NC 750 S in aerodinamik mühendislerinin.....
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Hazır eli değmişken amortisörleri ve motoruda değiştirseymiş :D
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Tam istediğim bir model olmuş, ön farla koltuk bu kadar mı değiştirir?
-
Sele yerine koltuk koyaymış motorun karakterine daha uygun olurmuş sanki
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Sele yerine koltuk koyaymış motorun karakterine daha uygun olurmuş sanki
hasmet sana da motor beğendiremiyoruz. İlla turuncu mu olsun?
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Tam istediğim bir model olmuş, ön farla koltuk bu kadar mı değiştirir?
Ayni fikirdeyim. Bu motora sahip olmak isterdim. Selenin rengi de motora cok yakismis. Kalp atisimi hizlandirdi bu motor benim
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Ayni fikirdeyim. Bu motora sahip olmak isterdim. Selenin rengi de motora cok yakismis. Kalp atisimi hizlandirdi bu motor benim
Ama bu tasarımla 4 silindir kick startlı karbüratörlü bir motor beklerdim.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
hasmet sana da motor beğendiremiyoruz. İlla turuncu mu olsun?
KTM sahibi olmanın en büyük avantajı, kısa bir süre dahi olsa (blok patlayana kadar) NC gibi mantık ürünleriyle dalga geçebilmektir. Bunu da alırsanız elimizden ne kalıyor geriye, binmeye korktuğumuz bir para çukurundan başka? Lütfen.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
KTM sahibi olmanın en büyük avantajı, kısa bir süre dahi olsa (blok patlayana kadar) NC gibi mantık ürünleriyle dalga geçebilmektir. Bunu da alırsanız elimizden ne kalıyor geriye, binmeye korktuğumuz bir para çukurundan başka? Lütfen.
Sen yine de dalga geçip blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight'ın kalbini kırma. Vebali büyük bu işin.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
KTM sahibi olmanın en büyük avantajı, kısa bir süre dahi olsa (blok patlayana kadar) NC gibi mantık ürünleriyle dalga geçebilmektir. Bunu da alırsanız elimizden ne kalıyor geriye, binmeye korktuğumuz bir para çukurundan başka? Lütfen.
Kullandığınız motosiklette tam 3 adet yağ pompası var, KTM bu yağlama işini ciddiye aldığı kadar metalurjiyi ciddiye alsalardı kolay kolay blok patlatmazdı .
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Sen yine de dalga geçip blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight'ın kalbini kırma. Vebali büyük bu işin.
blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight, değerli bir motosikletsever hobidaşım olarak kalbi niye kırılsın yahu?
Bu arada, yuvarlak farlı Honda naked alacaksanız eşeğe altın semer takmak yerine hakikisini alın bence:
Boy 1.80 üzeriyse ceketin arkası pis pis benzin ve egzos dumanı kokacak ama... benden demesi... Gerçi bu motosikletten indikten sonra nasıl koktuğunuz bir süre çok ta umrunuzda olmuyor, zevkten dört köşe olmaktan mütevellit
-
hasmet adlı üyeden alıntı
blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight, değerli bir motosikletsever hobidaşım olarak kalbi niye kırılsın yahu?
Bu arada, yuvarlak farlı Honda naked alacaksanız eşeğe altın semer takmak yerine hakikisini alın bence:
https://motofomo.com/wp-content/uplo...-1536x1226.jpg
Ama ekonomik değil,6. vites 80 ile gittiğimizde 3,2 lt yakmıyor
-
Yahu kimse yarım bıraktığım yeri tamamlama,devam ettirme yoluna gitmamiş ama..
-
hasmet adlı üyeden alıntı
blueway2, diğer üyelik adıyla foreverlight, değerli bir motosikletsever hobidaşım olarak kalbi niye kırılsın yahu?
Bu arada, yuvarlak farlı Honda naked alacaksanız eşeğe altın semer takmak yerine hakikisini alın bence:
https://motofomo.com/wp-content/uplo...-1536x1226.jpg
Boy 1.80 üzeriyse ceketin arkası pis pis benzin ve egzos dumanı kokacak ama... benden demesi... Gerçi bu motosikletten indikten sonra nasıl koktuğunuz bir süre çok ta umrunuzda olmuyor, zevkten dört köşe olmaktan mütevellit
2004 oncesi hornet sanirim. Hasmetcim gercekten bunu mu alalim Allah askina
100k km de bulup 200k para verip bunu mu alalim?
Motoru yurur tutmak icin de kenara ne kadar ayiralim? 100k yeter sanirim.
Gercekten uzun zamandir aldigim en mantikli oneri
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
Yahu kimse yarım bıraktığım yeri tamamlama,devam ettirme yoluna gitmamiş ama..
