Mondial Drift L 125 CBS istop etme sorunu YARDIM edin
Reklamlar
-
2022 model Mondial Drift L 125 cbs motorum var. Rolantide istop ediyor giderken istop etmiyor ama gaz yememe sorunları oluyor bazen ara gaz verip devam ediyorum. Artık delirmek üzereyim çözüm olarak denediklerimide ileteyim;
Buji değişti
Sübap ayarı yapıldı,
Isı müşürü değişti,
Debriyaj teli ayarı yapıldı,
Gaz teli ayarı yapıldı,
Hava filtresi değişti.
Sizden ricam bildiğiniz başka bi çözüm varsa yazın yada ankarada bunu çözebilecek bi usta varsa yazın cidden motordan soğudum artık lütfen yardım edin.
Reklamlar
-
buji piposu, ateşleme bobini yüksek ihtimalle bunlar da sıkıntı var zaten değişmeyen bi bunlar kalmış :D
-
Motordan soğumanı gerektiren bir şey yok bu motorda en büyük kronik sıkıntısı. Çoğu kullanıcı bu marka ve modelde aynısını yaşıyor maalesef.
-
Sanırım bahsettiğiniz ürün bu;
https://ty.gl/xpn7i9kxp1
Pipo ve ateşleme bobini beraber satılıyor sizce çözüm olur mu?
-
Newmotorcu adlı üyeden alıntı
Sanırım bahsettiğiniz ürün bu;
https://ty.gl/xpn7i9kxp1
Pipo ve ateşleme bobini beraber satılıyor sizce çözüm olur mu?
garanti veremem ama bence sorun bunlarda
-
spacenet adlı üyeden alıntı
Motordan soğumanı gerektiren bir şey yok bu motorda en büyük kronik sıkıntısı. Çoğu kullanıcı bu marka ve modelde aynısını yaşıyor maalesef.
Malesef bir çok mağdur var bu konuda internette hiç bir yerde bu soruyu soran görmedim umarım bunu yaşayanların sorununuda çözer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
turkerboss adlı üyeden alıntı
garanti veremem ama bence sorun bunlarda
Buralarda götürüp denetebilceğim bir serviste yok hepsi başından savıyor insanı bunuda deniyeyim umarım olur.
-
Newmotorcu adlı üyeden alıntı
Malesef bir çok mağdur var bu konuda internette hiç bir yerde bu soruyu soran görmedim umarım bunu yaşayanların sorununuda çözer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
Buralarda götürüp denetebilceğim bir serviste yok hepsi başından savıyor insanı bunuda deniyeyim umarım olur.
youtubedan baktım bu sorun çoğu drift l de varmış sorun subap ayarı deniyor egzoz subabı fazla sıkı olduğu için yapıyormuş onun dışında buji piposunda çatlak olduğunda yapıyormuş yani sana dediğim parçanın metal kısmından bahsediyorum
-
hocam öncelikle geçmiş olsun. bu sorunun çok muhtemel iki sebebi olabilir. ateşleme ve yakıt akışı. ateşleme için buji piposu, ateşleme bobini vs kontrol edilmeli. ama benzin pompası ve enjeksiyon sisteminden dolayı da yapıyor olabilir. iyi bir usta bunları kontrol edip hangisinde problem varsa sorunu çözebilir. özellikle benzin pompasına baktırın. demek istediğim sadece ateşleme kısmına odaklanmayın, yakıt gönderen kısımlar da önemli. dediğiniz gibi subap ayarı da olabilir tabi.
-
Rölanti motoruna bakılmasında fayda var, bilinen üzerine Ns200 modellerinde stop etme gibi problemler mevcut ve bunu ben rölanti motorunu değiştirmeden en aza indirdim. Bunun için gaz kelebeğini komple söküp tüm sensörlerin ve enjektörün ucunu son olarakta gaz kelebeğini balata spreyini iyice temizledim ve rölanti dalgalanması ve stop etme en aza indi. Zamanla biriken kurumlar sensörlerde hataya sebebiyet vererek böyle durumlar yaşatıyor, şu an motosikletimde bu tarz şeyler en aza indi.
-
ananasboy adlı üyeden alıntı
hocam öncelikle geçmiş olsun. bu sorunun çok muhtemel iki sebebi olabilir. ateşleme ve yakıt akışı. ateşleme için buji piposu, ateşleme bobini vs kontrol edilmeli. ama benzin pompası ve enjeksiyon sisteminden dolayı da yapıyor olabilir. iyi bir usta bunları kontrol edip hangisinde problem varsa sorunu çözebilir. özellikle benzin pompasına baktırın. demek istediğim sadece ateşleme kısmına odaklanmayın, yakıt gönderen kısımlar da önemli. dediğiniz gibi subap ayarı da olabilir tabi.
Dediğiniz daha mantıklı ama malesef ankarada gitmediğim mondial servisi kalmadı gittiklerim ise ilgilenmiyorlar bakmıyorlardı baştan savıyorlardı bildiğiniz usta varsa tavsiyeye açığım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Rölanti motoruna bakılmasında fayda var, bilinen üzerine Ns200 modellerinde stop etme gibi problemler mevcut ve bunu ben rölanti motorunu değiştirmeden en aza indirdim. Bunun için gaz kelebeğini komple söküp tüm sensörlerin ve enjektörün ucunu son olarakta gaz kelebeğini balata spreyini iyice temizledim ve rölanti dalgalanması ve stop etme en aza indi. Zamanla biriken kurumlar sensörlerde hataya sebebiyet vererek böyle durumlar yaşatıyor, şu an motosikletimde bu tarz şeyler en aza indi.
Drift L rolanti motoru bulunması zor umuyorum ki sorun buji ve bobindedir yoksa kafayı yiyeceğim.
-
Newmotorcu adlı üyeden alıntı
Dediğiniz daha mantıklı ama malesef ankarada gitmediğim mondial servisi kalmadı gittiklerim ise ilgilenmiyorlar bakmıyorlardı baştan savıyorlardı bildiğiniz usta varsa tavsiyeye açığım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Drift L rolanti motoru bulunması zor umuyorum ki sorun buji ve bobindedir yoksa kafayı yiyeceğim.
Rölanti motoru arızalanırsa zaten arıza ışığı verir, rölanti motoru hassas çalışan ve biriken kurumlardan çok çabuk etkilenebilecek parçadır. Yani temizliği yapıldıktan sonra düzelebilir.
-
sorunun çok net yakıt pompası
düşük cc motorların ve büyük motorların tamamında bu problem sadece depoyu yarım veya çeyrekte bıraktığınız veya çoğu zaman tam bitmek üzereyken benzin aldığınızdan olur
yakıt pompasını kontrol ettirin
-
otopsici adlı üyeden alıntı
sorunun çok net yakıt pompası
düşük cc motorların ve büyük motorların tamamında bu problem sadece depoyu yarım veya çeyrekte bıraktığınız veya çoğu zaman tam bitmek üzereyken benzin aldığınızdan olur
yakıt pompasını kontrol ettirin
O da olabilir çünkü depoda benzin varken tek diş yanıp sönüyordu dikkate almıyordum şamandıradandır diye sonradan farkettim ki boşuna onu yapmamışlar depo fulledim hemen.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler