Şimdi ağırlık dağılımları aynı bir kere nasıl S2000'in daha iyiymiş? :D İkisi de 50/50, otomatik 3.0si'da 49/51 :p
S2000'in mükemmel ötesi bir şasisi var, arabayı bu kadar özel kılan da bu. Yoksa tek başına direksiyonu ele alırsak Z4'ün (M'deki hidrolik direksiyonu) daha iyi S2000'den. S2000'i özel kılan şasisi ve stiff ayarları ile daha rijit duruyor ve turn-in daha hızlı evet Z4'ten, bunun aksini söylemek mümkün değil. Ama Z4 3.0'a çıkarsak BMW I6 atmosferik motoru sanat eseri gibi, S2000'in zamanında caddede fanatiği olunan motor biraz kütüpiyoz kalıyor. S2000'in en zayıf halkası heralde bizim gençlerin bayıldığı motorudur, Honda da zaten hemen bi 2.2L güncellemesi geçmişti biraz kendine gelsin diye.
İkisi de çok keyifli otomobiller elbette, Türkiye'de sunday-cup kültürü olsa biraz da yolu boşverip burada takılmak için araba hazırlıyor olsam S2000 tercih ederim. Ama bu haftasonu hatunla Gökçeada'ya gideceğim sonraki haftasonu da piste çıkarım veya ormanda azıtırım diyorsam Z4 daha güzel bir tercih benim için. O yüzden heves etmiştim zaten.
Adamın motosiklet hastalığı konusunu da arabaya çevirdik iyi mi =)
Zaten spor motosiklet kullandıktan sonra artık arabalara terlik gözüyle bakıyorum, motor iyidir =)