Kullanmaktan En Keyif Aldığınız Motosiklet Modeli?
Reklamlar
-
Merhaba,
Farklı bir konuya gireyim dedim ve merak ettim, şimdiye kadar kullandığınız ve en çok keyif aldığınız motosiklet hangisiydi? Benim pek çok motosiklet modeline binme fırsatım olmadığı için sadece Dominar'a binme şansım oldu o yüzden sürmekten gerçekten keyif alıyorum. 2 teker olsun da hangisi olursa olsun
Reklamlar
-
Hepsi ayrı bir keyif.
Cbf 500, cbf 600, cbf 1000 (3 adet) 600 RR, F 700 GS...
Sayısını unuttuğum 200-250 cc hafif enduro (Kmx 125, TT 600, XL 200 Crf 250x4 vs)
Yine sayısını unuttuğum şehiriçi ufak scooter, cup tarzı motorlar
Şu an bir Crf 250, bir de CL 250 var.
Cbf 1000'leri unutamıyorum ama keyif almadığım motosikletim olmadı.
CL'yi her an gözden çıkarabilirim ama Crf'den zor vazgeçerim.
Dediğim gibi, hepsi ayrı bir keyif.
-
Benim commuter/naked ve (yavru) sport touring haricinde farklı türlerde uzun kullanım tecrübem yok. Kendi limitli tecrübeme göre nispeten dik oturuşlu, karenajlı, yüksek gidonlu, spor görünümlü Kawasaki Er6f ile çok rahat ve mutluyum. Ölçüleri tam bedenime uygun, hissiyatı,sesi hoşuma gidiyor. Hiçbir şeyi tam yapamasa da her şeyden biraz yapabilen motorumu gerçek anlamda seviyorum. Yaşına bağlı kozmetik kusurları olmasa bir de karenaj zırıltıları olmasa çok daha mutlu olurdum. Yine de Moto Guzzi'den Harley'e , Ktm'den Suzuki'ye, Triumph'dan Ducati'ye pek çok markanın farklı modelleriyle ilgileniyor ve hepsini alıp harem kurmak istiyorum.
-
Şuan bende dominar 250 kullanıyorum, sürüşünden çok keyif aldığım motosiklet 84 model jawa 250 classic' ti. Antalyadan biri gelip aldı restore ettirmiş ışıl ışıl biniyor
-
-
2015 Inazuma F 250 benim için ayrı bir keyifti. Çok konforlu, çok oturaklı başka bir motosikletti.
-
jonvolkan adlı üyeden alıntı
2015 Inazuma F 250 benim için ayrı bir keyifti. Çok konforlu, çok oturaklı başka bir motosikletti.
@espresso bak sana boşuna İnazuma F önermiyorum.
-
Bak hala aklımda Inazuma F. Mavi beyaz rengini, park halinde duruşunu görmek bile bana ayrı keyif veriyordu.
-
kawasaki en 500
en kötü motorumdu
ocağıma incir ağacı dikti
ama halen onun keyfini hiç bir motordan almadım
-
keyif aldığım motosikleti zaten kullanıyorum 3 yıldır
inşallah herkes istediği motosikleti alabilir
-
Ehliyet kursunda ybr 125 kullandım, bisiklet gibiydi, 2 saat boyunca parkuda döndüm durdum, çok zevkliydi. Ardından sen kaptın bu işi deyip pulsar 200 verdiler, ybr'den sonra çok dandik geldi, devamında honda cbf500 ile devam ettim o da güzeldi hatta pulsar'dan daha rahat geldi.
Ehliyet sınavına kadar kendi motorum olan xmax'ı kullanmadı yalnızca artçı olarak bindim. sınav bittikten sonra o kapalı alanda kendi motorumla turladım, en güzeli kendi motorummuş dedim. Motorumu seviyorum. Ama daha fazla yaşlanmadan vitesli motor kullanmak da içimde kalmasın diye satıp vitesliye geçeceğim.
MT7 alıp teker yapmak da var ama bunun için fazla yaşlandım. daha uslu bir motorla bir süre devam edeceğim, yaşlanınca da param olursa goldwing ya da tmax alırım artık.
-
https://yoldabirivar.wordpress.com/
Sayfamdan da görebilirsiniz Ybr 125 inden-TransAlp 650 sine Honda Shadowundan Ameircan limited versyonundan Yamaha Dragstar 650 sine ordan da Harley Davidson Sporster 883 99 modeliyle yurt içi ve dışı Sayısız gezi kamp yapmış biri olarak Söylüyorum en rahatsız eden motordan Harleyden aldımğım keyif hiçbirinde yok vibrasyonlu ağır ama üzerindeyken müthiş bir hissiyat var diğer motorlar gibi demir görünümlü plastik değil Gerçek bir demirin,makinaın üzerindesiniz sesi ve harikaydı tabi o zamanki gençlik yıllarının verdiği ateş ve ruhsal durumda buna katkılıdır Ama yine de Harley Sporster 883 tadı başkadır diyebilirim
-
RecepAlışkan adlı üyeden alıntı
https://yoldabirivar.wordpress.com/
Sayfamdan da görebilirsiniz Ybr 125 inden-TransAlp 650 sine Honda Shadowundan Ameircan limited versyonundan Yamaha Dragstar 650 sine ordan da Harley Davidson Sporster 883 99 modeliyle yurt içi ve dışı Sayısız gezi kamp yapmış biri olarak Söylüyorum en rahatsız eden motordan Harleyden aldımğım keyif hiçbirinde yok vibrasyonlu ağır ama üzerindeyken müthiş bir hissiyat var diğer motorlar gibi demir görünümlü plastik değil Gerçek bir demirin,makinaın üzerindesiniz sesi ve harikaydı tabi o zamanki gençlik yıllarının verdiği ateş ve ruhsal durumda buna katkılıdır Ama yine de Harley Sporster 883 tadı başkadır diyebilirim
daha da fazla yaşlanmadan keşke forsat (yani para) olsa da Tomygun ile köfte turlarına giderken Triumph Bonneville sürsem diyorum. Tahminen Japon markaları gibi sorunsuz değildir belki rahat bile değildir ama görüntüsü yeter.