Abi ben halen Tsubasa emminin muhafazakar düşünerek tasarladığını düşünüyorum .
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Mr.wind adlı üyeden alıntı
2004 oncesi hornet sanirim. Hasmetcim gercekten bunu mu alalim Allah askina
100k km de bulup 200k para verip bunu mu alalim?
Motoru yurur tutmak icin de kenara ne kadar ayiralim? 100k yeter sanirim.
Gercekten uzun zamandir aldigim en mantikli oneri
2000 model için 100.000 kilometre pekte bir şey sayılmaz, gerçi onun orijinal kilometresi rahat 450.000 vardır ama olsun. 100 Kilometrede 10-12 litre yaksa, hakkını verelim desek 15-16 litre yakar diye düşünüyorum tabi buna şimdi kasap ustalarımızda katkısını varsayarak yürütmek için 100.000 TL az kalabilir.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Ama ekonomik değil,6. vites 80 ile gittiğimizde 3,2 lt yakmıyor
Seks de vakit kaybı diyosun. Doğrudur...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
Mr.wind adlı üyeden alıntı
2004 oncesi hornet sanirim. Hasmetcim gercekten bunu mu alalim Allah askina
100k km de bulup 200k para verip bunu mu alalim?
Motoru yurur tutmak icin de kenara ne kadar ayiralim? 100k yeter sanirim.
Gercekten uzun zamandir aldigim en mantikli oneri
2007'ye kadar üretildi. Blok sağlamdır. Ama genel olarak haklısınız. Görünüşün yanında motosiklet kullanırken zevk almak isteyenler de olabilir diye eklediydim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Kullandığınız motosiklette tam 3 adet yağ pompası var, KTM bu yağlama işini ciddiye aldığı kadar metalurjiyi ciddiye alsalardı kolay kolay blok patlatmazdı
.
390 blok patlıyor bildiğim kadarıyla. Patlayan LC8 duymadım daha. Metalurjiyi ciddiye almadan magnezyum kafa üretmek kolay olmasa gerek... Malum, kibrit çaksan alev alıyor magnezyum denen meret.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Seks de vakit kaybı diyosun. Doğrudur...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
2007'ye kadar üretildi. Blok sağlamdır. Ama genel olarak haklısınız. Görünüşün yanında motosiklet kullanırken zevk almak isteyenler de olabilir diye eklediydim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
390 blok patlıyor bildiğim kadarıyla. Patlayan LC8 duymadım daha. Metalurjiyi ciddiye almadan magnezyum kafa üretmek kolay olmasa gerek... Malum, kibrit çaksan alev alıyor magnezyum denen meret.
Blok patlatan yeni model Duke 250 de biliyorum, krank kamasından veya biyel kolundaki civatadan dolayı üst kapak ve şanzıman harici motordaki tüm parçalar çöp olmuştu. Elbette ciddi ar-ge ve araştırma var ama kimisinin sorunsuz olması kimisinin ise saçma sapan şekilde patlak vermesi hoş bir durum değil. Burda benim aklıma ilk gelen konu malzemedeki kalite tutarsızlığı veya bahtsız olmak , bu kötü şeyleri kenarı bırakırsak KTM cidden çok hissiyatlı bir motosiklet.
-
yazık olmus kazadan sonra retro dıyorlar cogu parcası pahalı motora
-
bende 2014 aralık ayında sakarya dan kütahya ya nc ile nc almaya gittik yağmur yağmıyor gibi üstten ıslanmıyorsun fakat yollar ıslak 100 km sonra bir yerde duralım çorba içelim dedik neyse bu alttan alttan vermiş suyu donuma kadar ıslatmış yani sadece s model değil x te aynı ARKA ve ön çamurluk var ama hiçbir işe yaramıyorlar
-
Ben de artık scooterdan vitesli motora geçeyim derken bu yağmur çamur mevzusunu gördüm tırstım. Ama NC kesin almam, xmax kullanmanın en büyük avantajı yollar su içinde olsa, yağmur bile yağsa botları bile kuru kalıyor, bir tek üst yağmurluğu giymek yetiyor. Çekemem böyle bir şey.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Ben de artık scooterdan vitesli motora geçeyim derken bu yağmur çamur mevzusunu gördüm tırstım. Ama NC kesin almam, xmax kullanmanın en büyük avantajı yollar su içinde olsa, yağmur bile yağsa botları bile kuru kalıyor, bir tek üst yağmurluğu giymek yetiyor. Çekemem böyle bir şey.
Kışın yağmurda çamurda sadece NC den değil bütün vitesli motorlardan tiksinirsin , sukuter candır yoldaşdır , bir sukutere elcik ısıtma tak ful ekipmanı giy eksi 5 derecede bizim gibi moruklar bile 10 saat sürer abartmıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)