Kalantor Goldwingler değilde şu F6 Baggerlar çok hoşuma gidiyor benim de. Param olsa sadece zevkine alırdım bir tane.
Altın Elbiseli Adam - Honda Goldwing F6B (Bagger)
Kalantor Goldwingler değilde şu F6 Baggerlar çok hoşuma gidiyor benim de. Param olsa sadece zevkine alırdım bir tane.
Altın Elbiseli Adam - Honda Goldwing F6B (Bagger)
Bak işte, şekil olarak da scooter gibi bunlar, hem bol bagaj alanı var, hem üstün başın çamur olmaz hem bu senin beğendiklerin gibi olanlar değil de biraz daha yüksek camlı olanları rüzgar da almaz, kliması falan da varmış galiba bunların. Tama çok yakıyordur ama zaten en fazla ayda bir haftasonu turlama fırsatım olur, o zaman da yaksın biraz sorun etmem.
İllaha Japon olmasına gerek yok, bir parçası kırılsa, 1 ay bekletiyorlar. Honda'da böyle, Kawa'da da...
Bence tecrübeyi de düşününce Dominar 400 alınabilir, parçası bol, servisi bol, tabii kalite buna göre ama bence amaca hizmet ediyor. Piyasası var motorun, 1.5 yıl bin, satıp yükselt, üstelik piyasası olduğu için ölü fiyata gitmiyor motor.
Bu fiyat skalasında scooter olarak Sym var, Joymax Z Plus var ama Sahibinden'de çok düşük km'li çok araç var, işkillendiriyor insanı.
2. el Xmax 250'ler var ama iş bilmek, motordan anlamak ve çok iyi bir usta ile ahbap olmak gerekiyor riskine girmek için, adam gibi kullanan görmedim, çok az, onlar da evladiyelik tutuyor genelde elinde.
Gene Scooter olarak Kymco Downtown 250i'ler var, düşünülebilir.
300'lük Xmax ve Forza bakmayın bence parçaları pahalı, servisi zor, işini bilmeyen iyi ustası olmayan adamı yorma ihtimali yüksek aşkım.
Not: Bu arada düşük km Kymco Dtx 360 denk getirirseniz yapıştırın hemen, çok keyifli bir motosiklet, pek çok kurye arkadaş da kullanıyor, sürüşü, gidişi harika. Görüntü şahane.
Goldwing kullanıcılarının yorumlarını okuduğumda cidden çok konforlu olduklarından ve pürüzsüz olduklarından bahsediyordular, ama bir motosiklet için cidden bu kadar pürüzsüzlüğe gerek var mı? Yine yabancı forumlarda takılırken insanlar bu motosikletle bir bütünlük kuramadığından ve hissiz olduğundan bahsediyordular tabi bunları Harley Davidson modeli ile kıyaslarken diyordular.
Bakım aralıkları kısa bir motor seçerseniz her ay yağ değişimine gitmek durumunda kalacaksınız. Yağ değişimi şöyle 5-6000 km'de bir olan bir motor seçerseniz en azından her ay servise gitmek durumunda kalmazsınız. Önümüz kış, ekipman seçiminizi de mevsime uygun şekilde düzenlerseniz daha konforlu bir seyahat yaparsınız. Lastik seçiminiz de kış şartlarına uygun olsun.
Nasrettin Hoca damdan düşünce ne demişti ? haftada 600 km yapan geldi beyler Levent - Tuzla - Yalova - Ambarlı - Şile arasında günde max 250-300 km min 70 km civarı dört mevsimde sürüyorum , yerde 5-6 cm kar varsa yada ağır yüküm varsa otomobille çıkarım ama bu ikisi koca senede 5-10 gündür.. bu yolu yıllarca 650 lik Vstrom , Xmax 250 , Piaggio Medley 150 , Peugeot Tweet 125 ve yine Peugeot Tweet 200 ile gidip geldim , bunların içinde en konforlusu yada en ideali hangisiydi diye sorarsanız , şehir içindeki yoğun trafiği , çevre yolundaki akıcı trafiği harmanlayınca Piaggio Medley 150 derim ki bu motorla 4-5 defa İstanbul-Bodrum , bir defa İstanbul-Antalya ve bir defada Karadeniz turu yaptım , illa gidip aynısından alın demiyorum ama bu tarz birşeylerle her türlü şartta ulaşımınızı sağlarsınız..
Madem az kullanacaksın toplu taşıma
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)