125cc diye sallamamıştım ama çok ilginç:
40 küsür beygir
Saatte 200km hızı geçiyor
70 kilo!
300-400km de bir piston değişiyor!
1000-1200km'de bir krank değişiyor!
125cc diye sallamamıştım ama çok ilginç:
40 küsür beygir
Saatte 200km hızı geçiyor
70 kilo!
300-400km de bir piston değişiyor!
1000-1200km'de bir krank değişiyor!
İzleyemedim ama, 300-400km kısmı biraz şey geldi.
Lakin "100%" competition kullanımı mı? Öyle ise, yine biraz kısa geldi ama yani 3-5000 de olmazdı..
Güncel R1M'in rebuild aralığı 1500km miydi neydi.
R1M street legal tabi, R1'in karbonfiber falan koyalım, frene falan yine lüzum yok versiyonu =)
Bu eski Moto3 motoru RS125R mı? Ben öyle 125cc biri yapmış 2T yarış aleti sandım. Gerçi thumbnail'den belli karenajdan road legal motor olmadığı, elin İngilizi de böyle motoru alıp sokakta gezmez ama yeni adıyla Moto3 spec olduğunu tahmin etmemiştim.
Modern GP'de 2000km 2500km gibi bişeydi motor ömrü, dayanıklı olacak diye sınır koydukları durumda. Eh yine biraz az tarafta ama 90'larda bu işler daha kısa ömürlü tasalanıyordu. En son Yamaha'nın 2017 miydi 2019 muydu GP'de ceza aldığı sene biraz daha hesaplar ortaya çıktı, 2500km gibi bişey max biçilen ömürdü sanırım bir motora.
Yalnız ne viraj yapılır bununla ya tövbeler olsun..
youtube.com/@bisuruyorum
Sifir NSF250R satiyolar $13,750'a:
https://iconicmotorbikeauctions.com/auction/2023-honda-nsf250/
Hic fena degil...
bu arkadaş var Aprilia rs125 2t
trafikte kullanmak için tabi bu arkadaşların en basit bakımları için bile motor ustası olmaya başlayınca insanlar malum çok revaf arkadaşlar değiller
basic humanlar daha çok yav bi kere yağ koydum neyine yetmiyo 2 yıl yeter o yağ kafasında oldukları için yada yağ değişimini bile yapamıyacak kadar homosapien oldukları için
RS125 zaman zaman düşüyor ilanlara.
İki sene önce vardı biraz da elden geçirmiş 150cc'yemi çıkarmış 175cc mi ne. Tekerde 41hp aldığını söylemişti, ilgilenmişe de benziyordu.
Almamak büyük aptallıktı ama 2T motorla napıcam, şile'ye gidip yanımda yağ mı taşıyacağım? Düzenli çıkabileceğimiz pist de yok.
Ama son erişilebilir zamanlarıyken böyle aletler ile keyfine zaman geçirmek lazım.
Çok sevdigim motosiklerden birisidir. Honda RS125R zamaninda 125 cc klasmanında yarisan motorun, antreman ve pist gunleri icin biraz zayiflatilmis versiyonu. Keihin PJ35 karburator kullanir. 98 oktan benzin ile 44 beygir guc ve 25 nm tork uretiyor. Bu kucuk canavar saatte 230km/h son hiza ulasabiliyor. 71 kilo boş agirligi 14 litre yakit kapasitesi var.
125 cc klasmaninda bunun de Alkoloid icerikli yakita uygun Dellorto Vhsd39 racing flat karburatorlu versiyonu kullaniliyordu. Sıkıstirma orani 14:1 den 16:1 yukseltilmisti. 50+hp 26+nm tork uretiyordu ve 240 km/h son hiza cikabiliyordu.
Lastik olculeride oldukca incedir: ön 95 R17 arka 120 R17 olculerindeydi. Km olarak degil calisma saati olarak motor ömrü degerlendirilir. Piston tek segmanlidir, segmani 4 zamanlilar gibi sanmayin oldukca ince ve pistonun neredeyse en ust yuzeyine yakindir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)