Ben de Xiaomi kullanıyorum, ben alırken Bosch'un ürünü yoktu daha, olsa tabii ki onu alırdım.
Xiaomi genel olarak @tommy'nin dediği gibi 1psi fazla gösteriyor, ben pistte bile bazen umursamıyorum 1psi farkı, o yüzden onu hiç kafaya takmaya gerek yok. Zaten en temizi bar, Pirelli eşeği hem resmi olarak açıklamaktan çekinip hem de gazetecilere söylerken de psi söylediği için psi ezberlediğim basınçlar var, bar'a geçin kurtulun. =)
Xiaomi'nin şarj konusu da biraz tutarsız gibi. 50% altına indiği zaman yanacak bir turuncu ışık var, yahu zart diye yanıyor neredeyse. Ha motorun lastiği patlasa fitili atıp o lastiği sıfırdan şişirmeye canı yeter mi, çok rahat yeter. Biraz yavaş evet ama bu şarjlı taşınabilir bir ürün o yüzden orasını görmezden gelebiliriz. Şarj ışığı durumuna çok güvenmeyip her kullanımdan sonra veya düzenli yatma süresinden sonra şarjını dolu tutmak suretiyle güvenilir bir malzeme. Hayat kurtarır.
-
Bir de ben bu arkadaşı pistte kullanırken elimi yaktım bir kaç kere, çevirmeli ağzı siboba takarken diske değiyor el.
onun için bir arkadaşım bir aparat verdi bana. Müthiş rahat ettim.
Kabaca şuna benziyor, Xiaomi'nin çevirmeli çıkışına takılıyor böylece siboba çevirmeden laps diye takılabiliyor.
https://i.ibb.co/zQ2nXXX/925607203-max.jpg