Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

SYM Jet14 furş takımı değişikliği.

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Kasım 2023
    Merhaba arkadaşlar bu hafta sonu muayeneden geçemedim maalesef aklınızda bulunsun motoru ön tekerlek boştayken gidonu sağ sol yaptığınızda takılmadan sağa ve sola rahatlıkla gitmesi gerekiyor takılmadan eğer bilyalar da veya bilye yataklarında ezilme varsa bu yüzden takılma yapıyor ve muayeneden geçemiyorsunuz maalesef...

    Şimdi şöyle bir şey sormak istiyorum daha evvel bilye bilye yatağı değiştiren arkadaşlardan yardım aldım yapılabilir bir şey gibi gözüküyor fakat scooterlarda biraz daha lastiğe yakın bölümde kaldığı için alt tarafta plastik akşamda çok fazla parçanın sökülmesi gibi bir ihtimal ortaya çıkıyor acaba değiştiren arkadaşlar var mı veya bu konuda bilgisi olan var mı..

    Çok fazla parça sökmeden pratik bir yol var mı veya usta olmadan parçaları söksek tekrar toplamakta sıkıntı yaşar mıyız bu konuda sizlerden bilgi almak istedim şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Servisinde yaptırsanız daha iyi sanki; yanlış hatırlamıyorsam incelikleri olan bir iş. Forumda aşağıdaki gibi bir konusu açılmış daha önce: (İlk geleni yazdım, başka da bulunur...)

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-degisimi.html
    espresso bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    26 Kasım 2023
    Evet aynı dertten muzdarip kişilerin açtığı konular mevcutmuş teşekkür ederim bilgilendirme için...

    Anladığım kadarıyla bu iş servislik iş ince ayarlar gerekiyor ve tekrar bir süre sonra gidilip servis tarafından tekrar sıkılması gerekiyor...

  4. #4
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Profesyonellerin yapabileceği bir iştir. Kendiniz yapmanızı tavsiye etmem, grenajlar ile birlikte bir çok aksam sökülmek zorunda olunur genelde.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Vitesli motorlarda daha basit çünkü rulmanlara ulaşmak kolay , sukuturda bir sürü plastik sökücen tek fark bu , rulmana ulaştıktan sonra gerisi aynı işlem , grenajlara nazik davranmalısın aksi halde bağlantı yerleri çatlayıp kırılabilir , tam oturmayan kenarlar yüksek devirde zırıldayabilir , furş rulmanlarının ayarıda tecrübe ister , çok gevşek olursa gidon yalpalayabilir , sıkı olursa kontra vermek zorlaşır...gidon takılıyorsa (tam ortaladığında takılır) viraj dönerken rahatsız olman gerekirdi , muayeneden kalmadan önceki asıl sorun bu
    pea ve zihnigonen bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)