-
espresso adlı üyeden alıntı
daha da fazla yaşlanmadan keşke forsat (yani para) olsa da Tomygun ile köfte turlarına giderken Triumph Bonneville sürsem diyorum. Tahminen Japon markaları gibi sorunsuz değildir belki rahat bile değildir ama görüntüsü yeter.
https://media.triumphmotorcycles.co....920x1080-n.jpg
Bende çok isterim R 80 GS ten acayip keyif almıştım 1200 den o heybetli motordan çok daha fazla Ama Planlar-Rotalar seçimimizi etkiliyor Şuan İnazuma GW 250 Kullanıyorum Motorun da adını Sünger Bob koydum sebebi ses yok vibrasyon yok motosiklet üzerinde rahatlıktan uyursunuz Ama şahsi hissiyatım motosiklette ruh yok
https://yoldabirivar.wordpress.com/
-
Naked.
Atla git 10 dakika uzağa alışverişe. Ya da çık şehir dışına 8 saat yola. İstersen de bisiklet gibi gidonundan tutup yanında yürüt. Pratik alet.
En çok zevk aldığım naked'lar:
1. CB900F Hornet. Hafif. Kompak. Güçlü. Motor kurşun geçirmez cinsten. Yakışıklı da. Son halojen yuvarlak farlı naked'lardan. Negatif yönü? Zamanında normaldi ama güncel olarak sıfır elektronikli motosiklet bence gereksiz risk ve tehlike demek. Şase de biraz esnek.
2. Süperdük. Pistte ve kıvrımlı dağ yollarında bir Süpersport kadar hızlı ve performanslı değil. Uzun yolda bir touring kadar rahat ve konforlu değil. Şehir içinde bir skuter kadar uysal ve pratik değil. Gel gelelim bu üç aykırı özelliğin bir motosiklette bir arada bu kadar iyi bir şekilde bulunmaması gerekli. KTM bir şekilde kotarmış. Negatif yönü? Pahalı. Yüksek fiyatı bir yana, sıfır Superduke'un ilk 5 yıl içindeki bakım masrafı, sıfır Porsche Turbo'ya kıyasla daha yüksek.
-
espresso adlı üyeden alıntı
daha da fazla yaşlanmadan keşke forsat (yani para) olsa da Tomygun ile köfte turlarına giderken Triumph Bonneville sürsem diyorum. Tahminen Japon markaları gibi sorunsuz değildir belki rahat bile değildir ama görüntüsü yeter.
https://media.triumphmotorcycles.co....920x1080-n.jpg
İkimizin de sonu ya Bonneville ya da V7 Special
-
-
3 yılın üzerinde Honda Silverwing 600 kullandım. Çok güzel motordu... Güç, denge, frenleme, konfor... hepsi vardı.
-
Punctum adlı üyeden alıntı
...
Şimdi Hornet alma arifesindeyim ama nedense hiç heyecanlı değilim yav
Tahminim alması değil de aldıktan sonra kullanması heyecanlı olacak. Şimdiden hayırlı olsun.
-
Cruiser ve scooter ikilisi dışında aslında genel motosiklet geometrisi ve fizik kanunları gereği bütün motosikletler zevkli. Ama kullanmaktan keyif almak biraz daha farklı bir şey. Vespa'nın mesela sürüşü güzel mi? Alakası bile yok.. Ama kullanırken bana kattığı pratiklik nedeniyle güle eğlene gidiyorum. Süper dengesiz olduğu için "hahahaha noluyo lan" diyerek eğleniyorum. Ama yani... sürüşüne keyifli diyebilir miyiz? .. "bok gibi" daha yakın bir tabir =)
CBF150 çok tatlıydı mesela, şaka yapıyorum zannediyorlar, hayır, acayip keyifliydi valla.
Genel olarak geri bildirimi olan ve benim komutlarımı dinleyen motosikletleri seviyorum. İkincisi biraz daha ince bir çizgi zira yine motosikletin doğası gereği otomobillere göre çok daha hakimiz. Ama misal bu hisleri elemine etmek üzere özellikle tasarlanan (büyük) GS diye bir motosiklet var, cruiserlar dışında kullandığım en zevksiz motosikletti diyebilirim. Şimdi R1300'de bunu biraz değiştirmişler, yıllar içerisinde benim de tercihlerim değişebilir, ama şu an böyle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler