ihtiyaci olmadigi icin suspansiyonu uzmeden virajdan viraja kolay gecis yapabilme. Onun icin de 1000cc yerine 600cc tercih ederdim, ve tabii ki 2 ya da 3 yerine 4 silindir.
Pist ve virajli yollarda performansli surus disinda 4 silindir ve SS ergonomisi kesinlikle tercih etmezdim.
-
12 Aralık 2023, 17:19
#18
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Dört silindir isteğinizi anlayabiliyoruz , pürüzsüz devirleniyor sesi orgazm yaşatıyor ok , anladığım kadarıyla sürekli piste çıkılmayacak , peki motorun üstünde bu extra domalma isteği neden
caddede yada otoyolda sürerken gerçekten büyük artıları var mı?
HAHAHAHAH okuyunca kahkaha attım. Yok arkadaşım bu tamamen kişisel bir tutum ben mesela r25 kullanıyorum. hiç estetik durmuyor ve üzerine kapnamam lazım ki nasıl denir hem vücut olayım motorla tercih meselesi o zaman daha güvende hissediyorum kendimi. mesela r25 ile 170 viraja girerken endişe duymuorum ama scooter kullansam düşerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------
killingroad adlı üyeden alıntı
Pistte de R7 içinden geçer 650R'ın
Pegleri yükselteceksin, clip-on'u aşağı çekeceksin, belini ağrıta ağrıta bir kamyonla gezeceksin ama sonra =)
Kendin yazdın 650R bir sport-touring diye. Sport-touring olmasının sebebi clipon'un yüksek olması peg'in aşağıda olmasından değil ki.
nedir bu 4 silindir fetişi anlamakta zorluk çekiyorum. Fazla yakar, bakımı daha pahalıdır, ağırlaştırır motoru hantallaştırır, daha fazla ısınır.. Bir sürü eksisi var. Sesi güzel. E kulaklık alıp bütün gün 4 silindir sesi dinleyelim nedir yani =)
Tercih meselesi bu ben sadece 4 silindir ss pozisyonu sıfır motor beklentim var bu bütçe ile çok şey istemiyorum dünyadan )
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
yerim onu ben hehehe tek sıkıntı egzoz tasarımı bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Günlük / genel kullanım için 3 silindir güzel bir uzlaşma oluyor. Hem oldukça güzel devirlenebiliyor, hem de tüm devirlerde güzel tork veriyor.
Bununla birlikte pist kullanımı için klasik 4 silindirliler daha iyi sanki; yani sürekli piste çıkılabiliyorsa daha iyi bir seçenek. Onun haricinde hamallık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
Modern dizayn ve çift silindirli olarak (R7'den bile daha fazla günlük kullanıma uygun) yeni Suzuki GSX 8R da çok tatlı duruyor bence.
ya 3 silindirede okeyim ama 3 silindir SS yok ki R9 çıkarsa öyle bir söylenti var mt09 blogu ile SS çıkacak diyoooolaaa ne kadar doğru bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Günlük / genel kullanım için 3 silindir güzel bir uzlaşma oluyor. Hem oldukça güzel devirlenebiliyor, hem de tüm devirlerde güzel tork veriyor.
Bununla birlikte pist kullanımı için klasik 4 silindirliler daha iyi sanki; yani sürekli piste çıkılabiliyorsa daha iyi bir seçenek. Onun haricinde hamallık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
Modern dizayn ve çift silindirli olarak (R7'den bile daha fazla günlük kullanıma uygun) yeni Suzuki GSX 8R da çok tatlı duruyor bence.
ya 3 silindirede okeyim ama 3 silindir SS yok ki R9 çıkarsa öyle bir söylenti var mt09 blogu ile SS çıkacak diyoooolaaa ne kadar doğru bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Insanlar cok devir ceviriyor diye cok nazik zannediyorlar ama duzgun kullanilmis Japon 4 silindirler oldukca saglam bloklar. Bilincli kullanildigi muddetce kolay kolay rektifiye istemezler. Ola ki duzgun rektifiye yapildiysa da motor evet yeni gibi olur. Lakin bu rektifiye ucuz olmaz. Yapilma ihtimali de Turkiye ortaminda azdir diye dusunuyorum. Yerinizde olsam, rastgele bir motosiklet alip butcenin bir miktarini olasi rektifiyeye harcamak yerine, rektifiye ihtimali minimumda olan bilincli kullanilmis bir motosiklete verebilecegim en yuksek meblagi vermek olurdu.
Benim icin 4 silindirin en onemli faydasi, virajli yollarda ve pistte kullanirken, yuksek devir araliginin sagladigi esneklik. Cok vites degistirme ihtiyaci olmadigi icin suspansiyonu uzmeden virajdan viraja kolay gecis yapabilme. Onun icin de 1000cc yerine 600cc tercih ederdim, ve tabii ki 2 ya da 3 yerine 4 silindir.
Pist ve virajli yollarda performansli surus disinda 4 silindir ve SS ergonomisi kesinlikle tercih etmezdim.
İşte o kumar keşke çevremde aldığı günden bu yana ne yaptığını bildiğim birinin SS i olsa ama yok. Yada tüm bakımlarını ağır dahil servis faturası ile önüme koysa satıcı..
-
12 Aralık 2023, 17:28
#19
hocam öncelikle cbr 650r sport touring değil o işi geç. gayet pist motoru olacak motor. ama model açısından değil eski sahipleri açısından kaygın olsun çünkü ülkemizde yüksek cc SS motorlar genelde eline az bişey para geçen keyifci godomanların elinden bir çok kez geçiyor.
keyifci dediysem de keyif seviyesi pavyonda tarla satıp yemek ile eşdeğer, anası ağlatılmış motor çok fazla var.
bence en temiz seçenek triump daytona 675-675r-765 serisi olur çünkü abidik gubidik adamlar bu motoru almaktan korkarlar hatta çoğu adını bile bilmez, ben safkan SS sürücüsü olacam zorluklara göğüs gerecem diyorsanız naçizane önerim budur. ayrıca gelmiş geçmiş en güzel görünümlü SS olduğuna inanıyorum.
-
12 Aralık 2023, 18:23
#20
eudorias adlı üyeden alıntı
Tercih meselesi bu ben sadece 4 silindir ss pozisyonu sıfır motor beklentim var bu bütçe ile çok şey istemiyorum dünyadan
)
E, evet. "Bu" dünyadan "bu" bütçe ile çok şey istiyorsun =)
Sıralı 4 SS'leri sadece Japonlar yapıyor. Artan vergi yüzünden sıfırları inanılmaz fiyatlandı, ikinci ellerine sahip olanlar bu fiyat artışında iyice delirdiler. 1 milyona R6 vardı bir ara hala var mı? =) E bu durumda, böyleyken böyle napalım. Bence sen Supersport sürmek değil, supersport gibi görünen ve sesi güzel bir motor istiyorsun. Bu durumda CBR650R doğru tercih olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)